Lei av din hjelpepult programvare?

Utforsk hvorfor LiveAgent er det beste Crisp alternativet på markedet.

  • ✓ Ingen oppsett avgift    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Ingen kredittkort trengs    
  • ✓ Kanseler når som helst
Brukt av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Trenger du et Crisp alternativ?

Crisp er en kraftig programvare som gir en delt innboks og live chat. Det er flott for oppstart og SMB. Imidlertid, hvis du leter etter et konkurransedyktig Crisp-alternativ, bør du vurdere LiveAgent.

Hos LiveAgent forstår vi at med god programvare kommer god kundeservice. Derfor opprettet vi en fullverdig helpdesk-programvare som øker produktiviteten til kundeserviceteamet ditt, øker kundetilfredsheten og sparer penger samtidig.

LiveAgent har betjent over 15 000 bedrifter og 150 millioner sluttbrukere over hele verden. Bli med dem i å tilby kundeservice i verdensklasse. Vi gjør det enkelt.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Gå lengere en bare å sende meldinger.
Gi flere-kanal kundeservice.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Person deciding between two solutions

Kraftig Crisp alternativ

Det er viktig å få mest mulig valuta for pengene når du leter etter en flott brukerstøtteprogramvare. Crisp tilbyr tre forskjellige kjernepakker. LiveAgent tilbyr 4 konkurransedyktige kjernepakker, samt tilleggsfunksjoner som integrering av sosiale medier. Hvis du leter etter et fullt utstyrt Crisp-alternativ, bør du vurdere LiveAgent. Vi har en hybrid billettstrøm, enhetlig omni-kanal innboks, rapporterings- og analysefunksjoner, automatisering, gamification og mye mer! Med LiveAgent får du mer for mindre. Prøv LiveAgent i dag med vår 14-dagers prøveperiode, ingen kredittkort kreves.

Raskeste chat widget

Vis du ser etter et Crisp alternativ og fart er en beregning som er viktig for deg, LiveAgent kan være det du ser etter. LiveAgent har den raskeste chat widgeten på markedet — den vises på bare 2.5 sekunder.

En rask chat widget er veien å gå vis du ønsker å effektivt konvertere en webside besøkende til en kunde. I følge en eMarketer rapport, 35% av webside besøkende kjøper noe på nett etter og ha brukt live-chat.

The fastest live chat on the market

3 grunn til at selskaper bytte LiveAgent

Finn ut hvorfor LiveAgent skiller seg ut fra andre alternativer

Forbedret tilfredshet

LiveAgent øker kundetilfredshet & og øker konverteringsfrekvensen.

Økt produktivitet

Senk arbeidstiden til dine agenter og løs flere kundeoppgaver takket være universell innboks.

Full av brukbare funksjoner

Med mer enn 175 hjelpepult funksjon, vil det å gi støtte bli enkelt.

Multilingual support in LiveAgent

Vi er flerspråklig

Våres programvare er flerspråklig. LiveAgent er tilgjengelig i 43 forskjellige språk oversettelser(noen delvis) og støtter språk tilpasset widgets. Ikke la fremende språk lage en barriere mellom deg og dine kunder. Vi dekker deg.

Hvorfor nøye seg for mindre?

LiveAgent er den mest anmeldte og #1 bedømte hjelpepult programvaren for SMB i 2020. Derfor er det et godt alternativ for Crisp. LiveAgent spare deg tid og penger, so du kan fokusere på det som er viktig — å bygge meningsfulle forhold med dine kunder.

