Lei av din hjelpepult programvare?

Utforsk hvorfor LiveAgent er det beste Customerly alternativet på markedet.

  • ✓ Ingen oppsett avgift    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Ingen kredittkort trengs    
  • ✓ Kanseler når som helst
Brukt av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Ser du etter et Customerly alternativ?

Vurderer du å prøve en annen kundestøtte programvare?  Vurder LiveAgent, den ultimate omni-kanal løsningen for ditt selskap. Gi støtte via e-post, live-chat, sosiale media, kunnskapsbaser og ringesenter. Ta nytte av 175+ funksjoner og 40+ integrasjoner for å gi den beste mulige kundeservicen.

LiveAgent er enkelt og sett opp og intuitiv å bruke. En praktisk grensesnitt guid vil gå gjennom prosessen og du vil være klar til å gi støtte på et øyeblikk. 

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Billetterings system som strømlinjer alle kanalene under et tak.
Utforsk LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Person deciding between two solutions

Kraftig Customerly alternativ

Customerly gjør sin jobb bra men vis du ikke er fornøyd med din nåværende programvare, tenk på å bytt til noe annet. LiveAgent er et godt alternativ vis kundestøtte er din første prioritet. Vi tilbyr tre gode prisplaner som gir deg alt du trenger for å gjøre ting riktig.

Dessuten, vil vi gi deg all støtten du trenger når du bytter til LiveAgent.

Den raskeste live-chaten

LiveAgent har den raskeste live-chat widgeten på markedet, med en chat visnings tid på 2.5 sekunder.

Gi støtte med lynrask fart og ikke la dine sidebesøkende vente. På den måten kan du enkelt fortsette og snu dem om til betalte kunder.

The fastest live chat on the market

3 grunn til at selskaper bytte LiveAgent

Forbedret tilfredshet

LiveAgent øker kundetilfredshet & forbedrer konverteringsfrekvensen.

Økt produktivitet

Reduser arbeidstiden til dine agenter og løs flere kunde oppgaver takket være en universell innboks.

Rik på funksjoner

Med mer en 175 hjelpepult funksjoner, vil det og gi støtte bli enkelt.

Review shown on phone screen

Bedre støtte trenger ikke koste deg ekstra

Du trenger ikke tømme hele budsjettet, for å gi utmerket kundestøtte. LiveAgent tilbyr tre betalte planer som er pakket med funksjoner som er relevant for din bedrift. Du kan velge den som passer deg best.

I tilfelle du trenger noe ekstra, kan du alltids kjøpe seperate funksjoner for å få det du trenger, uten og måtte overbetalte for dyre planer.

Klar for å gjøre en forandring?

LiveAgent er den mest anmeldte og #1 bedømte hjelpepult programvaren for SMB i 2020. Hold deg nærmere dine kunder og hjelp dem raskere med LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

Grunner til at bedrifter byttet til LiveAgent

  • “Den er så rik på funksjoner og slår mitt 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg byttet. Veldig god verdi for meg som er eier av småbedrifter.” Albert

  • Jeg prøvde først Zendesk, men etter timer med konfigurasjon og forståelse av prismodellen innså jeg at det ikke var noe for meg. I stedet begynte jeg å bruke LiveAgent og må si meg så langt veldig fornøyd. Systemet fikk akkurat den mengde konfigurasjon jeg vil ha, og jeg har ennå ikke funnet noe som ikke er mulig å gjøre. Støtten i seg selv er fantastisk og svarer vanligvis på spørsmålene dine i løpet av et par minutter.” Erik

  • “Vi flyttet til LiveAgent fra ZenDesk… og ville ikke gå tilbake… Det er utrolig rimelige priser og alltid hjelpsomme støtteteam som er der for å hjelpe oss 24×7. I tillegg har det et avansert automatiseringsnivå som bokstavelig talt har erstattet vårt behov for Zapier ettersom det er en god mengde integrasjoner. Pluss at de også gir så mange alias-e-poster for å koble det til veldig enkelt.” Aron

  • “Vi og våre kunder hadde konstant problemer med ZenDesk, men etter å ha sett på forskjellige alternativer, valgte vi LiveAgent basert på brukeranmeldelser og prisene.” Adam

  • “Jeg brukte ZenDesk i årevis, og jeg var lei av disse “billett-stil” e-postene og at jeg ikke kan legge ved filer til e-postene mine, bare sende lenker. Det jeg liker i LiveAgent: det sender e-poster (ikke billetter), jeg kan legg ved filer, organiser flyten av e-poster enklere enn i ZenDesk, kan chatte og administrere e-post fra samme vindu. LiveAgent støtter også regneark i e-postene og har et flott supportteam.” Vlad

  • “Vi byttet til dette systemet etter mange år med bruk av ZenDesk. Funksjonaliteten er kjempebra: kontaktskjemaer, live chat, databaser, integrasjon med sosiale nettverk – alt i én tjeneste og alle disse modulene er gjennomtenkte og samhandler kompetent med hverandre. Jeg likte at tjenesten fungerer stabilt selv på mobile plattformer (etter ZenDesk er dette et stort pluss for oss). Olga

  • “Prøvde forskjellige løsninger inkludert Zendesk, Freshdesk og mer. Fant deretter LiveAgent. Flott verktøy, god valuta for pengene, brukervennlighet, god støtte og hjelp til å implementere. Og nå, etter flere års bruk, er det fortsatt det beste valget av støtteverktøy som vi kunne ha gjort.” Michal

  • “Jeg har brukt mange andre helpdesk-systemer før, som LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, og etc. LiveAgent har slått dem på alle måter på grunn av prisene, funksjonene, kundestøtten og mobilfunksjonene.” Harrison

Du vil være i gode hender!

Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!

Prøv det nu gratis Ingen Kreditt Kort Kreves

FAQ

Hvordan sammenlignes LiveAgent til Customerly?

LiveAgent tilbyr følgende ekstra funksjoner som Customerly ikke har: ringesenter, Instagram integrasjoner, Viber integrasjoner, og ubegrenset antall chat knapper.

Hvilke ekstra fordeler får man av og bruke LiveAgent over Customerly?

De ekstra fordelene med å bruke LiveAgent over Customerly inkluderer økt kunde tilfredshet, kundelojalitet, mindre kundeservice kostnader, redusert churn sats, og bedre arbeidsflyt for agentene.

Related Articles to Customerly alternativ
Leter du etter noe for å utvide helpdesken? Se LiveAgents viktigste funksjoner og fordeler nå, eller registrer deg for en gratis prøveperiode.

Leter du etter et Extend alternativ?

LiveAgent er en kundestøtte-tjeneste som har blitt valgt av mange brukere som har hatt problemer med ZenDesk. LiveAgent har mange funksjoner, inkludert kontaktskjemaer, live chat, databaser og integrasjon med sosiale nettverk. Tjenesten fungerer også stabilt på mobile plattformer, og har et flott support-team. LiveAgent gir også mange alias-e-poster for å koble til enkelt, og et avansert automatiseringsnivå som erstatter behovet for Zapier. Prisene er også rimelige.

Se hvorfor LiveAgent er det beste alternativet til Desk.com. Finn ut fordelene og registrer deg for en gratis 14-dagers prøveperiode i dag.

Leter du etter en bedre helpdesk programvare?

LiveAgent er en helpdesk-tjeneste som mange brukere sier er bedre enn alternativene som Zendesk, Freshdesk og mer. LiveAgent tilbyr funksjoner som kontaktskjemaer, live chat og integrasjon med sosiale nettverk, alt i én tjeneste. Brukere sier at tjenesten er mer brukervennlig enn ZenDesk og har et flott supportteam. LiveAgent støtter regneark i e-poster og fungerer stabilt på mobile plattformer. Prisene er rimelige, og mange brukere sier at det er det beste valget av støtteverktøy.

LiveAgent tilbyr mer enn 175 nyttige funksjoner med den raskeste live chat widgeten på markedet. Vi har et call center og tilbyr dekning av kanaler som Instagram.

Leter du etter et LiveChat alternativ?

LiveAgent er en støttetjeneste som mange bedrifter har byttet til fra ZenDesk. Brukerne roser tjenesten for dens rimelige priser og avanserte automatiseringsnivå, samt for dens muligheter for integrering med andre systemer. LiveAgent kan sende e-poster med vedlegg, organisere flyten av e-poster og tilby støtte via chat, og brukerne gir støtte-teamet gode karakterer. LiveAgent er en helhetlig støttetjeneste med funksjonalitet som inkluderer kontaktskjemaer, live chat, databaser, og integrasjon med sosiale nettverk.

LiveAgent er en hjelpepult løsning som samler flere kanaler på et grensesnitt. Lær mer om Bold360 alternativet og start å fortjen industri fordeler.

Søke om det rette Bold360 alternative?

LiveAgent tilbyr en enhetlig innboks for kommunikasjon som kan kobles til e-post, sosiale medier og videochat. De har også et rimelig hjelpepult program med kundesegmentering og gamifikasjonsfunksjoner. Kunden kan velge mellom kunnskapsbase program, ringesenter eller billettsystem for e-poststøtte. LiveAgent tilbyr verktøy for å tilfredsstille kundenes behov uten å ødelegge bedriftens budsjett.

Migrer fra osTicket til LiveAgent med hjelp fra vårt supportavdeling og få tilgang til et multi-kanal billettsystem.

osTicket migrering - LiveAgent

Få tilgang til et flerkanals billettsystem og gi god kundeservice på tvers av ulike kanaler ved å migrere dataene dine til LiveAgent. Utforsk funksjoner og integrasjoner før du starter din gratis prøveperiode og kontakt oss via live chat eller e-post for å diskutere datamigrasjonen.

LiveAgent har funnet sin bruk i mange segmenter av bransjen. Regnskap og juridisk er en av dem. Prøv LiveAgent i dag og se fordelene.

Helpdesk-programvare for regnskap og amp; Juridisk industri

Implementering av sanntids live chat på nettstedet ditt kan gi kunder raskere svar på spørsmål, øke kundelojaliteten og tilfredsheten. Med LiveAgent kan du enkelt sjekke tidligere samtalehistorikk og organisere prosjekter og klienter, for å spare tid på kommunikasjon og fakturerbare timer.

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo