Vurderer du å prøve en annen kundestøtte programvare? Vurder LiveAgent, den ultimate omni-kanal løsningen for ditt selskap. Gi støtte via e-post, live-chat, sosiale media, kunnskapsbaser og ringesenter. Ta nytte av 175+ funksjoner og 40+ integrasjoner for å gi den beste mulige kundeservicen.
LiveAgent er enkelt og sett opp og intuitiv å bruke. En praktisk grensesnitt guid vil gå gjennom prosessen og du vil være klar til å gi støtte på et øyeblikk.
Paserer data gjennom maskinen...
Ved å registrere meg, aksepterer jeg T&C og Personvernerklæring.
Customerly gjør sin jobb bra men vis du ikke er fornøyd med din nåværende programvare, tenk på å bytt til noe annet. LiveAgent er et godt alternativ vis kundestøtte er din første prioritet. Vi tilbyr tre gode prisplaner som gir deg alt du trenger for å gjøre ting riktig.
Dessuten, vil vi gi deg all støtten du trenger når du bytter til LiveAgent.
LiveAgent har den raskeste live-chat widgeten på markedet, med en chat visnings tid på 2.5 sekunder.
Gi støtte med lynrask fart og ikke la dine sidebesøkende vente. På den måten kan du enkelt fortsette og snu dem om til betalte kunder.
LiveAgent øker kundetilfredshet & forbedrer konverteringsfrekvensen.
Reduser arbeidstiden til dine agenter og løs flere kunde oppgaver takket være en universell innboks.
Med mer en 175 hjelpepult funksjoner, vil det og gi støtte bli enkelt.
Du trenger ikke tømme hele budsjettet, for å gi utmerket kundestøtte. LiveAgent tilbyr tre betalte planer som er pakket med funksjoner som er relevant for din bedrift. Du kan velge den som passer deg best.
I tilfelle du trenger noe ekstra, kan du alltids kjøpe seperate funksjoner for å få det du trenger, uten og måtte overbetalte for dyre planer.
LiveAgent er den mest anmeldte og #1 bedømte hjelpepult programvaren for SMB i 2020. Hold deg nærmere dine kunder og hjelp dem raskere med LiveAgent.
“Den er så rik på funksjoner og slår mitt 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg byttet. Veldig god verdi for meg som er eier av småbedrifter.” Albert
Jeg prøvde først Zendesk, men etter timer med konfigurasjon og forståelse av prismodellen innså jeg at det ikke var noe for meg. I stedet begynte jeg å bruke LiveAgent og må si meg så langt veldig fornøyd. Systemet fikk akkurat den mengde konfigurasjon jeg vil ha, og jeg har ennå ikke funnet noe som ikke er mulig å gjøre. Støtten i seg selv er fantastisk og svarer vanligvis på spørsmålene dine i løpet av et par minutter.” Erik
“Vi flyttet til LiveAgent fra ZenDesk… og ville ikke gå tilbake… Det er utrolig rimelige priser og alltid hjelpsomme støtteteam som er der for å hjelpe oss 24×7. I tillegg har det et avansert automatiseringsnivå som bokstavelig talt har erstattet vårt behov for Zapier ettersom det er en god mengde integrasjoner. Pluss at de også gir så mange alias-e-poster for å koble det til veldig enkelt.” Aron
“Vi og våre kunder hadde konstant problemer med ZenDesk, men etter å ha sett på forskjellige alternativer, valgte vi LiveAgent basert på brukeranmeldelser og prisene.” Adam
“Jeg brukte ZenDesk i årevis, og jeg var lei av disse “billett-stil” e-postene og at jeg ikke kan legge ved filer til e-postene mine, bare sende lenker. Det jeg liker i LiveAgent: det sender e-poster (ikke billetter), jeg kan legg ved filer, organiser flyten av e-poster enklere enn i ZenDesk, kan chatte og administrere e-post fra samme vindu. LiveAgent støtter også regneark i e-postene og har et flott supportteam.” Vlad
“Vi byttet til dette systemet etter mange år med bruk av ZenDesk. Funksjonaliteten er kjempebra: kontaktskjemaer, live chat, databaser, integrasjon med sosiale nettverk – alt i én tjeneste og alle disse modulene er gjennomtenkte og samhandler kompetent med hverandre. Jeg likte at tjenesten fungerer stabilt selv på mobile plattformer (etter ZenDesk er dette et stort pluss for oss). Olga
“Prøvde forskjellige løsninger inkludert Zendesk, Freshdesk og mer. Fant deretter LiveAgent. Flott verktøy, god valuta for pengene, brukervennlighet, god støtte og hjelp til å implementere. Og nå, etter flere års bruk, er det fortsatt det beste valget av støtteverktøy som vi kunne ha gjort.” Michal
“Jeg har brukt mange andre helpdesk-systemer før, som LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, og etc. LiveAgent har slått dem på alle måter på grunn av prisene, funksjonene, kundestøtten og mobilfunksjonene.” Harrison
Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!
Nysgjerrig på og se hvordan vi sammenlignes med andre populære hjelpepult løsninger? Sjekk ut våres sammenlignings side og utforsk alt vi har og tilby.
LiveAgent tilbyr følgende ekstra funksjoner som Customerly ikke har: ringesenter, Instagram integrasjoner, Viber integrasjoner, og ubegrenset antall chat knapper.
De ekstra fordelene med å bruke LiveAgent over Customerly inkluderer økt kunde tilfredshet, kundelojalitet, mindre kundeservice kostnader, redusert churn sats, og bedre arbeidsflyt for agentene.
Vi setter pris på at du nylig registrerte deg opp for en LiveAgent.
En melding vil bli sendt til din e-postadresse som inneholder innloggings detaljene, rett etter kontoen din er innstallert.
Vis du venter en stund, etter innstallasjonen er ferdig vil du få dirkete tilgang til din konto her i fra.
Etter prossesen er over, vil vi sende inn loggings detaljene til din postboks.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Vi er tilgjengelig på flere datoer