Innkommende ringesenter programvare

Imponer kundene dine og øk deres tilfredshet.
  • ✓ Ingen etableringsgebyr   
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Krever ikke kredittkort    
  • ✓ Avbryt når som helst
Brukt av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Overskriftsanimasjon
Helpdesk programvare

Det er flere måter å kommunisere på i vår digitale tidsalder, men kunder fortsetter primært å kontakte bedrifter over telefon. Den beste innkommende kundesenterløsning lar bedriften din håndtere innkommende og utgående anrop raskt og vellykket. Kom i kontakt med kundene dine på flere kanaler ved å bruke ett enkelt inngående kundesenterprogramvare. Strømlinjeform bedriftens kundeservice med et inngående kundesenter for å øke kundetilfredsheten og øke salget.

Hva er en inngående kundesenterprogramvare?

Programvare for innkommende kundesenter lar ditt personlige eller eksterne kundesenter enkelt administrere alle innkommende funksjoner fra ett verktøy. Det finnes flere typer programvare for innkommende anrop:

  • En omnikanal inngående kundesentertjeneste lar kundeserviceagentene yte service til kunder gjennom flere kanaler.
  • Multi-channel inngående kundesenter krever at du sender kunden til en ny agent hvis de ønsker å kommunisere gjennom en annen kommunikasjonsmåte.

Programvare for inngående kundesenter effektiviserer kundeserviceopplevelsen, slik at du raskt kan håndtere kunder gjennom ulike kanaler. Eksterne kundesentre krever ikke at innkommende kundesenter-agenter er sammen – noe som lar bedriften din eliminere tilknyttede kostnader.

Hvordan fungerer en inngående kundesenterprogramvare?

Interactive Voice Response (IVR)-systemer lar innringere bruke selvbetjening når de kontakter en bedrift. En innkommende kundesenterprogramvare fungerer ved hjelp av interaktiv ferdighetsbasert ruting eller Voice over Internet Protocol (VoIP). Ferdighetsbasert ruting tildeler innringere til den mest relevante avdelingen eller agenten. Begge systemene bruker et lignende system for å sende kundeanrop som:

Når det er en innkommende samtale i arbeidstiden, blar programvaren for innkommende kundesenter gjennom bedriftens database for å identifisere kunden og informerer kundeserviceagenten.

IVR example
  • Anta at en innkommende oppringer er en eksisterende kunde. Agenten kan få tilgang til journalene og gi kundens detaljer før han svarer på telefonsamtalen.
  • Hvis en kunde er en ny innringer, er informasjonen deres ikke i databasen. Likevel vil det bli lagt til av kundeserviceagenten for fremtidig referanse under telefonsamtalen.
  • Hvis du bruker et IVR, ferdighetsbasert rutingsystem, eller begge deler, får kunden et alternativ. Valget deres dikterer hvilket rutesystem den som ringer opplever.
  • Når agenten godtar, kobler de seg til kunden for å hjelpe med henvendelsen deres via telefon, chat, e-post eller mer, hvis du bruker et omnikanal inngående kundesenter.
  • Agenten kan bringe andre agenter inn i samtalen selv om han bruker andre kommunikasjonskanaler.
  • Programvaren for innkommende telefonsenter gjør at hele samtalen kan tas opp for fremtidig kvalitet eller opplæringsformål.
  • Avhengig av kundens svar, vil agenten merke problemet som løst, lukket, åpent eller som krever oppfølging.
  • Hvis agenten merker problemet som lukket, kan de be om tilbakemelding fra den innkommende anroperen via en e-post, telefon eller spørreundersøkelse.
  • Bedriften kan deretter bruke informasjonen som er oppnådd på den innkommende oppringeren til å forbedre fremtidige kundeinteraksjoner og forretningstjenester.

Komponenter av en inngående kundesenterprogramvare

Når du velger en programvare for innkommende kundesenter, bør du og dine agenter gjøre deg kjent med programvarens komponenter. Følgende er hva som utgjør programvaren for innkommende kundesenter.

Billettsystem

Billettsalg lar kundeserviceagenter bruke ett enkelt grensesnitt for å svare på henvendelser effektivt. Når en kundeserviceagent mottar et kundeanrop gjennom en hvilken som helst kanal, vil den generere en billett. Agenter kan finne disse billettene i en universell postkasse for å gi svar til kunder raskt og effektivt. Billettsalg er en flott måte å gi utmerket kundetilfredshet raskt og jevnt, reduserer bedriftens kostnader.

LiveAgent's Ticketing overview

Live chat

Live chat-programvare i programvaren for innkommende kundesenter tillater medlemmer av teamet ditt til å chatte over video, web, SMS og telefon. Automatisering driver live chat-programvare, slik at kundene dine kan motta hjelp fra kundeserviceagenter eller AI-drevne chatbots for å svare på enkle spørsmål.

Chat-window-docking-feature-in-LiveAgent

Ringesenter

Ringesenter-delen av innkommende kundesenterprogramvare er den delen av tjenesten som tillater interaksjon mellom bedrift og kunder. Uten det kan det hende du ikke kan godta innkommende anrop eller fordele personalet på riktig måte.

Håndtering av sosiale medier

administrasjon av sosiale medier til dine innkommende telefonsentre lar deg kommunisere gjennom alle sosiale kanaler fra én programvare.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Kundeportal

Kundeportalen er en integrert del av programvare for innkommende kundesenter. Det gir kundene rask tilgang til viktige kontodetaljer uten å måtte kontakte selskapet direkte. Anta for eksempel at en kundes internettforbindelse går ut. I så fall kan de raskt se på kontoen sin på kundeportalsiden for å finne ut om det er problemer med fakturering eller forfalte betalinger som kan forårsake tjenesteavbrudd.

Kunnskapsbase

Når du arbeider med innkommende kundesentre, er en kunnskapsbase avgjørende for å håndtere kundeforespørsler på riktig måte. Den kan ta opp vanlige spørsmål eller tekniske problemer som kan oppstå. Gjennom kunnskapsbasen kan en kunde få problemet sitt løst uten å ringe hjelpesenteret.

Free knowledge base software theme in LiveAgent
Montana theme in LiveAgent

Nøkkelfunksjoner i effektiv programvare for innkommende kundesenter

Smart samtale tildeling

Automatisk rute innkommende anrop til agenter ved å bruke enten prioritert eller smart anrop ruting. Hvis du bruker tilfeldige tilordninger, vil samtaler bli tilfeldig tildelt tilgjengelige agenter. Hvis du bruker prioriterte oppdrag, blir samtaler med lengst ventetid overført til neste kvalifiserte agent. Smart anropsruting reduserer tapte anrop ved å sikre at anrop blir besvart så raskt som mulig.

Call routing feature in LiveAgent's call center software

Stemmeintegrasjon

Stemmeintegrering tillater problemfri integrering av Voice over Internet Protocol (VoIP) ) partnere. Programvare for innkommende kundesenter som LiveAgent integreres med over 99 % av VoIP-leverandørene. Etter å ha koblet til leverandøren din, kan du koble til ubegrensede SIP-trunker avhengig av programvaren for innkommende kundesenter.

Intelligent IVR-system

En intelligent Interactive Voice Response (IVR) forretningsverktøy lar deg lage personlige og komplekse IVR-trær for å fremskynde og automatisere stemmestøttekanalene dine. Denne funksjonen sparer ressurser og sikrer kundeanrop blir rutet til riktig agent eller avdeling.

Opptak av samtaler

Programvare for innkommende kundesenter kan tryggt lagre innkommende kundetelefonsamtaler og talemeldinger uten ekstra programvare for samtaleopptaker. Samtaleopptak kan brukes til opplærings- og støtteformål, slik at du kan laste ned eller spille av samtaler som er tatt opp i systemet.

Call recordings

Integrert videochat

Få muligheten til å legge til videochat hvor som helst på nettstedet ditt med programvare for innkommende kundesenter. De toppintegrerte videochatteprogrammene lar videosamtaler være nettleserbaserte for enkel bruk, og lagrer videosamtaler på samme måte som billetter.

Ringesenter-analyse

De avanserte rapporteringsfunksjonene i kundesenteranalyse lar deg motta dybderapporter om hvordan kundesenteret ditt fungerer. Du kan holde styr på viktige kundesenterberegninger, KPIer og agentproduktivitet ved å bruke forskjellige ord ved hjelp av kundesenteranalyse.

Analytics overview feature in Customer service software - LiveAgent

Hybrid billettstrøm

Hybridbilletter inneholder alle anropsdetaljene til tradisjonell billett ID-er som kundens problem og viktig informasjon. Lar deg lagre kundekommunikasjon under en billett-ID, slik at agenter enkelt kan se hvilken kanal kunden bruker for å kontakte deg.

Kundeinnsikt

Customer Relationship Management (CRM) i din ringesenter-programvare lar agenter se oppringerdetaljer umiddelbart. Med kundeinnsikt kan du raskt få tilgang til kundedata, lage notater og se tidligere billetthistorikk, noe som gir deg en bedre forståelse av hele bildet og gir deg bedre kundeservice.

Ticket_Customer-insights-CRM

Hvordan velge den beste programvaren for innkommende kundesenter

Du må kjenne bedriftskravene dine før du velger en innkommende anrop senterprogramvare som passer dine behov. Du bør vurdere bedriftens størrelse, forretningsmål og om bedriften din er ekstern eller ikke. Du vil velge en programvare for innkommende kundesenter som lar kundeserviceteamet ditt støtte kunder på tvers av flere kanaler for å gi suveren service.

Forpliktelser

Når du velger en programvare for innkommende kundesenter, vær oppmerksom på programvarens forpliktelser. I noen ordninger forplikter du deg til å betale månedlig for programvare for innkommende kundesenter. I andre tilfeller kan du få et årlig abonnement eller programvare på stedet.

Pris

Programvare for innkommende kundesenter belaster deg vanligvis per agent per måned basert på bedriftens størrelse og servicenivå. Prisen din bestemmes av antall tjenester du velger og hvor mange agenter som skal bruke plattformen. Topprangert programvare for inngående kundesenter har ingen kontrakt, ingen gebyrer, og lar deg kansellere når som helst.

Støtte

Med programvare for innkommende kundesenter, som LiveAgent, kan du få tilgang til en kundeserviceportal . Denne portalen lar agentene dine få informasjon, videoopplæringer og kundestøtte.

Customer portal

Oppgitte kontaktalternativer

Det være seg e-post, live chat, telefon eller mer, bør du velge en programvare for innkommende kundesenter med flere kontaktalternativer. Velg en programvare som lar kunder kontakte deg på hvilken som helst av de nåværende kommunikasjonskanalene du bruker i virksomheten din.

Evne til å skalere opp/ned

Velg en programvare som lar deg skalere det månedlige abonnementet opp eller ned basert på agentene og planalternativene dine – noe som gjør det enkelt å justere programvareabonnementet når virksomheten din er i trege eller travle tider på året.

Samarbeidsmuligheter

Velg programvare som gir samarbeidsmuligheter over VoIP eller sosiale kanaler. La den innkommende kundesenterprogramvaren integreres med de andre nødvendige tjenestene for å få kundeservicedriften til å drives
sømløst.

LiveAgentps Facebook integration
Facebook integration on LiveAgent

Programvarebegrensninger

Vær oppmerksom på programvarens begrensninger. Vurder størrelsen på bedriftens ansatte og behovene til kundene dine når du velger funksjoner. Sørg for at programvaren kan håndtere alle kundenes behov.

Demoversjon av programvare for innkommende kundesenter

Når du velger en programvare for innkommende kundesenter, er det viktig å gjøre deg kjent med programvaren før du velger en. Bedrifter kan oppnå dette gjennom en demo hvor de vil bli vist hvordan programvaren fungerer. Viser hvordan programvaren bidrar til å nå dine mål og hvordan den kan hjelpe deg å betjene kundene dine bedre. Demoversjoner lar deg velge en innkommende kundesenterløsning som matcher bedriftens behov.

Hva er den beste programvaren for innkommende kundesenter

For å finne en programvare for innkommende kundesenter må du sammenligne de ulike produktene med bedriftens behov. Det beste innkommende kundesenteret for deg avhenger i stor grad av om du har et lite, middels eller stort kundesenter.

Små bedrifter: Et inngående telefonsenter som LiveAgent hjelper små bedrifter med å nå sine mål gjennom tilgjengelige funksjoner til riktig pris. Programvare for innkommende kundesenter gir deg muligheten til å drive inngående kundesentervirksomhet med ulike skalerbarhetsalternativer.

Bedrifter i middels størrelse: Mellomstore kundesentre krever funksjoner som innkommende anrop, utgående anrop, chat, omnikanalstøtte, videosamtaler og statistikk. Programvare som LiveAgent kan drive kundesenteret ditt med alt det trenger for å lykkes.

Stor bedrift: Hvis du driver et stort kundesenter, trenger du den beste programvaren for innkommende kundesenter for å skalere medarbeiderbasen din og møte kundenes krav. Med programvare som LiveAgent kan du skalere tjenestene dine for å få det virksomheten din trenger. Funksjoner som interaktiv talerapportering, innkommende anrop, utgående anrop, integrasjoner av sosiale medier, videochat og selvbetjeningsalternativer vil hjelpe deg å trives.

Tired of searching?

Are you still looking for software that will help you improve your customer service? LiveAgent may be the solution for you!

Fordeler med å bruke programvare for innkommende kundesenter

Ved å bruke programvare for innkommende kundesenter, som LiveAgent, kan du svare på kundeanrop med høyere volum. Du kan bruke automatiske tilbakeringinger og automatisert anropsruting for å få innringere til avdelingene de trenger. Gjennom bruk av interaktiv stemmerespons har det aldri vært enklere å kommunisere med kunder.

Omni-channel support vil gjøre deg i stand til å kommunisere med kunder over flere kanaler med kun ett stykke programvare. Fører til økt kundetilfredshet og lojalitet når du gir rask og hjelpsom støtte til kundene dine. Programvare for inngående kundesenter lar deg yte bedre kundeservice og drive et mer vellykket kundesenter.

How to provide jaw-dropping omnichannel support

Implementering av inbound call center programvare

Å implementere en innkommende kundesenterløsning er enklere enn du tror. Prosessen varierer fra programvare til programvare. De fleste, som LiveAgent, tillater enkel integrasjon. Vi vil bruke LiveAgent for dette eksempelet på hvor enkelt det er å integrere innkommende kundesenterprogramvare i virksomheten din.

Først må du opprett en konto for deg selv og agentene dine, og deretter laste ned programvaren. Konfigurer LiveAgent-distribusjonene dine og konfigurer navnet kunden din ser når han snakker med en agent. Du må koble din nåværende telefontjeneste til den nye programvaren for innkommende kundesenter. Du kan legge til ekstra tilpasning til implementeringen din, men dette enkle oppsettet kan gjøres på mindre enn en time, slik at bedriften din raskt kommer i gang.

Kostnad for innkommende kundesenterprogramvare

Prisklassen på innkommende kundesenterløsninger er tilgjengelig for alle. Du kan bruke demoprogramvare gratis, og flere programvarealternativer tilbyr en gratis prøveversjon. Disse forsøkene er et utmerket alternativ for bedrifter å prøve programvaren for å se om den passer deres behov. De fleste innkommende kundesenterprogramvare fungerer på en månedlig abonnementsplan. Du kan finne programvare for innkommende kundesenter på denne listen som starter fra bare $1. Det er vanligvis flere nivåer med forskjellige priser basert på tjenesten du ønsker.

Topp 20 leverandører av inngående kundesenterløsninger

For å la ditt lille, mellomstore eller store kundesenter finne passende programvare, har vi satt sammen en liste over de 20 beste innkommende kundesenterprogramvarene. Alle virksomheter kan raskt og effektivt hjelpe kundesenteret ditt med ulike funksjoner, fordeler, ulemper og prisalternativer.

1. LiveAgent

LiveAgents utmerkede innkommende kundesenterløsning er effektiv for små, mellomstore eller store bedrifter. LiveAgent samtaleprogramvare kan hjelpe deg med alle behovene til kundesenteret ditt for å drive virksomheten din effektivt.

LiveAgent's homepage

LiveAgent er en utmerket innkommende kundesenterløsning for telefonstøtte. Tilbyr ubegrensede samtaleopptak med raske chat-alternativer gjennom widgeten deres.

Hovedfunksjoner

  • IVR / stemmegjenkjenning
  • Aktivitetsoversikt
  • Multikanal kommunikasjon
  • Innkommende kundesenter
  • VoIP
  • Sporing av besøkende på nettstedet
  • Blandet kundesenter
  • Ringesenter ledelse

Fordeler

  • Intuitiv å bruke
  • Programvare gir en organisert oversikt over alle prosjekter
  • Avdelingsfunksjonalitet og out-of-box automatisering

Ulemper

  • Teknisk støtteteam er tilgjengelig 24/7, men lokalisert i EU
  • Spesifikke innbyggingsalternativer er tilgjengelige
  • Kan ikke logge på to nettlesere samtidig på samme konto

Pris

LiveAgent er et av de eneste programmene som tilbyr en gratisversjon. De har også en gratis prøveversjon. LiveAgent tilbyr flere tjenestenivåer og priser, inkludert $15, $29 og $39 i måneden.

2. Call Center Studio Inbound

Call Center Studio gir bedriften din verktøyene til å spore last og bruke interaktiv talerapportering for å forbedre opplevelsen av innkommende anrop.

Call Center Studio homepage

Call Center er en flott innkommende kundesenterløsning for skalerbarhet. Call Center er bygget for raske kundeserviceinteraksjoner og gir maksimal skalerbarhet for små og mellomstore bedrifter.

Hovedfunksjoner

  • Administrasjon av servicenivåavtale (SLA).
  • Sosiale Medier integrasjon
  • Blandet kundesenter
  • Ringesenter ledelse
  • Telemarketing ledelse
  • Innkommende kundesenter
  • Kampanjespesifikk oppringning-ID
  • Virtuell assistent

Fordeler

  • 24/7 kundeservice
  • Overvåk enkelt representanter
  • Rask utgående oppringning

Ulemper

  • Tilkoblingsproblemer
  • Fungerer ikke med Google Chrome-nettleseren
  • Utgående samtalerapporter er vanskelige å lese

Pris

Ta kontakt med Call Center Studios inngående team for å motta et tilbud for din kundesentervirksomhet.

3. Ringcentral

Ringcentral er en nyttig programvare for innkommende kundesenter for videochatting med kunder og andre teammedlemmer.

Ringcentral homepage

Ringcentral er et godt alternativ for små og mellomstore bedrifter for å få tilgang til funksjonene som holder dem koblet til kundene.

Hovedfunksjoner

  • Ferdighetsbasert ruting
  • Lyd/videokonferanser
  • Sanntidsinnsikt
  • Innkommende kundesenter
  • Chat/meldinger
  • Administrere kontakter
  • Flerbrukersamarbeid

Fordeler

  • Rask og pålitelig
  • Viderekoble anrop til et annet nummer i appen
  • Innspilling av tale til tekstmelding

Ulemper

  • Oppsett kan være komplisert
  • Begrenset skalerbarhet
  • Funksjonalitet kan være overveldende i begynnelsen

Pris

Ringcentral tilbyr en gratis prøveversjon og gratis programvare med begrensede funksjoner. Ringcentral tilbyr fire per agent, per måned planer med ulike funksjoner for $19,99, $27,99, $34,99, $49,99.

4. Zendesk

Zendesk tilbyr flere funksjoner, inkludert innkommende og utgående anrop, tekst, overvåkingsruting og mer på sin skybaserte plattform.

Zendesk homepage

Anbefalt for et enhetlig arbeidsområde

Zendesk er et fantastisk innkommende kundesenteralternativ for et enhetlig arbeidsområde, som lar deg håndtere alle programvarens funksjoner fra ett sted. Disse funksjonene er utmerket for små og store bedrifter.

Hovedfunksjoner

  • Geografisk målretting
  • Innkommende kundesenter
  • Project management
  • Hermetiske svar
  • Korrigerende og forebyggende tiltak (CAPA)
  • Tilbakemeldingshåndtering
  • Administrasjon av servicenivåavtale (SLA).

Fordeler

  • Tilgjengelig på over 40 språk
  • Lett å bruke
  • Målesporing er gjort enkelt

Ulemper

  • Tregere svar fra kundestøtte
  • Mangler funksjoner for internt bruk
  • Forvirrende å oppdatere og legge til brukere

Pris

Zendesk er en skybasert programvare som har en gratis prøveperiode, men ingen gratisversjon av programvaren. Zendesk tilbyr et alternativ på $19, $39 eller $89 per agent, per måned.

5. Talkdesk

Talkdesk inneholder mange funksjoner som trengs for kundesentrene dine, som talefunksjoner, funksjoner for utgående oppringing, rapporter, analyser og intelligente rutingfunksjoner.

Talkdesk homepage

Talkdesk er et populært alternativ for mellomstore og store kundesentre som bruker Windows, Mac og nettbaserte verktøy. Talkdesk er en utmerket programvare for innkommende kundesenter for enkel implementering og opprettholdelse av nesten 100 % oppetid.

Hovedfunksjoner

  • Telemarketing ledelse
  • IVR/stemmegjenkjenning
  • Datatelefoni integrasjon
  • Innkommende kundesenter
  • Transkripsjon av talepost
  • Chat i sanntid

Fordeler

  • Konsekvent samtalekvalitet og pålitelighet
  • Brukervennlighet
  • Lyd av høy kvalitet

Ulemper

  • Rapporter mangler
  • Supportrespons tar tid
  • Mangel på funksjoner og alternativer

Pris

En ulempe med Talkdesk er at de krever at bedriften din kontakter dem direkte for å få et tilbud på tjenester, noe som gjør at kontraktsfornyelser krever ekstra planlegging.

6. Zoho Desk

Zoho Desk kundesenterprogramvare har inngående kundesenterfunksjoner som gir bedriftsanalysefunksjoner for å overvåke suksessen din.

Zoho desk home page

Zoho Desk er en innkommende kundesenterprogramvare som kan dekke behovene til små, mellomstore og store kundesentre. Zoho Desk er den beste programvaren for innkommende kundesenter. For det brukervennlige brukergrensesnittet og enkel programvare opplæring for ansatte.

Hovedfunksjoner

  • Prediktiv analyse
  • Multikanal datainnsamling
  • Fjerntilgang og kontroll
  • Multikanal kommunikasjon
  • Håndtering av negative tilbakemeldinger
  • Innkommende kundesenter
  • Tilbakemeldingshåndtering

Fordeler

  • Enkelt å tildele agenter billetter
  • Egendefinert dashbord
  • Enkel CRM-integrasjon

Ulemper

  • Rapporter kan være komplekse
  • Skalering kan være komplisert ved oppgradering
  • Ingen varsler når billetter sendes til agenter

Pris

Du kan få planer med Zoho Desk som inkluderer forskjellige funksjoner på denne skybaserte programvaren til $14, $23 og $40 per måned, per agentpris. Det er både en gratis prøveperiode og en gratis programvareversjon.

7. Cloudtalk

Cloudtalk lar kundesenteret ditt bruke innkommende anrop, talefunksjoner, intelligent anropsruting, internasjonale telefonnumre, smarte oppringere og statistikkovervåking.

Talkdesk homepage

Cloudtalk er en omfattende inngående kundesenterløsning for håndtering av høytrafikkerte kundeservicesamtaler over internett. Programvaren er en fjernklar inngående kundesenterløsning som kan være bedre for mindre kundesentre.

Hovedfunksjoner

  • Virtuelt kundesenter
  • Innkommende kundesenter
  • Telemarketing ledelse
  • Datatelefoni integrasjon
  • Ansattkatalog
  • Videokonferanse
  • Rapportering og analyse

Fordeler

  • Enkel integrasjon av sosiale medier
  • Skybasert
  • Hjelpsomt støtteteam

Ulemper

  • Forenklede og grunnleggende funksjoner
  • Funksjoner er fortsatt under utvikling
  • Telefonappen har tilkoblingsproblemer

Pris

Cloudtalk tilbyr en månedlig plan på $15, $20 og $35. Det er en gratis prøveversjon, men ingen gratisversjon.

8. GoToConnect

GoToConnect kan hjelpe deg med dine innkommende og utgående kundesenterbehov med komplette programvareløsninger, enten du opererer personlig eller eksternt.

GoToConnect homepage

Denne programvaren tilbyr inngående kundesenterløsninger for små og mellomstore kundesentre som leter etter en komplett programvareløsning.

Hovedfunksjoner

  • Innkommende kundesenter
  • Ringesenter ledelse
  • Undersøkelse og meningsmåling
  • Køhåndtering
  • Chat i sanntid
  • Chat og meldinger
  • Fakshåndtering

Fordeler

  • Klarer samtaler godt
  • Programvare pålitelighet
  • Kostnadseffektivt for funksjonene

Ulemper

  • Intens introduksjonsprosess
  • Appen er treg og kan krasje
  • Indre bedriftsmeldinger er bare tilgjengelig på skrivebordet

Pris

GoToConnect kan brukes på skybaserte og mobilbaserte tjenester på et alternativ på $22, $26 og $39 månedlig per agent per måned. Det er ingen gratisversjon av programvaren, men det er en gratis prøveperiode.

9. Salesforce Service Cloud

Salesforce-plattformen tilbyr analyser, interaktiv stemmerespons, innkommende samtaler, CMR-integrasjon og markedsføringsstatistikk for kundesenteret ditt.

Salesforce homepage

Salesforce Service Cloud er en flott innkommende kundesenterprogramvare for enkle API integrasjoner med din andre tredjepartssystemer. Denne programvaren er kjent for å håndtere innkommende kundesenterbehov til små og mellomstore kundesenterbedrifter.

Hovedfunksjoner

  • Utsendelsesledelse
  • Billetthåndtering
  • IVR og stemmegjenkjenning
  • Innkommende kundesenter
  • Selvbetjeningsportal
  • Rapportering og analyse
  • Multikanal kommunikasjon

Fordeler

  • Spor enkelt salg
  • Bruker automatisering i kundeservice
  • Evne til å logge alle kundeserviceaktiviteter

Ulemper

  • Treningskurve
  • Kompleks uten direkte tilpasning
  • Integrasjon trenger tuning

Pris

Det er en gratis prøveversjon, men ingen gratis programvareversjon. Det er et alternativ på $25, $75, $150 og $300 per måned for hele teamet ditt.

10. Fin CXone

Nice CXone tilbyr kundeopplevelse, kundesenteranalyse, inngående og utgående tjenester. Denne programvaren gir datadrevne resultater, som gir en bedre forståelse av virksomheten.

Nice CXone homepage

Denne programvaren lar små og mellomstore bedrifter tilby kundeservice og kundesenterbehov med skybasert programvare for innkommende og utgående anrop.

Hovedfunksjoner

  • Ytelsesberegninger
  • Hendelsesutløste handlinger
  • Innkommende kundesenter
  • Undersøkelser og tilbakemeldinger
  • Telemarketing ledelse
  • Arbeidsflytstyring
  • Chat i sanntid
  • Multikanal kommunikasjon

Fordeler

  • Konsekvent samtaleklarhet
  • Mye tilpasning
  • Brukervennlig

Ulemper

  • Analytics er vanskelig å bruke
  • Vanskeligheter med å taste inn anrop
  • Begrenset teknisk støtte

Pris

Prisene varierer vanligvis fra $90-$100 per bruker per måned. Kontakt kundeservice direkte for et tilbud. Det er en gratis prøveperiode, men ingen gratis programvare.

11. Tastatur

Dialpad tilbyr utgående anrop, meldinger og videomøter for å tilby komplette kontaktsenterløsninger for å etablere bedrifter.

Dialpad tilbyr flere kundeserviceløsninger for små og mellomstore bedrifter som ønsker å påvirke kundene. Dialpad call center-programvare anbefales for rask kommunikasjon med kunder over videochat.

Hovedfunksjoner

  • Samtaleopptak
  • Call routing
  • Innkommende kundesenter
  • Anrops-ID
  • CRM
  • IVR og stemmegjenkjenning

Fordeler

  • Lett å bruke
  • Pålitelig service
  • Flere snakkefunksjoner

Ulemper

  • Begrenset kontroll av grupper i appen
  • Begrensede administrasjonsmuligheter
  • Det kan være tilkoblingsproblemer

Pris

Denne skybaserte programvaren for små eller mellomstore bedrifter kommer i et alternativ på $20 eller $30. Hvis du ønsker å ha fordeler utover det, kontakt dem direkte for et tilbud. Det er en gratis prøvperiode, men ingen gratis programvare.

12. Agile CRM

Agile CRM tilbyr kundechatstøtte, telefonalternativer og autosvar.

Agile CRM homepage

Denne programvaren anbefales for små til mellomstore inngående kundesenterbedrifter. Det kan passe selskaper som kun leter etter individuelle funksjoner på grunn av prisene.

Hovedfunksjoner

  • Porteføljeforvaltning
  • Målsetting og sporing
  • Pipeline management
  • Innkommende kundesenter
  • Kontrakt- og lisenshåndtering
  • Flerkontoadministrasjon
  • Nettverksovervåking
  • Ringesenter ledelse

Fordeler

  • Alt-i-ett løsning
  • Rikelig støttedokumenter
  • Mange kategorier for å definere potensielle kunder og kontakter

Ulemper

  • Begrenset bruk av funksjoner
  • Konfigurasjon som er vanskelig å forstå
  • Begrenset kundestøtte

Pris

Agile har tre servicenivåer; gratis, $15 og $80 per måned per agent. Det er en gratis prøveversjon og en gratisversjon av programvaren tilgjengelig.

13. Five9

Five9 tilbyr innkommende og utgående kundesenter, profesjonelle tjenester, opplæring og kundestøtte.

Five9 homepage

Denne programvaren passer for små, mellomstore og store kundesenterbedrifter med sine ulike funksjoner. Five9 kan brukes på nesten alt, som Windows, Mac, iPhone og nettbaserte klienter.

Hovedfunksjoner

  • Multikanal datainnsamling
  • Innkommende kundesenter
  • Kundesegmentering
  • Arbeidsstyrkeledelse
  • Kampanjeledelse
  • Blandet kundesenter
  • Undersøkelse og meningsmåling

Fordeler

  • Sanntidsovervåking
  • Pålitelig samtaleforbindelse
  • Brukervennlig oppsett og bruk

Ulemper

  • Rapportering er vanskelig
  • Implementering er vanskelig
  • Kunne brukt oppdatering

Pris

Det tilbys ingen gratis prøveperiode eller gratis programvare. Five9 tilbyr en rekke produktpakker, men hvis du trenger et spesifikt tilbud, må du kontakte dem direkte.

14. CallHippo

CallHippo tilbyr innkommende samtaler, automatisk distribusjon, e-poststøtte og stemmeopptak med deres kundesenterprogramvare.

CallHippo homepage

Denne programvaren brukes i over 50 land og er flott for små bedrifter. CallHippo er en flott programvare for innkommende kundesenter for å bruke et virtuelt telefonnummer, slik at selskaper over hele verden kan integrere virtuelle samtaler i kommunikasjonen sømløst.

Hovedfunksjoner

  • Sammarbeids verktøy
  • Telemarketing ledelse
  • Utgående kundesenter
  • Ringesenter ledelse
  • Administrere kontakter
  • Innkommende kundesenter

Fordeler

  • Nyttig kundestøtte
  • Funksjoner har detaljerte alternativer
  • Intuitiv programvare

Ulemper

  • Dårlig ringekvalitet
  • Kan ikke motta SMS-meldinger
  • Dialer er ikke i dashbordappen

Pris

CallHippo har alternativer for $10, $18 og $40. Det er ingen gratis prøveversjon eller gratis programvare. Denne skybaserte programvaren kan brukes på flere enheter, inkludert Windows, Mac og mobil.

15. Twilio

Twilio tilbyr kommunikasjon med SMS, APIer, video og taletjenester.

Twilio homepage

Twilios programvare er egnet for små bedrifter som prøver å få mest mulig ut av lite. Denne programvaren kan enkelt integreres i andre deler av programvaren, noe som gjør det nyttig for mindre selskaper å øke sin tilstedeværelse på nettet.

Hovedfunksjoner

  • Lyd- og videokonferanser
  • Rapportering og analyse
  • Tilpasning av meldinger
  • Utgående kundesenter
  • Resultatstyring
  • Innkommende kundesenter
  • Samlet kommunikasjon

Fordeler

  • Evne til å opprette underkontoer
  • Internasjonal nummerstøtte
  • Pålitelig kommunikasjon

Ulemper

  • Fremhevede funksjoner
  • Kundestøtte er kun e-post
  • Pris per samtale kan være dyrt

Pris

Denne skybaserte programvaren tilbyr unike betalingsalternativer fra per måned per person eller timebetaling. Samtaler starter på 2 cent per minutt. Priser for å motta anrop starter på $1 månedlig per telefonnummer og 1 cent per minutt. Det er en gratis prøveperiode, men ingen gratisversjon. Kontakt Twilio direkte for et tilbud.

16. VICIdial

VICIdial kan hjelpe virksomheten din med utgående samtaler, innkommende samtaler, samtaleopptak og chat.

VICIdial homepage

VICIdial er den beste programvaren for innkommende kundesenter for integrasjon med Telcom. Denne programvaren for innkommende kundesenter er egnet for små bedrifter som prøver å utvide deres nettbaserte kundesenter. VICDial tilbyr støtte for alle deres tjenester, og gjør det mulig for mindre kundesentre å utvide virksomheten sin.

Hovedfunksjoner

  • Kampanjeledelse
  • Kampanjespesifikk oppringning-ID
  • Rapportering og analyse
  • Innkommende kundesenter
  • Utgående kundesenter
  • Blandet kundesenter

Fordeler

  • 100 % gratis
  • Alternativ til lisensiert programvare
  • Effektiv rapportering og sporing

Ulemper

  • Front-end trenger oppdatering
  • Tvunget tilbakeringing
  • Bratt læringskurve

Pris

VICIdial-programvaren er gratis, bortsett fra de første serverprovisjonsavgiftene, fra $400 til over $1000, avhengig av dine behov.

17. 3CX

3CX-programvaren tilbyr innkommende samtaler, chat og videotjenester som du kan bruke med dine nåværende headesett og annet utstyr.

3cx homepge

3CX er perfekt for små til mellomstore kundesentre som leter etter programvare med små oppstartskostnader for serverbruk.

Hovedfunksjoner

  • Innkommende kundesenter
  • Køhåndtering
  • Chat i sanntid
  • Videokonferanse
  • Flerbrukersamarbeid
  • Virtuelt kundesenter

Fordeler

  • Mulighet for eksternt ringesentere
  • Oppdateringer skjer ofte
  • Enkel å innstallere

Ulemper

  • Minimal tilpasning utenfor brukergrensesnittet
  • Ingen dokumentert API
  • Begrenset kundestøtte

Pris

Du kan få ditt første år med 3CX gratis. Tjenesten er i gjennomsnitt $145 eller $180 per agent per år det andre året, noe som gjør denne programvaren tilgjengelig for alle. Du bør kontakte 3CX direkte for et tilbud.

18. Vonage Business Communications

Vonage Business Communications effektiviserer callsenterdriften din med høy tilkoblingseffektivitet og ulike funksjoner.

Vonage business communications homepage

Denne programvaren for innkommende kundesenter er designet for å fungere godt med små bedrifter. Vonage Business Communications er en praktisk innkommende kundesenterplattform for raskt å endre innstillinger for brukere og profiler.

Hovedfunksjoner

  • Innkommende kundesenter
  • Chat og meldinger
  • Toveis lyd og video
  • Samlet kommunikasjon
  • Chat i sanntid
  • Rapportering og analyse

Fordeler

  • Smertefritt oppsett
  • Smertefritt oppsett
  • Ubegrensede månedlige samtaler over hele det kontinentale USA og Canada

Ulemper

  • Ventetid kan forekomme på mobil
  • Vanskelig å kontakte kundestøtte
  • Uintuitivt, oppsett tar tid

Pris

Det er et alternativ på $14,99 og $39,99 med $0,03 per minutt lagt til utgående samtaler. Alternativene varierer, og du kan snakke med dem direkte for et ytterligere tilbud.

19. Aircall

Aircall-programvarefunksjoner inkluderer telefonsystemfunksjoner som telefonsvarer, interaktiv stemmerespons og virtuelle callsentre.

Aircall homepage

Denne tjenesten er en blanding av verdi og funksjoner som passer for små og mellomstore kundesentre som leter etter effektiv kundesenterprogramvare.

Hovedfunksjoner

  • Innkommende kundesenter
  • Tidssonesporing
  • Rapportering og analyse
  • Automatisert ledsager
  • Ringesenter ledelse
  • Utgående kundesenter

Fordeler

  • Nyttig kundestøtte
  • Fantastisk telefonkvalitet
  • Enkel og intuitiv design

Ulemper

  • Telefonnumre kan ikke sende eller motta SMS
  • Det kan oppstå feil i programvaren
  • Høye kostnader sammenlignet med annen oppringingsprogramvare

Pris

Aircall har $40 og $70 månedlige abonnementsalternativer, eller hvis du fakturerer årlig, senkes denne prisen til $30 og $50 per agent per måned. Det er ingen gratis programvare, men en gratis prøveperiode er tilgjengelig.

20. CallRail

CallRail er programvare for innkommende kundesenter som anbefales for å spore brukerengasjement på nettstedet ditt og øke analytiske data.

Callrail homepage

Callrail er et mangfoldig alternativ for små og mellomstore bedrifter på jakt etter rimelig programvare som får mest mulig ut av analyser.

Hovedfunksjoner

  • Analyser
  • Innkommende kundesenter
  • IVR og stemmegjenkjenning
  • Beregninger for samtalesporing
  • Lederkvalifisering
  • Søkeordsporing

Fordeler

  • Nyttige rapporteringsfunksjoner
  • Enkelt oppsett
  • Evne til å skjerme samtaler

Ulemper

  • Rapportering tar tid
  • Programvare kan være upålitelig
  • Minimal tilpasning

Pris

CallRail-planer starter på $45, som inkluderer ti lokale telefonnumre og 500 minutter. Kontakt kundestøtte for en mer detaljert prisplan.

inngående ringesenter programvare sammenlignet

Når du velger en passende programvare for innkommende kundesenter for bedriftens behov, ønsker du å sammenligne og kontrastere de ulike funksjonene deres. Dette lar deg vurdere bedriftens planer for kundesenteret ditt bedre. Følgende ser du våre valg for de beste programvarene for inngående kundesenter på markedet og hvordan de kan passe perfekte for din bedrift.

LiveAgent

LiveAgent inngående kundesenterløsning passer hvis du trenger å øke hastigheten på kundeservice og oppkobling. LiveAgent utnytter kraften til en robust kundeserviceportal som bruker flere verktøy. Den raskeste chat-widgeten på markedet lar kundene dine chatte med ansatte raskt, noe som forbedrer kundesenterets effektivitet. LiveAgent Ticketing bruker et hybrid billettsystem som bruker omnikanal-støtte for enkel sporing av problemer med flere kanaler. LiveAgent er en av få innkommende kundesenterprogramvare som tilbyr 24-timers forretningsstøtte.

Looking for the right CRM software?

LiveAgent offers wide range of features and integrations so everyone can find what they need. Wanna see it for yourself?

Primo Dialer

Primo Dialer er en nyskapende måte å koble brukerne dine med kvalitetstelefonsenterfunksjoner som tilbys over telekommunikasjon. Primo Dialer skiller seg ut ved å tilby en rekke funksjoner til en lav pris. Primo Dialer kan være en ideell passform for mellomstore bedriftstelefonsentre som trenger innovative telekommunikasjonsfunksjoner.

PhoneBurner

PhoneBurner lager oppringingsprogramvare som lar det innkommende kundesenteret strømlinjeforme ytelsen. PhoneBurner hevder at du kan nå 447 % flere kontakter ved å bruke deres programvare for innkommende kundesenter, og skiller seg fra andre deler av programvaren. PhoneBurner kan hjelpe kundeserviceteamet ditt innen arbeidsflytautomatisering, kundeemneadministrering, rapportering og en strømoppringer.

ChaseData CCaaS

Denne forutsigende oppringingskontaktpakken skiller seg ut ved å være TCPA-kompatibel, og garanterer online datasikkerhet fra hackere for deg og din bedrift. ChaseData CCaaS er en utmerket match for kundesentre med fem eller flere agenter. ChaseData CCaaS bruker funksjoner som hjelper callsentre som er avhengige av høy oppetid ved å effektivt svare på innkommende anrop og automatiserte utgående anrop. Finansielle tjenester som inkasso og bank kan bruke denne programvaren, der det kreves høy oppetid mellom kunder for å nå dine B2B- eller B2C-mål.

XCALLY

Forbedre kundeservice-interaksjonene ved å bruke XCALLYs unike bevegelsesteknologi, som ikke finnes i annen innkommende kundesenterprogramvare. XCALLY er en omnikanal inngående kundesenterprogramvare som integrerer deres Asterisk-tjeneste med skyttel- og bevegelsesteknologier, og gir deg optimaliserte kontroller for å håndtere alle innkommende kundesenterfunksjoner med programvaren deres. XCALLY er et godt alternativ for inngående kundesenterselskaper som leter etter profesjonelle løsninger for innkommende, utgående og blandede kundesenterprogramvaretjenester.

Er en prøveversjon av programvare for innkommende kundesenter nyttig?

Ja! Å prøve før du kjøper er utmerket fordi du vil ha en inngående kundesenterprogramvare som oppfyller bedriftens behov. Gratis bruk eller gratis prøveversjon-alternativer hjelper deg å se om en bestemt programvare passer til kundesenteret ditt sitt behov. Bryt ned forskjellen mellom en gratis prøveperiode og gratis programvare for å få mest mulig ut av dem. Muligheten til å oppleve alle funksjonene til programvare for innkommende kundesenter gir teamet ditt muligheten til å prøve før du kjøper. Vilkår for gratis prøveversjon avhenger av programvare for innkommende kundesenter. For eksempel tilbyr LiveAgent en 14-dagers gratis prøveperiode som du kan registrere deg for på mindre enn 60 sekunder uten å kreve kredittkort.

Stand out from your competitors with a strong
customer service culture​

Konklusjon

Programvare for innkommende kundesenter er nødvendig for virksomheten din, uansett størrelsen på kundesenteret. Programvare som LiveAgent kan spare bedriften din for penger samtidig som den øker kvaliteten og kvantiteten på kundekommunikasjonen. Å være i stand til å håndtere alle dine kundesenterbehov gjør innkommende kundesenterprogramvare nødvendig. Det gir deg muligheten til å få bedre tilgang til klientinformasjon og effektivisere kundekommunikasjonen.

Den beste alt-i-ett-programvaren for innkommende kundesenter

Den beste programvaren for innkommende kundesenter lar bedriften din oppnå mer med kundeserviceagentene dine, alt fra ett verktøy. LiveAgent gjør dette for kundesentre i alle størrelser ved å tilby enestående funksjoner uten konfigureringsgebyr, uten kredittkort nødvendig, 24/7 support og muligheten til å kansellere når som helst. LiveAgent har den innebygde muligheten til å integrere med over 200 forskjellige programvarer du allerede bruker til markedsføring.

Connect your VoIP provider with Help desk software - LiveAgent

LiveAgents omnikanalsystem tillater kommunikasjon med alle avdelinger. Når du bruker funksjoner, for eksempel verdens beste chat-widget, kan du raskt samhandle med kunder når de starter kommunikasjon. Med LiveAgents overlegne skybaserte telefonstøtte har du ubegrenset samtaleopptak og kan delta på samtaleoverføringer, egnet for innkommende og utgående kundesenterbehov. Med LiveAgents analyser kan du se alle dine interaksjoner med kundene dine, salg, nettsidedata og til og med effektiviteten til agentene dine. LiveAgent bruker en hybrid billettstrøm som når alle kanaler på en betalingsplan som passer dine behov.

Den beste programvaren for innkommende kundesenter med innebygd billettsalg, live chat og kundesenterfunksjoner

Kunder foretrekker å kommunisere med bedrifter gjennom det mediet de føler seg mest komfortable med å bruke. LiveAgent lar innkommende callsentre håndtere billettsalg, live chat og alle samtalefunksjoner på grunn av deres omnikanalstøtte. LiveAgent tilbyr bedriftens inngående kundesenterfunksjoner som interaktiv stemmerespons, innkommende anrop, utgående anrop, administrasjon av kunderelasjoner, softphone, omnikanalstøtte og analyser.

Den beste funksjonsrike programvaren for innkommende kundesenter

LiveAgent programvare for innkommende anrop er den mest funksjonsrike programvaren som er tilgjengelig. LiveAgent tilbyr over 130 forskjellige funksjoner designet for å hjelpe med innkommende samtaler, utgående samtaler, statistikk, administrasjon av kunderelasjoner og omnikanalstøtte. Dette gir kundesenteret ditt mer allsidighet, økt fortjeneste og økt kundetilfredshet.

Call settings in Customer service software - LiveAgent

Den beste prisverdien for inngående kundesenterprogramvare

Uansett hva størrelsen på kundesenteret ditt er, må du finne riktig verdi for pengene-programvaren for å hjelpe deg med å oppnå suksess og fortjeneste. LiveAgent-programvaren hjelper kundene med å gjøre alt dette med priser enhver bedrift har råd til. En gratis prøveversjon lar bedriften din teste alle funksjonene LiveAgent tilbyr i 14 dager uten kredittkort. Dette betyr at å starte callsentre kan tjene penger uten å bruke penger mens du ser hvordan programmet fungerer i teamet ditt. LiveAgent har et utmerket verdi-pris-forhold for bedrifter som ønsker å vokse med flere funksjoner, og tilbyr et servicenivåalternativ på $15, $29 og $39 per agent per måned.

Den høyest rangerte programvaren for innkommende kundesenter

LiveAgent er den høyest rangerte programvaren for innkommende kundesenter, med en gjennomsnittlig vurdering på 4,7 stjerner på Capterra og 4,5 stjerner på G2. Tusenvis av brukere vitner om LiveAgents mange fordeler og få ulemper. LiveAgents allsidighet tilsvarer økt salg, enkel tilgang og en overkommelig pris. Dette er grunnen til at LiveAgent konsekvent er rangert som en av de beste programvarene for innkommende kundesenter som er tilgjengelig.

Den mest tilgjengelige programvaren for innkommende kundesenter for oppsett, bruk og integrering

Velg et inngående kundesenterprogramvare som er enkelt å integrere med din nåværende drift, enkelt å sette opp og enkelt for teamet ditt å bruke. Dette betyr mindre trening for teamet ditt og mer fortjeneste for virksomheten din, med mer oppmerksomhet til kundene enn trening. LiveAgent muliggjør begrenset opplæring og raskt oppsett med deres lett tilgjengelige programvare for innkommende kundesenter. Med LiveAgents enkle integrasjon kan du få agenter til å stille kundeforespørsler på den første dagen. Økt tilgjengelighet, brukervennlighet, oppsett og pris gjør LiveAgent til den mest tilgjengelige kundesenterprogramvaren på markedet.

For å få mest mulig ut av programvaren for innkommende kundesenter, bør du kjenne til bruken og håndtere mulige problemer; du kan alltid slå opp informasjon i kunnskapsbaser eller i telefonsenteret delen av LiveAgent Academy. Eller les denne kortfattede OSS-guiden for å forstå mer om bruk av programvare for innkommende kundesenter.

Redaktørens merknad: Hvis noe av informasjonen i anmeldelsesartikkelen er unøyaktig, vennligst kontakt oss, så vil vi revidere den deretter.

FAQ

What level of support is included with my inbound call center software?

The level of support you receive may be very high or very little. Some pieces of software, like LiveAgent, feature 24/7 support. Other platforms may offer limited or only email support. You can learn more about the inbound call center software's support on their website.

Can I set up custom integrations in my inbound call center software?

Integrations vary with each software, but the short answer is yes. For example, inbound call center software like LiveAgent has 195 integrations that are already integrated, or you can simply activate the plugin. This allows you to connect platforms to your call center, connecting your agents to customers using one tool across all platforms. Custom integrations with the LiveAgent software are easy and quick. However, custom integration varies per platform.

What if you don't like the inbound call center software after you purchase it?

Your cancelation options differ with each provider. With LiveAgent you can downgrade or upgrade any time or stop using it. There are no contracts, we bill month-to-month, and there is no setup fee. Most platforms only offer free trials. You would need to contact the individual software company to see if they will reimburse you after starting service; most won't.

How can I improve my inbound call center?

You can make the most of your inbound call center by taking it into the future using inbound calling software. Using an omnichannel business tool like LiveAgent will allow you to connect with customers across all channels, allowing your agents to use only one piece of software to optimize your calls per hour. This enables agents to provide superior services. Suppose you want to improve your inbound call center and assure your business thrives through the digital age. In that case, using an inbound call center software like LiveAgent would help accomplish that.

How do you manage inbound call centers?

You can engage with your customers across all channels and communicate with your team through a single piece of software. LiveAgent uses cutting-edge tools like universal email and advanced ticketing to connect customers and agents. You can distribute tickets to agents and manage your employees while viewing their interactions with your customers.

What is an inbound call in a call center?

Inbound call center is when you have agents dedicated to receiving inbound communication from customers. The key feature of an inbound call center is the customer reaches out to the support team through many different sources, including chat, video, and phone. With the customer reaching out to you, your responses and actions should be swift and effective. An inbound call center can accomplish this.

What are customer service responsibilities at inbound call centers?

Inbound call center agents are the first point of contact with customers. Their responsibilities include providing attentive customer support over chat, phone, and video to solve customers' problems. Requiring agents to manage customer interaction across multiple channels and work with other teammates in other departments.

How do I take inbound calls?

You can take inbound calls using software like LiveAgent with one piece of software on your computer or mobile device. With a selection of omnichannel support options like LiveAgent, you can field calls or messages from customers communicating over various tools. You can do this on your desktop or mobile device.

Find the best call center

LiveAgent offers wide range of call center tools, and therefore making it great choice for businesses of all sizes. Curious about all the opportunities?

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo