Oppdag hvorfor LiveAgent er det beste Freshcaller alternativet på markedet.
Get the right software and provide your customers with the best support you can. LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for SMB in 2020. Stay closer to your customers and help them faster with LiveAgent.
Ved å registrere meg, aksepterer jeg T&C og Personvernerklæring.
Funksjoner | Liveagent
Prøv det beste alternativet for selvbetjening gratis! Ingen kredittkort kreves. | Konkurrent |
---|---|---|
Samlet vurdering
Samlet programvarevurdering fra bekreftede brukere på Capterra. | 4.7 Fikk en samlet vurdering på 4,7 av 5 av verifiserte brukere på Capterra. | 4.5 Mottok en samlet vurdering på 4,5 av 5 av verifiserte brukere på Capterra. |
Brukervennlighet
Brukervennlighet fra verifiserte brukere på Capterra. | 4.6 Vurdert 4,6 av 5 for enkel bruk av verifiserte brukere på Capterra. | 4.5 Vurdert 4,5 av 5 for enkel bruk av verifiserte brukere på Capterra. |
Kundeservice
Kundestøttevurderinger fra verifiserte brukere på Capterra. | 4.7 Vurdert 4,7 av 5 for kundesupport av verifiserte brukere på Capterra. | 4.6 Vurdert 4,6 av 5 for kundesupport av verifiserte brukere på Capterra. |
Verdi for pengene
Pris til verdi -rangeringer fra bekreftede brukere på Capterra. | 4.7 Vurdert 4,7 av 5 for produktverdi versus pris av bekreftede brukere på Capterra. | 4.4 Vurdert 4,4 av 5 for produktverdi versus pris av verifiserte brukere på Capterra. |
Pris
Programvarepris i USD per agent per måned. |
$ 15/måned/agent
Pris i USD per agent per måned. |
$ 19/måned/agent
Pris i USD per agent per måned. |
Varsler / eskaleringer
Varsler og eskaleringer for billetter og SLA-er basert på prioritet og forhåndsdefinerte forhold. | Tilbyr varsler og eskaleringer. | Tilbyr varsler og eskaleringer. |
Automatisert ruting
Automatisert billettruting til bestemte avdelinger og agenter basert på forhåndsdefinerte forhold. | Tilbyr automatisk ruting. | Tilbyr automatisk ruting. |
Kundesenteradministrasjon
Et sentralisert oversikt for å foreta, motta og administrere samtaler. | Tilbyr administrasjon av kundesenter. | Tilbyr administrasjon av kundesenter. |
Købehandling
Et system som brukes til å administrere samtalekøer. | Tilbyr køstyring. | Tilbyr køstyring. |
E -postadministrasjon
Muligheten til å koble billettprogramvaren til flere e -postadresser for å motta, svare og skrive e -post direkte fra programvaren. | Tilbyr e -postbehandling. | Tilbyr e -postbehandling. |
Ytelsesberegninger
Spor besøkende på nettstedet ditt. Se hvor lenge de surfer på nettstedet ditt, eller hvilket nettsted de er på. | Tilbyr ytelsesberegninger. | Tilbyr ytelsesberegninger. |
Kunnskapsbasehåndtering
En funksjon som lar brukerne opprette og administrere omfattende kunnskapslager. | Tilbyr kunnskapsbasehåndtering. | Tilbyr kunnskapsbasehåndtering. |
Flerkanals kommunikasjon
Kobles til flere kommunikasjonslinjer (for eksempel e -post, live chat, et call center eller sosiale medier) for å effektivisere alle meldinger og la brukerne svare på dem fra billettprogramvaren. | Tilbyr flerkanals kommunikasjon. | Tilbyr flerkanals kommunikasjon. |
Chat i sanntid
