Partner
Hva er Agile CRM?
Agile CRM er en programvare for Customer Relationship Management (CRM) som brukes over hele verden av mange selskaper. Den brukes til automatisering, salg, markedsføring samtidig som den lagrer kundedata som kan brukes til ulike kampanjer. Agile CRM gir forretningsintelligens og hjelper selgere med prosesser.
Hvordan kan du bruke det?
Det er mange handlinger og utløsere tilgjengelig i denne integrasjonen. Få varsler i dashbordet ditt hver gang en ny sak, avtale, billett, begivenhet, oppgave, kontakt eller kunde opprettes i Agile CRM. Du kan også holde styr på tagger og avtalemilepæler. I tillegg til å holde styr på disse handlingene, kan du gjøre dem manuelt i LiveAgent. Opprett nye kontakter, legg til i kampanjer, legg til notater, opprett selskaper, legg til kunder i grupper, legg til tagger eller lag samtaler.
Fordeler
- Bli varslet om Agile CRM i LiveAgent-dashbordet
- Få gjort oppgaver og arbeid uten å bytte programvare
- Øk arbeidsflyten
Frequently Asked Questions
Hva er Agile CRM?
Agile er en Customer Relationship Management-plattform som gjør det mulig for kunder å lagre viktige data samt automatisere salgs- eller markedsføringsprosesser.
Hva er fordelene med å integrere Agile CRM med LiveAgent?
- forbedret kundeserviceeffektivitet - få varsler fra Agile CRM i LiveAgent - opprett kontakter/kontaktgrupper og legg til tagger fra ett grensesnitt
LiveAgent er et programvareverktøy som tilbyr ulike tjenester relatert til kundeservice, inkludert VoIP-telefonsystemer, selvbetjent programvare og klagehåndteringssystem. De tilbyr også en klientsidenportal og programvare for e-postbehandling. LiveAgent tilbyr ulike opplæringsressurser for kundene sine, som blogginnlegg, webinarer og skrivetester. De tilbyr også ulike måter å kontakte salgsteamet sitt, samt muligheten til å abonnere på nyhetsbrevet deres. LiveAgent-nettstedet bruker informasjonskapsler, og de tilbyr en en-til-en-samtale for å utforske hvordan kundenes bedrifter kan dra nytte av tjenestene deres.