Gratis Prøveperiode

Én helpdesk-løsning for ulike bransjer

Enten du er innen helsevesenet
eller bilindustrien, er LiveAgent
en ressurs.

  • ✓ Ingen konfigureringsavgift    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
Brukt av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Øk beslutningspåvirkning

Lag en positiv CX som får kundene dine til å snakke.

24 %

Kutt ned responstiden

Forbedre førstesvarsfrekvensen med automatisert billettruting.

37 %

Reduser billettvolumet

Reduser tilstrømningen av støttebilletter med en kunnskapsbase.

Industry background

Verdifull i hver eneste bransje

Oppdag hvordan LiveAgent tilpasser seg behovene til ulike bransjer. Sjekk brukstilfellene og attester fra våre nåværende kunder fra flere bransjer. Se hvordan LiveAgent kan passe dine behov og forbedre kundestøtten med riktig omnikanal helpdesk-programvare.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
logo esky color
Slido green logo

Utforsk hvordan LiveAgent passer til din nisje

Identifiser potensielle kunder i sanntid ved å analysere kundeatferd og data, besøkte sider og nettstedhenvisninger.

Lær mer

Lag virtuelle utstillingslokaler og lever personlige handleopplevelser med avanserte funksjoner som sanntidschat og HD-videosamtaler.

Lær mer

Lag omfattende kundeprofiler og kommuniser med kundene dine gjennom en rekke kanaler som e-post eller live chat.

Lær mer

Lag et fleksibelt støttesystem for kundene dine ved å la dem starte en samtale når som helst på tvers av flere kanaler.

Lær mer

Kom i kontakt med kundene dine i stor skala og gi støtte på kanalene de bruker mest fra én strømlinjeformet app.

Lær mer

Samle all kommunikasjon til ett enkelt billettsystem som integreres med over 130 eksterne verktøy som Stripe eller PayPal.

Lær mer

Gjør mer salg ved å overvåke nettstedets besøkendes oppførsel og ved å lage personlige produktanbefalinger i sanntid.

Lær mer

Hold øye med avkastningen din og hold deg på topp med ytelsen med våre robuste analyse-, tidsregistrerings- og rapporteringsverktøy.

Lær mer

Lever eksepsjonelle kundeservice opplevelser med sanntids-støttealternativer og selvbetjeningshuber.

Lær mer

Øk rekrutteringen din med de riktige automatiserings-arbeidsflytene og fokuser på å bygge varige relasjoner.

Lær mer

Bygg et bunnsolid grunnlag for markedsføringskampanjene dine og synkroniser kundens data med favorittverktøyene dine.

Lær mer

Kom i kontakt med potensielle kunder, gi dem personlig støtte og gjør nettrafikk til en økende inntektsstrøm.

Lær mer

Gi smartere kundestøtte gjennom live chat, interaktiv stemmeresponsteknologi (IVR) og unik CRM-innsikt.

Lær mer

Livslang merkelojalitet ved å tilby personlig salgs-, introduksjons- og støtteopplevelse.

Lær mer

Bruk tagger og tagrapporter for å identifisere tilbakevendende problemer og lage handlingsdyktig innsikt og forbedringsplaner.

Lær mer

Samle kundeinformasjon og bruk den til å lage personlige anbefalinger og uforglemmelige handleopplevelser.

Lær mer

Hold oversikt over ytelsen og vekstberegningene våre med våre robuste analyser, omfattende rapporter og verdifulle integrasjoner.

Lær mer

Spar mer med LiveAgent

Voks med de beste

Bli med på den stadig voksende listen over virksomheter som er avhengige av LiveAgent og kommer fra forskjellige bransjemiljøer. Lær hvordan de drar nytte av omnikanal kommunikasjonsplattform og hvordan din bedrift kan dra nytte av den også.

LiveAgent er også i stand til å oppfylle kravene til flere forretningssfærer. Bli kjent med hvordan, se virkningen og gå for en endring.

You Will Be in Good Hands!

Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!

Prøv det nu gratis Ingen Kreditt Kort Kreves

FAQ

Hvilke bransjer kan dra nytte av å bruke helpdesk-programvare?

Help desk-programvare er svært gunstig for ulike bransjer, som regnskap, bilindustri, bank, forsikring, e-handel, underholdning, esport, mote, forex, helsevesen, HR og rekruttering, markedsføring, eiendom, detaljhandel, SaaS, programvare og mer.

Hvordan kan LiveAgent forbedre kundeservicen i din bedrift?

LiveAgent er en flott helpdesk-programvareløsning for bedre kundeservice siden den samler alle kundeproblemer i ett grensesnitt. Dermed trenger ikke agentene dine å bytte mellom plattformer lenger. Dessuten lar LiveAgents kunnskapsbasefunksjon deg gi selvbetjeningsstøtte til kundene dine, slik at de enkelt kan finne informasjon på egenhånd uten å kontakte supportagenter.

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo