LiveAgent er den ultimate kundesupportløsningen for din virksomhet. Vurder å bytte fra osTicket til en annen helpdesk-programvare.
LiveAgent er fullpakket med verktøy, funksjoner og integrasjoner for å forbedre arbeidsflyten din, gjøre kundene fornøyde og øke avkastningen. Prøv det nå, de første 14 dagene gratis, uten forpliktelser og ingen kredittkortinformasjon kreves.
Paserer data gjennom maskinen...
Ved å registrere meg, aksepterer jeg T&C og Personvernerklæring.
Her er 3 hovedfordeler ved å bruke LiveAgent.
Pålitelig programvare for kundeservice betyr bedre arbeidsflyt, lykkeligere kunder og økte konverteringsfrekvenser.
LiveAgent tilbyr en rik pakke til en rimelig pris, og det er det som gjør det til en god kundeserviceprogramvare
Gi den beste kundestøtten og gjør besøkende og potensielle kunder til betalende kunder.
Vi sikre på at folkene hos osTicket gjør sitt beste for å tilfredsstille kundene sine. Men ikke alle løsninger passer for enhver bedrift. LiveAgent er et alternativ å vurdere i tilfelle du vil ha en annen programvare.
LiveAgent er en helpdesk-programvare som tilbyr gode og pålitelige verktøy, for eksempel e-post, live chat, integrering av sosiale medier, call center og kunnskapsbase for å hjelpe deg med å gi best mulig støtte. Alt administreres via et pålitelig ticketsystem i dashbordet ditt. Gjør helpdesken effektiv og øk kundetilfredsheten med riktig kundeserviceprogramvare.
Ticketsystem, kunnskapsbase, e-post og call center er bare toppen av isfjellet av det som er en flott med helpdesken. Med LiveAgent kan du legge til så mye mer i en helpdesk-løsning.
Vi tilbyr også den raskeste live chat-widgeten på markedet, med en chat-hastighet på 2,5 sekunder. Bli sosial med sosial mediestøtte via Facebook messenger, Instagram, Twitter eller Viber. Enten du er et kundeserviceteam, en supportagent eller noen som ønsker å ha bedre kundeforhold, har LiveAgent verktøyene for å hjelpe deg med å gi best mulig kundesupport.
Poengsummen for individuelle kundeserviceverktøy kan gi deg en utmerket ide om kundeopplevelse. Få kunnskap og sammenlign osTicket med LiveAgent.
Kundeserviceprogramvaren blir sammenlignet på forskjellige områder som pålitelighet, verdi for pengene og noen ganger til og med i individuelle områder som ticketsystem, live chat og kunnskapsbase. Finn ut om vi gjør det bedre enn osTicket, og om vi er riktig programvare for din virksomhet.
Sammenlign osTicket vs LiveAgent og se hvilken som gjør det best
Korrekt fra 11.9.2020
En god kundesupportprogramvare bør ikke bare ha den beste ticketadministrasjonen eller live chatten, men også gå foran med et godt eksempel og gi en god kundeopplevelse.
Det er grunnen til at vi har 24/7 support desk tilgjengelig for våre kunder. Kundesamhandling, rask responstid og løsning av kundeproblemer er våre viktigste prioriteringer. Du kan kontakte oss via flere kanaler. Chat, telefon, Gmail eller andre, det er opp til deg. Vil du vite hvordan det er å ha en god kundeopplevelse? Hvis ja, klikk nedenfor.
Enten det er store organisasjoner eller en liten bedrift … De har alle noe hyggelig å si om systemet vårt.
Roman Bosch
Partly
Det er en fornøyelse og ha en bra portal som øker kundeservice.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent gir våre agenter mulighet til å gi bedre, raskere og mer nøyaktig kundestøtte.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent hjalp oss med å oppnå to viktige mål: øke kundetilfredshet og salg.
Hendrik Henze
HEWO Internettmarkedsføring
Vi har brukt LiveAgent siden august, og vi er veldig fornøyde.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Siden vi startet å bruke LiveAgent har våres tilbakesvars tid økt med 60%
Taras Baca
XperienceHR
Våres betalte kundeomdannelse sats økte med 325% den første måneden vi satt opp og aktivt startet å bruke LiveAgent.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Jeg har aldri opplevd en så profesjonell kundetilnærming.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Vi mener at LiveAgent er den aller beste live chat-løsningen.
Viviane Carter
CSI Products
Vi bruker LiveAgent på alle våre e-handelsnettsteder. Verktøyet er enkelt å bruke og forbedrer produktiviteten vår.
Christian Lange
Lucky-Bike
Med LiveAgent er vi i stand til å gi kundene våre støtte uansett hvor de er.
Jens Malmqvist
Projure
Jeg kan anbefale LiveAgent til alle som er interessert i å gjøre kundeservicen deres bedre og mer effektiv.
Catana Alexandru
Websignal
Jeg er sikker på at vi ville brukt 90 % av dagen på å sortere e-poster hvis vi ikke hadde...
Jan Wienk
All British Casino
Med LiveAgent er vi i stand til å holde spillerne våre fornøyde ved å tilby mer effektiv støtte som resulterer...
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent er pålitelig, rimelig og rett og slett et godt valg for enhver fartsfylt nettbedrift!
Sissy Böttcher
Study Portals
Vi liker det fordi det er enkelt å bruke og tilbyr stor funksjonalitet, for eksempel nyttige rapporteringsfunksjoner.
Peter Koning
TypoAssassin
Vi elsker LiveAgent - det gjør det enkelt å støtte kundene våre.
Aranzazu F
Factorchic
Vi liker å tilby kundene våre den beste supportopplevelsen. Derfor valgte vi LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Fra oppsett til kontinuerlig støtte og alt annet i mellom, fortsetter teamet hos LiveAgent å imponere.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent sparer oss for hundrevis av dyrebare minutter hver dag ved å gjøre kundeservice oversiktlig og i orden.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Ubegrenset agenter, e-post, sosiale medier og telefonintegrasjon. Alt dette for mindre enn vi betalte med vår forrige leverandør.
Martin Drugaj
Atomer
Vi har brukt LiveAgent siden 2013. Vi klarer ikke å forestille oss å jobbe uten.
Ivan Golubović
AVMarket
Dette er en kostnadseffektiv løsning som hjelper deg med å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Å svare på e-poster fra Outlook var så vanskelig å holde styr på. Med LiveAgent er vi sikre på at...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent er så fantastisk. Med svært lite tid og krefter hadde jeg den i gang i løpet av få minutter.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Jeg anbefaler LiveAgent-produktet, ikke bare som et Kayako-alternativ, men som en mye bedre løsning med merverdi.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Støtteteamet svarte alltid raskt med raske implementeringsløsninger.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Det hjelper oss med å kategorisere arten av billettene og statistisk spore hva kundene våre trenger mest.
Alexandra Danišová
Nay
Vi ser på LiveAgent som et flott verktøy for å kommunisere med kunder.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent satte fart på kommunikasjonen vår med kundene våre og ga oss muligheten til å chatte med dem også.
David Chandler
Volterman
Enkelt sagt - LiveAgent overgår alt når det gjelder dette, eller enda høyere, prispoeng.
Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!
Nysgjerrig på å se hvordan vi måler oss mot andre populære ticketprogramvareløsninger? Sjekk ut våre sammenligningssider og oppdag alt vi har å tilby.
Leter du etter et bedre LivePerson-alternativ?
LiveAgent er en kostnadseffektiv løsning for å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler. Flere bedriftseiere og ledere anbefaler produktet for rask og nøyaktig kundestøtte, økt kundetilfredshet og salg, samt økt tilbakesvarstid. En portal som øker kundeservice kan også være en fordel.
Ser du etter et alternativ til OTRS
LiveAgent er en effektiv løsning for å forbedre kundestøtte og øke kundetilfredshet. Mange kunder har rapportert om økt tilbakesvars tid og kundeomdannelse satser etter oppstart av LiveAgent. Støtteteamet er responsive og hjelper med rask implementering. Verktøyet er enkelt å bruke og tilbyr nyttige rapporteringsfunksjoner.
Leter du etter et HelpCrunch-alternativ?
LiveAgent blir hyllet av brukere som tidligere brukte ZenDesk eller andre helpdesk-løsninger. Brukerne trekker frem funksjonaliteten, brukervennligheten, god valuta for pengene, stabiliteten og støtten, samt integrasjoner og muligheten til å legge ved filer i e-postene. Flere nevner også at LiveAgent er et rimeligere alternativ enn Zendesk.
Teksten inneholder informasjon om LiveAgent, en programvare for kundeservice og lignende formål. Det nevnes funksjoner, prissetting, integrasjoner, alternativer og oversikt over programvaren. Det gis også informasjon om selskapet og dets kunder. Det oppfordres til å abonnere på nyhetsbrevet for LiveAgent-oppdateringer og rabatter. En formidling av oppsettet og installasjonen av LiveAgent skrivebord beskrives også.
Brukervennlige alternativ - LiveAgent
LiveAgent er en hjelpepult-løsning med live-chat-evnen som hjelper over 150 millioner brukere og 40 000 bedrifter over hele verden. Plattformen forbedrer kundeopplevelsen med lynraske svar, noe som fører til økt tilfredshet og lojalitet. Bedrifter på plattformen kan øke inntektene sine og kundeverdien med dedikerte verktøy, og oppnå deres mål.
LiveAgent er et verktøy som hjelper bedrifter med å forbedre kundeservicen. Kunder som har brukt systemet, sier at det hjelper dem med å kommunisere bedre med kundene sine. Bedrifter som har brukt LiveAgent sier at det hjelper dem å øke kundetilfredsheten, salget og å tilby en bedre kundeopplevelse. Kundene setter pris på at LiveAgent gjør det enkelt å håndtere mange henvendelser fra forskjellige kanaler.
Vi setter pris på at du nylig registrerte deg opp for en LiveAgent.
En melding vil bli sendt til din e-postadresse som inneholder innloggings detaljene, rett etter kontoen din er innstallert.
Vis du venter en stund, etter innstallasjonen er ferdig vil du få dirkete tilgang til din konto her i fra.
Etter prossesen er over, vil vi sende inn loggings detaljene til din postboks.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Vi er tilgjengelig på flere datoer