Klaus

Hva er Klaus?

Klaus er en programvare for kundeservice QA og samtalegjennomgang som gjør det mye enklere å gi interne tilbakemeldinger for kundestøtte-teamet ditt. Det er enkelt å forbedre teamets ytelse med interne vurderinger og andre funksjoner.

Hvordan kan du bruke det?

Klaus-integrasjon for LiveAgent lar deg enkelt gi tilbakemeldinger til teamet ditt. Etter at du har aktivert integrasjonen, kan du laste ned LiveAgent-billetter. Du kan deretter rangere dem i henhold til ulike kriterier, bedømme billettkvaliteten og se de svake punktene til agentene dine.

LiveAgent og Klaus integrasjon

Fordeler

  • Vurder dine agenter og billetter fra LiveAgent
  • Gi tilbakemelding etter ulike kriterier
  • Forbedre arbeidsflyten din
  • Administrer agentenes ytelse

Frequently asked questions

Hva er Klaus?

Klaus er en plattform som lar en leder/veileder vurdere ytelsen til selskapets kundestøtte eller tjeneste.

Hvorfor bør du integrere Klaus med din LiveAgent help desk?

Integrasjon av Klaus vil hjelpe deg med å få en bedre oversikt over agentenes ytelse og gir deg muligheten ti å gi tilbakemeldinger til teamet ditt på en effektiv måte.

Tilbake til Integrasjoner Lag konto GRATIS

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo