Det er enkelt å bytte til LiveAgent med våre migreringsplugins. Migreringsplugin-moduler hjelper deg med å overføre alle dataene dine fra din tidligere helpdesk-programvare, slik at du kan begynne å bruke LiveAgent nesten umiddelbart og uten ekstra problemer.
Vi lanserer kontinuerlig nye migreringsplugins for å dekke ulike programvarealternativer som du kan overføre dataene dine fra. Disse er lett tilgjengelige fra LiveAgents konfigurasjonspanel. Alt du trenger å gjøre er å aktivere dem og følge instruksjonene.
Hva slags data kan du migrere?
Dataene du kan overføre mellom din nåværende programvare og LiveAgent kan variere, men det er det samme i de fleste tilfeller.
- Billetter
- Kontakter
- Agenter
- Tagger
- Tilbakemelding
- Avdelinger
Block spammers for good
Say goodbye to spammers and enjoy a clean inbox. Try our ban IP feature for free today. No credit card required.
SpiceWorks migrasjon - LiveAgent
Systemet samler inn og overfører all brukerinformasjonen du trenger, inkludert tickets, kundekommunikasjon, personer, kontaktlister og agentdata. Tagger og tilbakemeldinger fra kunder og rangeringer blir ikke utelatt. Ticketsystemet håndterer viktige kundekommunikasjonskanaler som e-post, live chat, call senter, kundeportal, Viber og sosiale medier. Du kan velge hva du ønsker å bruke for å kommunisere med kundene dine og håndtere ting på din måte for å skape en hyggelig opplevelse for alle.
LiveAgent tilbyr full migrering fra LivePerson og støtter flere språk for bedre kundeopplevelse. De har alt fra help desk-programvare til støtte for sosiale medier 24/7. LiveAgent har funksjonaliteter som dashbord, ticketsystem, live chat, kunnskapsbase og call center for å gi bedre kundesupport. Det er bedre når programvarestøtten snakker ditt og kundenes språk. Øk avkastningen og spar penger ved å velge riktig forretningsplan. Ta en titt på LiveAgent funksjonaliteten.
LiveAgent er en populær plattform for å forbedre kundeservice, ifølge flere fornøyde kunder. Flere bemerker at verktøyet er enkelt å bruke og øker produktiviteten. Kundetilfredshet og salg har økt for flere bedrifter som bruker LiveAgent, og tilbakesvars tiden har økt med 60%. LiveAgent synes å være både pålitelig og rimelig.
LiveAgent er en populær live chat-løsning blant flere bedrifter som ønsker å forbedre kundestøtten og produktiviteten. Flere bedrifter har vurdert LiveAgent som en pålitelig og effektiv løsning som har hjulpet dem å øke kundetilfredsheten og salget. Kundenettverket som bruker LiveAgent har bemerket den enkle bruken og funksjonaliteten til produktet. LiveAgent tilbyr dessuten ulike kommunikasjonskanaler som inkluderer e-post, telefon og sosiale medier for kundene.