Free Trial

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Lei av din hjelpepult programvare?

Oppdag hvorfor LiveAgent er det beste Freshcaller alternativet på markedet.

  • ✓ Ingen oppsettsavgift & nbsp; & nbsp; & nbsp;
  • ✓ Kundeservice 24/7 & nbsp; & nbsp; & nbsp;
  • ✓ Ingen kredittkort kreves & nbsp; & nbsp; & nbsp;
  • ✓ Avbryt når som helst
Brukt av
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Leter du etter et Freshcaller -alternativ?

Get the right software and provide your customers with the best support you can. LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for SMB in 2020. Stay closer to your customers and help them faster with LiveAgent.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Funksjoner Liveagent Konkurrent
Samlet vurdering
Samlet programvarevurdering fra bekreftede brukere på Capterra.
4.7
Fikk en samlet vurdering på 4,7 av 5 av verifiserte brukere på Capterra.
4.5
Mottok en samlet vurdering på 4,5 av 5 av verifiserte brukere på Capterra.
Brukervennlighet
Brukervennlighet fra verifiserte brukere på Capterra.
4.6
Vurdert 4,6 av 5 for enkel bruk av verifiserte brukere på Capterra.
4.5
Vurdert 4,5 av 5 for enkel bruk av verifiserte brukere på Capterra.
Kundeservice
Kundestøttevurderinger fra verifiserte brukere på Capterra.
4.7
Vurdert 4,7 av 5 for kundesupport av verifiserte brukere på Capterra.
4.6
Vurdert 4,6 av 5 for kundesupport av verifiserte brukere på Capterra.
Verdi for pengene
Pris til verdi -rangeringer fra bekreftede brukere på Capterra.
4.7
Vurdert 4,7 av 5 for produktverdi versus pris av bekreftede brukere på Capterra.
4.4
Vurdert 4,4 av 5 for produktverdi versus pris av verifiserte brukere på Capterra.
Pris
Programvarepris i USD per agent per måned.
$ 15/måned/agent Pris i USD per agent per måned.
$ 19/måned/agent Pris i USD per agent per måned.
Varsler / eskaleringer
Varsler og eskaleringer for billetter og SLA-er basert på prioritet og forhåndsdefinerte forhold.
Tilbyr varsler og eskaleringer.
Tilbyr varsler og eskaleringer.
Automatisert ruting
Automatisert billettruting til bestemte avdelinger og agenter basert på forhåndsdefinerte forhold.
Tilbyr automatisk ruting.
Tilbyr automatisk ruting.
Kundesenteradministrasjon
Et sentralisert oversikt for å foreta, motta og administrere samtaler.
Tilbyr administrasjon av kundesenter.
Tilbyr administrasjon av kundesenter.
Købehandling
Et system som brukes til å administrere samtalekøer.
Tilbyr køstyring.
Tilbyr køstyring.
E -postadministrasjon
Muligheten til å koble billettprogramvaren til flere e -postadresser for å motta, svare og skrive e -post direkte fra programvaren.
Tilbyr e -postbehandling.
Tilbyr e -postbehandling.
Ytelsesberegninger
Spor besøkende på nettstedet ditt. Se hvor lenge de surfer på nettstedet ditt, eller hvilket nettsted de er på.
Tilbyr ytelsesberegninger.
Tilbyr ytelsesberegninger.
Kunnskapsbasehåndtering
En funksjon som lar brukerne opprette og administrere omfattende kunnskapslager.
Tilbyr kunnskapsbasehåndtering.
Tilbyr kunnskapsbasehåndtering.
Flerkanals kommunikasjon
Kobles til flere kommunikasjonslinjer (for eksempel e -post, live chat, et call center eller sosiale medier) for å effektivisere alle meldinger og la brukerne svare på dem fra billettprogramvaren.
Tilbyr flerkanals kommunikasjon.
Tilbyr flerkanals kommunikasjon.
Chat i sanntid
En innfødt live chat-widget som kan distribueres på nettstedet ditt og brukes til kommunikasjon i sanntid med besøkende på nettstedet.
Tilbyr chat i sanntid.
Tilbyr chat i sanntid.
Rapportering/Analytics
Et analysedashboard som lar brukerne generere ytelsesrapporter.
Tilbyr rapportering/analyse.
Tilbyr ikke rapportering/analyse.
Selvbetjeningsportal
En funksjon som lar deg bygge en kundeportal som kundene dine kan registrere seg for å få tilgang til tidligere billetter og kunnskapsbaseinnhold.
Tilbyr en selvbetjent portal.
Tilbyr en selvbetjent portal.
SLA -ledelse (Service Level Agreement)
En funksjon som lar deg administrere og overvåke SLA -logger, SLA -samsvar og mer.
Tilbyr servicenivåavtale (SLA).
Tilbyr servicenivåavtale (SLA).
Integrering av sosiale medier
Integrasjoner med populære sosiale nettverk som Facebook.
Tilbyr integrering av sosiale medier.
Tilbyr integrering av sosiale medier.
Billettbehandling
Administrer billetter med billettoverføringer, sammenslåing av billetter, splitting, merking som søppelpost, slumring og mer.
Tilbyr billettbehandling.
Tilbyr billettbehandling.
Arbeidsflythåndtering
Automatiseringsregler som kan implementeres for å øke hastigheten på kundestøtteprosesser.
Tilbyr arbeidsflythåndtering.
Tilbyr arbeidsflythåndtering.
Person deciding between two solutions

Kraftig Freshcaller -alternativ

Freshcaller er en flott call center -programvare. Men kundestøtte handler ikke bare om å ringe lenger. Gi kundene dine muligheter når det gjelder kommunikasjon. Inkluder e -post, den raskeste live chat, sosiale medier og en kunnskapsbase for å gi dem praktiske måter å kontakte deg på.

Den raskeste live-chaten

Ved å sette opp en live chat på nettstedet ditt lager du er en god løsning for å øke engasjementet til besøkende på nettstedet ditt. De kan kontakte deg direkte fra ditt nettstedet. På den måten øker du sjansen for å gjøre dem til betalende kunder.

LiveAgent tilbyr deg den raskest live chat widgeten på markedet, med chathastigheter på 2,5 sekunder. Raskere hastighet enn dette for du neppe.

The fastest live chat on the market

3 grunner til at selskaper bytter om til LiveAgent

Phone icon

Kundeservice og brukerstøtte

I tillegg til mange andre funksjoner, støtter LiveAgent også call center integrasjon. Det er raskt og enkelt å sette opp!

Statistic icon

Rik på funksjoner

Over 175 + funksjoner for å gjøre arbeidet ditt enklere og morsommere.

Money Bag

Rimelige priser

LiveAgent har mange forskjellige gode pakke priser å tilby. Velg en fra våre tre betalte planer eller velg en av våre separate funksjoner for å tilpasse din help desk.

Professional built-in call center software

Senterstøtte? Check!

Hvis du bytter til LiveAgent, trenger du ikke gi opp telefonsenteret. Faktisk lar LiveAgent deg sette opp det raskt og enkelt uten hjelp utenfra. Du kan koble til via nettleser, telefon eller annet utstyr du ønsker.

Det er ikke behov for tredjepartsleverandører heller. LiveAgent tar seg av dette for deg. Du kan fokusere på det som er viktig, uten ekstra problemer.

Leter du etter en bedre helpdesk-programvare?

Bytt til en programvare som gjør alt og gir mer verdi til ditt supportteam. LiveAgent tilbyr deg tre betalte planer som er fullpakket med funksjoner. Alt du trenger å gjøre er å velge det som passer ditt behov best.

For en rimelig pris får du en pakke med funksjoner for å hjelpe din bedrift. Og hvis det ikke er nok, kan du alltid kjøpe separate funksjoner uten å betale mye for en dyrere plan.

Ready to switch to LiveAgent

Se hvorfor selskaper bytter over til LiveAgent

    Du Vil Være i Gode Hender

    Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!

    Prøv det nu gratis Ingen Kreditt Kort Kreves

    Vil du sammenligne oss med forskjellige kundesenter -programvare?

    Nysgjerrig på å se hvordan vi måler andre populære call center løsninger? Sjekk våre sammenlignings sider og oppdag alt vi har å tilby.

    [alternativer]

    Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

    ×

    Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

    We’re available on multiple dates

    Avtal en demo