Lei av din hjelpepult programvare?

Oppdag hvorfor LiveAgent er det beste Freshcaller alternativet på markedet.

  • ✓ Ingen oppsettsavgift & nbsp; & nbsp; & nbsp;
  • ✓ Kundeservice 24/7 & nbsp; & nbsp; & nbsp;
  • ✓ Ingen kredittkort kreves & nbsp; & nbsp; & nbsp;
  • ✓ Avbryt når som helst
Brukt av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Leter du etter et Freshcaller -alternativ?

Get the right software and provide your customers with the best support you can. LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for SMB in 2020. Stay closer to your customers and help them faster with LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Funksjoner Liveagent Konkurrent
Samlet vurdering
Samlet programvarevurdering fra bekreftede brukere på Capterra.
4.7
Fikk en samlet vurdering på 4,7 av 5 av verifiserte brukere på Capterra.
4.5
Mottok en samlet vurdering på 4,5 av 5 av verifiserte brukere på Capterra.
Brukervennlighet
Brukervennlighet fra verifiserte brukere på Capterra.
4.6
Vurdert 4,6 av 5 for enkel bruk av verifiserte brukere på Capterra.
4.5
Vurdert 4,5 av 5 for enkel bruk av verifiserte brukere på Capterra.
Kundeservice
Kundestøttevurderinger fra verifiserte brukere på Capterra.
4.7
Vurdert 4,7 av 5 for kundesupport av verifiserte brukere på Capterra.
4.6
Vurdert 4,6 av 5 for kundesupport av verifiserte brukere på Capterra.
Verdi for pengene
Pris til verdi -rangeringer fra bekreftede brukere på Capterra.
4.7
Vurdert 4,7 av 5 for produktverdi versus pris av bekreftede brukere på Capterra.
4.4
Vurdert 4,4 av 5 for produktverdi versus pris av verifiserte brukere på Capterra.
Pris
Programvarepris i USD per agent per måned.
$ 15/måned/agent Pris i USD per agent per måned.
$ 19/måned/agent Pris i USD per agent per måned.
Varsler / eskaleringer
Varsler og eskaleringer for billetter og SLA-er basert på prioritet og forhåndsdefinerte forhold.
Tilbyr varsler og eskaleringer.
Tilbyr varsler og eskaleringer.
Automatisert ruting
Automatisert billettruting til bestemte avdelinger og agenter basert på forhåndsdefinerte forhold.
Tilbyr automatisk ruting.
Tilbyr automatisk ruting.
Kundesenteradministrasjon
Et sentralisert oversikt for å foreta, motta og administrere samtaler.
Tilbyr administrasjon av kundesenter.
Tilbyr administrasjon av kundesenter.
Købehandling
Et system som brukes til å administrere samtalekøer.
Tilbyr køstyring.
Tilbyr køstyring.
E -postadministrasjon
Muligheten til å koble billettprogramvaren til flere e -postadresser for å motta, svare og skrive e -post direkte fra programvaren.
Tilbyr e -postbehandling.
Tilbyr e -postbehandling.
Ytelsesberegninger
Spor besøkende på nettstedet ditt. Se hvor lenge de surfer på nettstedet ditt, eller hvilket nettsted de er på.
Tilbyr ytelsesberegninger.
Tilbyr ytelsesberegninger.
Kunnskapsbasehåndtering
En funksjon som lar brukerne opprette og administrere omfattende kunnskapslager.
Tilbyr kunnskapsbasehåndtering.
Tilbyr kunnskapsbasehåndtering.
Flerkanals kommunikasjon
Kobles til flere kommunikasjonslinjer (for eksempel e -post, live chat, et call center eller sosiale medier) for å effektivisere alle meldinger og la brukerne svare på dem fra billettprogramvaren.
Tilbyr flerkanals kommunikasjon.
Tilbyr flerkanals kommunikasjon.
Chat i sanntid
En innfødt live chat-widget som kan distribueres på nettstedet ditt og brukes til kommunikasjon i sanntid med besøkende på nettstedet.
Tilbyr chat i sanntid.
Tilbyr chat i sanntid.
Rapportering/Analytics
Et analysedashboard som lar brukerne generere ytelsesrapporter.
Tilbyr rapportering/analyse.
Tilbyr ikke rapportering/analyse.
Selvbetjeningsportal
En funksjon som lar deg bygge en kundeportal som kundene dine kan registrere seg for å få tilgang til tidligere billetter og kunnskapsbaseinnhold.
Tilbyr en selvbetjent portal.
Tilbyr en selvbetjent portal.
SLA -ledelse (Service Level Agreement)
En funksjon som lar deg administrere og overvåke SLA -logger, SLA -samsvar og mer.
Tilbyr servicenivåavtale (SLA).
Tilbyr servicenivåavtale (SLA).
Integrering av sosiale medier
Integrasjoner med populære sosiale nettverk som Facebook.
Tilbyr integrering av sosiale medier.
Tilbyr integrering av sosiale medier.
Billettbehandling
Administrer billetter med billettoverføringer, sammenslåing av billetter, splitting, merking som søppelpost, slumring og mer.
Tilbyr billettbehandling.
Tilbyr billettbehandling.
Arbeidsflythåndtering
Automatiseringsregler som kan implementeres for å øke hastigheten på kundestøtteprosesser.
Tilbyr arbeidsflythåndtering.
Tilbyr arbeidsflythåndtering.
Person deciding between two solutions

Kraftig Freshcaller -alternativ

Freshcaller er en flott call center -programvare. Men kundestøtte handler ikke bare om å ringe lenger. Gi kundene dine muligheter når det gjelder kommunikasjon. Inkluder e -post, den raskeste live chat, sosiale medier og en kunnskapsbase for å gi dem praktiske måter å kontakte deg på.

Den raskeste live-chaten

Ved å sette opp en live chat på nettstedet ditt lager du er en god løsning for å øke engasjementet til besøkende på nettstedet ditt. De kan kontakte deg direkte fra ditt nettstedet. På den måten øker du sjansen for å gjøre dem til betalende kunder.

LiveAgent tilbyr deg den raskest live chat widgeten på markedet, med chathastigheter på 2,5 sekunder. Raskere hastighet enn dette for du neppe.

The fastest live chat on the market

3 grunner til at selskaper bytter om til LiveAgent

Kundeservice og brukerstøtte

I tillegg til mange andre funksjoner, støtter LiveAgent også call center integrasjon. Det er raskt og enkelt å sette opp!

Rik på funksjoner

Over 175 + funksjoner for å gjøre arbeidet ditt enklere og morsommere.

Rimelige priser

LiveAgent har mange forskjellige gode pakke priser å tilby. Velg en fra våre tre betalte planer eller velg en av våre separate funksjoner for å tilpasse din help desk.

Professional built-in call center software

Senterstøtte? Check!

Hvis du bytter til LiveAgent, trenger du ikke gi opp telefonsenteret. Faktisk lar LiveAgent deg sette opp det raskt og enkelt uten hjelp utenfra. Du kan koble til via nettleser, telefon eller annet utstyr du ønsker.

Det er ikke behov for tredjepartsleverandører heller. LiveAgent tar seg av dette for deg. Du kan fokusere på det som er viktig, uten ekstra problemer.

Leter du etter en bedre helpdesk-programvare?

Bytt til en programvare som gjør alt og gir mer verdi til ditt supportteam. LiveAgent tilbyr deg tre betalte planer som er fullpakket med funksjoner. Alt du trenger å gjøre er å velge det som passer ditt behov best.

For en rimelig pris får du en pakke med funksjoner for å hjelpe din bedrift. Og hvis det ikke er nok, kan du alltid kjøpe separate funksjoner uten å betale mye for en dyrere plan.

Ready to switch to LiveAgent

Se hvorfor selskaper bytter over til LiveAgent

  • “Den er så rik på funksjoner og slår mitt 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg byttet. Veldig god verdi for meg som er eier av småbedrifter.” Albert

  • Jeg prøvde først Zendesk, men etter timer med konfigurasjon og forståelse av prismodellen innså jeg at det ikke var noe for meg. I stedet begynte jeg å bruke LiveAgent og må si meg så langt veldig fornøyd. Systemet fikk akkurat den mengde konfigurasjon jeg vil ha, og jeg har ennå ikke funnet noe som ikke er mulig å gjøre. Støtten i seg selv er fantastisk og svarer vanligvis på spørsmålene dine i løpet av et par minutter.” Erik

  • “Vi flyttet til LiveAgent fra ZenDesk… og ville ikke gå tilbake… Det er utrolig rimelige priser og alltid hjelpsomme støtteteam som er der for å hjelpe oss 24×7. I tillegg har det et avansert automatiseringsnivå som bokstavelig talt har erstattet vårt behov for Zapier ettersom det er en god mengde integrasjoner. Pluss at de også gir så mange alias-e-poster for å koble det til veldig enkelt.” Aron

  • “Vi og våre kunder hadde konstant problemer med ZenDesk, men etter å ha sett på forskjellige alternativer, valgte vi LiveAgent basert på brukeranmeldelser og prisene.” Adam

  • “Jeg brukte ZenDesk i årevis, og jeg var lei av disse “billett-stil” e-postene og at jeg ikke kan legge ved filer til e-postene mine, bare sende lenker. Det jeg liker i LiveAgent: det sender e-poster (ikke billetter), jeg kan legg ved filer, organiser flyten av e-poster enklere enn i ZenDesk, kan chatte og administrere e-post fra samme vindu. LiveAgent støtter også regneark i e-postene og har et flott supportteam.” Vlad

  • “Vi byttet til dette systemet etter mange år med bruk av ZenDesk. Funksjonaliteten er kjempebra: kontaktskjemaer, live chat, databaser, integrasjon med sosiale nettverk – alt i én tjeneste og alle disse modulene er gjennomtenkte og samhandler kompetent med hverandre. Jeg likte at tjenesten fungerer stabilt selv på mobile plattformer (etter ZenDesk er dette et stort pluss for oss). Olga

  • “Prøvde forskjellige løsninger inkludert Zendesk, Freshdesk og mer. Fant deretter LiveAgent. Flott verktøy, god valuta for pengene, brukervennlighet, god støtte og hjelp til å implementere. Og nå, etter flere års bruk, er det fortsatt det beste valget av støtteverktøy som vi kunne ha gjort.” Michal

  • “Jeg har brukt mange andre helpdesk-systemer før, som LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, og etc. LiveAgent har slått dem på alle måter på grunn av prisene, funksjonene, kundestøtten og mobilfunksjonene.” Harrison

Du vil være i gode hender!

Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!

Prøv det nu gratis Ingen Kreditt Kort Kreves

Vil du sammenligne oss med forskjellige kundesenter -programvare?

Nysgjerrig på å se hvordan vi måler andre populære call center løsninger? Sjekk våre sammenlignings sider og oppdag alt vi har å tilby.

[alternativer]
Related Articles to Freshcaller alternativ
Attester - Projure

Attester - Projure

LiveAgent is a professional and easy-to-use customer service software recommended by Jens Malmqvist from Projure. It offers various features for incoming call centers, complaint management, and client portal software. The company also provides VoIP phone systems and self-service software. Interested individuals can avail a free trial. Quality Unit, LLC holds all rights and has implemented policies for security, privacy, and GDPR. A LiveAgent desktop is being built for new registrants, and they will receive login details via email once it is completed.

Hvis du leter etter et kraftig Freshdesk-alternativ, bør du vurdere LiveAgent. LiveAgent har over 179+ helpdesk-funksjoner tilgjengelig for en konkurransedyktig pris

Leter du etter et alternativ til Freshdesk helpdesk-programvare?

Liveagent tilbyr en rekke funksjoner for å administrere kundestøtteprosesser, inkludert billettadministrasjon, integrering av sosiale medier og administrasjon av servicenivåavtale (SLA). Det har også automasjonsregler for å fremskynde prosessene og funksjoner som sanntidschat og selvbetjeningsportal. Liveagent har fått en totalvurdering på 4,7 av 5 av verifiserte brukere på Capterra og er en brukervennlig og prisgunstig løsning for kundeservice.

LiveAgent har funnet sin bruk i mange segmenter av bransjen. Regnskap og juridisk er en av dem. Prøv LiveAgent i dag og se fordelene.

Helpdesk-programvare for regnskap og amp; Juridisk industri

Implementering av sanntids live chat på nettstedet ditt kan gi kunder raskere svar på spørsmål, øke kundelojaliteten og tilfredsheten. Med LiveAgent kan du enkelt sjekke tidligere samtalehistorikk og organisere prosjekter og klienter, for å spare tid på kommunikasjon og fakturerbare timer.

LiveAgent er et perfekt alternativ til SysAid. Finn ut mer om vår help desk og start din gratis prøveperiode i dag.

SysAid alternativ - LiveAgent

LiveAgent er et verktøy som hjelper bedrifter med å forbedre kundeservicen. Kunder som har brukt systemet, sier at det hjelper dem med å kommunisere bedre med kundene sine. Bedrifter som har brukt LiveAgent sier at det hjelper dem å øke kundetilfredsheten, salget og å tilby en bedre kundeopplevelse. Kundene setter pris på at LiveAgent gjør det enkelt å håndtere mange henvendelser fra forskjellige kanaler.

Ser du etter et alternativ for Help Scout? Har du sett LiveAgent? Sjekk ut våres fordeler og finn ut hvorfor LiveAgenter det beste alternativet.

Trenger du et Help Scout alternativ?

LiveAgent er en flerspråklig programvare og støtter 43 forskjellige språk og tilpassede widgeter for å unngå språkbarrierer mellom deg og dine kunder. Selskaper bytter til LiveAgent for å øke kundetilfredshet, senke arbeidstiden til agenter, og nyte mer enn 175 hjelpepultfunksjoner for å gjøre støtte enkelt.

Vis du ser etter et kraftig Crisp alternativ, vurder LiveAgent. Det er en hjelpepult programvare som er full av funksjoner og den raskeste chat widgeten.

Trenger du et Crisp alternativ?

LiveAgent øker kundetilfredshet og konverteringsfrekvensen med sin universelle innboks og mer enn 175 hjelpepultfunksjoner. Programvaren støtter 43 forskjellige språk og er den mest anmeldte og #1 bedømte hjelpepultprogramvaren for SMB i 2020. Start din gratis prøveperiode nå og spar tid og penger mens du bygger meningsfulle forhold med dine kunder.

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo