Lei av din helpdesk programvare?

Oppdag hvorfor LiveAgent er det beste osTicket-alternativet på markedet.

  • ✓ Ingen installasjonsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Ingen kredittkortinformasjon nødvendig    
  • ✓ Avslutt når som helst/li>
Brukt av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Leter du etter et osTicket-alternativ?

LiveAgent er den ultimate kundesupportløsningen for din virksomhet. Vurder å bytte fra osTicket til en annen helpdesk-programvare.

LiveAgent er fullpakket med verktøy, funksjoner og integrasjoner for å forbedre arbeidsflyten din, gjøre kundene fornøyde og øke avkastningen. Prøv det nå, de første 14 dagene gratis, uten forpliktelser og ingen kredittkortinformasjon kreves.

Hva gjør LiveAgent til et flott alternativ

Her er 3 hovedfordeler ved å bruke LiveAgent.

Økt tilfredshet

Pålitelig programvare for kundeservice betyr bedre arbeidsflyt, lykkeligere kunder og økte konverteringsfrekvenser.

Spare tid og penger

LiveAgent tilbyr en rik pakke til en rimelig pris, og det er det som gjør det til en god kundeserviceprogramvare

Bedre konverteringsfrekvenser

Gi den beste kundestøtten og gjør besøkende og potensielle kunder til betalende kunder.


increase availability

osTicket-alternativ som ikke vil svikte deg

Vi sikre på at folkene hos osTicket gjør sitt beste for å tilfredsstille kundene sine. Men ikke alle løsninger passer for enhver bedrift. LiveAgent er et alternativ å vurdere i tilfelle du vil ha en annen programvare.

LiveAgent er en helpdesk-programvare som tilbyr gode og pålitelige verktøy, for eksempel e-post, live chat, integrering av sosiale medier, call center og kunnskapsbase for å hjelpe deg med å gi best mulig støtte. Alt administreres via et pålitelig ticketsystem i dashbordet ditt. Gjør helpdesken effektiv og øk kundetilfredsheten med riktig kundeserviceprogramvare.

Kundestøtteprogramvare med riktig verktøysett

Ticketsystem, kunnskapsbase, e-post og call center er bare toppen av isfjellet av det som er en flott med helpdesken. Med LiveAgent kan du legge til så mye mer i en helpdesk-løsning.

Vi tilbyr også den raskeste live chat-widgeten på markedet, med en chat-hastighet på 2,5 sekunder. Bli sosial med sosial mediestøtte via Facebook messenger, Instagram, Twitter eller Viber. Enten du er et kundeserviceteam, en supportagent eller noen som ønsker å ha bedre kundeforhold, har LiveAgent verktøyene for å hjelpe deg med å gi best mulig kundesupport.

Focus on customer experience

Klikk på et støtteverktøy eller en funksjon og finn ut mer

Call routing definition

Sammenlign osTicket vs LiveAgent

Poengsummen for individuelle kundeserviceverktøy kan gi deg en utmerket ide om kundeopplevelse. Få kunnskap og sammenlign osTicket med LiveAgent.

Kundeserviceprogramvaren blir sammenlignet på forskjellige områder som pålitelighet, verdi for pengene og noen ganger til og med i individuelle områder som ticketsystem, live chat og kunnskapsbase. Finn ut om vi gjør det bedre enn osTicket, og om vi er riktig programvare for din virksomhet.

osTicket vs LiveAgent sammenligning

Sammenlign osTicket vs LiveAgent og se hvilken som gjør det best

osticket_vs_liveagent

Korrekt fra 11.9.2020

Få den beste kundeopplevelsen og gi den tilbake til kunden

En god kundesupportprogramvare bør ikke bare ha den beste ticketadministrasjonen eller live chatten, men også gå foran med et godt eksempel og gi en god kundeopplevelse.

Det er grunnen til at vi har 24/7 support desk tilgjengelig for våre kunder. Kundesamhandling, rask responstid og løsning av kundeproblemer er våre viktigste prioriteringer. Du kan kontakte oss via flere kanaler. Chat, telefon, Gmail eller andre, det er opp til deg. Vil du vite hvordan det er å ha en god kundeopplevelse? Hvis ja, klikk nedenfor.

get inspired

Tilbakemeldinger fra kunder sier mye om kundebehandlingen

Enten det er store organisasjoner eller en liten bedrift … De har alle noe hyggelig å si om systemet vårt.

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Det er en fornøyelse og ha en bra portal som øker kundeservice.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent gir våre agenter mulighet til å gi bedre, raskere og mer nøyaktig kundestøtte.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent hjalp oss med å oppnå to viktige mål: øke kundetilfredshet og salg.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internettmarkedsføring

    Vi har brukt LiveAgent siden august, og vi er veldig fornøyde.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Siden vi startet å bruke LiveAgent har våres tilbakesvars tid økt med 60%

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Våres betalte kundeomdannelse sats økte med 325% den første måneden vi satt opp og aktivt startet å bruke LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Jeg har aldri opplevd en så profesjonell kundetilnærming.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Vi mener at LiveAgent er den aller beste live chat-løsningen.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Vi bruker LiveAgent på alle våre e-handelsnettsteder. Verktøyet er enkelt å bruke og forbedrer produktiviteten vår.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Med LiveAgent er vi i stand til å gi kundene våre støtte uansett hvor de er.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle som er interessert i å gjøre kundeservicen deres bedre og mer effektiv.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jeg er sikker på at vi ville brukt 90 % av dagen på å sortere e-poster hvis vi ikke hadde...

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Med LiveAgent er vi i stand til å holde spillerne våre fornøyde ved å tilby mer effektiv støtte som resulterer...

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent er pålitelig, rimelig og rett og slett et godt valg for enhver fartsfylt nettbedrift!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Vi liker det fordi det er enkelt å bruke og tilbyr stor funksjonalitet, for eksempel nyttige rapporteringsfunksjoner.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Vi elsker LiveAgent - det gjør det enkelt å støtte kundene våre.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Vi liker å tilby kundene våre den beste supportopplevelsen. Derfor valgte vi LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Fra oppsett til kontinuerlig støtte og alt annet i mellom, fortsetter teamet hos LiveAgent å imponere.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent sparer oss for hundrevis av dyrebare minutter hver dag ved å gjøre kundeservice oversiktlig og i orden.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Ubegrenset agenter, e-post, sosiale medier og telefonintegrasjon. Alt dette for mindre enn vi betalte med vår forrige leverandør.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Vi har brukt LiveAgent siden 2013. Vi klarer ikke å forestille oss å jobbe uten.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Dette er en kostnadseffektiv løsning som hjelper deg med å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Å svare på e-poster fra Outlook var så vanskelig å holde styr på. Med LiveAgent er vi sikre på at...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent er så fantastisk. Med svært lite tid og krefter hadde jeg den i gang i løpet av få minutter.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Jeg anbefaler LiveAgent-produktet, ikke bare som et Kayako-alternativ, men som en mye bedre løsning med merverdi.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Støtteteamet svarte alltid raskt med raske implementeringsløsninger.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Det hjelper oss med å kategorisere arten av billettene og statistisk spore hva kundene våre trenger mest.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vi ser på LiveAgent som et flott verktøy for å kommunisere med kunder.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent satte fart på kommunikasjonen vår med kundene våre og ga oss muligheten til å chatte med dem også.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Enkelt sagt - LiveAgent overgår alt når det gjelder dette, eller enda høyere, prispoeng.

Du vil være i gode hender!

Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!

Prøv det nu gratis Ingen Kreditt Kort Kreves

FAQ

Related Articles to osTicket alternativ
Leter du etter et bedre alternativ til LivePerson? Vurder LiveAgent, prisvinnende flerkanals helpdesk-programvare.

Leter du etter et bedre LivePerson-alternativ?

LiveAgent er en kostnadseffektiv løsning for å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler. Flere bedriftseiere og ledere anbefaler produktet for rask og nøyaktig kundestøtte, økt kundetilfredshet og salg, samt økt tilbakesvarstid. En portal som øker kundeservice kan også være en fordel.

LiveAgent er en hjelpe pult løsning som tilkobler flere kanaler til et grensesnitt. Fin ut mer om OTRS alternativet og forbedre deg øyeblikkelig.

Ser du etter et alternativ til OTRS

LiveAgent er en effektiv løsning for å forbedre kundestøtte og øke kundetilfredshet. Mange kunder har rapportert om økt tilbakesvars tid og kundeomdannelse satser etter oppstart av LiveAgent. Støtteteamet er responsive og hjelper med rask implementering. Verktøyet er enkelt å bruke og tilbyr nyttige rapporteringsfunksjoner.

LiveAgent har mer enn 175 funksjoner, over 40 integrasjoner og en flott pris. Se hvorfor du bør bytte fra HelpCrunch til LiveAgent.

Leter du etter et HelpCrunch-alternativ?

LiveAgent blir hyllet av brukere som tidligere brukte ZenDesk eller andre helpdesk-løsninger. Brukerne trekker frem funksjonaliteten, brukervennligheten, god valuta for pengene, stabiliteten og støtten, samt integrasjoner og muligheten til å legge ved filer i e-postene. Flere nevner også at LiveAgent er et rimeligere alternativ enn Zendesk.

LiveAgent er et flott alternativ til Tidio med superrask live chat og et flerkanals billettsystem til en rimelig pris.

Tidio alternativ - LiveAgent

Teksten inneholder informasjon om LiveAgent, en programvare for kundeservice og lignende formål. Det nevnes funksjoner, prissetting, integrasjoner, alternativer og oversikt over programvaren. Det gis også informasjon om selskapet og dets kunder. Det oppfordres til å abonnere på nyhetsbrevet for LiveAgent-oppdateringer og rabatter. En formidling av oppsettet og installasjonen av LiveAgent skrivebord beskrives også.

bytte til en bra live-chat programvare med multikanal billett system. Forbered din hjelpepult med e-post, sosiale media, og mye mer.

Brukervennlige alternativ - LiveAgent

LiveAgent er en hjelpepult-løsning med live-chat-evnen som hjelper over 150 millioner brukere og 40 000 bedrifter over hele verden. Plattformen forbedrer kundeopplevelsen med lynraske svar, noe som fører til økt tilfredshet og lojalitet. Bedrifter på plattformen kan øke inntektene sine og kundeverdien med dedikerte verktøy, og oppnå deres mål.

LiveAgent er et perfekt alternativ til SysAid. Finn ut mer om vår help desk og start din gratis prøveperiode i dag.

SysAid alternativ - LiveAgent

LiveAgent er et verktøy som hjelper bedrifter med å forbedre kundeservicen. Kunder som har brukt systemet, sier at det hjelper dem med å kommunisere bedre med kundene sine. Bedrifter som har brukt LiveAgent sier at det hjelper dem å øke kundetilfredsheten, salget og å tilby en bedre kundeopplevelse. Kundene setter pris på at LiveAgent gjør det enkelt å håndtere mange henvendelser fra forskjellige kanaler.

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo