Utallige metoder for forbedring med
ett verktøy

Forbedre kundeservicen med LiveAgent

  • ✓ Ingen oppstartskostnader
  • ✓ Kundeservice 24/7
Brukt av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Har du behov for å forbedre din kundeservice?

Konseptet rundt kundeservice har utvidet seg det siste årtiet. Før handlet kundeservice kun om menneskelig interaksjon. Men med økningen i netthandel har bedrifter blitt nødt til å tilpasse sine kundeservicestrategier. Med tonnesvis av innkommende henvendelser fra sosiale medier og livechat, ble automatisering og chatbotter tatt i bruk. Selv om automatisering og chatbotter er svært kostnadseffektive og sparer deg for mye tid når det kommer til behandling av kundeforespørsler, er det viktig å bevare den menneskelige kontakten som kunder ønsker, men chatbotter ikke kan gi. Hvordan? Sjekk våre feilsikre tips som forbedrer din kundeservice.
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Definition of good customer service

Hva er kundeservice?

Kundeservice er den støtten og hjelpen du tilbyr til dine kunder før, under og etter en handel. Som en serviceagent er det ekstremt viktig å være kunnskapsrik, velmenende og forståelsesfull gjennom hele prosessen. Dine kunder skal føle seg verdsatt hele veien.

Vet du hva dine kunder mener?

Når det kommer til å forbedre kundeservice er det viktig å sette seg ned og spørre de vanskelige spørsmålene. Er dine kunder fornøyde med produktet ditt og nivået av service du tilbyr? Ofte tror bedrifter at de tilbyr utmerket kundeservice, men kundene er ikke enige. Så hvordan kan du finne ut om dine kunder er fornøyde med din bedrift? Ved å måle tallene som betyr mest: CSAT, NPS, CES og FRT.
Feelings of customers
Good customer satisfaction score

Hva er et godt resultat for kundetilfredshet?

Man burde sikte på å ha et CSAT-resultat på 80% eller mer, men målet kan variere mellom ulike bransjer. Selv om CSAT er en god indikator på hvordan bedriften din ligger an, burde man også måle NPS, CES og FRT for å få en komplett oversikt over din service. Ved å måle slike tall kan du identifisere områder som kan forbedres og øke kundetilfredsheten.

Forbedre kundeservicen ved å samle inn data fra undersøkelser

CSAT

Kundetilfredshetsundesøkelse (Customer satisfaction score) gir deg informasjon om hvor førnøyde kundene er med ditt produkt og service.

NPS

Ambassadørundersøkelse (Net promoter score) viser hvor sannsynlig kunder er til å anbefale ditt produkt til andre.

CES

Enkelhetsundesøkelse (Customer effort score) viser hvor enkelt eller vanskelig det er for kunder å samhandle med din bedrift.

Tilby personalisert service

71% av kunder sier at de føler seg frustrerte når en handelsprosess er upersonlig.
Lightning fast responses
Ultimate omni-channel help desk software experience

Tilby flerkanals kundestøtte

90% av kunder forventer strømlinjeformet samhandling mellom alle kommunikasjonskanaler.

Gi lynrask respons

64% av kunder forventer å motta sanntid kundestøtte uansett hvilken kommunikasjonskanal de benytter.
Lightning fast responses

Fornøyde kunder er de beste kundene

Vi tilbyr migrasjonsstøtte fra de fleste av de mest populære kundeserviceløsningene.

Hvordan kan et kundebehandlingssystem forbedre din kundeservice?

Et kundebehandlingssystem lar deg lagre og få tilgang på viktig informasjon om dine kunder som du kan bruke til å skape personalisert kommunikasjon med din kunder.
Tilby kunderservice 24/7 via selvhjelpsportaler. Fyll dem med hjelpeartikler og FAQ, eller opprett et forum der kundene dine kan hjelpe hverandre.
En god metode for å kontinuerlig forbedre din kundeservice er å samle inn kundetilbakemeldinger og analysere dine agenters ytelse.
Kundebehandlingssystemer kan hjelpe deg å gi rask og bekvem kundestøtte via livechat, callsenter, kunnskapsdatabaser og via integrasjon av sosiale medier og automatiseringsfunksjoner.
Streamline communication into single dashboard

Samle alle henvendelser på ett sted

Koble alle dine kommunikasjonskanaler (telefon, e-post, sosiale medier, livechat, kundeportal) med LiveAgent. Når du mottar en ny forespørsel vil den automatisk komme inn i systemet og bli lagret som en henvendelse.   Herfra kan du administrere, overvåke og respondere på alle henvendelser. Den universale innboksen er full av funksjoner som gjør håndteringen enkel slik om automatisering, sortering, avdelinger, og mer.

Rediger fritt med vårt "det du ser er det du får" redigeringsverktøy

Opprett enestående kunnskapsdatabaser med vårt “det du ser er det du får” redigeringsverktøy. Vår programvare lar deg opprette flere kunnskapsdatabaser både internt og eksternt. Fyll dem med hjelpeartikler, videoer, tilbakemeldinger og forslagsbokser, forumer eller FAQ.
LiveAgent - Powerful WYSIWYG editor
Smart analytics and reports

Ha dine kunders data tilgjengelig

Vår innebygde kunderelasjonshåndtering holder dine kundedata raskt tilgjengelig. Hver gang du besvarer en henvendelser er all tidligere kommunikasjon, kjøp og informasjon tilgjengelig for deg å se. Rediger informasjonen enkelt mens du chatter eller ringer med dine kunder gjennom vår innebygde livechat og callsenter.
Peter Komornik

LiveAgent kombinerer utmerket livechat, kundehenvendelseshåndtering og automatisering som lar oss tilby enestående kundestøtte til våre kunder

black Slido logo

Tilby sanntid kundestøtte

Hurtighet er en viktig faktor når det kommer til å konvertere nettbesøkende til kunder, og for å holde dine kunder fornøyde. Vår livechat er for øyeblikket den enkleste og raskeste på markedet. Bruk den for å nå ut til dine kunder proaktivt mens de besøker nettsiden din.
Real-time customer support
Performance analyze

Analyser din ytelse

Benytt våre robuste informasjonsdata og rapporteringsfunksjoner. Se brukerstatistikk, evaluer resultatrapporter og lær fra dine kunders fornøydhetsvurderinger. Se hvem som interagerer med din bedrift og hvilken service de mottar.

Grunner til at selskaper bytter til LiveAgent

  • “Den er så rik på funksjoner og slår mitt 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg byttet. Veldig god verdi for meg som er eier av småbedrifter.” Albert

  • Jeg prøvde først Zendesk, men etter timer med konfigurasjon og forståelse av prismodellen innså jeg at det ikke var noe for meg. I stedet begynte jeg å bruke LiveAgent og må si meg så langt veldig fornøyd. Systemet fikk akkurat den mengde konfigurasjon jeg vil ha, og jeg har ennå ikke funnet noe som ikke er mulig å gjøre. Støtten i seg selv er fantastisk og svarer vanligvis på spørsmålene dine i løpet av et par minutter.” Erik

  • “Vi flyttet til LiveAgent fra ZenDesk… og ville ikke gå tilbake… Det er utrolig rimelige priser og alltid hjelpsomme støtteteam som er der for å hjelpe oss 24×7. I tillegg har det et avansert automatiseringsnivå som bokstavelig talt har erstattet vårt behov for Zapier ettersom det er en god mengde integrasjoner. Pluss at de også gir så mange alias-e-poster for å koble det til veldig enkelt.” Aron

  • “Vi og våre kunder hadde konstant problemer med ZenDesk, men etter å ha sett på forskjellige alternativer, valgte vi LiveAgent basert på brukeranmeldelser og prisene.” Adam

  • “Jeg brukte ZenDesk i årevis, og jeg var lei av disse “billett-stil” e-postene og at jeg ikke kan legge ved filer til e-postene mine, bare sende lenker. Det jeg liker i LiveAgent: det sender e-poster (ikke billetter), jeg kan legg ved filer, organiser flyten av e-poster enklere enn i ZenDesk, kan chatte og administrere e-post fra samme vindu. LiveAgent støtter også regneark i e-postene og har et flott supportteam.” Vlad

  • “Vi byttet til dette systemet etter mange år med bruk av ZenDesk. Funksjonaliteten er kjempebra: kontaktskjemaer, live chat, databaser, integrasjon med sosiale nettverk – alt i én tjeneste og alle disse modulene er gjennomtenkte og samhandler kompetent med hverandre. Jeg likte at tjenesten fungerer stabilt selv på mobile plattformer (etter ZenDesk er dette et stort pluss for oss). Olga

  • “Prøvde forskjellige løsninger inkludert Zendesk, Freshdesk og mer. Fant deretter LiveAgent. Flott verktøy, god valuta for pengene, brukervennlighet, god støtte og hjelp til å implementere. Og nå, etter flere års bruk, er det fortsatt det beste valget av støtteverktøy som vi kunne ha gjort.” Michal

  • “Jeg har brukt mange andre helpdesk-systemer før, som LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, og etc. LiveAgent har slått dem på alle måter på grunn av prisene, funksjonene, kundestøtten og mobilfunksjonene.” Harrison

Hvorfor er LiveAgent det riktige verktøyet for å forbedre din kundeservice?

LiveAgent har vært det mest anmeldte og høyest rangerte kundebehandlingssystemet for små bedrifter i 2019 og 2020.
Over 21.000 bedrifter fordelt over ulike bransjer har valgt LiveAgent for sine kundebehandlingsbehov.
Med 180+ funksjoner og tjenester, 40+ integrasjoner og endeløse konfigurasjonsmuligheter vil verktøyene enkelt tilpasses din bedrifts behov.
Helt skybasert, sikker og enkel å sette opp og bruke. Kom i gang med LiveAgent på minutter.

Pris til nytte-nivå? Ubestridt

LiveAgent er et avansert kundebehandlingssystem som kan hjelpe deg å forbedre kundeservicen og konverteringsraten samtidig. Vårt system er konkurransedyktig priset, og et kupp i forhold til de utallige funksjonene den tilbyr. Prøv LiveAgent i dag, kredittkort er ikke påkrevd.
$9 Måned

Small business

  • Ubegrenset billetthistorikk
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 Måned

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 Måned

Gratis

  • 7 dagers billetthistorikk
  • 1 e-postadresse
  • 1 chat knapp
  • 1 contact form

Du vil være i gode hender!

Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!

Prøv det nu gratis Ingen Kreditt Kort Kreves

FAQ

Hvilke bedriftsfordeler tilbyr LiveAgent, utenom forbedret kundeservice?

LiveAgents bedriftsfordeler inkluderer økt kundetilfredshet, kundebeholdelse, kundelojalitet, mindre kundefrafallelse, i tillegg til forbedret kundeservice.

Related Articles to Forbedret kundeservice
LiveAgent har funnet sin bruk i mange segmenter av bransjen. Regnskap og juridisk er en av dem. Prøv LiveAgent i dag og se fordelene.

Helpdesk-programvare for regnskap og amp; Juridisk industri

Implementering av sanntids live chat på nettstedet ditt kan gi kunder raskere svar på spørsmål, øke kundelojaliteten og tilfredsheten. Med LiveAgent kan du enkelt sjekke tidligere samtalehistorikk og organisere prosjekter og klienter, for å spare tid på kommunikasjon og fakturerbare timer.

Leter du etter et bedre alternativ til LivePerson? Vurder LiveAgent, prisvinnende flerkanals helpdesk-programvare.

Leter du etter et bedre LivePerson-alternativ?

LiveAgent er en kostnadseffektiv løsning for å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler. Flere bedriftseiere og ledere anbefaler produktet for rask og nøyaktig kundestøtte, økt kundetilfredshet og salg, samt økt tilbakesvarstid. En portal som øker kundeservice kan også være en fordel.

LiveAgent er et perfekt alternativ til SysAid. Finn ut mer om vår help desk og start din gratis prøveperiode i dag.

SysAid alternativ - LiveAgent

LiveAgent er et verktøy som hjelper bedrifter med å forbedre kundeservicen. Kunder som har brukt systemet, sier at det hjelper dem med å kommunisere bedre med kundene sine. Bedrifter som har brukt LiveAgent sier at det hjelper dem å øke kundetilfredsheten, salget og å tilby en bedre kundeopplevelse. Kundene setter pris på at LiveAgent gjør det enkelt å håndtere mange henvendelser fra forskjellige kanaler.

LiveAgent er den ultimate omni-kanal løsningen for ditt selskap. Du nytte av 175+ funksjoner og 40+ integrasjoner og gode verktøy i dag.

Ser du etter et Customerly alternativ?

LiveAgent er en anmeldt og bedømt hjelpepult programvare for SMB i 2020. Flere bedrifter har byttet fra ZenDesk til LiveAgent på grunn av rimelige priser og hjelpsomme støtteteam som er tilgjengelige 24/7. LiveAgent har også avansert automatisering og integrasjoner som har erstattet behovet for Zapier. Kundene liker også at LiveAgent sender e-poster og gir muligheten til å legge ved filer og organisere flyten av e-poster enklere enn i ZenDesk.

LiveAgent har mer enn 175 funksjoner, over 40 integrasjoner og en flott pris. Se hvorfor du bør bytte fra HelpCrunch til LiveAgent.

Leter du etter et HelpCrunch-alternativ?

LiveAgent blir hyllet av brukere som tidligere brukte ZenDesk eller andre helpdesk-løsninger. Brukerne trekker frem funksjonaliteten, brukervennligheten, god valuta for pengene, stabiliteten og støtten, samt integrasjoner og muligheten til å legge ved filer i e-postene. Flere nevner også at LiveAgent er et rimeligere alternativ enn Zendesk.

Migrer fra osTicket til LiveAgent med hjelp fra vårt supportavdeling og få tilgang til et multi-kanal billettsystem.

osTicket migrering - LiveAgent

Få tilgang til et flerkanals billettsystem og gi god kundeservice på tvers av ulike kanaler ved å migrere dataene dine til LiveAgent. Utforsk funksjoner og integrasjoner før du starter din gratis prøveperiode og kontakt oss via live chat eller e-post for å diskutere datamigrasjonen.

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo