Hva er Axigen?
Axigen er en e-postserver og gruppevare med flere samarbeidsfunksjoner tilgjengelig for deres planer. Den lar brukere dele kalendere, filer og kontakter samt sjekke brukertilgjengelighet og tilgang til programvaren fra flere enheter. Axigen har flerlags sikkerhet og tilbyr uanstrengt administrasjon, noe som gjør den ideell for bedrifter med mindre IT-team.
Hvordan kan du bruke Axigen?
Axigen kan brukes både som en kontorsamarbeidsløsning og en e-postserver. Den er enkel å vedlikeholde, så den er ideell for selskaper som leter etter en enkel, men pålitelig e-postløsning med gruppevarefunksjoner. Det er også veldig trygt for de som leter etter ekstra beskyttelse. Axigen gir 24/7 kundestøtte for hver klient, så det er ingen grunn til å bekymre deg for feilsøking. Den kan integreres med LiveAgent. Dette er ideelt for bedrifter som ønsker å forbedre sin helpdesk med en dedikert kundestøtteløsning.
Legg til sikker e-postkommunikasjon til billettsystemet fra LiveAgent, og gi den beste kundestøtten. Dra nytte av e-postarkivering og billetthistorikk for å holde styr på kundekommunikasjon. LiveAgent tilbyr mye mer enn e-postmeldinger, billettsystemet kan håndtere live chat, kundesenter, sosiale medier og kundeportal. Alt støttes av avanserte funksjoner som gjør arbeidet ditt enklere.
En universell innboks med hybrid billettstrøm kan hjelpe deg med å holde kommunikasjonen organisert. Svar på kontakter med hermetiske meldinger eller forhåndsdefinerte svar for å gi raskere kundestøtte. Sett opp regler for å lage automatiseringer som tar seg av vanlige repeterende oppgaver. Ta en titt på hele listen over billettfunksjoner og se hvordan de kan hjelpe brukerstøtten din.
Hva er fordelene med Axigen-integrasjon?
- Enkelt vedlikehold
- 24/7 kundestøtte
- Svært sikker
- Samarbeidsfunksjoner
Enhance your help desk with ticketing
Add your email to LiveAgent ticketing system and provide the best customer support
Hvordan integrere Axigen med LiveAgent?
Axigen kan integreres med LiveAgent-billettsystemet via IMAP/POP3. Alternativet er lett å finne i LiveAgent-konfigurasjonsalternativene. Ta en titt på trinn-for-trinn-guiden nedenfor for å lære hvordan du integrerer Axigen med billettsystemet ditt.

- Trenger du å sette opp Axigen først? Gå til Axigen-nettstedet og velg en plan du vil begynne med. Axigen tilbyr en nyttig dokumentasjonsdel med installasjons-veiledning og andre ressurser du måtte trenge. Når du har fått tilgang til Axigen og konfigurert det, bytt til LiveAgent og fortsett med neste trinn.

- Med Axigen satt opp og klar til bruk, gå til LiveAgent-kontoen din. Opprett en gratis prøveversjon først hvis du ikke har en ennå. Gå nå over til Konfigurasjon > E-post > E-postkontoer og klikk på Opprett-knappen øverst. En liste med e-postleverandører åpnes. Velg Annet nederst og klikk på IMAP/POP3 i neste vindu.

- Nå må du oppgi Axigen-detaljene dine i LiveAgent for å fullføre integrasjonen. Fyll ut brukernavn, passord og e-postadresse. Velg deretter hentemetode, samt serverinformasjon og port. Ikke glem å velge avdelingen som er ansvarlig for å håndtere billetter fra denne e-postadressen. Når du er fornøyd med konfigurasjonen, fullfør ved å klikke på Lagre-knappen nederst i vinduet.

Du er ferdig. LiveAgent vil nå hente e-poster fra Axigen til billettsystemet ditt. Se videoen nedenfor og se hva annet LiveAgent kan gjøre. Du kan også bla gjennom funksjonssiden for å se flere alternativer eller ta en titt på Akademi-siden for å lære mer om kundestøtte.
Frequently asked questions
Hva er Axigen?
For sine planer tilbyr Axigen e-postservere og gruppevare med flere samarbeidsfunksjoner. Brukere av programvaren kan dele kalendere, filer og kontakter, sammen med å sjekke brukertilgjengelighet og få tilgang til programvaren fra flere enheter. Sikkerheten er flerlags og administrasjonen er enkel med Axigen, noe som gjør den perfekt for bedrifter med en liten IT-avdeling.
Hvordan kan du bruke Axigen?
I tillegg til å fungere som e-postserver, kan Axigen brukes som en kontorsamarbeidsløsning. Fordi den er enkel å vedlikeholde, er den ideell for selskaper som søker en brukervennlig, men likevel pålitelig e-postløsning med gruppevarefunksjoner. I tillegg er den ekstremt sikker for de som søker ekstra beskyttelse. Axigen-teamet gir 24/7 kundestøtte for hver klient, så det er ingen grunn til å bekymre deg for feilsøking. LiveAgent-integrasjon er tilgjengelig. Bedrifter som ønsker en dedikert kundestøtteløsning for sin helpdesk vil finne denne løsningen ideell.
Hva er fordelene med Axigen-integrasjon?
Fordelene er: enkelt vedlikehold, 24/7 kundestøtte, svært sikre samarbeidsfunksjoner.
Hvordan integrere Axigen med LiveAgent?
Gå til LiveAgent og åpne Konfigurasjon > E-post > E-postkontoer. Opprett en ny e-post og velg Annet. Velg IMAP/POP3, oppgi detaljene dine og klikk på Lagre.