Fed up med din hjelpepult programvare?

Finn ut hvorfor LiveAgent er det beste OTRS alternativet på markedet.

  • ✓ Ingen oppsettkostnad   
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Ingen kredittkort trengs    
  • ✓ Kanseller når som helst
Brukt av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Ser du etter et alternativ til OTRS

Vis du ser etter et alternativ til OTRS, kan du prøve LiveAgent idag. LiveAgent er en kundestøtte programvare med en intelligent serviceledelse og masse vis av samarbeidene funksjoner som passer for bedrift serviceledelse, og service for kundene.

Gjør ditt beste arbeid under arbeids timene og gi utmerket service for kunder og servicelaget, i lage med en fleksibel løsning. Billett ledelse, tidssporing, billett historie, ekte-tid samtaler på mobil-enheter, og mange flere kritiske bedrifts verktøy kan bli dine for en rimelig pris.

Fortsett og lese for å finne ut hvilke funksjoner oppgavebehandling har og andre nøkkel funksjoner som LiveAgent har. Eller prøv oss ut med hjelp av våres 14 dagers prøveperiode.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Enkelt plattform for intuitiv oppgavebehandling og kunder service

LiveAgent gjør sitt beste på å innfri dine bedrifts forespørsler med hjelp av mange funksjoner. Dette inkluderer  ansattes ledelse ,  tid og deltakelse , og andre ledelsesmessige oppgaver mens de også tilbyr de beste verktøyene for kunder service.

Få jobben gjort fra en innboks

Billetthåndtering er det viktigeste arbeidsflyt verktøyet som håndterer alle innkommende e-mailer, live chat, sosiale media, og ringesenter kommunikasjon inn i en enkelt innboks . Du kan også lage en kundeportal som legger bedrifts kunnskap i en kunnskapsbase artkkel fra en enkelt plattform

Ticket fields in Help desk ticketing software - LiveAgent
Time report in Help desk software - LiveAgent

Lettere arbeidsflyt som sparer deg tid

Spar tid for laget ditt og lag sterke selskapsprosesser ved hjelp av intuitive arbeidsflyter. Foruten om billettsystemet, tilby LiveAgent masse vis av digitale arbeidsflyter som koder , filtrering, spillifisering & merker , nettverksovervåkning, og andre funksjoner som lager en vellykket bedrift.

Kundestøtte løsninger med omnikanal billettadministrasjon

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Lag en personlig tilknytning ved hjelp av ekte-tid samtaler

En rekke alternativer gjør en god jobb med deres kunde service programvare, men, ikke alle dem kan gi deg en ekte-tid samtale widget. LiveAgent har den raskeste av de som finnes der ute, med en samtale skjermhastighet på 2.5 sekunder. 

Real-time chat feature in Help desk ticketing system - LiveAgent
Live chat connections

Gjør deg klar for glade kunder

Kundetilfredshets rangering og kunde service behandling kan lett bli forberedt av og sette inn en enkel ekte-tid meldingsknapp  på din nettside. Kunder som går gjennom din nettside kan lett trykke og starte en samtale med dine agenter når tid som helst.

Gjør din jobb artig med de rette funksjonene

Kombinert med funksjoner som tidssporing, ekte-tid skrivevisning , Spillefisering, og andre ansatt bidrags funksjoner LiveAgent vil gjøre det slik at du kan gjøre hva som helst fra en kunde service administrasjonsprogramvare. 

Agent ranking feature in Help desk software - LiveAgent

Live chat for utmerket service for kundene

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Funksjoner og integrasjoner for effektiv kundeservice

Ta utnytte av kritiske bedrifts verktøy og gjør mer under dine bedrifts timer . hvert verktøy i LiveAgent er støttet av effektive samarbeids funksjoner som fungerer på en rekke plattformer og gjør så at blomstrende bedrifter øker sin brukertilfredshet.

God arbeidsflytstyring

Service rapportering, ansattes planlegging, nettverks overvåkning, og andre styrings oppgaver kan lett bli håndtert fra den brukervennlige grensesnittet via intuitiv arbeidsflyter. Disse digitale arbeidsflyter kan håndtere alle type kunde forespørsler og administrere en innebygd selvbetjeningsportal.

Agents in Help desk software - LiveAgent
Website visitor tracking feature in Help desk software - LiveAgent

Vi er her for å hjelpe deg når som helst

Dessuten, bryr vi oss om og holde glade kunder glade. Du kan derfor kontakte oss 24/7 med en hvilken som helst forespørsel du ikke klarer og håndtere og da vil vi gjøre våres beste til og hjelpe deg når du trenger det. Ring oss eller send en melding når du trenger oss.

Glade brukere håndterer kunde forespørsler med LiveAgent

Peter Komornik

LiveAgent kombinerer utmerkede live chat, billettering og automasjon som tillater oss og forsyne eksepsjonell støtte til våre kunder.

black Slido logo
  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Det er en fornøyelse og ha en bra portal som øker kundeservice.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent gir våre agenter mulighet til å gi bedre, raskere og mer nøyaktig kundestøtte.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent hjalp oss med å oppnå to viktige mål: øke kundetilfredshet og salg.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internettmarkedsføring

    Vi har brukt LiveAgent siden august, og vi er veldig fornøyde.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Siden vi startet å bruke LiveAgent har våres tilbakesvars tid økt med 60%

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Våres betalte kundeomdannelse sats økte med 325% den første måneden vi satt opp og aktivt startet å bruke LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Jeg har aldri opplevd en så profesjonell kundetilnærming.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Vi mener at LiveAgent er den aller beste live chat-løsningen.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Vi bruker LiveAgent på alle våre e-handelsnettsteder. Verktøyet er enkelt å bruke og forbedrer produktiviteten vår.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Med LiveAgent er vi i stand til å gi kundene våre støtte uansett hvor de er.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle som er interessert i å gjøre kundeservicen deres bedre og mer effektiv.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jeg er sikker på at vi ville brukt 90 % av dagen på å sortere e-poster hvis vi ikke hadde...

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Med LiveAgent er vi i stand til å holde spillerne våre fornøyde ved å tilby mer effektiv støtte som resulterer...

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent er pålitelig, rimelig og rett og slett et godt valg for enhver fartsfylt nettbedrift!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Vi liker det fordi det er enkelt å bruke og tilbyr stor funksjonalitet, for eksempel nyttige rapporteringsfunksjoner.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Vi elsker LiveAgent - det gjør det enkelt å støtte kundene våre.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Vi liker å tilby kundene våre den beste supportopplevelsen. Derfor valgte vi LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Fra oppsett til kontinuerlig støtte og alt annet i mellom, fortsetter teamet hos LiveAgent å imponere.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent sparer oss for hundrevis av dyrebare minutter hver dag ved å gjøre kundeservice oversiktlig og i orden.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Ubegrenset agenter, e-post, sosiale medier og telefonintegrasjon. Alt dette for mindre enn vi betalte med vår forrige leverandør.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Vi har brukt LiveAgent siden 2013. Vi klarer ikke å forestille oss å jobbe uten.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Dette er en kostnadseffektiv løsning som hjelper deg med å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Å svare på e-poster fra Outlook var så vanskelig å holde styr på. Med LiveAgent er vi sikre på at...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent er så fantastisk. Med svært lite tid og krefter hadde jeg den i gang i løpet av få minutter.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Jeg anbefaler LiveAgent-produktet, ikke bare som et Kayako-alternativ, men som en mye bedre løsning med merverdi.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Støtteteamet svarte alltid raskt med raske implementeringsløsninger.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Det hjelper oss med å kategorisere arten av billettene og statistisk spore hva kundene våre trenger mest.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vi ser på LiveAgent som et flott verktøy for å kommunisere med kunder.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent satte fart på kommunikasjonen vår med kundene våre og ga oss muligheten til å chatte med dem også.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Enkelt sagt - LiveAgent overgår alt når det gjelder dette, eller enda høyere, prispoeng.

Klart til i og prøve det ut helt gratis?

Start din 14-dagers gratis prøveperiode i dag eller så kan du se på våres prisplan for og se hvilken som fungerer best for din bedrifts prosess. Føl deg fri til og sjekke ut tilleggsressurser og brukbar heten til LiveAgent som en intelligent programvare for tjenesteadministrasjon.

Møtte vi dine bedrifts krav? Klikk på knappen under og start å bruk LiveAgent i dag.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Du vil være i gode hender!

Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!

Prøv det nu gratis Ingen Kreditt Kort Kreves
Related Articles to OTRS alternativ
LiveAgent er den ultimate omni-kanal løsningen for ditt selskap. Du nytte av 175+ funksjoner og 40+ integrasjoner og gode verktøy i dag.

Ser du etter et Customerly alternativ?

LiveAgent er en anmeldt og bedømt hjelpepult programvare for SMB i 2020. Flere bedrifter har byttet fra ZenDesk til LiveAgent på grunn av rimelige priser og hjelpsomme støtteteam som er tilgjengelige 24/7. LiveAgent har også avansert automatisering og integrasjoner som har erstattet behovet for Zapier. Kundene liker også at LiveAgent sender e-poster og gir muligheten til å legge ved filer og organisere flyten av e-poster enklere enn i ZenDesk.

LiveAgent er en hjelpepult løsning som samler flere kanaler på et grensesnitt. Lær mer om Bold360 alternativet og start å fortjen industri fordeler.

Søke om det rette Bold360 alternative?

LiveAgent tilbyr en enhetlig innboks for kommunikasjon som kan kobles til e-post, sosiale medier og videochat. De har også et rimelig hjelpepult program med kundesegmentering og gamifikasjonsfunksjoner. Kunden kan velge mellom kunnskapsbase program, ringesenter eller billettsystem for e-poststøtte. LiveAgent tilbyr verktøy for å tilfredsstille kundenes behov uten å ødelegge bedriftens budsjett.

Leter du etter noe for å utvide helpdesken? Se LiveAgents viktigste funksjoner og fordeler nå, eller registrer deg for en gratis prøveperiode.

Leter du etter et Extend alternativ?

LiveAgent er en kundestøtte-tjeneste som har blitt valgt av mange brukere som har hatt problemer med ZenDesk. LiveAgent har mange funksjoner, inkludert kontaktskjemaer, live chat, databaser og integrasjon med sosiale nettverk. Tjenesten fungerer også stabilt på mobile plattformer, og har et flott support-team. LiveAgent gir også mange alias-e-poster for å koble til enkelt, og et avansert automatiseringsnivå som erstatter behovet for Zapier. Prisene er også rimelige.

Liveagent tilbyr flere alternativer når det gjelder å tilby kundestøtte. Det er den ultimate løsningen for din bedrift. Velg en fra våre tre betalte planer eller velg ut separate funksjoner.

På let etter et alternativ til Vision?

LiveAgent og Vision er to kundestøtteprogramvare som tilbyr ulike funksjoner til ulike priser. LiveAgent tilbyr blant annet Viber-integrasjon, kunnskapsbase, kundeforum, automatisering og regler, API, videosamtaler, ubegrenset historikk og antall nettsteder, samtaleopptak, og selvbetjening. De tilbyr også billettsalg, Live Chat og Call Center til en høyere pris. Vision tilbyr noen av de samme funksjonene til en lavere pris, men tilbyr ikke Viber-integrasjon, IVR, videosamtaler, ubegrenset samtaleopptak, ubegrenset nettelementer og chat-knapper, eller Call Center. Begge tilbyr selvbetjening, men LiveAgent inkluderer også en Facebook-integrasjon for sosiale medier.

Hvis du ser etter et kraftig samarbeidsalternativ, bør du vurdere LiveAgent. Finn ut hvordan Collab og LiveAgent sammenlignes og hva som passer best for din bedrift.

Trenger du et samarbeidsalternativ?

LiveAgent tilbyr en rekke kundeforum, automatisering og regler, API-funksjoner og IVR-funksjoner, samt videosamtaler, ubegrenset historikk, muligheten til å bruke programvaren på et ubegrenset antall nettsteder og å plassere et ubegrenset antall chatteknapper på nettstedene dine, motta et ubegrenset antall e-poster og billetter, og ubegrenset samtaleopptak. Kundestøtte tilbys også 24/7 uten å begrense antallet forespørsler du kan sende inn. LiveAgent tilbyr også kraftige samarbeidsalternativer med dusinvis av integrasjoner og 175+ funksjoner, inkludert muligheter for sosiale medier, live chat og e-poststøtte. Start gratis prøveperiode nå.

LiveAgent er et flott alternativ hvis du ønsker å få flere muligheter for å kommunisere med kundene dine. Bytt fra CallPage til LiveAgent nå.

Ser du etter et CallPage-alternativ?

LiveAgent tilbyr en prisgunstig løsning for å gi kundeservice på de mest brukte kommunikasjonskanalene som e-post, sosiale medier og live chat. De tilbyr også muligheten til å lage ditt eget virtuelle kundesenter som er enkelt å sette opp uten behov for spesialutstyr eller tredjeparts-leverandører. LiveAgent tar seg av alt for deg.

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo