Tidsstyring lar deg spore tiden som brukes av hver Agent som støtter kunder, og derved få en dypere synlighet av den generelle helpdesk -ytelsen. Tiden spores automatisk for hver billett når denne funksjonen er slått på. I tillegg kan du kommandere agenter til å sende inn tiden manuelt, og legge til et notat om nødvendig.
Tid spores bare hvis en agent er aktiv i en billett (tidssporing stopper etter 30 sekunders inaktivitet).
Tidsrapport
LiveAgent muliggjør rapportering av tid brukt på alle billetter fra et bestemt tidsrom. Individuelle oppføringer kan sorteres etter agent, billett, kunde, selskap, rapportdato, faktureringsdato, type (manuell, auto). En tidsrapport kan eksporteres til en CSV -fil.
Create a self-service portal
Create a customer portal with knowledge base articles, forums, or feedback boards. Try it today. No credit card required.
Kunnskapsbaserte ressurser
LiveAgent tilbyr programvare for kundeservice, inkludert VoIP-telefonsystemer og klagehåndteringsprogramvare. Selskapet har også en tilknyttet partnerprogram. Besøk LiveAgent-nettstedet for å lære mer og abonnere på nyhetsbrevet for oppdateringer og rabatter. LiveAgent bygger også skrivebordet ditt etter at du har registrert deg, og tilbyr en-mot-en samtaler for å utforske hvordan de kan hjelpe din bedrift. Deres nettsider bruker cookies, og du kan sette opp en demo på flere datoer.
Kundesenter veileder daglig sjekkliste
En sjekkliste for kundesenteradministrasjon bør brukes for å sikre at teamet samarbeider effektivt og tar hensyn til all relevant informasjon. Det er viktig å dokumentere eventuelle hendelser for å unngå å gjenta feil, og verktøy som LiveAgent eller Slack kan brukes til dette formålet. For å administrere et kundesenterteam effektivt, må man lage en daglig oppgaveliste og være organisert. En god kundesenterleder må være flink til å håndtere utfordringer, motivere teamet sitt og gi konstruktiv tilbakemelding på ytelsesproblemer. Det er også viktig å ha mellommenneskelige ferdigheter, lederegenskaper, problemløsende ferdigheter, tidsstyringsevner og god kommunikasjonsevne.
LiveAgent-programvaren kan automatisere arbeidet, administrere alle kommunikasjonskanaler fra ett sted, og gi tilgang til rapporter for å forbedre kundeservice og løsningstid. Firmaet tilbyr også ulike programvare for kundeservice som VoIP-telefonsystemer og selvbetjent programvare. LiveAgent har også ulike partnerskap og muligheter for å bli tilknyttet program eller bli partner med dem.