Tidsstyring lar deg spore tiden som brukes av hver Agent som støtter kunder, og derved få en dypere synlighet av den generelle helpdesk -ytelsen. Tiden spores automatisk for hver billett når denne funksjonen er slått på. I tillegg kan du kommandere agenter til å sende inn tiden manuelt, og legge til et notat om nødvendig.
Tid spores bare hvis en agent er aktiv i en billett (tidssporing stopper etter 30 sekunders inaktivitet).
Tidsrapport
LiveAgent muliggjør rapportering av tid brukt på alle billetter fra et bestemt tidsrom. Individuelle oppføringer kan sorteres etter agent, billett, kunde, selskap, rapportdato, faktureringsdato, type (manuell, auto). En tidsrapport kan eksporteres til en CSV -fil.
Create a self-service portal
Create a customer portal with knowledge base articles, forums, or feedback boards. Try it today. No credit card required.
Kunnskapsbaserte ressurser
Sosiale medier helpdesk-funksjoner
LiveAgent tilbyr brukerstøtte for sosiale medier. Forbedre tjenesten din med Instagram, Facebook, Twitter og Viber-integrasjoner i LiveAgent.