Better customer service means more money

Se hvorfor våres kunder velger LiveAgent som deres foretrukket Crisp alternativ

Sjekk ut hvordan vi sammenligner oss til HubSpots Service Hub basert på kunde anmelders på Capterra

LiveAgent vs Crisp independent comparison

Sammenligning siden 27 Januar 2020

Se hvorfor våres kunder velger LiveAgent som deres foretrukket Crisp alternativ

  • “Den er så rik på funksjoner og slår mitt 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg byttet. Veldig god verdi for meg som er eier av småbedrifter.” Albert

  • Jeg prøvde først Zendesk, men etter timer med konfigurasjon og forståelse av prismodellen innså jeg at det ikke var noe for meg. I stedet begynte jeg å bruke LiveAgent og må si meg så langt veldig fornøyd. Systemet fikk akkurat den mengde konfigurasjon jeg vil ha, og jeg har ennå ikke funnet noe som ikke er mulig å gjøre. Støtten i seg selv er fantastisk og svarer vanligvis på spørsmålene dine i løpet av et par minutter.” Erik

  • “Vi flyttet til LiveAgent fra ZenDesk… og ville ikke gå tilbake… Det er utrolig rimelige priser og alltid hjelpsomme støtteteam som er der for å hjelpe oss 24×7. I tillegg har det et avansert automatiseringsnivå som bokstavelig talt har erstattet vårt behov for Zapier ettersom det er en god mengde integrasjoner. Pluss at de også gir så mange alias-e-poster for å koble det til veldig enkelt.” Aron

  • “Vi og våre kunder hadde konstant problemer med ZenDesk, men etter å ha sett på forskjellige alternativer, valgte vi LiveAgent basert på brukeranmeldelser og prisene.” Adam

  • “Jeg brukte ZenDesk i årevis, og jeg var lei av disse “billett-stil” e-postene og at jeg ikke kan legge ved filer til e-postene mine, bare sende lenker. Det jeg liker i LiveAgent: det sender e-poster (ikke billetter), jeg kan legg ved filer, organiser flyten av e-poster enklere enn i ZenDesk, kan chatte og administrere e-post fra samme vindu. LiveAgent støtter også regneark i e-postene og har et flott supportteam.” Vlad

  • “Vi byttet til dette systemet etter mange år med bruk av ZenDesk. Funksjonaliteten er kjempebra: kontaktskjemaer, live chat, databaser, integrasjon med sosiale nettverk – alt i én tjeneste og alle disse modulene er gjennomtenkte og samhandler kompetent med hverandre. Jeg likte at tjenesten fungerer stabilt selv på mobile plattformer (etter ZenDesk er dette et stort pluss for oss). Olga

  • “Prøvde forskjellige løsninger inkludert Zendesk, Freshdesk og mer. Fant deretter LiveAgent. Flott verktøy, god valuta for pengene, brukervennlighet, god støtte og hjelp til å implementere. Og nå, etter flere års bruk, er det fortsatt det beste valget av støtteverktøy som vi kunne ha gjort.” Michal

  • “Jeg har brukt mange andre helpdesk-systemer før, som LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, og etc. LiveAgent har slått dem på alle måter på grunn av prisene, funksjonene, kundestøtten og mobilfunksjonene.” Harrison

Du vil være i gode hender!

Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!

Prøv det nu gratis Ingen Kreditt Kort Kreves

FAQ

Hvordan sammenlignes LiveAgent til Crisp?

LiveAgent tilbyr følgende ekstra funksjoner som Crisp ikke har: ringesenter, Instagram integrasjoner, Viber integrasjoner, og ubegrenset antall chat knapper.

Hvilke ekstra fordeler får man av og bruke LiveAgent over Crisp?

De ekstra fordelene med å bruke LiveAgent over Crisp inkluderer økt kunde tilfredshet, kundelojalitet, mindre kundeservice kostnader, redusert churn sats, og bedre arbeidsflyt for agentene.

Related Articles to Crisp alternativ
Integrer favorittappene dine med LiveAgient via Zapier. Zapier lar deg koble til et stort antall apper uten kompliserte installasjoner.

Zapier

LiveAgent tilbyr programvare for kundeservice, VoIP-telefonsystemer, selvbetjent programvare og mer. Selskapet gir gode priser og sertifikater, og har positive kunde-anmeldelser. Man kan lære mer om dette på deres blogg og ved å delta på webinarer. LiveAgent tilbyr også støtte og systemstatusoppdateringer, samt mulighet for å bli partner. Man kan avtale en demo for å finne ut mer. Våre nettsider bruker cookies, og man kan avtale en-mot-en samtale for å utforske hvordan LiveAgent kan hjelpe din bedrift.

Ser du etter et alt-i-ett-alternativ til Zendesk? Finn ut hvordan Zendesk og LiveAgent sammenlignes og hva som passer best for din virksomhet.

Trenger du et Zendesk-alternativ?

Forskjellige brukere ga positive anmeldelser av LiveAgent og foretrakk det over ZenDesk. De likte rimelige priser og støtteteamets effektivitet og automatiseringen. LiveAgent tilbyr også mange integrasjoner og verktøy som gjør det enkelt å administrere e-poster og chatte i samme vindu. Funksjonene omfatter kontaktskjemaer, live chat, databaser og integrasjon med sosiale nettverk, noe som gjør at tjenesten fungerer stabilt selv på mobile plattformer.

Leter du etter et alternativ til Dixa? Finn ut mer om LiveAgents rimelige flerkanals ticketystem og funksjoner.

Dixa alternativ - LiveAgent

LiveAgent er en verktøy for å kommunisere med kunder som er høyt verdsatt av mange bedrifter. Det gir god kundestøtte og øker kundetilfredshet og salg. LiveAgent er enkelt å bruke, gir nyttige rapporteringsfunksjoner og kan integreres med ulike kanaler som e-post, sosiale medier og telefon. Mange bedrifter har vært fornøyde med å bruke LiveAgent, og det har resultert i forbedret kundetilfredshet og økt betalt kundeomdannelse.

Liveagent er den ultimate helpdesk-løsningen for din bedrift. Liveagent gir støtte via e-post, live chat, sosiale medier, kunnskapsbase og kundesenter for én god pris. Velg en fra våre tre betalte planer eller velg ut separate funksjoner for å tilpasse brukerstøtten din.

Ser du etter et ZenDesk Talk-alternativ?

LiveAgent er en godt anmeldt og topprangert helpdesk-programvare for SMB i 2020. Den tilbyr avansert automatisering og mange integrasjoner, inkludert alias-e-poster for enkel tilkobling. Brukere har valgt å bytte til LiveAgent basert på god funksjonalitet, inkludert tilgang til kontaktskjemaer, live chat, databaser og integrasjon med sosiale nettverk. LiveAgent tilbyr også stabil ytelse på mobile plattformer og et flott supportteam.

bytte til en bra live-chat programvare med multikanal billett system. Forbered din hjelpepult med e-post, sosiale media, og mye mer.

Brukervennlige alternativ - LiveAgent

LiveAgent er en hjelpepult-løsning med live-chat-evnen som hjelper over 150 millioner brukere og 40 000 bedrifter over hele verden. Plattformen forbedrer kundeopplevelsen med lynraske svar, noe som fører til økt tilfredshet og lojalitet. Bedrifter på plattformen kan øke inntektene sine og kundeverdien med dedikerte verktøy, og oppnå deres mål.

LiveAgent er et perfekt alternativ til SysAid. Finn ut mer om vår help desk og start din gratis prøveperiode i dag.

SysAid alternativ - LiveAgent

LiveAgent er et verktøy som hjelper bedrifter med å forbedre kundeservicen. Kunder som har brukt systemet, sier at det hjelper dem med å kommunisere bedre med kundene sine. Bedrifter som har brukt LiveAgent sier at det hjelper dem å øke kundetilfredsheten, salget og å tilby en bedre kundeopplevelse. Kundene setter pris på at LiveAgent gjør det enkelt å håndtere mange henvendelser fra forskjellige kanaler.

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo