Lag en positiv CX som får kundene dine til å snakke.
Forbedre førstesvarsfrekvensen med automatisert billettruting.
Reduser tilstrømningen av støttebilletter med en kunnskapsbase.
Oppdag hvordan LiveAgent tilpasser seg behovene til ulike bransjer. Sjekk brukstilfellene og attester fra våre nåværende kunder fra flere bransjer. Se hvordan LiveAgent kan passe dine behov og forbedre kundestøtten med riktig omnikanal helpdesk-programvare.
Paserer data gjennom maskinen...
Ved å registrere meg, aksepterer jeg T&C og Personvernerklæring.
Identifiser potensielle kunder i sanntid ved å analysere kundeatferd og data, besøkte sider og nettstedhenvisninger.
Lag virtuelle utstillingslokaler og lever personlige handleopplevelser med avanserte funksjoner som sanntidschat og HD-videosamtaler.
Lag omfattende kundeprofiler og kommuniser med kundene dine gjennom en rekke kanaler som e-post eller live chat.
Lag et fleksibelt støttesystem for kundene dine ved å la dem starte en samtale når som helst på tvers av flere kanaler.
Kom i kontakt med kundene dine i stor skala og gi støtte på kanalene de bruker mest fra én strømlinjeformet app.
Samle all kommunikasjon til ett enkelt billettsystem som integreres med over 130 eksterne verktøy som Stripe eller PayPal.
Gjør mer salg ved å overvåke nettstedets besøkendes oppførsel og ved å lage personlige produktanbefalinger i sanntid.
Hold øye med avkastningen din og hold deg på topp med ytelsen med våre robuste analyse-, tidsregistrerings- og rapporteringsverktøy.
Lever eksepsjonelle kundeservice opplevelser med sanntids-støttealternativer og selvbetjeningshuber.
Øk rekrutteringen din med de riktige automatiserings-arbeidsflytene og fokuser på å bygge varige relasjoner.
Bygg et bunnsolid grunnlag for markedsføringskampanjene dine og synkroniser kundens data med favorittverktøyene dine.
Kom i kontakt med potensielle kunder, gi dem personlig støtte og gjør nettrafikk til en økende inntektsstrøm.
Gi smartere kundestøtte gjennom live chat, interaktiv stemmeresponsteknologi (IVR) og unik CRM-innsikt.
Livslang merkelojalitet ved å tilby personlig salgs-, introduksjons- og støtteopplevelse.
Bruk tagger og tagrapporter for å identifisere tilbakevendende problemer og lage handlingsdyktig innsikt og forbedringsplaner.
Samle kundeinformasjon og bruk den til å lage personlige anbefalinger og uforglemmelige handleopplevelser.
Hold oversikt over ytelsen og vekstberegningene våre med våre robuste analyser, omfattende rapporter og verdifulle integrasjoner.
Bli med på den stadig voksende listen over virksomheter som er avhengige av LiveAgent og kommer fra forskjellige bransjemiljøer. Lær hvordan de drar nytte av omnikanal kommunikasjonsplattform og hvordan din bedrift kan dra nytte av den også.
LiveAgent er også i stand til å oppfylle kravene til flere forretningssfærer. Bli kjent med hvordan, se virkningen og gå for en endring.
Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!
Help desk-programvare er svært gunstig for ulike bransjer, som regnskap, bilindustri, bank, forsikring, e-handel, underholdning, esport, mote, forex, helsevesen, HR og rekruttering, markedsføring, eiendom, detaljhandel, SaaS, programvare og mer.
LiveAgent er en flott helpdesk-programvareløsning for bedre kundeservice siden den samler alle kundeproblemer i ett grensesnitt. Dermed trenger ikke agentene dine å bytte mellom plattformer lenger. Dessuten lar LiveAgents kunnskapsbasefunksjon deg gi selvbetjeningsstøtte til kundene dine, slik at de enkelt kan finne informasjon på egenhånd uten å kontakte supportagenter.
Vi setter pris på at du nylig registrerte deg opp for en LiveAgent.
En melding vil bli sendt til din e-postadresse som inneholder innloggings detaljene, rett etter kontoen din er innstallert.
Vis du venter en stund, etter innstallasjonen er ferdig vil du få dirkete tilgang til din konto her i fra.
Etter prossesen er over, vil vi sende inn loggings detaljene til din postboks.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Vi er tilgjengelig på flere datoer