Avdelingen representerer en bestemt inndeling av din organisasjon som er basert på etter et produkt eller en tjeneste. Også fra kunnskapsfeltet , selve fysisk beliggenheten eller etter Ansvaret.
Fordel Billetter og tildele support Agenter til Avdelinger. Definer filtre og overfør Regler slik at billettene dine alltid kommer til den rette personen. Spesifiser forskjellige signaturer, telefon- og chat -svarregler for forskjellige Avdelinger. Se umiddelbart hvor mange nye, åpne og løste billetter som er på avdelingene din.
Eksempel
Du kan opprette en Avdeling som heter “Salg” og tildele de passende Billetter til dette.
Hver Avdeling vil ha sin egen støtteprosess som du kan angi Agenter for, konfigurere support-e-postadresser, spore supportbilletter, angi arbeidsflytregler, definere Servicenivåavtaler og Arbeidstid.
Avdelingene lar deg:
- Begrens tilgangen til billetter for agenter som tilhører samme avdeling som Billettene
- Tilpass e-postkommunikasjon Maler per avdeling
- Konfigurer tilgjengeligheten av chat-, telefon- og meldingstjenester per avdeling
Driver du en enmannsvirksomhet ?
Du trenger ikke å bruke Avdelinger hvis du driver en enmannsvirksomhet eller en veldig liten organisasjon. I så fall distribueres og håndteres alle billetter av alle, uavhengig av hvilken type.
Fordeler med Avdelingene:
- Fordel arbeid, autoritet og Ansvar
- Grupper av spesialister samlet sammen
- Øk effektiviteten og kvaliteten på Billetthåndteringen
- Reduser billettrespons og oppløsningstid
Eksempler på bruk:
- Funksjon – Menneskelige ressurser, IT, Regnskap
- Produkt eller tjeneste – by sykler, landeveissykler eller Bikes-Shop.com, Flowers-Shop.com
- Kunder – forhandlere, tilknyttede selskaper, VIP
- Geografisk – USA, Europa, Asia
Avdelingsrapport
LiveAgent tilbyr en rapport over besvarte billetter, chatter, samtaler, rangeringer og mer. (Se alle alternativene nedenfor) fra et bestemt tidsrom. Individuelle oppføringer kan sorteres etter tidsintervall, avdeling, kanal og agent. Avdelingsrapport kan eksporteres til en CSV fil.
Visningsalternativer for avdelingsrapporter (kolonner):
- Tagger
- Svar
- Nye svar gjennomsnittlig tid
- Åpne svar gjennomsnittlig tid
- Telefonsamtaler
- Tapte telefonsamtaler
- Telefonsamtale minutter
- Chatmeldinger
- Samtaler
- Tapte chatter
- Henting av chat gjennomsnittlig tid
- Chat gjennomsnittlig tid
- Ikke rangert
- ikke rangert %
- Belønninger
- Belønninger %
- Straffer
- Straffer %
- Innkommende meldinger
- Innkommende samtaler
- Ferdige samtaler
- Innkommende chatter
- Ferdige chatter
- Lagede billetter
- Løste billetter
Avdelingsrapporten kan vise dataene dine i disse typer diagrammer:
Bruk avdelingsrapporter med API
Bruk LiveAgent REST API for å kalle verdier fra Avdelingsrapporter.
Discover which agents need more training
Generate time reports to see which tickets took the longest to answer, and who was working on them. Try it today. No credit card required.
Kunnskapsbaserte ressurser
Teksten inneholder informasjon om LiveAgent, inkludert kontakter og abonnementsmuligheter. Det nevnes også at en LiveAgent er under bygging når du registrerer deg, og at nettsiden bruker informasjonskapsler. Det tilbys muligheter for en-mot-en-samtaler og kontakt gjennom chat, kontaktformular eller WhatsApp.
Galleri for chatteinvitasjoner
Teksten gir informasjon om LiveAgent-oppdateringer og rabatter, samt kontaktdetaljer for salg og muligheten for å avtale en demo. Det er også informasjon om at LiveAgent skrivebordet er under bygging og en statusindikator for denne prosessen. Nettsidene bruker informasjonskapsler og det er en mulighet for å kontakte LiveAgent via en chat eller et kontaktskjema.
WYSIWYG-editoren er en enkel måte å legge inn og formatere innhold i e-poster og kunnskapsbase artikler. Den gir deg muligheten til å redigere og style innholdet mens du ser det, og du kan lage nummererte lister, legge inn bilder og bygge inn lenker. Du kan også bruke WYSIWYG-editoren til å lage fantastiske e-postmaler og kunnskapsbase artikler. Det er enkelt å bruke og du kan prøve det i 14 dager gratis uten kredittkort. LiveAgent tilbyr også et bredt utvalg av programvare for kundeservice og innkommende kundesentre, samt populære VoIP-telefonsystemer og klientportalprogramvare.