Si farveltil trege løsninger som ikke leverer

Bytt til LiveAgent, så overfører vi dataene dine gratis.

  • ✓ Ingen installasjonsgebyr     
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Ingen kredittkortinformasjon kreves    
  • ✓ Avslutt når du vil
Brukt av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Overfør dataene dine til LiveAgent

Å bytte mellom forskjellig helpdeskprogramvare er ikke rakettvitenskap. Overfør alle dataene dine fra din nåværende leverandør til LiveAgent med en av våre forhåndsbygde plugins, eller la våre tekniske supportspesialister gjøre de tunge løftene for deg.

  • Category leaders badge for 2022 from GetApp
  • G2 badge for best relationship in small business summer 2022
  • G2 badge for best performer in mid-market summer 2022
Migrate data to LiveAgent on your own

Bruk en forhåndsbygd plugin

I noen tilfeller tilbyr vi en forhåndsbygd plugin som vil migrere dataene dine fra din gamle leverandør til LiveAgent. Alt du trenger å gjøre er å logge deg på LiveAgent -dashbordet og klikke på aktiveringsbryteren. Overføringen krever bare din API-nøkkel – ingen ytterligere koding er nødvendig.

Gratis migrasjon

Ta kontakt med oss ​​via live chat eller e-post, og gi oss beskjed om hvilken type migrasjon du ønsker. Vi vil gjerne migrere dataene dine mens du lener deg tilbake og nyter en kopp kaffe.

Data migration from one solution to another

Hva du kan migrere fra din nåværende helpdesk

Personer

Overfør enkelt agenter, administratorer, sluttbrukere og kunder.

Tagger

Overfør alle avdelinger og tickettagger.

Tickets

Overfør tickets, vedlegg, brukerfelt og ticketfelt.

Viktige fordeler kundene våre nyter etter å ha migrert til LiveAgent

Customer providing review for service on mobile phone

Fantastisk kundeservice

Våre agenter er klare til å hjelpe deg med dine problemer 24/7.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Fullt utstyrt help desk løsning

Vår programvare tilbyr over 179 helpdeskfunksjoner, supplert med over 40 integrasjoner.

Person collecting papers into the net

Spar penger og ROI

LiveAgent tilbyr en evig gratis plan, i tillegg til tre andre planer til en rimelig pris.

Multilingual support in LiveAgent

Støtter flere språk

LiveAgent er tilgjengelig i 43 forskjellige språkoversettelser (noen delvis) og støtter widgets som kan tilpasse språket.

Email ticketing

Oppdag kraften i den universelle innboksen

LiveAgent fjerner og effektiviserer hele støtteprosessen. Det er ikke nødvendig å overvåke flere sosiale kontoer eller enheter lenger. Vår universelle innboks mottar meldinger fra alle kanalene dine – sosiale medier, e-post, live chat, telefon, videosamtale – you name it. Når disse meldingene er presset inn i LiveAgent -dashbordet, blir de automatisk konvertert til tickets.

Live chat selv når du er frakoblet

Dra nytte av vår robuste live chat -programvare. Den lar deg chatte med besøkende på nettstedet ditt i sanntid, og du vil også motta meldinger etter åpningstid. Meldinger mottatt når du er frakoblet, blir automatisk konvertert til en e-posttickets i LiveAgent-oversikten.

Ytterligere funksjoner inkluderer fullt tilpassbare chatteknapper, skjemaer før chat, invitasjoner til chat og en “all-see-modus” som lar deg se hva kundene du chatter med skriver før de sender meldingene sine. Med “all -see -modusen” kan du også se den nåværende åpne nettadressen til personen du chatter med.

Live chat as a part of the help desk software
LiveAgent - Mobile help desk application

Service på farten med iOS- og Android-apper

Fordi utmerket kundestøtte krever fleksibilitet, sørget vi for at LiveAgent er tilgjengelig i både iOS– og Android-appbutikken. Svar på tickets når du er på farten for å holde kundene fornøyde.

Få mer for mindre med LiveAgent

LiveAgent er den mest vurderte og mest populære helpdeskprogramvaren for SMB i 2020. Bli med selskaper som Huawei, BMW, Yamaha og Oxford University for å tilby kundestøtte i verdensklasse.

14 dagers prøveperiode
Ingen kredittkort kreves
og mange flere
$9 Måned

Small business

  • Ubegrenset billetthistorikk
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 Måned

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 Måned

Gratis

  • 7 dagers billetthistorikk
  • 1 e-postadresse
  • 1 chat knapp
  • 1 contact form
  • “Den er så rik på funksjoner og slår mitt 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg byttet. Veldig god verdi for meg som er eier av småbedrifter.” Albert

  • Jeg prøvde først Zendesk, men etter timer med konfigurasjon og forståelse av prismodellen innså jeg at det ikke var noe for meg. I stedet begynte jeg å bruke LiveAgent og må si meg så langt veldig fornøyd. Systemet fikk akkurat den mengde konfigurasjon jeg vil ha, og jeg har ennå ikke funnet noe som ikke er mulig å gjøre. Støtten i seg selv er fantastisk og svarer vanligvis på spørsmålene dine i løpet av et par minutter.” Erik

  • “Vi flyttet til LiveAgent fra ZenDesk… og ville ikke gå tilbake… Det er utrolig rimelige priser og alltid hjelpsomme støtteteam som er der for å hjelpe oss 24×7. I tillegg har det et avansert automatiseringsnivå som bokstavelig talt har erstattet vårt behov for Zapier ettersom det er en god mengde integrasjoner. Pluss at de også gir så mange alias-e-poster for å koble det til veldig enkelt.” Aron

  • “Vi og våre kunder hadde konstant problemer med ZenDesk, men etter å ha sett på forskjellige alternativer, valgte vi LiveAgent basert på brukeranmeldelser og prisene.” Adam

  • “Jeg brukte ZenDesk i årevis, og jeg var lei av disse “billett-stil” e-postene og at jeg ikke kan legge ved filer til e-postene mine, bare sende lenker. Det jeg liker i LiveAgent: det sender e-poster (ikke billetter), jeg kan legg ved filer, organiser flyten av e-poster enklere enn i ZenDesk, kan chatte og administrere e-post fra samme vindu. LiveAgent støtter også regneark i e-postene og har et flott supportteam.” Vlad

  • “Vi byttet til dette systemet etter mange år med bruk av ZenDesk. Funksjonaliteten er kjempebra: kontaktskjemaer, live chat, databaser, integrasjon med sosiale nettverk – alt i én tjeneste og alle disse modulene er gjennomtenkte og samhandler kompetent med hverandre. Jeg likte at tjenesten fungerer stabilt selv på mobile plattformer (etter ZenDesk er dette et stort pluss for oss). Olga

  • “Prøvde forskjellige løsninger inkludert Zendesk, Freshdesk og mer. Fant deretter LiveAgent. Flott verktøy, god valuta for pengene, brukervennlighet, god støtte og hjelp til å implementere. Og nå, etter flere års bruk, er det fortsatt det beste valget av støtteverktøy som vi kunne ha gjort.” Michal

  • “Jeg har brukt mange andre helpdesk-systemer før, som LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, og etc. LiveAgent har slått dem på alle måter på grunn av prisene, funksjonene, kundestøtten og mobilfunksjonene.” Harrison

Du vil være i gode hender!

Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!

Prøv det nu gratis Ingen Kreditt Kort Kreves
Related Articles to LiveAgent Migrasjon
Ønsker du å migrere fra Outlook til en enhetlig kundesupportløsning? Ta en titt og finn ut mer om migrering til LiveAgent.

Migrerer fra Outlook?

LiveAgent er en svært kostnadseffektiv løsning som hjelper deg med å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler, ifølge anmeldere fra ulike virksomheter. Anmeldere sier at LiveAgent sparer tid og penger, og gir bedre kundestøtte og økt kundetilfredshet. Verktøyet er enkelt å bruke og tilbyr stor funksjonalitet, inkludert nyttige rapporteringsfunksjoner, og er en bedre løsning enn Kayako, ifølge anmelderne. De fleste anmelderne sier at LiveAgent er den beste live chat-løsningen på markedet.

Ser du etter et alt-i-ett-alternativ til Zendesk? Finn ut hvordan Zendesk og LiveAgent sammenlignes og hva som passer best for din virksomhet.

Trenger du et Zendesk-alternativ?

Forskjellige brukere ga positive anmeldelser av LiveAgent og foretrakk det over ZenDesk. De likte rimelige priser og støtteteamets effektivitet og automatiseringen. LiveAgent tilbyr også mange integrasjoner og verktøy som gjør det enkelt å administrere e-poster og chatte i samme vindu. Funksjonene omfatter kontaktskjemaer, live chat, databaser og integrasjon med sosiale nettverk, noe som gjør at tjenesten fungerer stabilt selv på mobile plattformer.

Hvis du leter etter et kraftig Freshdesk-alternativ, bør du vurdere LiveAgent. LiveAgent har over 179+ helpdesk-funksjoner tilgjengelig for en konkurransedyktig pris

Leter du etter et alternativ til Freshdesk helpdesk-programvare?

Liveagent tilbyr en rekke funksjoner for å administrere kundestøtteprosesser, inkludert billettadministrasjon, integrering av sosiale medier og administrasjon av servicenivåavtale (SLA). Det har også automasjonsregler for å fremskynde prosessene og funksjoner som sanntidschat og selvbetjeningsportal. Liveagent har fått en totalvurdering på 4,7 av 5 av verifiserte brukere på Capterra og er en brukervennlig og prisgunstig løsning for kundeservice.

Leter du etter riktig osTicket-alternativ? Sammenlign LiveAgent vs osTicket nå og få bedre kundesupportprogramvare i dag.

Leter du etter et osTicket-alternativ?

LiveAgent er en kostnadseffektiv løsning for å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler. Brukere roser produktet for å være enkelt å bruke og forbedre produktiviteten. Våre brukere har sett økning i tilbakesvars tid og forbedret kundestøtte, noe som resulterte i økte salg og kundetilfredshet.

Leter du etter et alternativ til Dixa? Finn ut mer om LiveAgents rimelige flerkanals ticketystem og funksjoner.

Dixa alternativ - LiveAgent

LiveAgent er en verktøy for å kommunisere med kunder som er høyt verdsatt av mange bedrifter. Det gir god kundestøtte og øker kundetilfredshet og salg. LiveAgent er enkelt å bruke, gir nyttige rapporteringsfunksjoner og kan integreres med ulike kanaler som e-post, sosiale medier og telefon. Mange bedrifter har vært fornøyde med å bruke LiveAgent, og det har resultert i forbedret kundetilfredshet og økt betalt kundeomdannelse.

Migrering fra Kustomer? LiveAgent kan hjelpe deg håndtere alt fra email til sosiale medier og fra kunnskapsbasene. Migrer gratis i dag.

Kundemigrasjon - LiveAgent

LiveAgent er en populær plattform for å forbedre kundeservice, ifølge flere fornøyde kunder. Flere bemerker at verktøyet er enkelt å bruke og øker produktiviteten. Kundetilfredshet og salg har økt for flere bedrifter som bruker LiveAgent, og tilbakesvars tiden har økt med 60%. LiveAgent synes å være både pålitelig og rimelig.

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo