Legg enkelt ved filer til kunnskapsbasen-artiklene dine.
Kunnskapsbase ressurser
Create your very own online community
Provide your customers with an online community space for expression. Empower users to help one another, provide suggestions, and more. Try it today for free.
This text discusses software for customer service and provides contact information for sales and subscribing to a newsletter. It includes information on LiveAgent account setup and the use of cookies on the website. The article also offers suggestions for collecting customer feedback, including adding feedback buttons to the website and using a friendly feedback forum. Additional articles provide checklists for improving customer service skills, managing a customer service team, and selecting a customer service software provider.
Retningslinjer for LiveAgent-gjesteblogging
GPTSummarizer skal produsere en oppsummering for en tekst om viktigheten av kundeservice. Opplæring og kommunikasjonsferdigheter er viktige for å levere god kundeservice. Kundeservice er nødvendig for å beholde lojale kunder, og bedrifter bør samhandle med kundene på flere digitale plattformer. Agentene bør ha produktkunnskap og kommunikasjonsferdigheter. Å ha utmerket kundeservice er avgjørende for å lykkes som en bedrift. LiveAgent tilbyr kundestøtte og bruker informasjonskapsler på sine nettsider. Det er også viktig å gi kundestøtte gjennom sosiale medier.