Bli ett med teamet ditt med samarbeidsverktøy. Samarbeidsverktøy kommer enten innfødt eller via våre integrasjoner for ulike applikasjoner og programvare. LiveAgent kommer fullpakket med verktøy som delte billetter, tagger, notater, interne billetter og mye mer. Du kan alltid ta det et skritt videre og integrere applikasjoner som Slack for å øke arbeidsflyten ytterligere. Vær kreativ og finn ut hva du og teamet ditt trenger for å gjøre en bedre jobb.
Samarbeidsverktøy er avgjørende for enhetlig arbeidsflyt innenfor eller mellom ulike team. De vil hjelpe deg med å ta vare på kommunikasjon, billettløsning og mye mer. De er spesielt nyttige for team som jobber på avsidesliggende steder eller forskjellige land, men selv team som jobber sammen kan dra store fordeler av dem og forbedre arbeidsflyten deres.
Samarbeidsverktøy kommer med LiveAgent, men du kan ta det et skritt videre med applikasjoner av ulike slag. Integrer Slack med LiveAgent for å gi bedre kommunikasjon, ta vare på e-post automatiseringen ytterligere med ActiveCampaign eller til og med legg til enkel støtte for sosiale medier med Instagram eller Facebook. Valget er ditt.
Free data migration? Say no more!
LiveAgent offers free data migration from the most popular help desk solutions out there. Ready to make the switch?
LiveAgent er en programvare for kundeservice som tilbyr ulike funksjoner som klagehåndteringssystem og selvbetjent programvare. Selskapet har også priser og sertifikater, og kunde-anmeldelser. LiveAgent tilbyr også ulike alternativer og integrasjoner med andre systemer. Det er mulig å bli partner med selskapet og det tilbys også ulike læringsressurser som blogger, ordliste, maler og webinarer. LiveAgent gir også mulighet for å abonnere på deres nyhetsbrev og sosiale medier for oppdateringer og rabatter. Når man registrerer seg for LiveAgent vil man motta en e-post med innloggingsdetaljer etter at kontoen er installert.
Lær alt om LiveAgent med nettseminarer
Få bedre kundeservice med LiveAgent's flerkanals helpdesk-løsning. Live chat, billettprogramvare, og adskilte kunnskapsbaser for produktivitet og direkte kontakt med kunder.
Teksten inneholder informasjon om LiveAgent, en plattform for kundeservice. Den oppfordrer brukere til å abonnere på nyhetsbrevet for å holde seg oppdatert om oppdateringer og rabatter, og til å avtale en demo for å utforske hvordan LiveAgent kan nytte ens virksomhet. Teksten inkluderer også en statusoppdatering for installasjon av LiveAgent-skivebordet og oppfordrer brukere til å godta informasjonskapsler før de bruker kontaktformen, chat eller messenger for å kontakte støtteteamet.