En innfødt live chat-widget som kan distribueres på nettstedet ditt og brukes til kommunikasjon i sanntid med besøkende på nettstedet. | Tilbyr chat i sanntid. | Tilbyr chat i sanntid. |
Rapportering/Analytics
Et analysedashboard som lar brukerne generere ytelsesrapporter. | Tilbyr rapportering/analyse. | Tilbyr ikke rapportering/analyse. |
Selvbetjeningsportal
En funksjon som lar deg bygge en kundeportal som kundene dine kan registrere seg for å få tilgang til tidligere billetter og kunnskapsbaseinnhold. | Tilbyr en selvbetjent portal. | Tilbyr en selvbetjent portal. |
SLA -ledelse (Service Level Agreement)
En funksjon som lar deg administrere og overvåke SLA -logger, SLA -samsvar og mer. | Tilbyr servicenivåavtale (SLA). | Tilbyr servicenivåavtale (SLA). |
Integrering av sosiale medier
Integrasjoner med populære sosiale nettverk som Facebook. | Tilbyr integrering av sosiale medier. | Tilbyr integrering av sosiale medier. |
Billettbehandling
Administrer billetter med billettoverføringer, sammenslåing av billetter, splitting, merking som søppelpost, slumring og mer. | Tilbyr billettbehandling. | Tilbyr billettbehandling. |
Arbeidsflythåndtering
Automatiseringsregler som kan implementeres for å øke hastigheten på kundestøtteprosesser. | Tilbyr arbeidsflythåndtering. | Tilbyr arbeidsflythåndtering. |
Freshcaller er en flott call center -programvare. Men kundestøtte handler ikke bare om å ringe lenger. Gi kundene dine muligheter når det gjelder kommunikasjon. Inkluder e -post, den raskeste live chat, sosiale medier og en kunnskapsbase for å gi dem praktiske måter å kontakte deg på.
Ved å sette opp en live chat på nettstedet ditt lager du er en god løsning for å øke engasjementet til besøkende på nettstedet ditt. De kan kontakte deg direkte fra ditt nettstedet. På den måten øker du sjansen for å gjøre dem til betalende kunder.
LiveAgent tilbyr deg den raskest live chat widgeten på markedet, med chathastigheter på 2,5 sekunder. Raskere hastighet enn dette for du neppe.
I tillegg til mange andre funksjoner, støtter LiveAgent også call center integrasjon. Det er raskt og enkelt å sette opp!
Over 175 + funksjoner for å gjøre arbeidet ditt enklere og morsommere.
LiveAgent har mange forskjellige gode pakke priser å tilby. Velg en fra våre tre betalte planer eller velg en av våre separate funksjoner for å tilpasse din help desk.
Hvis du bytter til LiveAgent, trenger du ikke gi opp telefonsenteret. Faktisk lar LiveAgent deg sette opp det raskt og enkelt uten hjelp utenfra. Du kan koble til via nettleser, telefon eller annet utstyr du ønsker.
Det er ikke behov for tredjepartsleverandører heller. LiveAgent tar seg av dette for deg. Du kan fokusere på det som er viktig, uten ekstra problemer.
Bytt til en programvare som gjør alt og gir mer verdi til ditt supportteam. LiveAgent tilbyr deg tre betalte planer som er fullpakket med funksjoner. Alt du trenger å gjøre er å velge det som passer ditt behov best.
For en rimelig pris får du en pakke med funksjoner for å hjelpe din bedrift. Og hvis det ikke er nok, kan du alltid kjøpe separate funksjoner uten å betale mye for en dyrere plan.
“Den er så rik på funksjoner og slår mitt 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg byttet. Veldig god verdi for meg som er eier av småbedrifter.” Albert
Jeg prøvde først Zendesk, men etter timer med konfigurasjon og forståelse av prismodellen innså jeg at det ikke var noe for meg. I stedet begynte jeg å bruke LiveAgent og må si meg så langt veldig fornøyd. Systemet fikk akkurat den mengde konfigurasjon jeg vil ha, og jeg har ennå ikke funnet noe som ikke er mulig å gjøre. Støtten i seg selv er fantastisk og svarer vanligvis på spørsmålene dine i løpet av et par minutter.” Erik
“Vi flyttet til LiveAgent fra ZenDesk… og ville ikke gå tilbake… Det er utrolig rimelige priser og alltid hjelpsomme støtteteam som er der for å hjelpe oss 24×7. I tillegg har det et avansert automatiseringsnivå som bokstavelig talt har erstattet vårt behov for Zapier ettersom det er en god mengde integrasjoner. Pluss at de også gir så mange alias-e-poster for å koble det til veldig enkelt.” Aron
“Vi og våre kunder hadde konstant problemer med ZenDesk, men etter å ha sett på forskjellige alternativer, valgte vi LiveAgent basert på brukeranmeldelser og prisene.” Adam
“Jeg brukte ZenDesk i årevis, og jeg var lei av disse “billett-stil” e-postene og at jeg ikke kan legge ved filer til e-postene mine, bare sende lenker. Det jeg liker i LiveAgent: det sender e-poster (ikke billetter), jeg kan legg ved filer, organiser flyten av e-poster enklere enn i ZenDesk, kan chatte og administrere e-post fra samme vindu. LiveAgent støtter også regneark i e-postene og har et flott supportteam.” Vlad
“Vi byttet til dette systemet etter mange år med bruk av ZenDesk. Funksjonaliteten er kjempebra: kontaktskjemaer, live chat, databaser, integrasjon med sosiale nettverk – alt i én tjeneste og alle disse modulene er gjennomtenkte og samhandler kompetent med hverandre. Jeg likte at tjenesten fungerer stabilt selv på mobile plattformer (etter ZenDesk er dette et stort pluss for oss). Olga
“Prøvde forskjellige løsninger inkludert Zendesk, Freshdesk og mer. Fant deretter LiveAgent. Flott verktøy, god valuta for pengene, brukervennlighet, god støtte og hjelp til å implementere. Og nå, etter flere års bruk, er det fortsatt det beste valget av støtteverktøy som vi kunne ha gjort.” Michal
“Jeg har brukt mange andre helpdesk-systemer før, som LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, og etc. LiveAgent har slått dem på alle måter på grunn av prisene, funksjonene, kundestøtten og mobilfunksjonene.” Harrison
Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!
Nysgjerrig på å se hvordan vi måler andre populære call center løsninger? Sjekk våre sammenlignings sider og oppdag alt vi har å tilby.
LiveAgent | Rask oversikt over helpdesk-programvare
LiveAgent er et klagehåndteringssystem og klientportalprogramvare som tilbyr en rekke funksjoner og integrasjoner. De tilbyr også gratis prøveperiode.
Riktig helpdesk-programvare for enhver oppstart
Kundene roser LiveAgent for god kommunikasjon, rask support og forbedret kundetilfredshet. Verktøyet er enkelt å bruke og gir stor funksjonalitet.
SpiceWorks migrasjon - LiveAgent
LiveAgent er en populær helpdesk-programvare med rimelige priser, avansert automatisering og god kundestøtte. Plattformen tilbyr funksjoner som filvedlegg til e-post, organisering av e-postflyt og støtte for regneark.
Leter duetter et Helpshift-alternativ?
LiveAgent har mottatt positive tilbakemeldinger fra kunder som mener det er en bra løsning for kundesupport og kommunikasjon med kunder.
Ser du etter en LeadDesk alternativ?
Få tilgang til populær programvare for kundeservice, VoIP-telefonsystemer, selvbetjeningsprogramvare og mer med LiveAgent. Start en GRATIS prøveversjon i dag.
Innkommende ringesenter programvare
Kundeservice og salgseffektivitet kan forbedres ved bruk av programvare som LiveAgent, som tilbyr ulike kommunikasjonskanaler og pålitelige tjenester.
Vi setter pris på at du nylig registrerte deg for en LiveAgent.
En melding vil bli sendt til e-postadressen din som inneholder påloggingsdetaljer, rett etter at kontoen din er installert.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Vi er tilgjengelig på flere datoer