Gratis Prøveperiode
Utallige metoder for forbedring med
ett verktøy

Forbedre kundeservicen med LiveAgent

  • ✓ Ingen oppstartskostnader
  • ✓ Kundeservice 24/7
Brukt av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Har du behov for å forbedre din kundeservice?

Konseptet rundt kundeservice har utvidet seg det siste årtiet. Før handlet kundeservice kun om menneskelig interaksjon. Men med økningen i netthandel har bedrifter blitt nødt til å tilpasse sine kundeservicestrategier. Med tonnesvis av innkommende henvendelser fra sosiale medier og livechat, ble automatisering og chatbotter tatt i bruk. Selv om automatisering og chatbotter er svært kostnadseffektive og sparer deg for mye tid når det kommer til behandling av kundeforespørsler, er det viktig å bevare den menneskelige kontakten som kunder ønsker, men chatbotter ikke kan gi. Hvordan? Sjekk våre feilsikre tips som forbedrer din kundeservice.
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
logo esky color
Slido green logo
Definition of good customer service

Hva er kundeservice?

Kundeservice er den støtten og hjelpen du tilbyr til dine kunder før, under og etter en handel. Som en serviceagent er det ekstremt viktig å være kunnskapsrik, velmenende og forståelsesfull gjennom hele prosessen. Dine kunder skal føle seg verdsatt hele veien.

Vet du hva dine kunder mener?

Når det kommer til å forbedre kundeservice er det viktig å sette seg ned og spørre de vanskelige spørsmålene. Er dine kunder fornøyde med produktet ditt og nivået av service du tilbyr? Ofte tror bedrifter at de tilbyr utmerket kundeservice, men kundene er ikke enige. Så hvordan kan du finne ut om dine kunder er fornøyde med din bedrift? Ved å måle tallene som betyr mest: CSAT, NPS, CES og FRT.
Feelings of customers
Good customer satisfaction score

Hva er et godt resultat for kundetilfredshet?

Man burde sikte på å ha et CSAT-resultat på 80% eller mer, men målet kan variere mellom ulike bransjer. Selv om CSAT er en god indikator på hvordan bedriften din ligger an, burde man også måle NPS, CES og FRT for å få en komplett oversikt over din service. Ved å måle slike tall kan du identifisere områder som kan forbedres og øke kundetilfredsheten.

Forbedre kundeservicen ved å samle inn data fra undersøkelser

Union icon

CSAT

Kundetilfredshetsundesøkelse (Customer satisfaction score) gir deg informasjon om hvor førnøyde kundene er med ditt produkt og service.
Customers icon

NPS

Ambassadørundersøkelse (Net promoter score) viser hvor sannsynlig kunder er til å anbefale ditt produkt til andre.
Feather icon

CES

Enkelhetsundesøkelse (Customer effort score) viser hvor enkelt eller vanskelig det er for kunder å samhandle med din bedrift.

Tilby personalisert service

71% av kunder sier at de føler seg frustrerte når en handelsprosess er upersonlig.
Lightning fast responses
Ultimate omni-channel help desk software experience

Tilby flerkanals kundestøtte

90% av kunder forventer strømlinjeformet samhandling mellom alle kommunikasjonskanaler.

Gi lynrask respons

64% av kunder forventer å motta sanntid kundestøtte uansett hvilken kommunikasjonskanal de benytter.
Lightning fast responses

Fornøyde kunder er de beste kundene

Vi tilbyr migrasjonsstøtte fra de fleste av de mest populære kundeserviceløsningene.
badges

Hvordan kan et kundebehandlingssystem forbedre din kundeservice?

Et kundebehandlingssystem lar deg lagre og få tilgang på viktig informasjon om dine kunder som du kan bruke til å skape personalisert kommunikasjon med din kunder.
Tilby kunderservice 24/7 via selvhjelpsportaler. Fyll dem med hjelpeartikler og FAQ, eller opprett et forum der kundene dine kan hjelpe hverandre.
En god metode for å kontinuerlig forbedre din kundeservice er å samle inn kundetilbakemeldinger og analysere dine agenters ytelse.
Kundebehandlingssystemer kan hjelpe deg å gi rask og bekvem kundestøtte via livechat, callsenter, kunnskapsdatabaser og via integrasjon av sosiale medier og automatiseringsfunksjoner.
Streamline communication into single dashboard

Samle alle henvendelser på ett sted

Koble alle dine kommunikasjonskanaler (telefon, e-post, sosiale medier, livechat, kundeportal) med LiveAgent. Når du mottar en ny forespørsel vil den automatisk komme inn i systemet og bli lagret som en henvendelse.   Herfra kan du administrere, overvåke og respondere på alle henvendelser. Den universale innboksen er full av funksjoner som gjør håndteringen enkel slik om automatisering, sortering, avdelinger, og mer.

Rediger fritt med vårt "det du ser er det du får" redigeringsverktøy

Opprett enestående kunnskapsdatabaser med vårt “det du ser er det du får” redigeringsverktøy. Vår programvare lar deg opprette flere kunnskapsdatabaser både internt og eksternt. Fyll dem med hjelpeartikler, videoer, tilbakemeldinger og forslagsbokser, forumer eller FAQ.
Powerful WYSIWYG editor
Smart analytics and reports

Ha dine kunders data tilgjengelig

Vår innebygde kunderelasjonshåndtering holder dine kundedata raskt tilgjengelig. Hver gang du besvarer en henvendelser er all tidligere kommunikasjon, kjøp og informasjon tilgjengelig for deg å se. Rediger informasjonen enkelt mens du chatter eller ringer med dine kunder gjennom vår innebygde livechat og callsenter.
Peter Komornik

LiveAgent kombinerer utmerket livechat, kundehenvendelseshåndtering og automatisering som lar oss tilby enestående kundestøtte til våre kunder

Peter Komornik, CEO
black Slido logo

Tilby sanntid kundestøtte

Hurtighet er en viktig faktor når det kommer til å konvertere nettbesøkende til kunder, og for å holde dine kunder fornøyde. Vår livechat er for øyeblikket den enkleste og raskeste på markedet. Bruk den for å nå ut til dine kunder proaktivt mens de besøker nettsiden din.
Real-time customer support
Performance analyze

Analyser din ytelse

Benytt våre robuste informasjonsdata og rapporteringsfunksjoner. Se brukerstatistikk, evaluer resultatrapporter og lær fra dine kunders fornøydhetsvurderinger. Se hvem som interagerer med din bedrift og hvilken service de mottar.

Grunner til at selskaper bytter til LiveAgent

    Hvorfor er LiveAgent det riktige verktøyet for å forbedre din kundeservice?

    LiveAgent har vært det mest anmeldte og høyest rangerte kundebehandlingssystemet for små bedrifter i 2019 og 2020.
    Over 21.000 bedrifter fordelt over ulike bransjer har valgt LiveAgent for sine kundebehandlingsbehov.
    Med 180+ funksjoner og tjenester, 40+ integrasjoner og endeløse konfigurasjonsmuligheter vil verktøyene enkelt tilpasses din bedrifts behov.
    Helt skybasert, sikker og enkel å sette opp og bruke. Kom i gang med LiveAgent på minutter.

    Pris til nytte-nivå? Ubestridt

    LiveAgent er et avansert kundebehandlingssystem som kan hjelpe deg å forbedre kundeservicen og konverteringsraten samtidig. Vårt system er konkurransedyktig priset, og et kupp i forhold til de utallige funksjonene den tilbyr. Prøv LiveAgent i dag, kredittkort er ikke påkrevd.
    Henvendelser+Chat

    Henvendelser+Chat

    Ideell for små og mellomstore bedrifter

    $29/mnd
    Henvendelser+Chat

    Alt Inkludert

    Ideell for bedrifter av alle størrelser og store selskaper

    $49/mnd

    You Will Be in Good Hands!

    Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!

    Prøv det nu gratis Ingen Kreditt Kort Kreves

    FAQ

    Hvilke bedriftsfordeler tilbyr LiveAgent, utenom forbedret kundeservice?

    LiveAgents bedriftsfordeler inkluderer økt kundetilfredshet, kundebeholdelse, kundelojalitet, mindre kundefrafallelse, i tillegg til forbedret kundeservice.

    Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

    ×
    Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

    Vi er tilgjengelig på flere datoer

    Avtal en demo