Hva er en billettprioritet?
Hver billett tildeles en prioritet basert på SLA-nivået. Hvis du ikke har satt opp SLA-nivåer, tildeler LiveAgent prioritet automatisk etter “førstemann til mølla”. Prioriteter brukes til å generere visninger og rapporter og brukes også som betingelser og handlinger i automatiseringer og triggere og som handlinger i regler.
Frequently Asked Questions
Hva er en billettprioritet?
Prioriteten til billetten angir rekkefølgen vi skal behandle billettene i. Skal en gitt billett behandles så fort som mulig, eller kan det vente. De vanligste prioritetene heter: Haster, Høy, Middels eller Lav, avhengig av innholdet, forespørselens art eller eiendom, avhengig av selskapet.
Hva brukes billettprioriteten til?
Billettprioritet brukes til å bestemme rekkefølgen på arbeidet, generere visninger og rapporter, men også som betingelser og handlinger i automatiseringer og triggere, og som handlinger i regler.
Hva er fordelene med å bruke billettprioritet?
Det letter definitivt arbeidet og gjør billettene gjennomsiktige og rekkefølgen på håndteringen er tydelig.
Ekspertnotat
Billettprioritet brukes til å bestemme rekkefølgen på arbeidet og gjør billettene gjennomsiktige.

Billettprogramvare Dybdeundersøkelse
Verktøyet LiveAgent er et effektivt system for administrering og effektivisering av kundehenvendelser, som gir bedrifter fordeler som reduserte svartider og forbedret kundetilfredshet.
LiveAgent: Demovisning av billettadministrasjonsprogramvare
Prøv LiveAgent for effektiv kommunikasjon gjennom chat, telefonsamtaler, video samtaler og mer.