Free Trial

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Lei av den gamle webmailen din?

Oppdag hvorfor LiveAgent er det beste alternativet til Gmail på markedet.

  • ✓ Ingen etableringsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Ingen kredittkort nødvendig    
  • ✓ Avbestill når som helst
Brukt av
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Leter du etter et alternativ til Gmail?

Det er trygt å si at Gmail er en av de mest populære og mest brukte e-posttjenestene i verden. De fleste av oss har blitt vant til gratis lagring, un-send-knappen samt de ekstra nyttige funksjonene som slumring, tagger eller mapper. Vi vil gå så langt for å si at Gmail er den perfekte e-postløsningen for enkeltpersoner fordi det holder alt perfekt og organisert.

Når det gjelder bruk av Gmail for bedrifter – spesielt for kundestøtte, er det imidlertid noen begrensninger. Dessverre støtter ikke Gmail en universell innboks med flerkanalsintegrasjoner eller et dashbord som kan brukes av flere agenter. Dette er viktige funksjoner når det kommer til kundeservice. Hvis du leter etter et Gmail-alternativ for din supportavdeling, kan LiveAgent være den rette løsningen for deg.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Importer e-postene dine til LiveAgent og dra fordel av vår
flerkanals kundeserviceløsning.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Ultimate omni-channel help desk software experience

Kraftig helpdesk-løsning

Hvis du leter etter et alternativ til Gmail som passer din bedrift, så bør du vurdere LiveAgent. LiveAgent har over 179 helpdesk-funksjoner og over 40 integrasjoner. Bruk våre kraftige analyse- og rapporteringsfunksjoner, gamification-funksjoner eller vår innebygd kunnskapsbase.

La LiveAgent ta seg av den tøffe jobben, slik at du kan konsentrere deg om å bygge meningsfylte relasjoner med kundene dine.

3 grunn til at bedrifter bytter til LiveAgent

Implementer en universell innboks i bedriften din og få disse fordelene:

Union icon

Økt kundetilfredshet

LiveAgent øker kundetilfredsheten og forbedrer konverteringsraten.

Increase icon

Forbedret produktivitet for dine agenter

Reduser arbeidstiden til dine agenter og løs flere kundespørsmål takket være vår universelle innboks.

Phone icon

Kontaktpunkt

Supportteamet ditt kan håndtere kundeforespørsler fra alle kanalene dine på ett og samme sted. 

Fornøyde kunder er de beste kundene

Vi tilbyr concierge-migreringstjenester fra de fleste av de populære helpdesk-løsningene og leverandørene. 

badges
Connect Mail accounts with Help desk software - LiveAgent

Utnytt fordelene til en universal innboks

En optimal kundeserviceløsning bør være transparent og lett tilgjengelig for alle agentene i din avdeling. Den bør støtte flerkanalsintegrasjoner og tilby flere helpdesk-funksjoner som for eksempel automatisering. Den universelle innboksen til LiveAgent gjør nettopp det.

LiveAgents universelle innboks er en smartere versjon av din nåværende e-post. Den gjør at du kan sende og motta meldinger fra flere kanaler som e-post, live chat, sosiale medier eller til og med tale-og videosamtaler. Det eliminerer behovet for kontodeling og enhetsovervåking. Alle nye billetter kommer automatisk inn i LiveAgent-dashbordet og kan sees og besvares av alle agentene.

Den universelle innboksen gjør at du kan legge til tagger, påminnelser, interne notater, automatisere billetter til avdelinger eller spesifikke agenter og mye mer. Hvis du leter etter alternativ til Gmail, så bør du vurdere LiveAgent.

Bruk en hybrid billettstrøm

Hvis du leter etter et alternativ til Gmail for din bedrift, så bør du vurdere LiveAgent. LiveAgent benytter en hybrid billettstrøm som er en viktig funksjon når det kommer til kundeservice fordi den øker agentproduktiviteten. Hybridbillettstrømmen får alle billetter til å se like ut uavhengig av kommunikasjonskanalen de ble mottatt fra. Billettstrømmen lar deg følge kundenes reise gjennom forskjellige kanaler, men alltid forbli i den samme hybridbilletten. På denne måten har du all viktig informasjon om kundene dine og problemene deres lett tilgjengelig,

Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent kombinerer utmerket live chat, billettering og automatisering som lar deg tilby fantastisk kundeservice til kundene.

Peter Komornik, CEO
logo slido black
Create-rule-in-LiveAgent

Automatiser oppgaver for å spare tid

Automatisering er en viktig funksjon fordi det sparer mye tid. Den lar deg automatisere vanlige oppgaver, lage arbeidsflyter eller unike automatiseringsregler i henhold til virksomhetens behov.

For eksempel kan automatiseringsregler automatisk tildele billetter (når som helst) til individuelle agenter eller avdelinger. Alt du trenger å gjøre er å velge en “trigger” og regelen vil bli utført. I LiveAgent kan automatiseringsregler være basert på en hvilken som helst billettparameter, hendelse eller tid.

Bestem om LiveAgent er et godt alternativ til Gmail for bedriftene dine med vår gratis 14-dagers prøveperiode. Ingen kredittkort kreves.

Gi kundeservicen et løft

LiveAgent er den mest anmeldte og mest populære helpdesk-programvaren for SMB i 2020. Derfor er det et flott alternativ til Gmail. Bli med selskaper som Yamaha, BMW, Huawei og Oxford University for å tilby kundeservice i verdensklasse. Med LiveAgent er det enkelt. Start din gratis 14-dagers prøveperiode i dag. Ingen kredittkort kreves.

Ready to switch to LiveAgent

LiveAgent forbedrer kundeservicen

12% av amerikanerne sier at treg kundeservice er den største årsaken til frustrasjon. ” Statista

Social medias integrated into the help desk software

72% av forbrukerne anser å måtte forklare problemet sitt for flere mennesker som dårlig kundeservice. Dimensional research

En tredjedel av forbrukere sier at de ville vurdert å ikke handle på samme sted igjen etter å ha opplevd dårlig kundeservice en gang. American Express

72% av forbrukerne sier at de forventer at agenten skal “vite hvem de er, hva de har kjøpt og ha innsikt de tidligere samhandlingene med bedriften.” Microsoft

Se hvorfor bedrifter bytter til LiveAgent

    Du Vil Være i Gode Hender

    Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!

    Prøv det nu gratis Ingen Kreditt Kort Kreves

    FAQ

    Hvordan er LiveAgent sammenlignet med Gmail?

    LiveAgent tilbyr følgende ekstrafunksjoner over Gmail: billettfunksjoner, 24/7 support, live chat, callsenter og integrasjon av sosiale medier.

    Hva er de ekstra fordelene ved å bruke LiveAgent over Gmail?

    De ekstra fordelene ved å bruke LiveAgent over Gmail inkluderer økt kundetilfredshet, kundebeholdning, reduserte kundeservicekostnader, redusert churn rate og bedre flyt.

    Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

    ×

    Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

    We’re available on multiple dates

    Avtal en demo