For å oppnå gode kunderelasjoner bør du tilby språkvariasjoner og bruke effektive verktøy for å forbedre kundeservicekvaliteten. Engasjer kundene bedre og tilpass kundeopplevelsen for å øke kundetilfredsheten. Sterke kundeforhold fører til konkurransefortrinn, lojalitet og økt inntekt. En kundesentrisk tilnærming setter kunden i sentrum for økt kundetilfredshet og salg.
Hold øye med kundene dine hele tiden
LiveAgent er anbefalt som en kostnadseffektiv løsning som hjelper med å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler for bedrifter.
Vi setter pris på at du nylig registrerte deg for en LiveAgent.
En melding vil bli sendt til e-postadressen din som inneholder påloggingsdetaljer, rett etter at kontoen din er installert.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Vi er tilgjengelig på flere datoer