LiveAgent er den ultimate kundesupportløsningen for din virksomhet. Vurder å bytte fra osTicket til en annen helpdesk-programvare.
LiveAgent er fullpakket med verktøy, funksjoner og integrasjoner for å forbedre arbeidsflyten din, gjøre kundene fornøyde og øke avkastningen. Prøv det nå, de første 14 dagene gratis, uten forpliktelser og ingen kredittkortinformasjon kreves.
Start Gratis Prøveperiode
30 days free trial
Ingen Kreditt Kort kreves
Hva gjør LiveAgent til et flott alternativ
Her er 3 hovedfordeler ved å bruke LiveAgent.
Økt tilfredshet
Pålitelig programvare for kundeservice betyr bedre arbeidsflyt, lykkeligere kunder og økte konverteringsfrekvenser.
Spare tid og penger
LiveAgent tilbyr en rik pakke til en rimelig pris, og det er det som gjør det til en god kundeserviceprogramvare
Bedre konverteringsfrekvenser
Gi den beste kundestøtten og gjør besøkende og potensielle kunder til betalende kunder.
osTicket-alternativ som ikke vil svikte deg
Vi sikre på at folkene hos osTicket gjør sitt beste for å tilfredsstille kundene sine. Men ikke alle løsninger passer for enhver bedrift. LiveAgent er et alternativ å vurdere i tilfelle du vil ha en annen programvare.
LiveAgent er en helpdesk-programvare som tilbyr gode og pålitelige verktøy, for eksempel e-post, live chat, integrering av sosiale medier, call center og kunnskapsbase for å hjelpe deg med å gi best mulig støtte. Alt administreres via et pålitelig ticketsystem i dashbordet ditt. Gjør helpdesken effektiv og øk kundetilfredsheten med riktig kundeserviceprogramvare.
Kundestøtteprogramvare med riktig verktøysett
Ticketsystem, kunnskapsbase, e-post og call center er bare toppen av isfjellet av det som er en flott med helpdesken. Med LiveAgent kan du legge til så mye mer i en helpdesk-løsning.
Vi tilbyr også den raskeste live chat-widgeten på markedet, med en chat-hastighet på 2,5 sekunder. Bli sosial med sosial mediestøtte via Facebook messenger, Instagram, Twitter eller Viber. Enten du er et kundeserviceteam, en supportagent eller noen som ønsker å ha bedre kundeforhold, har LiveAgent verktøyene for å hjelpe deg med å gi best mulig kundesupport.
Klikk på et støtteverktøy eller en funksjon og finn ut mer
Sammenlign osTicket vs LiveAgent
Poengsummen for individuelle kundeserviceverktøy kan gi deg en utmerket ide om kundeopplevelse. Få kunnskap og sammenlign osTicket med LiveAgent.
Kundeserviceprogramvaren blir sammenlignet på forskjellige områder som pålitelighet, verdi for pengene og noen ganger til og med i individuelle områder som ticketsystem, live chat og kunnskapsbase. Finn ut om vi gjør det bedre enn osTicket, og om vi er riktig programvare for din virksomhet.
osTicket vs LiveAgent sammenligning
Sammenlign osTicket vs LiveAgent og se hvilken som gjør det best
Korrekt fra 11.9.2020
Få den beste kundeopplevelsen og gi den tilbake til kunden
En god kundesupportprogramvare bør ikke bare ha den beste ticketadministrasjonen eller live chatten,men også gå foran med et godt eksempel og gi en god kundeopplevelse.
Det er grunnen til at vi har 24/7 support desk tilgjengelig for våre kunder. Kundesamhandling, rask responstid og løsning av kundeproblemer er våre viktigste prioriteringer. Du kan kontakte oss via flere kanaler. Chat, telefon, Gmail eller andre, det er opp til deg. Vil du vite hvordan det er å ha en god kundeopplevelse? Hvis ja, klikk nedenfor.
Oppdag LiveAgent's omfattende sjekklister for alle dine forretningsbehov. Effektiviser arbeidsflyten din med spesialtilpassede sjekklister for sosiale medier, SEO, SaaS-kundeonboarding, Etsy-butikkstart, podcastlansering og mer. Besøk siden for å få jobben gjort effektivt og uten problemer!
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.