Det er trygt å si at Gmail er en av de mest populære og mest brukte e-posttjenestene i verden. De fleste av oss har blitt vant til gratis lagring, un-send-knappen samt de ekstra nyttige funksjonene som slumring, tagger eller mapper. Vi vil gå så langt for å si at Gmail er den perfekte e-postløsningen for enkeltpersoner fordi det holder alt perfekt og organisert.
Når det gjelder bruk av Gmail for bedrifter – spesielt for kundestøtte, er det imidlertid noen begrensninger. Dessverre støtter ikke Gmail en universell innboks med flerkanalsintegrasjoner eller et dashbord som kan brukes av flere agenter. Dette er viktige funksjoner når det kommer til kundeservice. Hvis du leter etter et Gmail-alternativ for din supportavdeling, kan LiveAgent være den rette løsningen for deg.
Paserer data gjennom maskinen...
Ved å registrere meg, aksepterer jeg T&C og Personvernerklæring.
Hvis du leter etter et alternativ til Gmail som passer din bedrift, så bør du vurdere LiveAgent. LiveAgent har over 179 helpdesk-funksjoner og over 40 integrasjoner. Bruk våre kraftige analyse- og rapporteringsfunksjoner, gamification-funksjoner eller vår innebygd kunnskapsbase.
La LiveAgent ta seg av den tøffe jobben, slik at du kan konsentrere deg om å bygge meningsfylte relasjoner med kundene dine.
Implementer en universell innboks i bedriften din og få disse fordelene:
Reduser arbeidstiden til dine agenter og løs flere kundespørsmål takket være vår universelle innboks.
Supportteamet ditt kan håndtere kundeforespørsler fra alle kanalene dine på ett og samme sted.
Vi tilbyr concierge-migreringstjenester fra de fleste av de populære helpdesk-løsningene og leverandørene.
En optimal kundeserviceløsning bør være transparent og lett tilgjengelig for alle agentene i din avdeling. Den bør støtte flerkanalsintegrasjoner og tilby flere helpdesk-funksjoner som for eksempel automatisering. Den universelle innboksen til LiveAgent gjør nettopp det.
LiveAgents universelle innboks er en smartere versjon av din nåværende e-post. Den gjør at du kan sende og motta meldinger fra flere kanaler som e-post, live chat, sosiale medier eller til og med tale-og videosamtaler. Det eliminerer behovet for kontodeling og enhetsovervåking. Alle nye billetter kommer automatisk inn i LiveAgent-dashbordet og kan sees og besvares av alle agentene.
Den universelle innboksen gjør at du kan legge til tagger, påminnelser, interne notater, automatisere billetter til avdelinger eller spesifikke agenter og mye mer. Hvis du leter etter alternativ til Gmail, så bør du vurdere LiveAgent.
Hvis du leter etter et alternativ til Gmail for din bedrift, så bør du vurdere LiveAgent. LiveAgent benytter en hybrid billettstrøm som er en viktig funksjon når det kommer til kundeservice fordi den øker agentproduktiviteten. Hybridbillettstrømmen får alle billetter til å se like ut uavhengig av kommunikasjonskanalen de ble mottatt fra. Billettstrømmen lar deg følge kundenes reise gjennom forskjellige kanaler, men alltid forbli i den samme hybridbilletten. På denne måten har du all viktig informasjon om kundene dine og problemene deres lett tilgjengelig,
LiveAgent kombinerer utmerket live chat, billettering og automatisering som lar deg tilby fantastisk kundeservice til kundene.
Peter Komornik, CEO
Automatisering er en viktig funksjon fordi det sparer mye tid. Den lar deg automatisere vanlige oppgaver, lage arbeidsflyter eller unike automatiseringsregler i henhold til virksomhetens behov.
For eksempel kan automatiseringsregler automatisk tildele billetter (når som helst) til individuelle agenter eller avdelinger. Alt du trenger å gjøre er å velge en “trigger” og regelen vil bli utført. I LiveAgent kan automatiseringsregler være basert på en hvilken som helst billettparameter, hendelse eller tid.
Bestem om LiveAgent er et godt alternativ til Gmail for bedriftene dine med vår gratis 14-dagers prøveperiode. Ingen kredittkort kreves.
LiveAgent er den mest anmeldte og mest populære helpdesk-programvaren for SMB i 2020. Derfor er det et flott alternativ til Gmail. Bli med selskaper som Yamaha, BMW, Huawei og Oxford University for å tilby kundeservice i verdensklasse. Med LiveAgent er det enkelt. Start din gratis 14-dagers prøveperiode i dag. Ingen kredittkort kreves.
En tredjedel av forbrukere sier at de ville vurdert å ikke handle på samme sted igjen etter å ha opplevd dårlig kundeservice en gang. American Express
“Den er så rik på funksjoner og slår mitt 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg byttet. Veldig god verdi for meg som er eier av småbedrifter.” Albert
Jeg prøvde først Zendesk, men etter timer med konfigurasjon og forståelse av prismodellen innså jeg at det ikke var noe for meg. I stedet begynte jeg å bruke LiveAgent og må si meg så langt veldig fornøyd. Systemet fikk akkurat den mengde konfigurasjon jeg vil ha, og jeg har ennå ikke funnet noe som ikke er mulig å gjøre. Støtten i seg selv er fantastisk og svarer vanligvis på spørsmålene dine i løpet av et par minutter.” Erik
“Vi flyttet til LiveAgent fra ZenDesk… og ville ikke gå tilbake… Det er utrolig rimelige priser og alltid hjelpsomme støtteteam som er der for å hjelpe oss 24×7. I tillegg har det et avansert automatiseringsnivå som bokstavelig talt har erstattet vårt behov for Zapier ettersom det er en god mengde integrasjoner. Pluss at de også gir så mange alias-e-poster for å koble det til veldig enkelt.” Aron
“Vi og våre kunder hadde konstant problemer med ZenDesk, men etter å ha sett på forskjellige alternativer, valgte vi LiveAgent basert på brukeranmeldelser og prisene.” Adam
“Jeg brukte ZenDesk i årevis, og jeg var lei av disse “billett-stil” e-postene og at jeg ikke kan legge ved filer til e-postene mine, bare sende lenker. Det jeg liker i LiveAgent: det sender e-poster (ikke billetter), jeg kan legg ved filer, organiser flyten av e-poster enklere enn i ZenDesk, kan chatte og administrere e-post fra samme vindu. LiveAgent støtter også regneark i e-postene og har et flott supportteam.” Vlad
“Vi byttet til dette systemet etter mange år med bruk av ZenDesk. Funksjonaliteten er kjempebra: kontaktskjemaer, live chat, databaser, integrasjon med sosiale nettverk – alt i én tjeneste og alle disse modulene er gjennomtenkte og samhandler kompetent med hverandre. Jeg likte at tjenesten fungerer stabilt selv på mobile plattformer (etter ZenDesk er dette et stort pluss for oss). Olga
“Prøvde forskjellige løsninger inkludert Zendesk, Freshdesk og mer. Fant deretter LiveAgent. Flott verktøy, god valuta for pengene, brukervennlighet, god støtte og hjelp til å implementere. Og nå, etter flere års bruk, er det fortsatt det beste valget av støtteverktøy som vi kunne ha gjort.” Michal
“Jeg har brukt mange andre helpdesk-systemer før, som LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, og etc. LiveAgent har slått dem på alle måter på grunn av prisene, funksjonene, kundestøtten og mobilfunksjonene.” Harrison
Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!
Nysgjerrig på å se hva vi tilbyr sammenlignet med andre løsninger? Sjekk våre sammenligningssider og oppdag alt vi har å tilby.
LiveAgent tilbyr følgende ekstrafunksjoner over Gmail: billettfunksjoner, 24/7 support, live chat, callsenter og integrasjon av sosiale medier.
De ekstra fordelene ved å bruke LiveAgent over Gmail inkluderer økt kundetilfredshet, kundebeholdning, reduserte kundeservicekostnader, redusert churn rate og bedre flyt.
Vi setter pris på at du nylig registrerte deg opp for en LiveAgent.
En melding vil bli sendt til din e-postadresse som inneholder innloggings detaljene, rett etter kontoen din er innstallert.
Vis du venter en stund, etter innstallasjonen er ferdig vil du få dirkete tilgang til din konto her i fra.
Etter prossesen er over, vil vi sende inn loggings detaljene til din postboks.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Vi er tilgjengelig på flere datoer