Free Trial

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Sanntids skrivevisning

En måte å øke hastigheten på chatten din på er å aktivere en funksjon som kalles sanntids skrivevisning. Med andre ord, det er en funksjon som gjør at agentene dine kan forhåndsvise teksten en kunde skriver før de trykker send.

Visste du at;

1 av 5 kunder er villige til å slutte å bruke et produkt eller en tjeneste for langsomme responstider via nettprat?

Forrester’s Raising the Bar Report

Totalt sett kan denne funksjonen gi agentene dine nødvendig tid til å analysere situasjonen og gi et nøyaktig svar raskere.

Mange selskaper som; Paypal eller Ikea bruker en melding-sniktitt-funksjon for å tilby fantastisk kundeservice. Det hjelper ikke bare maskinskriverne med å finne en løsning raskere, men det gir dem også muligheten til å multitaske. Dermed øker den generelle effektiviteten.

Hvordan fungerer sanntids skrivevisning?

Før kunden klikker på “Send melding” -knappen, har du en sjanse til å se i sanntid hva kunden skriver.

Nåtid skriving

Derfor gir du deg selv mer tid til å forberede et svar eller en løsning på kundens problem. Kunder setter pris på raske og presise svar

Eksempel

På bildet ovenfor kan du se en agent som spør besøkende: “Hei, jeg heter Andrej, hvordan kan jeg hjelpe deg? ”

I sanntid kan du se hva den besøkende skriver: “Hei Andrej, jeg trenger hjelp med ..”

I mellomtiden kan agenten forberede svaret sitt.

Hvordan kan du aktivere funksjonen for visning i sanntid?

For å se meldingen sniktitt på Live chat i sanntid, må du;

1. Logg degLiveAgent -kontoen din

2. Naviger til Konfigurasjon

3. Klikk på Chat -> Chatteinstillinger

4. Søk etter Vis kundetypetekst

5. Skru på

6. Lagre

Denne funksjonen er valgfri. Derfor, hvis du vil deaktivere det på et tidspunkt, kan du gjøre det på samme måte.

Forretningsfordeler:

  • Konkurransefordeler
  • Sparer tid
  • Bedre CX (kundeopplevelse)
  • Øker salget

Ready to increase your customer service effectiveness with LiveAgent?

Have your answers prepared before the customer submits a question with the Real-time Typing view feature in Live Chat. Try out our 14-day free trial and discover more help desk features.

FREE TRIAL

Kunnskapsbaserte ressurser

Hvis du vil vite mer, kan du lese Hvordan sette opp en live chat – LiveAgent.

Bonus:

Vil du forbedre skrivetiden til kundeservicen din?

LiveAgent tilbyr en gratis live chat-skrivetest for å hjelpe agentene dine med å forbedre seg daglig.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×

Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

We’re available on multiple dates

Avtal en demo