Gratis Prøveperiode

Tagg-rapporter

Tagger er ganske enkelt ord eller setninger du kan bruke for å legge til mer konnotasjon til Billetter. Tagger gir deg en ubegrenset mengde fleksibilitet til å administrere og tilpasse arbeidsflyten for støtte.

Eksempel

Det kan være lurt å merke alle krav som faktisk er salgsforespørsler med en tagg som “salg” eller “forhåndssalg”.

Her er noen alternativer for bruk av Tagger:

  • Legg til tagger til billetter, enten manuelt eller automatisk, og bruk disse taggene til å lage egendefinerte arbeidsflyter.
  • Bla gjennom billetter etter Tagg.
  • Bruk Tagger i bedriftens regler (Regler, SLA-regler, Tidsregler) for å lage tilpassede arbeidsflyter.
  • Lag visninger og rapporter etter Tagger.

Notater:

Du kan legge til flere tagger til én billett.

Liste over mulige modifikasjoner:

Når du oppretter en Tagg kan du endre den som du vil.

  • Navn
  • Tekst farge
  • Bakgrunns farge
Endre-tagger-LiveAgent

Legg til Tagger til Billetter

Det kan være lurt å merke alle billetter som faktisk er salgsforespørsler med en tagg som “salg” eller “forhåndssalg”.

Filtrering av Billetter etter Tagger

Det kan være lurt å filtrere alle billetter som faktisk haster, og forespørsler om forhåndssalg med en tagg som «haster» eller «forhåndssalg».

Tag-rapport

LiveAgent tilbyr en rapport over tilføyde tagger til alle billetter fra en bestemt tidsperiode. Individuelle oppføringer kan sorteres etter tidsrom, avdeling, kanal og agent. Tagg-rapporter kan eksporteres til en CSV-fil.

Tagg-rapporten kan vise dataene dine i disse typene diagrammer:

Visningsalternativer for tag-rapport (kolonner):

  • Tagger
  • Svar
  • Nye svar gjennomsnittlig tid
  • Åpne svar gjennomsnittlig tid
  • Telefonsamtaler
  • Tapte telefonsamtaler
  • Telefonsamtale minutter
  • Chatmeldinger
  • Chat
  • Tapte chatter
  • Henting av chat gjennomsnittlig tid
  • Chat gjennomsnittlig tid
  • Ikke rangert
  • ikke rangert %
  • Belønninger
  • Belønninger %
  • Straffer
  • Straffer %
  • Innkommende meldinger
  • Innkommende samtaler
  • Ferdige samtaler
  • Innkommende chatter
  • Ferdige chatter
  • Notater
  • Opprettede billetter
  • Løste billetter

Bruk Tagg-rapporter med API

Bruk LiveAgent REST API for å kalle opp verdier fra tagg-rapporter.

Generate SLA compliance reports for free

Create SLA compliance reports to get an overview of how many SLAs have been fulfilled in a specific period of time. Try it today. No credit card required.

Kunnskapsbase ressurser

Finn ut mer

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo