Dette er personvernreglene for Quality Unit. Hjemmesiden vår på nettet ligger på http://www.qualityunit.com.
Hvis du har spørsmål om dette politikk, vennligst kontakt oss.

Datainnsamling og retningslinjer

Kvalitetsenhet bryr seg om personvernet ditt, så vi følger The Platform for Privacy Preferences Project eller P3P-praksis. P3P ble designet for å gi nettbrukere mer presis kontroll over hva slags informasjon de vil tillate å bli utgitt.

Quality Unit forbeholder seg retten til å få tilgang til noen eller alle dine kontoer for å svare på dine forespørsler om teknisk støtte. Vi skal opprettholde passende administrative, fysiske og tekniske sikkerhetstiltak for beskyttelse av sikkerheten, konfidensialiteten og integriteten til dine data. Vi vil ikke avsløre dine data unntatt hvis det er tvunget av loven eller hvis du tillater det.

Retningslinjer for arkivering/fjerning av data

Du kan be om sletting av dataene dine når som helst via e-post til support@liveagent.com LiveAgent-applikasjonen lar deg slette alle sensitive data om kundene dine på forespørsel direkte i LiveAgent-applikasjonen ved å slette alle billetter og kontaktdata relatert til kunden din. I tillegg har hver LiveAgent-kontoeier full kontroll over kontoen sin og kan be om å bli slettet når som helst via e-post til vår support@liveagent.com. Liveagent cloud har også automatiske prosedyrer for å slette suspenderte kontoer for å sikre at vi ikke lagrer dataene dine permanent etter at du bestemmer deg for å slutte å bruke tjenestene våre. Hvis du har spørsmål, kan du kontakte oss på info@liveagent.com

Retningslinjer for oppbevaring av data

Vi lagrer kundedata for tiden de bruker tjenestene våre eller til de ber om å slette dataene sine. Avsluttede kontoer slettes automatisk fra skyen vår innen de neste 30 dagene. Fra dette tidspunktet har vi ingen aktive data i LiveAgent-skyen, vi lagrer i ytterligere 30 dager bare kald sikkerhetskopiering av databasen. Når sikkerhetskopieringen utløper, lagrer vi ingen data fra kontoen din lenger.

P3P-policyer erklærer dataene de samler inn i grupper (også referert til som “utsagn”.) Vår policy inneholder 4 datagrupper. Datapraksisen for hver gruppe vil bli skissert separat som følger:

Gruppe “Tilgangslogginformasjon”

Quality Unit samler inn anonyme data om brukeratferd ved bruk av våre programvareløsninger. Vi overvåker disse dataene for å forbedre produktet vårt og forhindre feil & uplanlagte avbrudd.

Vi samler inn følgende informasjon:

  • Klikkstrømdata
  • Kontobruksdata
  • HTTP-protokollelementer

Disse dataene vil bli brukt til følgende formål:

  • Gjennomføring og støtte av pågående aktivitet
  • Nettside- og systemadministrasjon
  • Forskning og utvikling
  • Forbedring av våre produkter og tjenester

Disse dataene vil utelukkende bli brukt av Quality Unit og dens agenter. Det følgende forklarer hvorfor disse dataene samles inn. Webserveren vår samler inn tilgangslogger som inneholder denne informasjonen.

Gruppe “informasjonskapsler”

Vi samler inn følgende informasjon:

  • HTPP informasjonskapsler
  • Flash informasjonskapsler

Disse dataene vil bli brukt til følgende formål:

  • Forskning og utvikling.
  • Engangs skreddersøm.

Disse dataene vil utelukkende bli brukt av Quality Unit og dens agenter. Følgende forklaring er gitt for hvorfor disse dataene samles inn: Informasjonskapsler brukes til å spore besøkende på nettstedet vårt, slik at vi bedre kan forstå hvilke deler av nettstedet vårt som tjener deg best. Vi bruker også informasjonskapsler for å la serveren vår opprettholde informasjon om innholdet i handlekurven din.

Gruppe “Transaksjonsinformasjon” (påkrevd)

Vi samler inn følgende informasjon:

  • Fysisk kontaktinformasjon
  • Online kontaktinformasjon
  • Demografisk data
  • Kjøpsinformasjon

Disse dataene vil bli brukt til følgende formål:

  • Gjennomføring og støtte av pågående aktivitet
  • Forskning og utvikling

Disse dataene vil utelukkende bli brukt av Quality Unit og dens agenter. I tillegg vil følgende typer enheter motta denne informasjonen:

  • Ta kontakt med besøkende for markedsføring av tjenester eller produkter.

Disse dataene vil utelukkende bli brukt av Quality Unit og dens agenter. I tillegg vil følgende typer enheter motta denne informasjonen:

  • Leveringstjenester

Følgende forklaring er gitt for hvorfor disse dataene samles inn:

  • Informasjon vi samler inn for å behandle kjøpet ditt.

Informasjonskapsler

Informasjonskapsler er en teknologi som kan brukes til å gi deg skreddersydd informasjon fra et nettsted. En informasjonskapsel er et dataelement som et nettsted kan sende til nettleseren din, som deretter kan lagre den på systemet ditt. Du kan stille inn nettleseren din til å varsle deg når du mottar en informasjonskapsel, noe som gir deg muligheten til å bestemme om du vil godta den.

Flash-informasjonskapsler (lokale delte objekter) er en teknologi som tilbys av Macromedia Flash Player. Du kan angi tillatelsene til operativsystemet slik at nettleseren ikke kan skrive informasjon på disken din for å beskytte personvernet ditt. Neste alternativ for å unngå Flash Cookies er å avinstallere Macromedia Flash Player fra datamaskinen din.

Vår side bruker informasjonskapsler. Informasjonskapsler brukes til følgende formål:

  • Brukermålretting
  • Forskning og utvikling

Kompakt policysammendrag

Den kompakte policyen som tilsvarer denne policyen er:

CP=NOI CURa ADMa DEVa TAIa CONa OUR DELa BUS IND PHY ONL UNI PUR COM NAV DEM STA

Tabellen nedenfor forklarer betydningen av hvert felt i den kompakte policyen.

Felt Betydning
CP= Dette er den kompakte policyoverskriften; det indikerer at det som følger er en P3P kompakt policy.
NO!Ingen identifiserbar informasjon samles inn, så ingen tilgang er mulig.
CURaDataene brukes til å fullføre den pågående aktiviteten.
ADMaDataene brukes til nettstedadministrasjon.
DEVaDataene brukes til forskning og utvikling.
TAIaDataene brukes til å skreddersy nettstedet.
CONaDataene brukes til å kontakte brukeren.
OURDataene er gitt til oss selv og våre agenter.
DELaDataene er gitt til leveringstjenester.
BUSVår forretningspraksis spesifiserer hvor lenge dataene skal oppbevares.
INDDataene vil bli oppbevart på ubestemt tid.
PHYFysisk kontaktinformasjon samles inn.
ONL Kontaktinformasjon på nett samles inn.
UNIUnike identifikatorer samles inn.
PURKjøpsinformasjon samles inn.
COMDatamaskininformasjon samles inn.
NAVNavigasjons- og klikkstrømdata samles inn.
DEMDemografiske og sosioøkonomiske data samles inn.
STAStatlig ledelsesdata samles inn

Den kompakte policyen sendes av webserveren sammen med informasjonskapslene den beskriver. For mer informasjon, se P3P-implementeringsveiledningen på http://www.w3.org /TR/p3pdeployment

Retningslinjeevaluering

Nettleseren vil evaluere denne policyens kompakte policy når den brukes med en informasjonskapsel. Handlingene til nettleseren vil ta avhenger av hvilket personvernnivå brukeren har valgt i nettleseren sin (Lav, Middels, Middels Høy eller Høy; standarden er Middels. I tillegg vil nettleseren undersøke om informasjonskapselens retningslinjer anses som tilfredsstillende eller utilfredsstillende, om informasjonskapselen er en øktinformasjonskapsel eller en vedvarende informasjonskapsel, og om informasjonskapselen brukes i en førsteparts- eller tredjepartskontekst.

Merk: denne evalueringen er for øyeblikket eksperimentell og bør ikke betraktes som en erstatning for testing med en ekte nettleser.

Utilfredsstillende policy: Denne kompakte policyen anses som utilfredsstillende i henhold til reglene definert av nettleseren. Nettleserens oppførsel angående informasjonskapsler satt under denne kompakte policyen er som følger:

Førsteparts brukTredjeparts bruk
Vedvarende informasjonskapslerLav: Retningslinjen er tilfredsstillende på dette nivået; informasjonskapsler vil bli akseptert.
Middels: Utmelding er ikke gitt for alle utilfredsstillende formål og mottakere, så informasjonskapselen vil bli nedgradert til en øktinformasjonskapsel.Middels høy: Ingen opt-out er gitt, så informasjonskapselen vil bli blokkert.
Høy: Siden registrering ikke er nødvendig, er informasjonskapselen vil bli blokkert.
Lav: Opt-out er ikke gitt for alle utilfredsstillende formål og mottakere, så informasjonskapselen blir nedgradert til en øktinformasjonskapsel.
Middels: Opt-out er ikke gitt for alle utilfredsstillende formål og mottakere, så informasjonskapselen vil bli blokkert.
Middels høy: Siden opt-in ikke er nødvendig, vil informasjonskapselen bli blokkert.
Høy: Siden registrering ikke er nødvendig, vil informasjonskapselen bli blokkert.
ØktinformasjonskapslerLav: Retningslinjen er tilfredsstillende på dette nivået; informasjonskapsler vil bli akseptert.
Medium: Tilfredsstillende retningslinjer på dette nivået; informasjonskapsler vil bli akseptert.
Middels høy: Retningslinjene er tilfredsstillende på dette nivået; informasjonskapsler vil bli akseptert.
Høy: Siden registrering ikke er nødvendig, vil informasjonskapselen bli blokkert.
trong>Lav: Politikken er tilfredsstillende på dette nivået; informasjonskapsler vil bli akseptert.
Middels: Utmelding er ikke gitt for alle utilfredsstillende formål og mottakere, så informasjonskapselen vil bli blokkert.
Middels høy: Siden registrering ikke er nødvendig, vil informasjonskapselen bli blokkert.
Høy: Siden registrering ikke er nødvendig , vil informasjonskapselen bli blokkert.

En policy som anses som utilfredsstillende av Internet Explorer 6 inneholder visse kategorier av data som brukes eller deles på en bestemt måte. Denne policyen er plassert i den utilfredsstillende kategorien, fordi følgende kategorier av data er knyttet til denne policyens informasjonskapsler:

  • Fysisk kontaktinformasjon samles inn.
  • Kontaktinformasjon på nett samles inn.

I tillegg brukes dataene på følgende måte, noe som markerer policyen som utilfredsstillende:

  • Dataene brukes til å kontakte brukeren.

Vær oppmerksom på at hvis du tillater et bortvalg, blir denne policyen akseptabel under Lav og Middels innstillingene, og under Middels Høy for bruk av informasjonskapsler fra første part. Ved høy-innstillingen, og ved middels høy-innstillingen for tredjeparts informasjonskapsler, må all denne databruken være opt-in for at policyen skal anses som tilfredsstillende.

Relaterte Artikkler
Retningslinjer For Personvern%20

Retningslinjer for personvern

Apologies, but I will need the actual text in order to provide a summary in the requested language.

Trenger du konkrete svar på spesifikke spørsmål angående programvaren vår? Kontakt oss, så kontakter vi deg direkte med svarene du trenger

Be om et forslag?

LiveAgent tilbyr kundeserviceløsninger som chat, VoIP-telefonsystemer og klagehåndteringssystemer. De tilbyr demoer, gratis prøveversjoner og partnerskapsmuligheter. Kundene oppfordres til å abonnere på nyhetsbrevet for oppdateringer og rabatter. LiveAgent ble grunnlagt i 2004 og har hjulpet over 150 millioner sluttbrukere med kundeservice. Be om en demo i dag for å oppdage alt LiveAgent har å tilby.

Ved å godta disse vilkårene eller ved å gå inn på eller bruke tjenesten eller nettstedet, erkjenner du at du har lest, forstått og godtar å være bundet av disse vilkårene.

Vilkår & betingelser

For å oppnå suksess i dagens marked er det viktig å levere på kjernefordelene, være ærlig og gjennomsiktig med kunder, og investere i verktøy som LiveAgent for god kundeservice. Gjennomsiktighet i kommunikasjonen og realistiske forventninger er nøkkelen til kundetilfredshet og suksess. LiveAgent tilbyr telefonprogramvare for effektiv kommunikasjon med kunder. Databehandleren er selskapet som velger formål og ressurser for databehandling. For markedsføringsformål er databehandler Quality Unit, s. r. o.

Med Asana-integrering kan du administrere alle prosjektene dine fra LiveAgent. Bare integrer det via Zapier og begynn å få fordeler.

Asana

Kundene roser LiveAgent for god kommunikasjon og rask support. Verktøyet tilbyr integrasjoner med blant annet CRM og betalingsverktøy, og kan integreres med Asana via Zapier for effektivt teamsamarbeid.

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

Start Free Trial x