LiveAgent er en svært kostnadseffektiv løsning som hjelper deg med å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler, ifølge anmeldere fra ulike virksomheter. Anmeldere sier at LiveAgent sparer tid og penger, og gir bedre kundestøtte og økt kundetilfredshet. Verktøyet er enkelt å bruke og tilbyr stor funksjonalitet, inkludert nyttige rapporteringsfunksjoner, og er en bedre løsning enn Kayako, ifølge anmelderne. De fleste anmelderne sier at LiveAgent er den beste live chat-løsningen på markedet.
Trenger du et Zendesk-alternativ?
Forskjellige brukere ga positive anmeldelser av LiveAgent og foretrakk det over ZenDesk. De likte rimelige priser og støtteteamets effektivitet og automatiseringen. LiveAgent tilbyr også mange integrasjoner og verktøy som gjør det enkelt å administrere e-poster og chatte i samme vindu. Funksjonene omfatter kontaktskjemaer, live chat, databaser og integrasjon med sosiale nettverk, noe som gjør at tjenesten fungerer stabilt selv på mobile plattformer.
Leter du etter et alternativ til Freshdesk helpdesk-programvare?
Liveagent tilbyr en rekke funksjoner for å administrere kundestøtteprosesser, inkludert billettadministrasjon, integrering av sosiale medier og administrasjon av servicenivåavtale (SLA). Det har også automasjonsregler for å fremskynde prosessene og funksjoner som sanntidschat og selvbetjeningsportal. Liveagent har fått en totalvurdering på 4,7 av 5 av verifiserte brukere på Capterra og er en brukervennlig og prisgunstig løsning for kundeservice.
Leter du etter et osTicket-alternativ?
LiveAgent er en kostnadseffektiv løsning for å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler. Brukere roser produktet for å være enkelt å bruke og forbedre produktiviteten. Våre brukere har sett økning i tilbakesvars tid og forbedret kundestøtte, noe som resulterte i økte salg og kundetilfredshet.
LiveAgent er en verktøy for å kommunisere med kunder som er høyt verdsatt av mange bedrifter. Det gir god kundestøtte og øker kundetilfredshet og salg. LiveAgent er enkelt å bruke, gir nyttige rapporteringsfunksjoner og kan integreres med ulike kanaler som e-post, sosiale medier og telefon. Mange bedrifter har vært fornøyde med å bruke LiveAgent, og det har resultert i forbedret kundetilfredshet og økt betalt kundeomdannelse.
LiveAgent er en populær plattform for å forbedre kundeservice, ifølge flere fornøyde kunder. Flere bemerker at verktøyet er enkelt å bruke og øker produktiviteten. Kundetilfredshet og salg har økt for flere bedrifter som bruker LiveAgent, og tilbakesvars tiden har økt med 60%. LiveAgent synes å være både pålitelig og rimelig.
Vi setter pris på at du nylig registrerte deg opp for en LiveAgent.
En melding vil bli sendt til din e-postadresse som inneholder innloggings detaljene, rett etter kontoen din er innstallert.
Vis du venter en stund, etter innstallasjonen er ferdig vil du få dirkete tilgang til din konto her i fra.
Etter prossesen er over, vil vi sende inn loggings detaljene til din postboks.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Vi er tilgjengelig på flere datoer