Billettprioritet

Hva er en billettprioritet?

Hver billett tildeles en prioritet basert på SLA-nivået. Hvis du ikke har satt opp SLA-nivåer, tildeler LiveAgent prioritet automatisk etter “førstemann til mølla”. Prioriteter brukes til å generere visninger og rapporter og brukes også som betingelser og handlinger i automatiseringer og triggere og som handlinger i regler.

LiveAgent ticket priority feature

Frequently asked questions

Hva er en billettprioritet?

Prioriteten til billetten angir rekkefølgen vi skal behandle billettene i. Skal en gitt billett behandles så fort som mulig, eller kan det vente. De vanligste prioritetene heter: Haster, Høy, Middels eller Lav, avhengig av innholdet, forespørselens art eller eiendom, avhengig av selskapet.

 

Hva brukes billettprioriteten til?

Billettprioritet brukes til å bestemme rekkefølgen på arbeidet, generere visninger og rapporter, men også som betingelser og handlinger i automatiseringer og triggere, og som handlinger i regler.

 

Hva er fordelene med å bruke billettprioritet?

Det letter definitivt arbeidet og gjør billettene gjennomsiktige og rekkefølgen på håndteringen er tydelig.

 

Tilbake til Ordliste Lag konto GRATIS

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo