Tidsrapport

Tidsstyring lar deg spore tiden som brukes av hver Agent som støtter kunder, og derved få en dypere synlighet av den generelle helpdesk -ytelsen. Tiden spores automatisk for hver billett når denne funksjonen er slått på. I tillegg kan du kommandere agenter til å sende inn tiden manuelt, og legge til et notat om nødvendig.

Tid spores bare hvis en agent er aktiv i en billett (tidssporing stopper etter 30 sekunders inaktivitet).

Tidsrapport

LiveAgent muliggjør rapportering av tid brukt på alle billetter fra et bestemt tidsrom. Individuelle oppføringer kan sorteres etter agent, billett, kunde, selskap, rapportdato, faktureringsdato, type (manuell, auto). En tidsrapport kan eksporteres til en CSV -fil.

Create a self-service portal

Create a customer portal with knowledge base articles, forums, or feedback boards. Try it today. No credit card required.

Kunnskapsbaserte ressurser

Finn ut mer informasjon

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo