Hva er ubegrensede samtaleopptak?
Ubegrensede samtaleopptak er en kraftig funksjon som sikrer at alle samtalene dine er trygt lagret på LiveAgent-kontoen din for juridiske, opplærings- eller støtteformål. Det spiller ingen rolle hvilket forretnings- eller bransjemiljø din bedrift kommer fra; samtaleopptak har vist seg å være et av de mest effektive virkemidlene for problemløsning, sikkerhet og i ulike tilfeller møte etterlevelsesbehov.
LiveAgent begrenser deg ikke på antall samtaleopptak som er lagret på kontoen din eller lengden på dem. Du kan opprette, lagre og administrere dem fra den enkle multi-kanal helpdesk-programvaren.
Hvem drar nytte av ubegrensede samtaleopptak?
Bedrifter i alle størrelser og typer, alt fra frilansere, advokater eller helse assistenter til store FSA-bedrifter, nyter fordelene med ubegrensede samtaleopptak og deres historie. Det gir dem en mulighet til å søke, lytte til eller laste ned en hvilken som helst samtale på kontoen deres, til og med testene som dateres tilbake til opprettelsen av kontoen.
For å være spesifikk drar bankbransjen, forsikringsselskaper og telekommunikasjons-selskaper mest nytte av å implementere ubegrensede samtaleopptak, ettersom mange land krever det ved loven.
Hva er kjernedelene av ubegrensede samtaleopptak?
Ubegrenset lagring
Alle samtaleopptak lagres på LiveAgent-kontoen din uten begrensninger på lengden eller mengden av opptak.
Ikke behov for programvare for samtaleopptaker
Alle anrop som håndteres via LiveAgent blir automatisk tatt opp og lagret uten å være avhengig av tredjepartsapplikasjoner. Dette forbedrer sikkerheten og konfidensialiteten til dataene dine.
Enkel å lagre og søke
Hvert samtaleopptak konverteres til en vanlig billett med sin egen unike billett-ID. I tillegg kan du legge til notater til billettene for å forbedre søket.
Få tilgang til taleposten din hvor som helst
Få tilgang til taleposten din hvor som helst
3 fordeler med ubegrenset samtaleopptak
Gjenopprett de manglende detaljene
Noen ganger kan de små, men viktige detaljene gå tapt under taleanropet. Med LiveAgent kan du gå tilbake til opptaket, spille det av på nytt og holde løftet ditt om å yte utmerket kundeservice.
Forbedre dine eksisterende produkter
Del det spesifikke samtaleopptaket med ditt R&D- eller produktledelseteam. På denne måten kan de lære hvordan kundene samhandler med produktet, og dermed forbedre opplevelsen deres.
Nyttig coaching for medlemmene dine
Nye kolleger kan lære av de tidligere samtalene som en del av deres opplæring. Denne typen tilbakemelding gir dem en sjanse til å lære av tidligere erfaringer.
Hva er andre fordelaktige kundesenterfunksjoner i LiveAgent?
Interaktiv stemmerespons (IVR)
Du trenger ikke å stole på ytterligere tredjepartsløsninger, siden du kan lage ditt eget Interactive Voice Response-tre i LiveAgent-kontoen din i løpet av få sekunder. Definer alternativene kundene dine vil velge mellom, last opp en kort musikkbit eller velkomstmelding sammen med instruksjonene for hvordan du går frem. Deretter kan du henvise kundene til riktig avdeling eller spesifikk agent og gi en fantastisk kundeservice.
Intelligent samtaleruting
Intelligent anropsruting eller Automated Call Distribution (ACD) er en prosess som automatisk distribuerer anrop til en bestemt avdeling eller agent. Denne prosessen er basert på ett sett med valgte preferanser, for eksempel prioritert tildeling eller tilfeldig tildeling.
Bedrifter kan kontrollere flyten av innkommende samtaler ved å sette opp rutetiden hvoretter samtalen omdirigeres til en annen agent eller maksimal køtid. Kundene ønsker imidlertid å bli koblet til agenter så snart som mulig. Så det anbefales å holde dem så lave som mulig.
Deltatte samtaleoverføringer
Anropsoverføring er en kundesenterfunksjon som overfører en samtale fra en agent til en annen. LiveAgent støtter for øyeblikket deltatte, varme samtaleoverføringer som er raske. Som et resultat vil dine kunder og kolleger alltid vite når du overfører samtalen til andre agenter.
I tillegg kan du informere kunden om byttet av agent, sette ham på vent og la kollegaen din hjelpe ham. Du kan til og med implementere musikk som spilles mens kunden står i kø for å gjøre overføringen mer akseptabel.
Test automatic call routing for free
Check out how automatic call distribution works in practice with our free 14-day trial. No credit card required.
Trenger du en pålitelig telefonprogramvare?
Telemarketingprogramvare bør inkludere CRM-integrasjon, avansert rapportering, videostøtte og opplæring for salgsteamet. Implementeringen bør starte med en analyse av salgsprosessen og et pilotprosjekt. LiveAgent tilbyr flerspråklig telefoniprogramvare og en alt-i-ett flerkanals plattform for enkel administrering av ulike kundehenvendelser. Kundene roser rask support og enkel implementering.
This text discusses software for customer service and provides contact information for sales and subscribing to a newsletter. It includes information on LiveAgent account setup and the use of cookies on the website. The article also offers suggestions for collecting customer feedback, including adding feedback buttons to the website and using a friendly feedback forum. Additional articles provide checklists for improving customer service skills, managing a customer service team, and selecting a customer service software provider.