Crisp er en kraftig programvare som gir en delt innboks og live chat. Det er flott for oppstart og SMB. Imidlertid, hvis du leter etter et konkurransedyktig Crisp-alternativ, bør du vurdere LiveAgent.
Hos LiveAgent forstår vi at med god programvare kommer god kundeservice. Derfor opprettet vi en fullverdig helpdesk-programvare som øker produktiviteten til kundeserviceteamet ditt, øker kundetilfredsheten og sparer penger samtidig.
LiveAgent har betjent over 15 000 bedrifter og 150 millioner sluttbrukere over hele verden. Bli med dem i å tilby kundeservice i verdensklasse. Vi gjør det enkelt.
Ved å registrere meg, aksepterer jeg T&C og Personvernerklæring.
Det er viktig å få mest mulig valuta for pengene når du leter etter en flott brukerstøtteprogramvare. Crisp tilbyr tre forskjellige kjernepakker. LiveAgent tilbyr 4 konkurransedyktige kjernepakker, samt tilleggsfunksjoner som integrering av sosiale medier. Hvis du leter etter et fullt utstyrt Crisp-alternativ, bør du vurdere LiveAgent. Vi har en hybrid billettstrøm, enhetlig omni-kanal innboks, rapporterings- og analysefunksjoner, automatisering, gamification og mye mer! Med LiveAgent får du mer for mindre. Prøv LiveAgent i dag med vår 14-dagers prøveperiode, ingen kredittkort kreves.
Vis du ser etter et Crisp alternativ og fart er en beregning som er viktig for deg, LiveAgent kan være det du ser etter. LiveAgent har den raskeste chat widgeten på markedet — den vises på bare 2.5 sekunder.
En rask chat widget er veien å gå vis du ønsker å effektivt konvertere en webside besøkende til en kunde. I følge en eMarketer rapport, 35% av webside besøkende kjøper noe på nett etter og ha brukt live-chat.
Finn ut hvorfor LiveAgent skiller seg ut fra andre alternativer
LiveAgent øker kundetilfredshet & og øker konverteringsfrekvensen.
Senk arbeidstiden til dine agenter og løs flere kundeoppgaver takket være universell innboks.
Med mer enn 175 hjelpepult funksjon, vil det å gi støtte bli enkelt.
Våres programvare er flerspråklig. LiveAgent er tilgjengelig i 43 forskjellige språk oversettelser(noen delvis) og støtter språk tilpasset widgets. Ikke la fremende språk lage en barriere mellom deg og dine kunder. Vi dekker deg.
LiveAgent er den mest anmeldte og #1 bedømte hjelpepult programvaren for SMB i 2020. Derfor er det et godt alternativ for Crisp. LiveAgent spare deg tid og penger, so du kan fokusere på det som er viktig — å bygge meningsfulle forhold med dine kunder.
Sjekk ut hvordan vi sammenligner oss til HubSpots Service Hub basert på kunde anmelders på Capterra
Sammenligning siden 27 Januar 2020
“Den er så rik på funksjoner og slår mitt 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg byttet. Veldig god verdi for meg som er eier av småbedrifter.” Albert
Jeg prøvde først Zendesk, men etter timer med konfigurasjon og forståelse av prismodellen innså jeg at det ikke var noe for meg. I stedet begynte jeg å bruke LiveAgent og må si meg så langt veldig fornøyd. Systemet fikk akkurat den mengde konfigurasjon jeg vil ha, og jeg har ennå ikke funnet noe som ikke er mulig å gjøre. Støtten i seg selv er fantastisk og svarer vanligvis på spørsmålene dine i løpet av et par minutter.” Erik
“Vi flyttet til LiveAgent fra ZenDesk… og ville ikke gå tilbake… Det er utrolig rimelige priser og alltid hjelpsomme støtteteam som er der for å hjelpe oss 24×7. I tillegg har det et avansert automatiseringsnivå som bokstavelig talt har erstattet vårt behov for Zapier ettersom det er en god mengde integrasjoner. Pluss at de også gir så mange alias-e-poster for å koble det til veldig enkelt.” Aron
“Vi og våre kunder hadde konstant problemer med ZenDesk, men etter å ha sett på forskjellige alternativer, valgte vi LiveAgent basert på brukeranmeldelser og prisene.” Adam
“Jeg brukte ZenDesk i årevis, og jeg var lei av disse “billett-stil” e-postene og at jeg ikke kan legge ved filer til e-postene mine, bare sende lenker. Det jeg liker i LiveAgent: det sender e-poster (ikke billetter), jeg kan legg ved filer, organiser flyten av e-poster enklere enn i ZenDesk, kan chatte og administrere e-post fra samme vindu. LiveAgent støtter også regneark i e-postene og har et flott supportteam.” Vlad
“Vi byttet til dette systemet etter mange år med bruk av ZenDesk. Funksjonaliteten er kjempebra: kontaktskjemaer, live chat, databaser, integrasjon med sosiale nettverk – alt i én tjeneste og alle disse modulene er gjennomtenkte og samhandler kompetent med hverandre. Jeg likte at tjenesten fungerer stabilt selv på mobile plattformer (etter ZenDesk er dette et stort pluss for oss). Olga
“Prøvde forskjellige løsninger inkludert Zendesk, Freshdesk og mer. Fant deretter LiveAgent. Flott verktøy, god valuta for pengene, brukervennlighet, god støtte og hjelp til å implementere. Og nå, etter flere års bruk, er det fortsatt det beste valget av støtteverktøy som vi kunne ha gjort.” Michal
“Jeg har brukt mange andre helpdesk-systemer før, som LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, og etc. LiveAgent har slått dem på alle måter på grunn av prisene, funksjonene, kundestøtten og mobilfunksjonene.” Harrison
Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!
Nyserig på og se hvordan vi måles mot andre populære løsninger? Sjekk ut våres sammenlignings side og utforsk alt vi har og tilby.
Vi setter pris på at du nylig registrerte deg for en LiveAgent.
En melding vil bli sendt til e-postadressen din som inneholder påloggingsdetaljer, rett etter at kontoen din er installert.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Vi er tilgjengelig på flere datoer