Hva er CRM-programvare?
CRM-programvare er en spesiell type programvare som er utviklet for å administrere forretningsforhold. Den lar brukere lagre og organisere all informasjon og post relatert til kunder, f.eks. deres kontakter, bestillinger, interesser og mye mer. Det hjelper også med sporing av potensielle kunder, kontrakter, kundestøtte eller administrasjon av eiendeler eller ressurser.
I LiveAgent kan du lagre kundedata i kontaktinformasjonsboksen, eller du kan også integrere CRM-verktøy til LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Hva er en CRM-programvare?
CRM-programvare er en plattform som muliggjør kontakt med ulike avdelinger i bedriften. Takket være dette har alle ansatte i selskapet enkel tilgang til data, uansett om de jobber i kundeserviceteamet, innen markedsføring eller salg.
Hva er nødvendige funksjoner i CRM-programvare?
Det er noen viktige CRM-programvarefunksjoner som gjør jobben din mye enklere. Den første er definitivt kontaktadministrasjon, takket være hvilken vi kan redigere kontakter og få tilgang til dem. I tillegg til kontakthåndtering er dokument- og tilbudsstyringsmuligheter svært gode fasiliteter. E-postintegrasjon er en ekstremt viktig funksjon som muliggjør en bedre arbeidsflyt.
Hva er beste praksis for bruk av CRM-programvare?
De beste fremgangsmåtene for bruk av CRM-programvare inkluderer å velge riktig programvare. CRM skal best møte behovene til merkevaren. Et annet viktig poeng er opplæring av ansatte. En effektiv medarbeider i et gitt CRM-system vil være mer effektiv og vil føle seg trygg. Det er også greit å etablere handlings- og samarbeidsregler slik at hver enkelt ansatt har klarhet. CRM er også en mulighet for automatisering, så det er viktig å bruke det godt i de øyeblikkene som trengs. Sørg også for at all nødvendig data og informasjon er i CRM.
Expert’s note
CRM-programvare er en spesiell type programvare som er utviklet for å administrere forretningsforhold. Det lar brukere lagre og organisere all informasjon og post relatert til kunder, og hjelper med sporing av potensielle kunder, kontrakter, kundestøtte eller administrasjon av eiendeler eller ressurser.
WYSIWYG-editoren er en enkel måte å legge inn og formatere innhold i e-poster og kunnskapsbase artikler. Den gir deg muligheten til å redigere og style innholdet mens du ser det, og du kan lage nummererte lister, legge inn bilder og bygge inn lenker. Du kan også bruke WYSIWYG-editoren til å lage fantastiske e-postmaler og kunnskapsbase artikler. Det er enkelt å bruke og du kan prøve det i 14 dager gratis uten kredittkort. LiveAgent tilbyr også et bredt utvalg av programvare for kundeservice og innkommende kundesentre, samt populære VoIP-telefonsystemer og klientportalprogramvare.
Teksten inneholder informasjon om LiveAgent, inkludert kontakter og abonnementsmuligheter. Det nevnes også at en LiveAgent er under bygging når du registrerer deg, og at nettsiden bruker informasjonskapsler. Det tilbys muligheter for en-mot-en-samtaler og kontakt gjennom chat, kontaktformular eller WhatsApp.
Galleri for chatteinvitasjoner
Teksten gir informasjon om LiveAgent-oppdateringer og rabatter, samt kontaktdetaljer for salg og muligheten for å avtale en demo. Det er også informasjon om at LiveAgent skrivebordet er under bygging og en statusindikator for denne prosessen. Nettsidene bruker informasjonskapsler og det er en mulighet for å kontakte LiveAgent via en chat eller et kontaktskjema.