Axigen integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Axigen Personvernerklæring
Hva er Axigen?
Axigen er en e-postserver og gruppevare med flere samarbeidsfunksjoner tilgjengelig for deres planer. Den lar brukere dele kalendere, filer og kontakter samt sjekke brukertilgjengelighet og tilgang til programvaren fra flere enheter. Axigen har flerlags sikkerhet og tilbyr uanstrengt administrasjon, noe som gjør den ideell for bedrifter med mindre IT-team.
Hvordan kan du bruke Axigen?
Axigen kan brukes både som en kontorsamarbeidsløsning og en e-postserver. Den er enkel å vedlikeholde, så den er ideell for selskaper som leter etter en enkel, men pålitelig e-postløsning med gruppevarefunksjoner. Det er også veldig trygt for de som leter etter ekstra beskyttelse. Axigen gir 24/7 kundestøtte for hver klient, så det er ingen grunn til å bekymre deg for feilsøking. Den kan integreres med LiveAgent. Dette er ideelt for bedrifter som ønsker å forbedre sin helpdesk med en dedikert kundestøtteløsning.
Legg til sikker e-postkommunikasjon til billettsystemet fra LiveAgent, og gi den beste kundestøtten. Dra nytte av e-postarkivering og billetthistorikk for å holde styr på kundekommunikasjon. LiveAgent tilbyr mye mer enn e-postmeldinger, billettsystemet kan håndtere live chat, kundesenter, sosiale medier og kundeportal. Alt støttes av avanserte funksjoner som gjør arbeidet ditt enklere.
En universell innboks med hybrid billettstrøm kan hjelpe deg med å holde kommunikasjonen organisert. Svar på kontakter med hermetiske meldinger eller forhåndsdefinerte svar for å gi raskere kundestøtte. Sett opp regler for å lage automatiseringer som tar seg av vanlige repeterende oppgaver. Ta en titt på hele listen over billettfunksjoner og se hvordan de kan hjelpe brukerstøtten din.
Hva er fordelene med Axigen-integrasjon?
- Easy maintenence
- 24/7 Customer support
- Highly secure
- Collaboration features
Enhance your help desk with ticketing
Add your email to LiveAgent ticketing system and provide the best customer support
Hvordan integrere Axigen med LiveAgent?
Axigen kan integreres med LiveAgent-billettsystemet via IMAP/POP3. Alternativet er lett å finne i LiveAgent-konfigurasjonsalternativene. Ta en titt på trinn-for-trinn-guiden nedenfor for å lære hvordan du integrerer Axigen med billettsystemet ditt.
- Do you need to set up Axigen first? Go to the Axigen website and pick a plan you want to start with. Axigen offers a helpful documentation section with installation guide and other resources you might need. Once you get access to Axigen and set it up, switch to LiveAgent and continue with the next step.
- With Axigen set up and ready for use, go to your LiveAgent account. Create your free trial first if you don’t have one yet. Now head over to Configuration > Email > Mail Accounts and click on the Create button at the top. A list with email providers will open up. Select Other at the bottom and click IMAP/POP3 in the next window.
- Now you have to provide your Axigen details into LiveAgent to finish the integration. Fill out the username, password, and email address. Then select fetching method, as well as server information and port. Don’t forget to select the department responsible for handling tickets from this email address. When you’re satisfied with the configuration, finish by clicking the Save button at the bottom of the window.
Du er ferdig. LiveAgent vil nå hente e-poster fra Axigen til billettsystemet ditt. Se videoen nedenfor og se hva annet LiveAgent kan gjøre. Du kan også bla gjennom funksjonssiden for å se flere alternativer eller ta en titt på Akademi-siden for å lære mer om kundestøtte.
Looking for a seamless integration between your email server and help desk software?
With LiveAgent's integration with Axigen, you can easily manage all of your customer support tickets and emails in one centralized location, saving you time and streamlining your workflow.
Frequently Asked Questions
What is Axigen?
For their plans, Axigen offers email servers and groupware with multiple collaboration features. Users of the software are able to share calendars, files, and contacts, along with checking user availability and accessing the software from multiple devices. Security is multi-layered and administration is easy with Axigen, making it perfect for companies with a small IT department.
How can you use Axigen?
In addition to serving as an email server, Axigen can be used as an office collaboration solution. Because it's simple to maintain, it is ideal for companies seeking an easy-to-use, yet reliable email solution with groupware capabilities. Additionally, it is extremely secure for those seeking extra protection. The Axigen team provides 24/7 customer support for every client, so there is no need to worry about troubleshooting. LiveAgent integration is available. Companies that want a dedicated customer support solution for their help desk will find this solution ideal.
What are the benefits of Axigen integration?
The benefits are: easy maintenance, 24/7 customer support, highly secure, collaboration features.
How to integrate Axigen with LiveAgent?
Go to LiveAgent and open Configuration > Email > Mail Accounts. Create a new email and select Other. Select IMAP/POP3, provide your details and click Save.
LiveAgent tilbyr et omfattende kundeservicesystem med kommunikasjonskanaler som chat, telefon, og video. De samarbeider med Yootel for å tilby VoIP-tjenester og har avanserte funksjoner som automatisk anropsdisposisjon og opptak av samtaler. LiveAgent er et verdifullt verktøy for bedrifter som ønsker å forbedre kunderelasjoner og effektivisere kundeservice.