Kayako er en help desk-programvare med et brukervennlig grensesnitt som “kobler sammen supportkanalene dine, kundens informasjon og teamet ditt.” Det er konkurransedyktig priset. Derfor er det lurt å vurdere LiveAgent hvis du leter etter et godt alternativ til Kayako. LiveAgent har et hybrid billettsystem som kobler sammen alle de viktige områdene for teamet ditt. Oppdag vår elegante og universielle innboks med mer enn 179 helpdesk-funksjoner og over 40+ integrasjoner. Med LiveAgent får du både en god programvare og god kundeservice.
Features | Liveagent
Prøv det beste alternativet for kundestøtte gratis! Ikke nødvendig å registrere kredittkort.
|
Competitor
|
---|---|---|
Overall rating
Vurderinger av programvaren av verifiserte brukere på Capterra.
|
4.7
En samlet vurdering på 4,7 ut av 5 av verifiserte brukere på Capterra.
|
4.0
En samlet vurdering på 4.0 ut av 5 av verifiserte brukere på Capterra.
|
Ease of use
Brukervennlighet fra verifiserte brukere på Capterra.
|
4.6
Vurdert til 4.6 ut av 5 når det kommer til brukervennlighet av verifiserte brukere Capterra.
|
3.9
En vurdering på 3.9 ut av 5 for enkel bruk av verifiserte brukere på Capterra.
|
Customer service
Vurderinger av kundesupporten fra verifiserte brukere på Capterra.
|
4.7
En vurdering på 4.7 ut av 5 for kundesupport av verifiserte brukere på Capterra.
|
3.8
Vurdering på 3.8 ut av 5 for kundesupport av verifiserte brukere på Capterra.
|
Value for money
Pris kontra verdi vurdering fra verifiserte bruker på Capterra.
|
4.7
Vurdert til 4.7 ut av 5 når det kommer til produktverdi vs pris av verifiserte brukere på Capterra.
|
3.8
Vurdert til 3.8 ut av 5 for produktveri vs pris av verifiserte brukere på Capterra.
|
Price
Pris for programvaren i USD pr. agent, pr. måned.
|
$15/month/agent
Pris i USD pr. agent, pr. måned..
|
$15/month/agent
Pris i USD per agent per måned.
|
Alerts / escalations
Varsler og eskaleringer for billetter og SLA-er basert på prioriterte og forhåndsdefinerte instillinger.
|
Tilbyr varsler og eskaleringer.
|
Tilbyr varsler og eskaleringer.
|
Automated routing
Automatisert routing av billetter til riktig avdeling og agenter basert på forhåndsdefinerte forhold.
|
Tilbyr automatisert routing.
|
Tilbyr automatisert routing.
|
Call center Management
Et sentralisert dashbord for å foreta, motta og administrere samtaler.
|
Tilbyr callsenter management.
|
Tilbyr callsenter management.
|
Queue management
Et system som brukes til å administrere samtalekøer.
|
Tilbyr køstyring.
|
Tilbyr køstyring.
|
Email management
Evnen til å koble billettprogramvaren med flere e-postadresser for å motta, svare og skrive e-post direkte fra programvaren.
|
Tilbyr e-post management.
|
Tilbyr e-post management.
|
Performance metrics
Spor din besøkendes oppførsel. Se hvor lenge de surfer på nettstedet ditt, eller hvilket nettsted de er på.
|
Tilbyr resultater og statistikk.
|
Tilbyr resultater og statistikk.
|
Knowledge base management
En funksjon som lar brukerne lage og administrere omfattende kunnskapsdatabaser.
|
Tilbyr kunnskapsbasehåndtering.
|
Tilbyr kunnskapsbasehåndtering.
|
Multi-Channel communication
Kobles til flere kommunikasjonslinjer (for eksempel e-post, live chat, et callsenter eller sosiale medier) for å effektivisere alle meldinger og la brukerne svare på dem fra programvaren.
|
Tilbyr flerkanals kommunikasjon.
|
Tilbyr flerkanals kommunikasjon.
|
Real-time chat
En native live chat-widget som kan legges til på nettstedet ditt og brukes for kommunikasjon i sanntid med besøkende på nettstedet ditt.
|
Tilbyr chat i sanntid.
|
Tilbyr chat i sanntid.
|
Reporting/Analytics
Et analysedashboard som lar brukerne generere ytelsesrapporter.
|
Tilbyr rapportering/analyse.
|
Tilbyr ikke rapportering/analyse.
