HappyFox er en flott help-desk-programvare med ticketfunksjoner, kunnskapshåndtering og et intuitivt grensesnitt. Men hvis du leter etter et HappyFox-alternativ, bør du vurdere LiveAgent.
Hos LiveAgent forstår vi at med god programvare følger god kundeservice. Derfor har vi laget en fullt utstyrt help-desk-programvare som vil øke kundeserviceteamets produktivitet, øke kundetilfredsheten og spare penger samtidig. Oppdag kraften i en universell innboks, automatiseringsfunksjoner, hybrid ticketsystem, rapporteringsfunksjoner og mye mer.
LiveAgent har betjent over 15 000 bedrifter og 150 millioner sluttbrukere over hele verden. Bli med dem å tilby kundeservice i verdensklasse. Vi gjør det enkelt.
Paserer data gjennom maskinen...
Ved å registrere meg, aksepterer jeg T&C og Personvernerklæring.
Features | Liveagent
Prøv det beste kundestøttealternativet gratis! Ingen kredittkort kreves.
|
|
---|---|---|
Tickets
Inneholder et administrasjonsverktøy som behandler og katalogiserer kundeserviceforespørsler.
|
LiveAgent tilbyr tickets i plan for $15 per agent per måned. span>
|
HappyFox tilbyr tickets ved forespørsel.
|
Live Chat
En chat-widget i sanntid som du kan plassere på hvilken som helst nettside.
|
LiveAgent tilbyr Live Chat i ticket + chatteplan for $29 per agent per måned.
|
HappyFox tilbyr Live Chat i plan for $29 per agent per måned.
|
Call Center
Et call center som kan brukes til å foreta og motta anrop ved hjelp av automatisk anropsdistribusjon.
|
LiveAgent tilbyr Call Center.
|
HappyFox tilbyr ikke Call Center.
|
Selvbetjening
En funksjon som lar deg bygge en kundeportal som kundene dine kan registrere seg på for for å få tilgang til tidligere tickets og kunnskapsbaseinnhold.
|
LiveAgent tilbyr selvbetjeningsportal i ticketplan for $15 per agent per måned.
|
HappyFox tilbyr selvbetjeningsportal ved forespørsel.
|
Facebook
Facebook-integrasjon som henter alle kommentarer og omtaler og forvandler dem til tickets. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra sosiale medier help desk programvaren.
|
LiveAgent tilbyr Facebook-integrasjon.
|
HappyFox tilbyr ikke Facebook-integrasjon.
|
Twitter
Twitter-integrasjon henter alle omtaler og kommentarer og forvandler dem til tickets. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare tweets direkte fra programvaren.
|
LiveAgent tilbyr Twitter-integrasjon.
|
HappyFox Twitter integrasjon på forespørsel.
|
Instagram
En Instagram-integrasjon henter alle kommentarer og omtaler og forvandler dem til tickets. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra help desk programvaren
|
LiveAgent tilbyr Instagram-integrasjon.
|
HappyFox tilbyr ikke Instagram-integrasjon.
|
Viber
Viber-integrasjon som henter alle meldinger og forvandler dem til tickets. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på Viber-meldinger direkte fra helpdesk programvaren.
|
LiveAgent tilbyr Viber integrasjon.
|
HappyFox tilbyr ikke Viber integrasjon.
|
Kunnskapsbase
Kunnskapsbase som inneholder viktig informasjon, inkludert feilsøkingsveiledninger, vanlige spørsmål og annen veiledning.
|
LiveAgent tilbyr kunnskapsbase i ticketplan for $15 per agent per måned.
|
HappyFox tilbyr kunnskapsbase på forespørsel.
|
Kundeforum
Et forum på nettet for kundene dine som befinner seg direkte innenfor kunnskapsbasen.
|
LiveAgent tilbyr kundeforum.
|
HappyFox tilbyr kundeforum på forespørsel.
|
Automasjon og regler
Arbeidsflyter som du kan automatisere for å eliminere repeterende oppgaver.
|
LiveAgent tilbyr automatisering og regler i ticketplanen for $15 per agent per måned
|
HappyFox tilbyr automatisering og regler i plan for $149 per agent per måned.
|
API
Et sett med funksjoner som gjør at forskjellige programmer kan fungere sammen.
|
LiveAgent tilbyr API-funksjoner i ticketplan for $15 per agent per måned.
|
HappyFox tilbyr API-funksjoner i plan for $29 per agent per måned.
|
Interaktiv stemmerespons (ISR)
En teknologi som gjør det mulig for innkommende innringere å navigere seg rundt i et telefonsystem før de snakker med en menneskelig operatør.
|
LiveAgent tilbyr ISR-funksjoner.
|
HappyFox tilbyr ikke ISR-funksjoner.
|
Videosamtaler
>En samtale som inneholder video, på samme måte som Skype-, Zoom- eller Facetime-anrop.
|
LiveAgent tilbyr videosamtaler.
|
HappyFox tilbyr ikke videosamtaler.
|
Ubegrenset Historie
Tickets utløper eller slettes ikke- du kan se dem når som helst.
|
LiveAgent tilbyr ubegrenset historie i ticketplanen for $15 per agent per måned.
|
HappyFox tilbyr ubegrenset historie i plan for $149 per agent per måned.
|
Ubegrensede nettsider
Du kan bruke programvaren på et ubegrenset antall nettsteder.
|
LiveAgent tilbyr ubegrensede nettsteder i ticketplan for $15 per agent per måned.
|
HappyFox tilbyr ubegrensede nettsteder i plan for $629 per agent per måned
|
Ubegrensede chatteknapper
Du kan plassere et ubegrenset antall chatteknapper på dine nettsteder
|
LiveAgent tilbyr ubegrensede chatteknapper i ticketplanen for $15 per agent per måned.
|
HappyFox tilbyr ubegrensede chatteknapper i plan for $299 per agent per måned.
|
Ubegrensede tickets/e-post
Du kan motta et ubegrenset antall e-poster og tickets.
|
LiveAgent tilbyr ubegrensede tickets/e-poster.
|
HappyFox tilbyr ikke ubegrensede tickets/e-poster.
|
Ubegrenset samtaleopptak
Ta opp ethvert anrop som er utgått eller mottatt og hør på innspillingen når som helst
|
LiveAgent tilbyr ubegrenset samtaleopptak.
|
HappyFox tilbyr ikke ubegrenset samtaleopptak.
|
Ubegrenset 24/7 kundesupport
Kundestøtte tilbys 24/7 uten begrensninger.
|
LiveAgent tilbyr ubegrenset 24/7 support i ticketplan for $15 per agent permåned.
|
HappyFox tilbyr ubegrenset 24/7 støtte i plan for $149 per agent per måned.
|
LiveAgent utnytter kraften i en universell innboks, hybrid ticketsystem, automatisering, analyse, rapportering og gamification. Det er også flerspråklig. LiveAgent er tilgjengelig i 43 forskjellige språkoversettelser (noen delvis) og støtter widgets som kan tilpasse språket.
Gi kundeservicen det løftet den trenger med LiveAgent i dag.
Hvis du leter etter et HappyFox-alternativ og hastigheten er en beregning som er viktig for deg, kan LiveAgent være det du leter etter. LiveAgent har den raskeste chattewidgeten på markedet– den vises på bare 2,5 sekunder.
En rask chattewidget er veien å gå hvis du vil konvertere en besøkende på nettstedet til en kunde effektivt. I følge en eMarketer-rapport gjorde 35% flere mennesker et kjøp online etter å ha brukt live chat. Dette er fordi kundene kan få svar på spørsmålene dine umiddelbart før de kjøper.
Finn ut hvordan LiveAgent skiller seg ut fra andre alternativer
LiveAgent øker kundetilfredsheten og forbedrer konverteringsfrekvensen.
Reduser arbeidstiden til dine agenter og løs flere kundespørsmål takket være vår universelle innboks.
Med mer enn 179 helpdesk-funksjoner vil det være enkelt å gi god kundeservice
Å få mest mulig valuta for pengene er avgjørende når du leter etter en god help desk-programvare. Hvis du leter etter et konkurransedyktig HappyFox -alternativ, bør du vurdere LiveAgent. Vår programvare lar deg øke kundeserviceteamets produktivitet og kundetilfredshet samtidig som du sparer penger. Prøv LiveAgent i dag. Med LiveAgent får du mer for mindre.
LiveAgent er den mest anmeldte og mest populære helpdeskprogramvaren for SMB i 2020. Derfor er det et flott alternativ til HappyFox. LiveAgent sparer deg for tid og penger, slik at du kan fokusere på det som er viktig – å bygge meningsfylte relasjoner med kundene dine.
Sjekk hvordan vi sammenligner oss med HappyFox basert på kundeanmeldelser på Capterra
Gjeldende pr 23/01/2020
“Den er så rik på funksjoner og slår mitt 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg byttet. Veldig god verdi for meg som er eier av småbedrifter.” Albert
Jeg prøvde først Zendesk, men etter timer med konfigurasjon og forståelse av prismodellen innså jeg at det ikke var noe for meg. I stedet begynte jeg å bruke LiveAgent og må si meg så langt veldig fornøyd. Systemet fikk akkurat den mengde konfigurasjon jeg vil ha, og jeg har ennå ikke funnet noe som ikke er mulig å gjøre. Støtten i seg selv er fantastisk og svarer vanligvis på spørsmålene dine i løpet av et par minutter.” Erik
“Vi flyttet til LiveAgent fra ZenDesk… og ville ikke gå tilbake… Det er utrolig rimelige priser og alltid hjelpsomme støtteteam som er der for å hjelpe oss 24×7. I tillegg har det et avansert automatiseringsnivå som bokstavelig talt har erstattet vårt behov for Zapier ettersom det er en god mengde integrasjoner. Pluss at de også gir så mange alias-e-poster for å koble det til veldig enkelt.” Aron
“Vi og våre kunder hadde konstant problemer med ZenDesk, men etter å ha sett på forskjellige alternativer, valgte vi LiveAgent basert på brukeranmeldelser og prisene.” Adam
“Jeg brukte ZenDesk i årevis, og jeg var lei av disse “billett-stil” e-postene og at jeg ikke kan legge ved filer til e-postene mine, bare sende lenker. Det jeg liker i LiveAgent: det sender e-poster (ikke billetter), jeg kan legg ved filer, organiser flyten av e-poster enklere enn i ZenDesk, kan chatte og administrere e-post fra samme vindu. LiveAgent støtter også regneark i e-postene og har et flott supportteam.” Vlad
“Vi byttet til dette systemet etter mange år med bruk av ZenDesk. Funksjonaliteten er kjempebra: kontaktskjemaer, live chat, databaser, integrasjon med sosiale nettverk – alt i én tjeneste og alle disse modulene er gjennomtenkte og samhandler kompetent med hverandre. Jeg likte at tjenesten fungerer stabilt selv på mobile plattformer (etter ZenDesk er dette et stort pluss for oss). Olga
“Prøvde forskjellige løsninger inkludert Zendesk, Freshdesk og mer. Fant deretter LiveAgent. Flott verktøy, god valuta for pengene, brukervennlighet, god støtte og hjelp til å implementere. Og nå, etter flere års bruk, er det fortsatt det beste valget av støtteverktøy som vi kunne ha gjort.” Michal
“Jeg har brukt mange andre helpdesk-systemer før, som LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, og etc. LiveAgent har slått dem på alle måter på grunn av prisene, funksjonene, kundestøtten og mobilfunksjonene.” Harrison
Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!
Lurer du på hvordan vi måler oss med andre populære helpdeskløsninger? Sjekk våre sammenligningssider og oppdag alt vi har å tilby.
LiveAgent tilbyr følgende ekstrafunksjoner over HappyFox: call center, Facebook-integrasjon, Instagram-integrasjon, Viber-integrasjon og billigere kundestøtte døgnet rundt.
De ekstra fordelene ved å bruke LiveAgent over HappyFox inkluderer økt kundetilfredshet, kundebeholdning, reduserte kundeservicekostnader, flere faste kunder og bedre agentarbeidsflyt.
Leter du etter et bedre LivePerson-alternativ?
LiveAgent er en kostnadseffektiv løsning for å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler. Flere bedriftseiere og ledere anbefaler produktet for rask og nøyaktig kundestøtte, økt kundetilfredshet og salg, samt økt tilbakesvarstid. En portal som øker kundeservice kan også være en fordel.
Teksten inneholder informasjon om LiveAgent, et verktøy som kan brukes til kundebehandling. Det oppfordres til å abonnere på nyhetsbrev, og det er gitt kontaktinformasjon til salgskontakter. Det bes også om å godta informasjonskapsler før man tar kontakt med LiveAgent via kontaktformular eller chat. Det er angitt at det pågår en installasjonsprosess, og at man vil få tilgang til sin konto når denne er ferdig.
Leter du etter et alternativ til Freshdesk helpdesk-programvare?
Liveagent tilbyr en rekke funksjoner for å administrere kundestøtteprosesser, inkludert billettadministrasjon, integrering av sosiale medier og administrasjon av servicenivåavtale (SLA). Det har også automasjonsregler for å fremskynde prosessene og funksjoner som sanntidschat og selvbetjeningsportal. Liveagent har fått en totalvurdering på 4,7 av 5 av verifiserte brukere på Capterra og er en brukervennlig og prisgunstig løsning for kundeservice.
Brukervennlige alternativ - LiveAgent
LiveAgent er en hjelpepult-løsning med live-chat-evnen som hjelper over 150 millioner brukere og 40 000 bedrifter over hele verden. Plattformen forbedrer kundeopplevelsen med lynraske svar, noe som fører til økt tilfredshet og lojalitet. Bedrifter på plattformen kan øke inntektene sine og kundeverdien med dedikerte verktøy, og oppnå deres mål.
Trenger du et Zendesk-alternativ?
Forskjellige brukere ga positive anmeldelser av LiveAgent og foretrakk det over ZenDesk. De likte rimelige priser og støtteteamets effektivitet og automatiseringen. LiveAgent tilbyr også mange integrasjoner og verktøy som gjør det enkelt å administrere e-poster og chatte i samme vindu. Funksjonene omfatter kontaktskjemaer, live chat, databaser og integrasjon med sosiale nettverk, noe som gjør at tjenesten fungerer stabilt selv på mobile plattformer.
Leter duetter et Helpshift-alternativ?
LiveAgent er et verktøy som hjelper bedrifter å kommunisere bedre med kundene sine. Flere bedriftseiere roser LiveAgent for å ha økt kundetilfredsheten og salget deres, og for å ha redusert svartider på henvendelser. LiveAgent gir agentene muligheten til å gi bedre og mer nøyaktig kundestøtte gjennom ulike kanaler som e-post, telefon og sosiale medier, og kan også hjelpe med å kategorisere arten av billettene og spore hva kundene trenger mest.
Vi setter pris på at du nylig registrerte deg opp for en LiveAgent.
En melding vil bli sendt til din e-postadresse som inneholder innloggings detaljene, rett etter kontoen din er innstallert.
Vis du venter en stund, etter innstallasjonen er ferdig vil du få dirkete tilgang til din konto her i fra.
Etter prossesen er over, vil vi sende inn loggings detaljene til din postboks.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Vi er tilgjengelig på flere datoer