agreement illustration

Vil du bli partner med oss?

Det er gode nyheter! Ta direkte kontakt med vår salgsdirektør og diskuter mulige partnerskapsalternativer du ønsker å delta i. Bruk kontaktknappen nedenfor for å skrive direkte til ham og starte den nye reisen.

Kjenner du oss ikke ennå?

Bli kjent med kraften til flerkanals helpdesk-programvaren og se hvilken innvirkning den har for mange bedrifter rundt om i verden innen flere bransjer og bedrifter. Bring LiveAgent nærmere ditt lokale marked og dra nytte av det gjensidige partnerskapet.

introduce web metrics - illustration
agreement illustration

Spesifikke behov?

Vi gjør RFP-er for våre kunder på vanlige behov. Vi forstår at noen selskaper har spesifikke interne retningslinjer, og vi svarer gjerne på alle spørsmål du måtte ha. Kontakt oss for mer informasjon.

Relaterte artikler tilVil du bli partner med oss?
Trenger du konkrete svar på spesifikke spørsmål angående programvaren vår? Kontakt oss, så kontakter vi deg direkte med svarene du trenger

Be omet forslag?

LiveAgent er et selskap som tilbyr en rekke forskjellige programvareløsninger for kundeservice, inkludert VoIP-telefonsystemer, selvbetjent programvare, programvare for innkommende kundesenter, klagehåndteringssystem og klientportalprogramvare. De tilbyr også opplæringsressurser og webinarer, og du kan kontakte dem via telefon eller e-post. Hvis du vil bli partner med dem, vil de også gi deg tilgang til et tilknyttet program. Dessuten, hvis du vil teste deres LiveAgent skrivebord, kan du registrere deg og vente på å motta innloggingsdetaljer via e-post. LiveAgent bruker også informasjonskapsler på sine nettsider, men du kan avslå disse hvis du ønsker det.

Bli kjent med hva kundeengasjementmodell er. Forstå kundestøttekonsepter i dybden med enkle forklaringer fra fagfolk.

Kundeengasjementmodell

Effektiv kundeservice er avgjørende for bedriftssuksess, med fokus på god kunderelasjon, kundeopplevelse og levering på forventninger.

La oss møtes i New York for å diskutere hvordan LiveAgent kan forbedre virksomheten din med bedre kundeservice og kundeserviceprogramvare, over en kopp kaffe.

Vi er i New York!

LiveAgent hjelper bedrifter med å øke produktiviteten ved å doble mengden løste klientspørsmål og redusere arbeidstiden. Implementering av sanntidstjenester og live chat kan øke kundetilfredsheten med opptil 29% og gi muligheter for kryssalg og oppsalg. Det anbefales å møte John Gordon og diskutere samarbeidsmulighetene for å forbedre kundeservice og påvirke positivt merkevaren og selskapet.

For å oppnå en utmerket kundeservice behøver man fokus på oppbygging av lojalitet og langvarige kundeforhold, og ikke bare på salg.

Best kundeservice

Bedrifter må tilby flere kommunikasjonskanaler for god kundeservice og investere i verktøy som LiveAgent for å sikre fornøyde kunder.

Bli kjent med hva utgående salg er. Forstå kundestøttekonsepter i dybden med enkle forklaringer fra fagfolk.

Utgående salg

Utgående salg er en del av salgssyklusen der selskaper kontakter potensielle kunder for å generere nye kunder. Inngående salg avhenger av innholdsmarkedsføring og SEO. Kombinere begge tilnærminger kan maksimere potensielle salg. Strategier for å øke utgående salg inkluderer å lage kundeprofiler, sette mål, planlegge oppfølgingsplaner, engasjere prospekter og samle data. Riktig analyse er også viktig.

En god kundeservice er en utmerket service gitt til kunder. Det handler mer enn bare om å løse problemer og selge produkter og tjenester.

Flott kundeservice

Levere kvalitetshjelp innen markedsføring, kundeservice og IT-støtte. Støtte kun via e-post, sosiale medier og forum. Kundeserviceselskaper gir 24/7 service og ulike rapporter. LiveAgent tilbyr flere kommunikasjonskanaler for enestående kundeservice.

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo