Klaus integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Hva er Klaus?
Klaus er en programvare for kundeservice QA og samtalegjennomgang som gjør det mye enklere å gi interne tilbakemeldinger for kundestøtte-teamet ditt. Det er enkelt å forbedre teamets ytelse med interne vurderinger og andre funksjoner.
Hvordan kan du bruke det?
Klaus-integrasjon for LiveAgent lar deg enkelt gi tilbakemeldinger til teamet ditt. Etter at du har aktivert integrasjonen, kan du laste ned LiveAgent-billetter. Du kan deretter rangere dem i henhold til ulike kriterier, bedømme billettkvaliteten og se de svake punktene til agentene dine.
Fordeler
- Vurder dine agenter og billetter fra LiveAgent
- Gi tilbakemelding etter ulike kriterier
- Forbedre arbeidsflyten din
- Administrer agentenes ytelse
Frequently Asked Questions
Hva er Klaus?
Klaus er en plattform som lar en leder/veileder vurdere ytelsen til selskapets kundestøtte eller tjeneste.
Hvorfor bør du integrere Klaus med din LiveAgent help desk?
Integrasjon av Klaus vil hjelpe deg med å få en bedre oversikt over agentenes ytelse og gir deg muligheten ti å gi tilbakemeldinger til teamet ditt på en effektiv måte.
Bedrifter kan integrere TeleCube og LiveAgent for å forbedre kundeinteraksjoner med automatisk anropsruting og rask tilgang til informasjon. TelcaVoIP tilbyr kostnadseffektiv VoIP, men med begrensninger i nødanrop og sikkerhetsrisiko. LiveAgent gir støtte og annen programvare for kundeservice. VoipTel Italia tilbyr gratis nettchat for økt kundetilfredshet og salg, mens Peoplefone tilbyr programvare for kundeservice med ulike funksjoner og integrasjonsmuligheter. LiveAgent samarbeider med Magenta, en komplett leverandør av telekommunikasjonstjenester i Østerrike, for å tilby enkel VoIP-integrasjon. Magenta-integrasjonen er gratis, men Magenta tar betalt for sine tjenester hver for seg.
Web helpdesk er en teknologi for billetthåndtering som gir enkel kundebehandling. Det lagrer all kommunikasjon i billettene og tilbyr maskinvare- og programvareadministrasjon, kunnskapsadministrasjon og automatiserte tilbakemeldinger. Det gir også flere metoder for kundekontakt og støtter team performance. Konfigurasjon er tilgjengelig direkte fra nettleseren, og brukerne trenger bare en nettleser for å bruke web-helpdesk.