Lei av din helpdesk-løsning?

Oppdag hvorfor LiveAgent er det beste alternativet til Kayako på markedet.

  • ✓ Ingen etableringsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Ingen kredittkort nødvendig    
  • ✓ Avbestill når som helst
Brukt av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Ser du etter et alternativ til Kayako?

Kayako er en help desk-programvare med et brukervennlig grensesnitt som “kobler sammen supportkanalene dine, kundens informasjon og teamet ditt.” Det er konkurransedyktig priset. Derfor er det lurt å vurdere LiveAgent hvis du leter etter et godt alternativ til Kayako. LiveAgent har et hybrid billettsystem som kobler sammen alle de viktige områdene for teamet ditt. Oppdag vår elegante og universielle innboks med mer enn 179 helpdesk-funksjoner og over 40+ integrasjoner. Med LiveAgent får du både en god programvare og god kundeservice.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
logo esky color
Slido green logo
Features Liveagent
Prøv det beste alternativet for kundestøtte gratis! Ikke nødvendig å registrere kredittkort.
Competitor
Overall rating
Vurderinger av programvaren av verifiserte brukere på Capterra.
4.7
En samlet vurdering på 4,7 ut av 5 av verifiserte brukere på Capterra.
4.0
En samlet vurdering på 4.0 ut av 5 av verifiserte brukere på Capterra.
Ease of use
Brukervennlighet fra verifiserte brukere på Capterra.
4.6
Vurdert til 4.6 ut av 5 når det kommer til brukervennlighet av verifiserte brukere Capterra.
3.9
En vurdering på 3.9 ut av 5 for enkel bruk av verifiserte brukere på Capterra.
Customer service
Vurderinger av kundesupporten fra verifiserte brukere på Capterra.
4.7
En vurdering på 4.7 ut av 5 for kundesupport av verifiserte brukere på Capterra.
3.8
Vurdering på 3.8 ut av 5 for kundesupport av verifiserte brukere på Capterra.
Value for money
Pris kontra verdi vurdering fra verifiserte bruker på Capterra.
4.7
Vurdert til 4.7 ut av 5 når det kommer til produktverdi vs pris av verifiserte brukere på Capterra.
3.8
Vurdert til 3.8 ut av 5 for produktveri vs pris av verifiserte brukere på Capterra.
Price
Pris for programvaren i USD pr. agent, pr. måned.
$15/month/agent Pris i USD pr. agent, pr. måned..
$15/month/agent Pris i USD per agent per måned.
Alerts / escalations
Varsler og eskaleringer for billetter og SLA-er basert på prioriterte og forhåndsdefinerte instillinger.
Tilbyr varsler og eskaleringer.
Tilbyr varsler og eskaleringer.
Automated routing
Automatisert routing av billetter til riktig avdeling og agenter basert på forhåndsdefinerte forhold.
Tilbyr automatisert routing.
Tilbyr automatisert routing.
Call center Management
Et sentralisert dashbord for å foreta, motta og administrere samtaler.
Tilbyr callsenter management.
Tilbyr callsenter management.
Queue management
Et system som brukes til å administrere samtalekøer.
Tilbyr køstyring.
Tilbyr køstyring.
Email management
Evnen til å koble billettprogramvaren med flere e-postadresser for å motta, svare og skrive e-post direkte fra programvaren.
Tilbyr e-post management.
Tilbyr e-post management.
Performance metrics
Spor din besøkendes oppførsel. Se hvor lenge de surfer på nettstedet ditt, eller hvilket nettsted de er på.
Tilbyr resultater og statistikk.
Tilbyr resultater og statistikk.
Knowledge base management
En funksjon som lar brukerne lage og administrere omfattende kunnskapsdatabaser.
Tilbyr kunnskapsbasehåndtering.
Tilbyr kunnskapsbasehåndtering.
Multi-Channel communication
Kobles til flere kommunikasjonslinjer (for eksempel e-post, live chat, et callsenter eller sosiale medier) for å effektivisere alle meldinger og la brukerne svare på dem fra programvaren.
Tilbyr flerkanals kommunikasjon.
Tilbyr flerkanals kommunikasjon.
Real-time chat
En native live chat-widget som kan legges til på nettstedet ditt og brukes for kommunikasjon i sanntid med besøkende på nettstedet ditt.
Tilbyr chat i sanntid.
Tilbyr chat i sanntid.
Reporting/Analytics
Et analysedashboard som lar brukerne generere ytelsesrapporter.
Tilbyr rapportering/analyse.
Tilbyr ikke rapportering/analyse.
Self-service portal
En funksjon som lar deg bygge en kundeportal som kundene dine kan registrere seg på for å få tilgang til tidligere billetter og innhold i kunnskapsdatabasen.
Tilbyr en selvbetjeningsportal.
Tilbyr en selvbetjeningsportal..
Service Level Agreement (SLA) management
En funksjon som lar deg administrere og overvåke SLA-logger, SLA-samsvar og mer.
Tilbyr servicenivåavtale (SLA) management.
Tilbyr servicenivåavtale (SLA) management.
Social media integration
Integrasjoner med populære sosiale nettverk som Facebook.
Tilbyr integrering av sosiale medier.
Tilbyr integrering av sosiale medier.
Ticket management
Administrer billetter med billettoverføringer, sammenslåing av billetter, splitting, merking som spam, slumring og mer.
Tilbyr billettbehandling.
Tilbyr billettbehandling.
Workflow management
Automatiseringsregler kan implementeres for å tilby raskere og bedre kundeservice til kundene.
Tilbyr arbeidsflythåndtering.
Tilbyr arbeidsflythåndtering..

3 grunner til at bedrifter bytter til LiveAgent

Finn ut hvordan LiveAgent skiller seg ut fra andre alternativer.

Union icon

Bedre kundetilfredshet

LiveAgent øker kundetilfredsheten og forbedrer konverteringsraten.

Increase icon

Bedre produktivitet

Reduser arbeidstiden til dine agenter og løs flere kundespørsmål takket være vår universelle innboks.

Group 370 icon

Fullspekket med nyttige funksjoner

Med mer enn 179 helpdesk-funksjoner vil god kundeservice bli en lek.

report on tablet-illustration

Et godt alternativ til Kayako

Få mest mulig for pengene når du skal finne help desk-programvaren som passer deg og din bedrift. Kayako tilbyr tre forskjellige pakker. LiveAgent tilbyr fire pakker til konkurransedyktige priser, i tillegg til tilleggsfunksjoner som integrering av sosiale medier. Hvis du leter etter et fullspekket Kayako-alternativ, så bør du vurdere LiveAgent. Vi har hybrid billettstrøm, enhetlig omnikanal-innboks, rapporterings- og analysefunksjoner, automatisering, gamification og mye mer! Med LiveAgent får du mer for pengene. Prøv LiveAgent i dag. test med vår 14-dagers prøveperiode i dag, uten at du trenger å registrere kredittkort.

Utnytt kraften til den universelle innboksen

Vår universelle innboks har over 179 helpdeskfunksjoner klare til bruk. Prøv tagger, påminnelser, notater eller noen av våre 40+ integrasjoner.

LiveAgent dashboard on monitor

Raskeste Chat Widget

Hvis du leter etter et alternativ til Kayako og hastighet er noe som er viktig for deg, så kan LiveAgent være et godt alternativ for deg.. Når du sammenligner LiveAgent med den generelle ytelsen til Kayakos chat-widget, så vil du legge merke til at LiveAgents chat-widget kommer opp på nettsiden i løpet av 2,5 sekunder, noe som er utrolig raskt.

En rask chat widget er viktig hvis du ønsker å konvertere en besøkende til en kunde. I følge en rapport fra E-marketer, gjennomførte 35% av de besøkende på nettstedet et kjøp, etter å ha brukt live chat. 

quick quality customer service through live chat
connected world map

Vi er flerspråklige

Programvaren vår er flerspråklig. LiveAgent er tilgjengelig på 43 forskjellige språk og våre widgets kan tilpasses flere ulike språk. Ikke la fremmede språk skape en barriere mellom deg og kundene dine.

Hvorfor betale for mindre?

LiveAgent er den mest anmeldte og mest populære helpdeskprogramvaren for SMB i 2020. Derfor er det et flott alternativ til Kayako. LiveAgent sparer deg for tid og penger, slik at du kan fokusere på det som er viktig – å bygge meningsfylte relasjoner med kundene dine.

man and woman receiving awards

LiveAgent vs. Kayako sammenligning

Sjekk hva vi tilbyr sammenlignet me Kayako basert på kundeanmeldelser på Capterra.

Kayako vs LiveAgent Capterra comparison
Gjeldene fra og med 01/22/2020

Se hvorfor våre kunder velger LiveAgent som sitt foretrukne alternativ til Kayako

  • Se hvorfor våre kunder velger LiveAgent som sitt foretrukne alternativ til Kayako

    “Den er så rik på funksjoner og slår mitt 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg byttet. Veldig god verdi for meg som er eier av småbedrifter.” Albert

  • Se hvorfor våre kunder velger LiveAgent som sitt foretrukne alternativ til Kayako

    Jeg prøvde først Zendesk, men etter timer med konfigurasjon og forståelse av prismodellen innså jeg at det ikke var noe for meg. I stedet begynte jeg å bruke LiveAgent og må si meg så langt veldig fornøyd. Systemet fikk akkurat den mengde konfigurasjon jeg vil ha, og jeg har ennå ikke funnet noe som ikke er mulig å gjøre. Støtten i seg selv er fantastisk og svarer vanligvis på spørsmålene dine i løpet av et par minutter.” Erik

  • Se hvorfor våre kunder velger LiveAgent som sitt foretrukne alternativ til Kayako

    “Vi flyttet til LiveAgent fra ZenDesk… og ville ikke gå tilbake… Det er utrolig rimelige priser og alltid hjelpsomme støtteteam som er der for å hjelpe oss 24×7. I tillegg har det et avansert automatiseringsnivå som bokstavelig talt har erstattet vårt behov for Zapier ettersom det er en god mengde integrasjoner. Pluss at de også gir så mange alias-e-poster for å koble det til veldig enkelt.” Aron

  • Se hvorfor våre kunder velger LiveAgent som sitt foretrukne alternativ til Kayako

    “Vi og våre kunder hadde konstant problemer med ZenDesk, men etter å ha sett på forskjellige alternativer, valgte vi LiveAgent basert på brukeranmeldelser og prisene.” Adam

  • Se hvorfor våre kunder velger LiveAgent som sitt foretrukne alternativ til Kayako

    “Jeg brukte ZenDesk i årevis, og jeg var lei av disse “billett-stil” e-postene og at jeg ikke kan legge ved filer til e-postene mine, bare sende lenker. Det jeg liker i LiveAgent: det sender e-poster (ikke billetter), jeg kan legg ved filer, organiser flyten av e-poster enklere enn i ZenDesk, kan chatte og administrere e-post fra samme vindu. LiveAgent støtter også regneark i e-postene og har et flott supportteam.” Vlad

  • Se hvorfor våre kunder velger LiveAgent som sitt foretrukne alternativ til Kayako

    “Vi byttet til dette systemet etter mange år med bruk av ZenDesk. Funksjonaliteten er kjempebra: kontaktskjemaer, live chat, databaser, integrasjon med sosiale nettverk – alt i én tjeneste og alle disse modulene er gjennomtenkte og samhandler kompetent med hverandre. Jeg likte at tjenesten fungerer stabilt selv på mobile plattformer (etter ZenDesk er dette et stort pluss for oss). Olga

  • Se hvorfor våre kunder velger LiveAgent som sitt foretrukne alternativ til Kayako

    “Prøvde forskjellige løsninger inkludert Zendesk, Freshdesk og mer. Fant deretter LiveAgent. Flott verktøy, god valuta for pengene, brukervennlighet, god støtte og hjelp til å implementere. Og nå, etter flere års bruk, er det fortsatt det beste valget av støtteverktøy som vi kunne ha gjort.” Michal

  • Se hvorfor våre kunder velger LiveAgent som sitt foretrukne alternativ til Kayako

    “Jeg har brukt mange andre helpdesk-systemer før, som LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, og etc. LiveAgent har slått dem på alle måter på grunn av prisene, funksjonene, kundestøtten og mobilfunksjonene.” Harrison

Du vil være i gode hender!

Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!

Prøv det nu gratis Ingen Kreditt Kort Kreves

FAQ

Hvordan er LiveAgent sammenlignet med Kayako?

LiveAgent tilbyr følgende ekstrafunksjoner over Kayako: callsenter, Instagram -integrasjon, Viber-integrasjon og ubegrensede chat -knapper.

Hva er de ekstra fordelene ved å bruke LiveAgent fremfor Kayako?

De ekstra fordelene ved å bruke LiveAgent fremfor Kayako inkluderer økt kundetilfredshet, kundebeholdning, reduserte kundeservicekostnader, redusert churn rate og bedre agentarbeidsflyt.

Relaterte Ressurser tilKayako alternativ

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo