Help desk pris kalkulator

Få mest mulig for pengene med LiveAgent helpdesk-programvare.

  • ✓ Ingen konfigureringsavgift    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Krever ikke kredittkort    
  • ✓ Avbryt når som helst
Helpdesk Comparison
Woman thinking
Lets get started

Spar mer med LiveAgent

Ta en titt på noen av hovedfunksjonene til LiveAgent. Forbedre kunnskapshåndteringen din med en kundeportal. Bruk billettsalg som et verktøy for håndtering av kunderelasjoner. Hold deg oppdatert på kundeserviceleveringen med sømløs billettdistribusjon.

Kalkulator fordeler

Help desk pris kalkulator fordeler

Se på fordelene ved å bruke vår helpdesk-priskalkulator og finn ut hvordan den kan hjelpe deg med å forbedre kundestøtten din
Helpdesk benefits
5

Enkle trinn

Finn din ideelle helpdesk-løsning i 5 enkle trinn med vår priskalkulator.

70+

Sammenlign brukerstøtte

Sammenlign mer enn 70 populære helpdesk-løsninger og finn det beste tilbudet.

72 %

Reduksjon i kostnader

Kutt kostnadene og spar opptil 72 % på helpdesk-programvare med LiveAgent.

Alt-i-ett-løsning

Hva kan LiveAgent tilby?

Få tilgang til et fullt utstyrt omnikanal billettsystem som kan håndtere de mest populære kundekanalene. Gi støtte via e-post, telefonsamtaler, live chat, kundeportal med kunnskapsbase, eller sosiale medier som Facebook, Instagram, Twitter eller Viber. Dra nytte av 130+ funksjoner og 150+ integrasjoner.

  • ✓ Ingen konfigureringsavgift    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Krever ikke kredittkort    
  • ✓ Avbryt når som helst
Brukt av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
What can LiveAgent provide
Medal icon

Ta i bruk LiveAgent nå!

Prøv alt det vi har å tilby med vår 14-dagers prøveperiode gratis
  • ✓ Ingen konfigureringsavgift    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Krever ikke kredittkort    
  • ✓ Avbryt når som helst

Sammenlign topp 5 helpdesk-løsninger

Se hvordan LiveAgent står mot andre alternative ledende løsninger på markedet.
Fullt gjennomsiktig, ingen skjult informasjon.

Alt inkludert
$39/måned/agent Inkludert i all-inclusive-planen som koster $39 per agent per måned. Alle priser er i USD.
Tillegg
$45/måned/agent Tilgjengelig som en tilleggsfunksjon for $45 per måned. Alle priser er i USD.
Eiendom
$85/måned/agent Inkludert i eiendomsplanen som koster $85 per agent per måned. Alle priser er i USD.
LiveChat tilbyr ikke denne funksjonen
Intercom tilbyr ikke denne funksjonen
Facebook og Twitter
En integrasjon som henter alle tweets, kommentarer, omtaler og Facebook-meldinger og forvandler dem til billetter som kan besvares direkte fra programvaren.
Tillegg
$39/måned/konto Tilgjengelig som en tilleggsfunksjon for $39 per måned per konto, eller i All-inclusive-plan for $39/måned/agent. Alle priser er i USD.
Team
$25/måned/agent Inkludert i teamplanen som koster $25 per agent per måned. Alle priser er i USD.
Blomst
$19/måned/agent Inkludert i Blossom-planen som koster $19 per agent per måned. Alle priser er i USD.
LiveChat tilbyr ikke denne funksjonen
Bedrift
On-demand-priser Inkludert i planene med priser på forespørsel.
Regler og automatisering
Automasjonsregler som kan implementeres for å fremskynde kundestøtteprosesser.
Billett
$15/måned/agent Inkludert i billettplanen som koster $15 per agent per måned. Alle priser er i USD.
Team
$25/måned/agent Inkludert i teamplanen som koster $25 per agent per måned. Alle priser er i USD.
Hage+Tillegg
$45/måned/agent Inkludert i hageplanen som koster $45 per agent per måned, eller kan legges til. Alle priser er i USD.
LiveChat tilbyr ikke denne funksjonen
Bedrift
On-demand-priser Inkludert i planene med priser på forespørsel.
Åpningstider og SLAer
En funksjon som lar deg administrere og overvåke SLA-logger, SLA-overholdelse og angi åpningstider.
Billett
$15/måned/agent Inkludert i billettplanen som koster $15 per agent per måned. Alle priser er i USD.
Profesjonell
$59/måned/agent Inkludert i Professional-planen som koster $59 per agent per måned. Alle priser er i USD.
Blomst
$19/måned/agent Inkludert i Blossom-planen som koster $19 per agent per måned. Alle priser er i USD.
LiveChat tilbyr ikke denne funksjonen
Intercom tilbyr ikke denne funksjonen
Revisjonslogger
En aktivitetslogg som registrerer alle handlinger som er utført i helpdesk-systemet.
Alt inkludert
$39/måned/agent Inkludert i all-inclusive-planen som koster $39 per agent per måned. Alle priser er i USD.
Zendesk tilbyr ikke denne funksjonen
Eiendom
$65/måned/agent Inkludert i eiendomsplanen som koster $65 per agent per måned. Alle priser er i USD.
LiveChat tilbyr ikke denne funksjonen
Intercom tilbyr ikke denne funksjonen
Ubegrenset historikk
En ubegrenset visningshistorikk for billetter. (Du mister ikke tilgang til billetter etter en viss tidsperiode.)
Billett
$15/måned/agent Inkludert i billettplanen som koster $15 per agent per måned. Alle priser er i USD.
Team
$25/måned/agent Inkludert i teamplanen som koster $25 per agent per måned. Alle priser er i USD.
Blomst
$19/måned/agent Inkludert i Blossom-planen som koster $19 per agent per måned. Alle priser er i USD.
Team
$39/måned/agent Inkludert i teamplanen som koster $39 per agent per måned. Alle priser er i USD.
Starter
$79/måned/agent Inkludert i startplanen som koster $79 for første agent per måned. Hver ekstra agent koster $19 per agent per måned. Alle priser er i USD.
Fjern merkevarebygging
Mulighet for å bruke en hvit etikett (fri for merkevarebygging).
Tillegg
$19/måned/agent Tilgjengelig som tilleggsfunksjon for $19 per måned. Alle priser er i USD.
Zendesk tilbyr ikke denne funksjonen
Blomst
$19/måned/agent Inkludert i Blossom-planen som koster $19 per agent per måned. Alle priser er i USD.
Bedrift
$59/måned/agent Inkludert i forretningsplanen som koster $59 per agent per måned. Alle priser er i USD.
Intercom tilbyr ikke denne funksjonen
24/7 Personalized Success Team
Et dedikert kundesuksessteam som er tildelt deg og tilgjengelig for å hjelpe 24/7 365 på tvers av alle kommunikasjonskanaler.
Billett
$15/måned/agent Inkludert i billettplanen som koster $15 per agent per måned. Alle priser er i USD.
Zendesk tilbyr ikke denne funksjonen
Blomst
$19/måned/agent Inkludert i Blossom-planen som koster $19 per agent per måned. Alle priser er i USD.
Starter
$19/måned/agent Inkludert i startplanen som koster $19 per agent per måned. Alle priser er i USD.
Intercom tilbyr ikke denne funksjonen

Attester

Oppdag hvorfor våre kunder liker å jobbe med LiveAgent

  • Roman Bosch
    Det er en fornøyelse og ha en bra portal som øker kundeservice.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent gir våre agenter mulighet til å gi bedre, raskere og mer nøyaktig kundestøtte.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent hjalp oss med å oppnå to viktige mål: øke kundetilfredshet og salg.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Vi har brukt LiveAgent siden august, og vi er veldig fornøyde.
    Hendrik Henze HEWO Internettmarkedsføring
  • Razvan Sava
    Siden vi startet å bruke LiveAgent har våres tilbakesvars tid økt med 60%
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Våres betalte kundeomdannelse sats økte med 325% den første måneden vi satt opp og aktivt startet å bruke LiveAgent.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Jeg har aldri opplevd en så profesjonell kundetilnærming.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Vi mener at LiveAgent er den aller beste live chat-løsningen.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Vi bruker LiveAgent på alle våre e-handelsnettsteder. Verktøyet er enkelt å bruke og forbedrer produktiviteten vår.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    Med LiveAgent er vi i stand til å gi kundene våre støtte uansett hvor de er.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle som er interessert i å gjøre kundeservicen deres bedre og mer effektiv.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Jeg er sikker på at vi ville brukt 90 % av dagen på å sortere e-poster hvis vi ikke hadde...
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Med LiveAgent er vi i stand til å holde spillerne våre fornøyde ved å tilby mer effektiv støtte som resulterer...
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent er pålitelig, rimelig og rett og slett et godt valg for enhver fartsfylt nettbedrift!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Vi liker det fordi det er enkelt å bruke og tilbyr stor funksjonalitet, for eksempel nyttige rapporteringsfunksjoner.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Vi elsker LiveAgent - det gjør det enkelt å støtte kundene våre.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Vi liker å tilby kundene våre den beste supportopplevelsen. Derfor valgte vi LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Fra oppsett til kontinuerlig støtte og alt annet i mellom, fortsetter teamet hos LiveAgent å imponere.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent sparer oss for hundrevis av dyrebare minutter hver dag ved å gjøre kundeservice oversiktlig og i orden.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Ubegrenset agenter, e-post, sosiale medier og telefonintegrasjon. Alt dette for mindre enn vi betalte med vår forrige leverandør.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    Vi har brukt LiveAgent siden 2013. Vi klarer ikke å forestille oss å jobbe uten.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Dette er en kostnadseffektiv løsning som hjelper deg med å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Å svare på e-poster fra Outlook var så vanskelig å holde styr på. Med LiveAgent er vi sikre på at...
    Rustem Gimaev Antalya Consulting Language Center
  • Randy Bryan
    LiveAgent er så fantastisk. Med svært lite tid og krefter hadde jeg den i gang i løpet av få minutter.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Jeg anbefaler LiveAgent-produktet, ikke bare som et Kayako-alternativ, men som en mye bedre løsning med merverdi.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Støtteteamet svarte alltid raskt med raske implementeringsløsninger.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Det hjelper oss med å kategorisere arten av billettene og statistisk spore hva kundene våre trenger mest.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Vi ser på LiveAgent som et flott verktøy for å kommunisere med kunder.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent satte fart på kommunikasjonen vår med kundene våre og ga oss muligheten til å chatte med dem også.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Enkelt sagt - LiveAgent overgår alt når det gjelder dette, eller enda høyere, prispoeng.
    David Chandler Volterman

Ofte stilte spørsmål

Hvis du har spørsmål, har vi svarene.
Ta en titt på de vanligste spørsmålene om priskalkulatoren for helpdesk.

[nicefaqtitle1="Hva er priskalkulator?"question1="Hva er en helpdesk-priskalkulator?"answer1="Hjelpdesk-priskalkulator fra LiveAgent er et verktøy laget for å sammenligne ulike helpdesk-løsninger. Den støtter flere verktøy og funksjonskombinasjoner imens den lar deg velge antall kundestøtteagenter. Basert på disse dataene vil kalkulatoren vise deg prisen på populære helpdesk-løsninger. Du kan sammenligne kostnadene for funksjonene du trenger og velge det beste tilbudet. LiveAgent-priskalkulatoren kan sammenligne ulike kombinasjoner av kundestøtteprogramvare verktøy-sett."title2="Hvordan kan du bruke kalkulatoren?"question2="Hvordan kan du bruke en helpdesk-priskalkulator?"answer2="Velg antall helpdesk-agenter du trenger, og deretter bare velg verktøyene og funksjonene du trenger. Deretter bruker du prisdataene til å sammenligne priser på brukerstøtten. Velg de som gir mest verdi for deg og bedriften din. Kalkulatoren kan sammenligne mer enn 70 forskjellige kundestøtteløsninger. du kan se prisforskjellene mellom dem og LiveAgent helpdesk-programvare. LiveAgent priskalkulator kan sammenligne flere verktøykombinasjoner."title3="Hva er fordelene med kalkulator"question3="Hva er fordelene ved å bruke en helpdesk-priskalkulator?"answer3="Den største fordelen er at du ikke trenger å bruke timer eller dager på å undersøke ulike helpdesk-programvareløsninger og foreta sammenligninger på egenhånd. Det som gjør det praktisk er muligheten til å mikse og matche kommunikasjonskanaler, funksjoner og alternativer for sosiale medier. Velg alt du trenger og utelat det du ikke ønsker for å få en korrekt prissammenligning for et spesifikt antall helpdesk-agenter. Bruk de beregnede dataene for å finne den beste avtalen for din situasjon og din virksomhet."title4="Hvorfor er pris viktig?"question4="Hvorfor er pris viktig?"answer4="Kundestøtte er en viktig del av enhver moderne virksomhet . Moderne kundestøttedesk krever vanligvis kommunikasjon via flere kundekanaler og støtte fra ulike funksjoner og automatiseringer. Standard helpdesk-kommunikasjonskanaler inkluderer e-post, live chat, kundesenter, sosiale medier og kundeportal med kunnskapsbase og forumalternativer. Prisene for disse verktøyene og funksjonene kan være høye, spesielt når man vurderer antall agenter som skal bruke dem. Du bør imidlertid også unngå å betale for funksjoner som ikke kommer til å hjelpe deg i virksomheten din."title5="Hvorfor er kundestøtte viktig"question5="Hvorfor er kundestøtte viktig for bedriften?"answer5="Kundestøtte er viktig aspekt av enhver virksomhet. Det kan hjelpe deg med å løse kundeproblemer, kommunisere med kunder effektivt og øke kundelojaliteten. Det er mer sannsynlig at lojale kunder kommer tilbake og hjelper deg med å generere mer inntekt. Derfor kan god kundestøtte vise seg å være svært gunstig for enhver bedrift i enhver bransje."title6="Hvordan forbedre virksomheten din"question6="Hvordan kan en god helpdesk forbedre virksomheten din?"answer6="En god helpdesk-programvare er avgjørende for å gi god kundestøtte, siden den tilbyr mange verktøy og systemer for å gjøre jobben enklere og effektiv. Det hjelper helpdesk-team med å håndtere kunder raskt og med flotte resultater. I tillegg sparer helpdesk-programvare tid, lar brukere lage automatiseringer og lage integrerte arbeidsflyter med ulike apper. På lang sikt kan helpdesk-programvare hjelpe bedrifter med å selge mer, tiltrekke seg nye kunder, samt øke deres lojalitet til bedriften din."title7="Hva er fordelene med LiveAgent"question7="Hva er fordelene ved å bruke LiveAgent i stedet for of other helpdesks?"answer7="LiveAgent tilbyr tilgang til de mest nyttige kundekanalene som kan brukes i billettsystemet. Dette betyr at helpdesk kan samle kundekommunikasjonen til én enkelt plattform. Et billettsystem gir mer uanstrengt organisering samtidig som du utvider rekkevidden til kanaler kundene dine liker å bruke."]

Hovedfunn

Forskning er nøkkelen til kundeservice

Finn ut mer om innvirkningen av kundestøtte på kunder og bedriften din. Ta en titt på kundestøttestatistikken og dra nytte av funnene. Hovedforskningsområder inkluderer innvirkning på virksomheten, nøkkelstatistikk om kundestøttekanaler og kundeadferd i ulike situasjoner.

Hva kan du lære?

  • Nøkkelstatistikk for kundeservice
  • Statistikk om kundekanaler
  • Forretningseffekt av kundeservice

og mye mer …

Den gjennomsnittlige netto FCR for servicedesk over hele verden er ca.

74%

MetricNet

80%

av live chat-agenter trenger flere systemer for å få informasjonen de trenger. CCW Digital

Research multiple systems

Du vil være i gode hender!

Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!

Prøv det nu gratis Ingen Kreditt Kort Kreves
Relaterte Ressurser tilKostnadskalkulator

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo