LiveAgent tilbyr muligheten til å ha flere billetter åpnet samtidig. Bytt enkelt fra én billett til en annen og løs dem alle samtidig.

Hvis du vil begrense agentene dine til å kun jobbe med én billett om gangen, kan du gjøre det ved å slå på “For å løse”-algoritmen.
Answering multiple emails at once?
Take advantage of our multiple tabs feature that allows you to work on multiple tickets simultaneously. Try it today. No credit card required.
Å løse knappen
Ved å klikke på “For å løse”-knappen kan agenter åpne billetter som er tildelt dem og som må løses.
Det er også mulighet for å sette opp en funksjon der agentene dine vil kunne svare på billetter åpnet kun fra “For å løse”-knappen. I dette tilfellet vil ikke agenter kunne svare på billetter åpnet fra billettlisten. De vil kun kunne åpne én billett av gangen, så flere billettfaner vil ikke være aktivert og agenter må løse hver billett i rekkefølge.

LiveAgent tilbyr en funksjon kalt "Del billett" som lar agenter løse billetter med flere problemer effektivt og raskere. Når en billett med flere problemer mottas, kan agenten klikke på "Del" -knappen for å lage en kopi av den originale billetten med et nytt referansenummer. Kommunikasjonen vil således fortsette i to forskjellige billetter med riktig avdeling tildelt til hver. LiveAgent tilbyr også støtte og ressurser som kunnskapsbasen og en gratis prøveperiode.
Teksten gir tips og råd om hvordan man kan redusere billettløsningstiden og bedre håndtere kundehenvendelser i en helpdesk-programvare. Det nevnes muligheter som multikanal-eskalering, bruk av hermetiserte svar og revisjon av arbeidsflyter. Videre beskrives forskjellen mellom en løst og en lukket billett. Til slutt besvarer teksten vanlige spørsmål knyttet til helpdesk-programvaren LiveAgent, deriblant hvordan man kan løse billetter og hvor man kan finne løste billetter.
LiveAgent er en flott verktøy for kundeservice som hjelper bedrifter med å kategorisere billettene og spore kundenes behov. Flere bedrifter har opplevd økt kundetilfredshet og salg ved hjelp av LiveAgent, og verktøyet øker også produktiviteten. Kundene kan få støtte uansett hvor de er, og verktøyet er enkelt å bruke. Anbefales til alle som ønsker å forbedre kundeservicen sin.
LiveAgent er en kostnadseffektiv løsning som hjelper deg med å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler. Mange brukere har uttrykt tilfredshet med produktet og dets pålitelighet, og beskriver det som et flott verktøy for kommunikasjon med kunder og gir bedre, raskere og mer nøyaktig kundestøtte. Produktet kan integrere e-post, sosiale medier og telefonintegrasjon og har hjulpet virksomheter med å øke kundetilfredshet og salg.