Er din kunder fornøyd med din kundeservice?

Fornøyede kunder er mer lojale, mer sannsynlig til å kjøpe igjen, mer villig til å anbefale ditt merke, mer lønnsom for din bedrift– og har lavere oppbevaringskostnad. Å måle kundetilfredshet har blitt obligatorisk mange bedrifter nå til dags, siden det gir deg verdifull informasjon om din service utførelse.

Når LiveAgents rapporterings evner integrerer med en av de ledende kundetilfredshets programvare løsningene, kan du ta din kundeservice tilfredshet til et nytt nivå. Få enkelt tilbakemelding fra kundene på din LiveAgent samtaler, spor kvaliteten til din kundestøtte og få en dypere forståelse av dine kunder for å konstant forbedre dine tjenester.   

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Hvorfor kundetilfredshet betyr noe

Positiv jungeltelegraf anbefaling

GLade kunder lager positiv jungeltelegraf helt gratis! Etter en positiv erfaring med en bedrift, vil 69% av kundene anbefale selskapet til andre og 50% vil bruke bedriften oftere.(NewVoiceMedia)

Kundetilfredshet bygger lojalitet

Kundetilfredshet bygger tillit til ditt merke. En 10% økning i et selskaps kundetilfredshet skår fører til en 12% økning i tillit hos kunder. (Institute of Customer Service)

Anskaffelse koster mer en oppbevaring

Kunde anskaffelse koster mer en oppbevaring. Å skaffe en ny kunde er fra 5x til 25x ganger dyrere enn å beholde en eksisterende kunde. (Harvard Business Review)

customer feedback - illustration

Hva er en kundetilfredshet programvare?

Programvare for kundetilfredshet er et verktøy som gjør det mulig for bedrifter å enkelt samle inn, organisere og administrere tilbakemeldinger fra kunder, måle kundetilfredshet og identifisere ulykkelige kunder. Disse applikasjonene kan inkludere analyse, spørreundersøkelse, tilbakemelding, klagesporing, samtalerapporteringsfunksjoner og andre funksjoner. Bortsett fra å gi deg handlingsfull innsikt i hvor fornøyde kundene dine er med virksomheten din eller med kundeserviceopplevelsen du gir, kan programvaren for kundetilfredshet også hjelpe deg med å evaluere støttemedarbeiderne dine basert på tilbakemeldingen de får.

Hvorfor kunde tilfredshet betyr noe

business and finance - icon

Kundetilfredshet driver profitt

Høy kundetilfredshet driver mer profitt. Fornøyde kunder som opplever en positiv erfaring med en bedrift bruker 140% mer en de som hadde en dårlig opplevelse. (Harvard Business Review)

live chat increases sales

Høyere livstid verdi for fornøyde kunder

Fornøyde kunder har en høyere livstid verdi. En kundeopplevelse reklamerer har en livstid verdi for en bedrift som er 600 til 1,400% mer enn en motstander. (Bain & Company) 

Å måle kunde tilfredshet er kritisk

I dagens hyper-konkurransedyktige marked garanterer det ikke suksess å lage et flott produkt med mindre du sikkerhetskopierer det med utmerket service. Kvaliteten på kundeservicen virksomheten din gir direkte innvirkning på den totale kundetilfredsheten med merkevaren din. Hvis du ikke måler kundetjenestetilfredshet, vil du aldri vite hvor fornøyde (eller ulykkelige) kundene dine er med kvaliteten på serviceopplevelsen organisasjonen leverer.

report on tablet-illustration

Lag en bedre tjeneste opplevelse med LiveAgent for å forbedre kundetilfredshet

LiveAgents kundeserviceplattform er en kompleks flerkanalsløsning. Funksjonene som gjør det mulig å måle kundetjenestetilfredshet er bare en liten del av det programvaren er i stand til å gjøre. Den er fullpakket med over 179 funksjoner som kan hjelpe deg med å effektivisere kundekommunikasjonen, forbedre kundestøtten og forbedre kundetjenestetilfredshet.

Alt-i en løsning for alle dine støtte behov

Eliminer behovet for å måtte bytte mellom forskjellige verktøy. LiveAgent kombinerer:

  • – En kraftig billetterings funksjon med smart billett fordeling
  • – Et innebygget ringesenter som støtter stemme og video samtaler
  • – Live-chat med proaktive avtrekkere og nåtid besøks overvåkning
  • – Integrering med store sosiale plattformer som Facebook, Twitter og Instagram 
Work files - illuustration
Choose option - illustration

Lever omni-kanal tjeneste opplevelse

Dagens forbrukere pleier å bruke flere kommunikasjonskanaler for å få kontakt med merkevarer og forvente en sømløs opplevelse på tvers av dem alle. Med LiveAgents programvare kan du enkelt administrere alle kundeinteraksjoner fra ett sted og gi en jevn omnikanal tjenesteopplevelse uavhengig av kanalene kundene bruker.

Forbedre ditt støttelags effektivitet

Et bredt spekter av funksjoner (inkludert automatisk billettrute, SLA-administrasjon, hermetiske svar, teamsamarbeidsfunksjoner samt øyeblikkelig tilgang til omfattende kundeinformasjon og tidligere interaksjoner) gjør at teamet ditt kan tilby en rask, svært effektiv og personlig støtte – alt bidrar til økt kundetilfredshet.

feeling proud - illustration
woman mapping out process on three posters

Gå forbi å bare måle kundetilfredshet

Mål den totale ytelsen til kundeservice og identifiser forbedringsområder. LiveAgent tilbyr robuste analyse- og rapporteringsfunksjoner som lar deg spore mange tjenestemålinger og KPIer, generere ulike rapporter som kanalbruk, agentytelse og tilgjengelighet, SLA-overholdelse, tidssporingsrapporter og mer.

Hvorfor er LiveAgent den rette kundeservice plattformen for din bedrift?/span>

Valg av 21k bedrifter

LiveAgent har tilliten til over 21,000 bedrifter rundt om i verden, over mange forskjellige industrier.

Fleksibel & tilpassende

Programvaren er fleksibel, enkelt skaller bar og kan bli tilpasset basert på dine behov.

Gjennomsiktig & rimelige priser

Ingen kontrakter, ingen gjemte avgifter. bare 4 forskjellige planer med rimelige priser å velge mellom – inkludert en som er gratis.

Du vil være i gode hender!

Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!

Prøv det nu gratis Ingen Kreditt Kort Kreves
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Relaterte artikler tilKundetilfredshet programvare
Det største målet for mange bedrifter er kundetilfredshet. Kundeglede er å lage en wow-følelse til klienten. Se mer.

Kundeglede

Bygg sterke relasjoner med kunder, forbedre kommunikasjonen og øk tilfredshet. LiveAgent hjelper bedrifter med forbedret kundestøtte og tilfredshet.

En god kundeservice er en utmerket service gitt til kunder. Det handler mer enn bare om å løse problemer og selge produkter og tjenester.

Flott kundeservice

Levere kvalitetshjelp innen markedsføring, kundeservice og IT-støtte. Støtte kun via e-post, sosiale medier og forum. Kundeserviceselskaper gir 24/7 service og ulike rapporter. LiveAgent tilbyr flere kommunikasjonskanaler for enestående kundeservice.

Har du hørt om denne type tilnærming til kundeservice? Det er en viktig strategi som øker salg, pålitelighet og gir fornøyde kunder.

Kundetilfredshet

For å oppnå gode kunderelasjoner bør du tilby språkvariasjoner og bruke effektive verktøy for å forbedre kundeservicekvaliteten. Engasjer kundene bedre og tilpass kundeopplevelsen for å øke kundetilfredsheten. Sterke kundeforhold fører til konkurransefortrinn, lojalitet og økt inntekt. En kundesentrisk tilnærming setter kunden i sentrum for økt kundetilfredshet og salg.

Prøv den beste kundesporingsprogramvaren på markedet. LiveAgent blir konsekvent anerkjent som det beste kundesporingsverktøyet for SMB-er.

Hold øye med kundene dine hele tiden

LiveAgent er anbefalt som en kostnadseffektiv løsning som hjelper med å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler for bedrifter.

Kundetilfredshet er graden av tilfredshet laget av produkter, tjenester eller kundebehandling. Det er en situasjon hvor kunden er fornøyd med et selskap.

Kundetilfredshet

Forbedre kundeservicekvaliteten ved å tilby språkvariasjoner og effektive verktøy. LiveAgent er en anbefalt løsning for kundeservice.

Kundeservice er der for kundene for å hjelpe dem. Det er opp til kunden hvor god eller dårlig anmeldelse vil være. Anmeldelser kan være forskjellige.

Kundeservice anmeldelser

Kundeserviceanmeldelser er viktige for bedrifter da de påvirker kjøpsbeslutningene til kunder og gir selskapet troverdighet. Det finnes forskjellige måter å be om anmeldelser på.

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo