Prøv nå | Få 14 dager gratis
See det i aksjon
Det er trygt å si at Gmail er en av de mest populære og mest brukte e-posttjenestene i verden. De fleste av oss har blitt vant til gratis lagring, un-send-knappen samt de ekstra nyttige funksjonene som slumring, tagger eller mapper. Vi vil gå så langt for å si at Gmail er den perfekte e-postløsningen for enkeltpersoner fordi det holder alt perfekt og organisert.
Når det gjelder bruk av Gmail for bedrifter – spesielt for kundestøtte, er det imidlertid noen begrensninger. Dessverre støtter ikke Gmail en universell innboks med flerkanalsintegrasjoner eller et dashbord som kan brukes av flere agenter. Dette er viktige funksjoner når det kommer til kundeservice. Hvis du leter etter et Gmail-alternativ for din supportavdeling, kan LiveAgent være den rette løsningen for deg.
/app/uploads/2020/10/Everything-under-one-roof.mp4
Hvis du leter etter et alternativ til Gmail som passer din bedrift, så bør du vurdere LiveAgent. LiveAgent har over 179 helpdesk-funksjoner og over 40 integrasjoner. Bruk våre kraftige analyse- og rapporteringsfunksjoner, gamification-funksjoner eller vår innebygd kunnskapsbase.
La LiveAgent ta seg av den tøffe jobben, slik at du kan konsentrere deg om å bygge meningsfylte relasjoner med kundene dine.
Implementer en universell innboks i bedriften din og få disse fordelene:
LiveAgent øker kundetilfredsheten og forbedrer konverteringsraten.
Reduser arbeidstiden til dine agenter og løs flere kundespørsmål takket være vår universelle innboks.
Supportteamet ditt kan håndtere kundeforespørsler fra alle kanalene dine på ett og samme sted.
Vi tilbyr concierge-migreringstjenester fra de fleste av de populære helpdesk-løsningene og leverandørene.
En optimal kundeserviceløsning bør være transparent og lett tilgjengelig for alle agentene i din avdeling. Den bør støtte flerkanalsintegrasjoner og tilby flere helpdesk-funksjoner som for eksempel automatisering. Den universelle innboksen til LiveAgent gjør nettopp det.
LiveAgents universelle innboks er en smartere versjon av din nåværende e-post. Den gjør at du kan sende og motta meldinger fra flere kanaler som e-post, live chat, sosiale medier eller til og med tale-og videosamtaler. Det eliminerer behovet for kontodeling og enhetsovervåking. Alle nye billetter kommer automatisk inn i LiveAgent-dashbordet og kan sees og besvares av alle agentene.
Den universelle innboksen gjør at du kan legge til tagger, påminnelser, interne notater, automatisere billetter til avdelinger eller spesifikke agenter og mye mer. Hvis du leter etter alternativ til Gmail, så bør du vurdere LiveAgent.
Hvis du leter etter et alternativ til Gmail for din bedrift, så bør du vurdere LiveAgent. LiveAgent benytter en hybrid billettstrøm som er en viktig funksjon når det kommer til kundeservice fordi den øker agentproduktiviteten. Hybridbillettstrømmen får alle billetter til å se like ut uavhengig av kommunikasjonskanalen de ble mottatt fra. Billettstrømmen lar deg følge kundenes reise gjennom forskjellige kanaler, men alltid forbli i den samme hybridbilletten. På denne måten har du all viktig informasjon om kundene dine og problemene deres lett tilgjengelig,
LiveAgent kombinerer utmerket live chat, billettering og automatisering som lar deg tilby fantastisk kundeservice til kundene.
Automatisering er en viktig funksjon fordi det sparer mye tid. Den lar deg automatisere vanlige oppgaver, lage arbeidsflyter eller unike automatiseringsregler i henhold til virksomhetens behov.
For eksempel kan automatiseringsregler automatisk tildele billetter (når som helst) til individuelle agenter eller avdelinger. Alt du trenger å gjøre er å velge en “trigger” og regelen vil bli utført. I LiveAgent kan automatiseringsregler være basert på en hvilken som helst billettparameter, hendelse eller tid.
Bestem om LiveAgent er et godt alternativ til Gmail for bedriftene dine med vår gratis 14-dagers prøveperiode. Ingen kredittkort kreves.
LiveAgent er den mest anmeldte og mest populære helpdesk-programvaren for SMB i 2020. Derfor er det et flott alternativ til Gmail. Bli med selskaper som Yamaha, BMW, Huawei og Oxford University for å tilby kundeservice i verdensklasse. Med LiveAgent er det enkelt. Start din gratis 14-dagers prøveperiode i dag. Ingen kredittkort kreves.
12% av amerikanerne sier at treg kundeservice er den største årsaken til frustrasjon. ” Statista
72% av forbrukerne anser å måtte forklare problemet sitt for flere mennesker som dårlig kundeservice. Dimensional research
En tredjedel av forbrukere sier at de ville vurdert å ikke handle på samme sted igjen etter å ha opplevd dårlig kundeservice en gang. American Express
72% av forbrukerne sier at de forventer at agenten skal “vite hvem de er, hva de har kjøpt og ha innsikt de tidligere samhandlingene med bedriften.” Microsoft
Nysgjerrig på å se hva vi tilbyr sammenlignet med andre løsninger? Sjekk våre sammenligningssider og oppdag alt vi har å tilby.
Email accounts configuration introduction
Connect your email accounts to LiveAgent software for efficient email processing. Agents can respond directly and work with different departments. Integrate both incoming and outgoing email accounts, starting with the outbound configuration. Use native Google/Microsoft connectors for authentication. Avoid using the built-in email account for business communication to prevent the risk of emails being marked as spam. LiveAgent is an all-in-one customer support software with features like ticketing, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk.
Notes - Visible only to agents
Add private Notes to a ticket that are only visible to agents. It brings you many benefits. Read more and follow the instructions in the article and add Notes.
This article provides detailed information on how to integrate a phone number with the call center feature in LiveAgent. The process involves connecting a number from a VoIP (Voice Over Internet Protocol) provider that supports SIP trunks. The article includes step-by-step instructions on how to add a new phone number to a LiveAgent account, a list of supported providers, and a guide on how to connect a number using a general option. It also includes tips on setting up welcome, offline, and queue recordings and IVR (interactive voice response) options.
Galleri for chatteinvitasjoner
Teksten gir informasjon om LiveAgent-oppdateringer og rabatter, samt kontaktdetaljer for salg og muligheten for å avtale en demo. Det er også informasjon om at LiveAgent skrivebordet er under bygging og en statusindikator for denne prosessen. Nettsidene bruker informasjonskapsler og det er en mulighet for å kontakte LiveAgent via en chat eller et kontaktskjema.
Teksten inneholder informasjon om LiveAgent-oppdateringer og rabatter, samt kontaktinformasjon for salg. Det blir også nevnt at en LiveAgent konto blir bygget og innloggings detaljer vil bli sendt til postboksen når det er ferdig. Nettsiden bruker cookies og det er mulig å avtale en demo eller ta kontakt via chat eller kontaktformular.
Affiliate program registrering
LiveAgent tilbyr ulike programvarer for kundeservice, inkludert VoIP-telefonsystemer, klagehåndteringssystem og programvare for innkommende kundesenter. De tilbyr også klientportalprogramvare og selvbetjent programvare. Videre kan du integrere LiveAgent med andre systemer og få tilgang til brukerstøtte og datamigrering. LiveAgent tilbyr en gratis prøveversjon og partnerskapsmuligheter. De eksisterer siden 2004 og har priser og sertifikater. Du kan også abonnere på nyhetsbrevet deres og følge med på sosiale medier for oppdateringer og rabatter på deres GDPR-sikre software.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.