Paserer data gjennom maskinen...
Ved å registrere meg, aksepterer jeg T&C og Personvernerklæring.
I noen tilfeller tilbyr vi en forhåndsbygd plugin som vil migrere dataene dine fra din gamle leverandør til LiveAgent. Alt du trenger å gjøre er å logge deg på LiveAgent -dashbordet og klikke på aktiveringsbryteren. Overføringen krever bare din API-nøkkel – ingen ytterligere koding er nødvendig.
Ta kontakt med oss via live chat eller e-post, og gi oss beskjed om hvilken type migrasjon du ønsker. Vi vil gjerne migrere dataene dine mens du lener deg tilbake og nyter en kopp kaffe.
Klikk på knappen for å lese våre grundige trinnvise migreringsguider for Zendesk, Freshdesk, Desk.com, Jira og mer!
Overfør enkelt agenter, administratorer, sluttbrukere og kunder.
Overfør alle avdelinger og tickettagger.
Overfør tickets, vedlegg, brukerfelt og ticketfelt.
Våre agenter er klare til å hjelpe deg med dine problemer 24/7.
Vår programvare tilbyr over 179 helpdeskfunksjoner, supplert med over 40 integrasjoner.
LiveAgent tilbyr en evig gratis plan, i tillegg til tre andre planer til en rimelig pris.
LiveAgent er tilgjengelig i 43 forskjellige språkoversettelser (noen delvis) og støtter widgets som kan tilpasse språket.
LiveAgent fjerner og effektiviserer hele støtteprosessen. Det er ikke nødvendig å overvåke flere sosiale kontoer eller enheter lenger. Vår universelle innboks mottar meldinger fra alle kanalene dine – sosiale medier, e-post, live chat, telefon, videosamtale – you name it. Når disse meldingene er presset inn i LiveAgent -dashbordet, blir de automatisk konvertert til tickets.
Dra nytte av vår robuste live chat -programvare. Den lar deg chatte med besøkende på nettstedet ditt i sanntid, og du vil også motta meldinger etter åpningstid. Meldinger mottatt når du er frakoblet, blir automatisk konvertert til en e-posttickets i LiveAgent-oversikten.
Ytterligere funksjoner inkluderer fullt tilpassbare chatteknapper, skjemaer før chat, invitasjoner til chat og en “all-see-modus” som lar deg se hva kundene du chatter med skriver før de sender meldingene sine. Med “all -see -modusen” kan du også se den nåværende åpne nettadressen til personen du chatter med.
LiveAgent er den mest vurderte og mest populære helpdeskprogramvaren for SMB i 2020. Bli med selskaper som Huawei, BMW, Yamaha og Oxford University for å tilby kundestøtte i verdensklasse.
Most Popular
Migrer dataene dine gratis fra noen av leverandørene av helpdeskløsninger som er oppført nedenfor. Bytt i dag. Vi hjelper deg.
“Den er så rik på funksjoner og slår mitt 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg byttet. Veldig god verdi for meg som er eier av småbedrifter.” Albert
Jeg prøvde først Zendesk, men etter timer med konfigurasjon og forståelse av prismodellen innså jeg at det ikke var noe for meg. I stedet begynte jeg å bruke LiveAgent og må si meg så langt veldig fornøyd. Systemet fikk akkurat den mengde konfigurasjon jeg vil ha, og jeg har ennå ikke funnet noe som ikke er mulig å gjøre. Støtten i seg selv er fantastisk og svarer vanligvis på spørsmålene dine i løpet av et par minutter.” Erik
“Vi flyttet til LiveAgent fra ZenDesk… og ville ikke gå tilbake… Det er utrolig rimelige priser og alltid hjelpsomme støtteteam som er der for å hjelpe oss 24×7. I tillegg har det et avansert automatiseringsnivå som bokstavelig talt har erstattet vårt behov for Zapier ettersom det er en god mengde integrasjoner. Pluss at de også gir så mange alias-e-poster for å koble det til veldig enkelt.” Aron
“Vi og våre kunder hadde konstant problemer med ZenDesk, men etter å ha sett på forskjellige alternativer, valgte vi LiveAgent basert på brukeranmeldelser og prisene.” Adam
“Jeg brukte ZenDesk i årevis, og jeg var lei av disse “billett-stil” e-postene og at jeg ikke kan legge ved filer til e-postene mine, bare sende lenker. Det jeg liker i LiveAgent: det sender e-poster (ikke billetter), jeg kan legg ved filer, organiser flyten av e-poster enklere enn i ZenDesk, kan chatte og administrere e-post fra samme vindu. LiveAgent støtter også regneark i e-postene og har et flott supportteam.” Vlad
“Vi byttet til dette systemet etter mange år med bruk av ZenDesk. Funksjonaliteten er kjempebra: kontaktskjemaer, live chat, databaser, integrasjon med sosiale nettverk – alt i én tjeneste og alle disse modulene er gjennomtenkte og samhandler kompetent med hverandre. Jeg likte at tjenesten fungerer stabilt selv på mobile plattformer (etter ZenDesk er dette et stort pluss for oss). Olga
“Prøvde forskjellige løsninger inkludert Zendesk, Freshdesk og mer. Fant deretter LiveAgent. Flott verktøy, god valuta for pengene, brukervennlighet, god støtte og hjelp til å implementere. Og nå, etter flere års bruk, er det fortsatt det beste valget av støtteverktøy som vi kunne ha gjort.” Michal
“Jeg har brukt mange andre helpdesk-systemer før, som LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, og etc. LiveAgent har slått dem på alle måter på grunn av prisene, funksjonene, kundestøtten og mobilfunksjonene.” Harrison
Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!
Vi setter pris på at du nylig registrerte deg opp for en LiveAgent.
En melding vil bli sendt til din e-postadresse som inneholder innloggings detaljene, rett etter kontoen din er innstallert.
Vis du venter en stund, etter innstallasjonen er ferdig vil du få dirkete tilgang til din konto her i fra.
Etter prossesen er over, vil vi sende inn loggings detaljene til din postboks.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Vi er tilgjengelig på flere datoer