Hva er en billettprioritet?
Hver billett tildeles en prioritet basert på SLA-nivået. Hvis du ikke har satt opp SLA-nivåer, tildeler LiveAgent prioritet automatisk etter “førstemann til mølla”. Prioriteter brukes til å generere visninger og rapporter og brukes også som betingelser og handlinger i automatiseringer og triggere og som handlinger i regler.
Frequently Asked Questions
Hva er en billettprioritet?
Prioriteten til billetten angir rekkefølgen vi skal behandle billettene i. Skal en gitt billett behandles så fort som mulig, eller kan det vente. De vanligste prioritetene heter: Haster, Høy, Middels eller Lav, avhengig av innholdet, forespørselens art eller eiendom, avhengig av selskapet.
Hva brukes billettprioriteten til?
Billettprioritet brukes til å bestemme rekkefølgen på arbeidet, generere visninger og rapporter, men også som betingelser og handlinger i automatiseringer og triggere, og som handlinger i regler.
Hva er fordelene med å bruke billettprioritet?
Det letter definitivt arbeidet og gjør billettene gjennomsiktige og rekkefølgen på håndteringen er tydelig.
Teksten inneholder informasjon om LiveAgent, inkludert kontakter og abonnementsmuligheter. Det nevnes også at en LiveAgent er under bygging når du registrerer deg, og at nettsiden bruker informasjonskapsler. Det tilbys muligheter for en-mot-en-samtaler og kontakt gjennom chat, kontaktformular eller WhatsApp.
Galleri for chatteinvitasjoner
Teksten gir informasjon om LiveAgent-oppdateringer og rabatter, samt kontaktdetaljer for salg og muligheten for å avtale en demo. Det er også informasjon om at LiveAgent skrivebordet er under bygging og en statusindikator for denne prosessen. Nettsidene bruker informasjonskapsler og det er en mulighet for å kontakte LiveAgent via en chat eller et kontaktskjema.
WYSIWYG-editoren er en enkel måte å legge inn og formatere innhold i e-poster og kunnskapsbase artikler. Den gir deg muligheten til å redigere og style innholdet mens du ser det, og du kan lage nummererte lister, legge inn bilder og bygge inn lenker. Du kan også bruke WYSIWYG-editoren til å lage fantastiske e-postmaler og kunnskapsbase artikler. Det er enkelt å bruke og du kan prøve det i 14 dager gratis uten kredittkort. LiveAgent tilbyr også et bredt utvalg av programvare for kundeservice og innkommende kundesentre, samt populære VoIP-telefonsystemer og klientportalprogramvare.