|
Self-service portal
En funksjon som lar deg bygge en kundeportal som kundene dine kan registrere seg på for å få tilgang til tidligere billetter og innhold i kunnskapsdatabasen.
|
Tilbyr en selvbetjeningsportal.
|
Tilbyr en selvbetjeningsportal..
|
Service Level Agreement (SLA) management
En funksjon som lar deg administrere og overvåke SLA-logger, SLA-samsvar og mer.
|
Tilbyr servicenivåavtale (SLA) management.
|
Tilbyr servicenivåavtale (SLA) management.
|
Social media integration
Integrasjoner med populære sosiale nettverk som Facebook.
|
Tilbyr integrering av sosiale medier.
|
Tilbyr integrering av sosiale medier.
|
Ticket management
Administrer billetter med billettoverføringer, sammenslåing av billetter, splitting, merking som spam, slumring og mer.
|
Tilbyr billettbehandling.
|
Tilbyr billettbehandling.
|
Workflow management
Automatiseringsregler kan implementeres for å tilby raskere og bedre kundeservice til kundene.
|
Tilbyr arbeidsflythåndtering.
|
Tilbyr arbeidsflythåndtering..
|
Finn ut hvordan LiveAgent skiller seg ut fra andre alternativer.
LiveAgent øker kundetilfredsheten og forbedrer konverteringsraten.
Reduser arbeidstiden til dine agenter og løs flere kundespørsmål takket være vår universelle innboks.
Med mer enn 179 helpdesk-funksjoner vil god kundeservice bli en lek.
Få mest mulig for pengene når du skal finne help desk-programvaren som passer deg og din bedrift. Kayako tilbyr tre forskjellige pakker. LiveAgent tilbyr fire pakker til konkurransedyktige priser, i tillegg til tilleggsfunksjoner som integrering av sosiale medier. Hvis du leter etter et fullspekket Kayako-alternativ, så bør du vurdere LiveAgent. Vi har hybrid billettstrøm, enhetlig omnikanal-innboks, rapporterings- og analysefunksjoner, automatisering, gamification og mye mer! Med LiveAgent får du mer for pengene. Prøv LiveAgent i dag. test med vår 14-dagers prøveperiode i dag, uten at du trenger å registrere kredittkort.
Vår universelle innboks har over 179 helpdeskfunksjoner klare til bruk. Prøv tagger, påminnelser, notater eller noen av våre 40+ integrasjoner.
Hvis du leter etter et alternativ til Kayako og hastighet er noe som er viktig for deg, så kan LiveAgent være et godt alternativ for deg.. Når du sammenligner LiveAgent med den generelle ytelsen til Kayakos chat-widget, så vil du legge merke til at LiveAgents chat-widget kommer opp på nettsiden i løpet av 2,5 sekunder, noe som er utrolig raskt.
En rask chat widget er viktig hvis du ønsker å konvertere en besøkende til en kunde. I følge en rapport fra E-marketer, gjennomførte 35% av de besøkende på nettstedet et kjøp, etter å ha brukt live chat.
Programvaren vår er flerspråklig. LiveAgent er tilgjengelig på 43 forskjellige språk og våre widgets kan tilpasses flere ulike språk. Ikke la fremmede språk skape en barriere mellom deg og kundene dine.
LiveAgent er den mest anmeldte og mest populære helpdeskprogramvaren for SMB i 2020. Derfor er det et flott alternativ til Kayako. LiveAgent sparer deg for tid og penger, slik at du kan fokusere på det som er viktig – å bygge meningsfylte relasjoner med kundene dine.
Sjekk hva vi tilbyr sammenlignet me Kayako basert på kundeanmeldelser på Capterra.
Lurer du på hvordan vi presterer sammenlignet med andre populære helpdesk-løsninger? Sjekk våre sammenligningssider og oppdag alt vi har å tilby.
Leter du etter en bedre helpdesk programvare?
LiveAgent tilbyr en rekke funksjoner som Desk.com ikke har, inkludert integrasjoner med Instagram, Viber og Facebook. De tilbyr også kunnskapsbase og kundeforum i sine billettplaner. LiveAgent har også ubegrenset historie og ubegrensede nettsteder i planene sine. Desk.com tilbyr ikke disse funksjonene eller integrasjonene, og deres alternativer er dyrere.
Programvare for e-postadministrasjon
E-postadministrering kan være fordelerikt for å øke produktivitet, redusere stress og spare tid og penger. Avanserte verktøy som LiveAgent kan integrere mange e-postadresser og tilby tryggere e-postadministrering.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team