Bytt til vår flerkanals kommunikasjonsprogramvare og la kundene dine nå deg enkelt via sine favorittkanaler.
Forbedre kundeinteraksjonen din med et billettsystem på e -post, live chat, sosiale medier, callsenter eller gjennom kunnskapsbasen.
Alt er tilgjengelig i ett enhetlig system laget for praktisk bruk. Start din gratis prøveperiode i dag og forbedre kundetilfredsheten ytterligere med LiveAgent.
Paserer data gjennom maskinen...
Ved å registrere meg, aksepterer jeg T&C og Personvernerklæring.
Features | Liveagent
Prøv det beste alternativet til kundesupport gratis! Du trenger ikke å registrere kredittkort.
|
Tidio
|
---|---|---|
Ticketing
Inneholder et administrasjonsverktøy som behandler og katalogiserer kundeserviceforespørsler.
|
LiveAgent tilbyr et billettsystem.
|
Tidio tilbyr ikke et billettsystem
|
Live Chat
En chat-widget i sanntid som du kan plassere på et hvilket som helst nettsted.
|
LiveAgent tilbyr Live Chat i billettering og chatplanen for $29/agent/pr. måned.
|
Tidio tilbyr Live Chat i planen for $46/pr. måned.
|
Call Center
Et kundesenter som brukes til å foreta og motta anrop ved hjelp av automatisk samtaledistribusjon.
|
LiveAgent tilbyr callsenter.
|
Tidio tilbyr ikke callsenter.
|
Self-Service
En funksjon som lar deg bygge en kundeportal som kundene dine kan registrere seg på for å få tilgang til tidligere billetter og innhold i kunnskapsbasen.
|
LiveAgent tilbyr selvbetjeningsportal.
|
Tidio tilbyr ikke selvbetjeningsportal
|
Facebook
Facebook-integrasjon som henter alle kommentarer og omtaler og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra helpdeskprogramvaren for sosiale medier.
|
LiveAgent tilbyr Facebook integrasjon i billettplanen in for et ekstrabeløp på $39/month/per konto eller i All-inclusive planen uten ekstra kostnader.
|
Tidio tilbyr Facebook integrasjon i planen for $46/pr. måned´.
|
Twitter
En Twitter -integrasjon som henter alt av omtaler og kommentarer og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på tweets direkte fra programvaren.
|
LiveAgent tilbyr Twitter-integrasjon.
|
Tidio tilbyr ikke Twitter-integrasjon.
|
Instagram
En Instagram-integrasjon som henter alle kommentarer og mentions og forvandler dem til billetter. Integrasjonen gjør det også mulig for brukere å svare på alle kommentarer og omtaler fra sosiale medier med helpdesk-programvaren.
|
LiveAgent tilbyr Instagram-integrasjon.
|
Tidio tilbyr ikke Instagram-integrasjon.
|
Viber
En Viber-integrasjon som henter alle meldinger og forvandler dem til billetter. Integreringen gjør det også mulig for brukere å svare på Viber-meldinger direkte fra programvaren for sosiale medier.
|
LiveAgent tilbyr Viber-integrasjon.
|
Tidio tilbyr ikke Viber-integrasjon.
|
Knowledge Base
En kunnskapsdatabase som inneholder viktig informasjon, inkludert feilsøkingsveiledninger, vanlige spørsmål og artikler.
|
LiveAgent tilbyr en kunnskapsbase.
|
Tidio tilbyr ikke en kunnskapsdatabase.
|
Customer Forum
Et online diskusjonstavle for kundene dine som ligger direkte i din kunnskapsbase.
|
LiveAgent tilbyr kundeforum.
|
Tidio tilbyr ikke kundeforum.
|
Automation and Rules
Workflows som du kan automatisere for å eliminere gjentakende oppgaver.
|
LiveAgent tilbyr automatisering og regler.
|
Tidio tilbyr ikke automatisering og regler.
|
API
Et sett med funksjoner som gjør at forskjellige applikasjoner fungerer sammen.
|
LiveAgent tilbyr API funksjoner i planen for $15/agent/pr.måned.
|
Tidio tilbyr API funksjoner i planen for $46/pr. måned.
|
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi som gjør det mulig for innkommende innringere å navigere i et telefonsystem før de snakker med en menneskelig operatør.
|
LiveAgent tilbyr IVR funksjoner.
|
Tidio tilbyr ikke IVR funksjoner.
|
Video Calls
Samtaler som inneholder video, i likhet med Skype-, Zoom- eller Facetime-samtaler.
|
LiveAgent tilbyr videosamtaler.
|
Tidio tilbyr ikke videosamtaler.
|
Unlimited History
Billettene utløper ikke eller slettes - du kan se dem når som helst.
|
LiveAgent tilbyr ubegrenset historikk i billettplanen for $15/agent/month.
|
Tidio tilbyr ubegrenset historikk i planen for $46/pr. måned.
|
Unlimited Websites
Du kan bruke programvaren på et ubegrenset antall nettsteder.
|
LiveAgent tilbyr et ubegrenset antall nettsteder i billettplanen for $15/agent/pr. måned.
|
Tidio tilbyr et ubegrenset antall nettsteder i planen for $46/pr. måned.
|
Unlimited Chat Buttons
Du kan bruke et ubegrenset antall chattknapper på nettstedet ditt.
|
LiveAgent tilbyr et ubegrenset antall chatknapper i billett og chatplanen for $29/agent/pr. måned.
|
Tidio tilbyr et ubegrenset antall chatknapper i planen for $46/pr. måned.
|
Unlimited Tickets/Mails
Du kan motta et ubegrenset antall e-poster og billetter.
|
LiveAgent tilbyr et ubegrenset antall billetter/e-poster.
|
Tidio tilbyr ikke et ubegrenset antall billetter/e-poster.
|
Unlimited Call Recording
Ta opp alle anrop som er foretatt eller mottatt, og spill av opptaket når som helst.
|
LiveAgent tilbyr et ubegrenset antall samtaleopptak.
|
Tidio tilbyr ikke et ubegrenset antall samtaleopptak.
|
Unlimited 24/7 Support
24/7 kundesupport med et ubegrenset antall henvendelser
|
LiveAgent tilbyr ubegrenset support 24/7 support i billettplanen for $15/agent/pr. måned.
|
Tidio tilbyr ubegrenset 24/7 support i planen for $46/month.
|
En chatteløsing er et pålitelig alternativ for raskere kundekommunikasjon. LiveAgents live chat er den raskeste på markedet, med chat -hastigheter på 2,5 sekunder. Den støttes også av flotte funksjoner som kan forbedre kundeengasjement og agentproduktivitet.
I sanntids skrivevisning kan du se hva kundene skriver før de trykker på send, mens proaktive chatinvitasjoner oppfordrer kunder til å kontakte deg. Ta en titt på hele listen over funksjoner eller prøv dem ut.
Tidio chat er et fantastisk verktøy for å tilby god og effektiv kundesupport. Imidlertid kan ikke helpdesk kun stole på chat for å gi fantastisk kundeservice.
Derfor tilbyr LiveAgent et billettsystem på e-post, live chat, call senter, kundeportal, Viber og sosiale medier – Facebook, Twitter og Instagram.
Bygg bedre kundeforhold og la kundene nå deg via flere ulike kanaler. Prøv det ut i dag og se hvordan du kan forbedre helpdesk med et flerkanals billettsystem.
LiveAgent har avanserte funksjoner for alle verktøy og kommunikasjonskanaler du har tilgjengelig i planen din. Administrer kontaktene dine, og bruk avansert filtrering til å sortere innkommende meldinger fra kundene dine. Lag tilpassede IVR -trær for ditt callsenter.
Lag egendefinerte chat– og ringeknapper, eller juster merkevaren og artikkelstilen din i kundeportalen. Ta en titt på hele listen med funksjoner for å se hva du kan gjøre med LiveAgent.
Banebrytende programvare
LiveAgent ble etablert i 2006 og var den første løsningen på markedet til å tilby live chat og helpdesk. Siden 2021 er LiveAgent den best rangerte og mest anmeldte helpdesk-løsningen på markedet, og betjener over 150 millioner brukere og 40 000 bedrifter i hele verden.
Skap minneverdige kundeopplevelser som øker salget.
Gjør kundene fornøyde med lynraske svar.
Få flere salg ved å holde kundene lojale mot merkevaren din.
Vi forstår at det kan være en vanskelig å tilby kundesupport uten å kunne be om hjelp. Derfor er vår kundesupport tilgjengelig 24/7 for alle som ønsker å lære noe nytt eller som trenger hjelp til å løse et problem.
LiveAgent har mange fornøyde kunder, og du kan også bli en av dem. Start din gratis prøveperiode i dag og se hvordan vi gjør det, eller se på våre anmeldelser og les hvorfor kundene byttet til LiveAgent.
Roman Bosch
Partly
Det er en fornøyelse og ha en bra portal som øker kundeservice.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent gir våre agenter mulighet til å gi bedre, raskere og mer nøyaktig kundestøtte.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent hjalp oss med å oppnå to viktige mål: øke kundetilfredshet og salg.
Hendrik Henze
HEWO Internettmarkedsføring
Vi har brukt LiveAgent siden august, og vi er veldig fornøyde.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Siden vi startet å bruke LiveAgent har våres tilbakesvars tid økt med 60%
Taras Baca
XperienceHR
Våres betalte kundeomdannelse sats økte med 325% den første måneden vi satt opp og aktivt startet å bruke LiveAgent.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Jeg har aldri opplevd en så profesjonell kundetilnærming.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Vi mener at LiveAgent er den aller beste live chat-løsningen.
Viviane Carter
CSI Products
Vi bruker LiveAgent på alle våre e-handelsnettsteder. Verktøyet er enkelt å bruke og forbedrer produktiviteten vår.
Christian Lange
Lucky-Bike
Med LiveAgent er vi i stand til å gi kundene våre støtte uansett hvor de er.
Jens Malmqvist
Projure
Jeg kan anbefale LiveAgent til alle som er interessert i å gjøre kundeservicen deres bedre og mer effektiv.
Catana Alexandru
Websignal
Jeg er sikker på at vi ville brukt 90 % av dagen på å sortere e-poster hvis vi ikke hadde...
Jan Wienk
All British Casino
Med LiveAgent er vi i stand til å holde spillerne våre fornøyde ved å tilby mer effektiv støtte som resulterer...
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent er pålitelig, rimelig og rett og slett et godt valg for enhver fartsfylt nettbedrift!
Sissy Böttcher
Study Portals
Vi liker det fordi det er enkelt å bruke og tilbyr stor funksjonalitet, for eksempel nyttige rapporteringsfunksjoner.
Peter Koning
TypoAssassin
Vi elsker LiveAgent - det gjør det enkelt å støtte kundene våre.
Aranzazu F
Factorchic
Vi liker å tilby kundene våre den beste supportopplevelsen. Derfor valgte vi LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Fra oppsett til kontinuerlig støtte og alt annet i mellom, fortsetter teamet hos LiveAgent å imponere.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent sparer oss for hundrevis av dyrebare minutter hver dag ved å gjøre kundeservice oversiktlig og i orden.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Ubegrenset agenter, e-post, sosiale medier og telefonintegrasjon. Alt dette for mindre enn vi betalte med vår forrige leverandør.
Martin Drugaj
Atomer
Vi har brukt LiveAgent siden 2013. Vi klarer ikke å forestille oss å jobbe uten.
Ivan Golubović
AVMarket
Dette er en kostnadseffektiv løsning som hjelper deg med å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Å svare på e-poster fra Outlook var så vanskelig å holde styr på. Med LiveAgent er vi sikre på at...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent er så fantastisk. Med svært lite tid og krefter hadde jeg den i gang i løpet av få minutter.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Jeg anbefaler LiveAgent-produktet, ikke bare som et Kayako-alternativ, men som en mye bedre løsning med merverdi.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Støtteteamet svarte alltid raskt med raske implementeringsløsninger.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Det hjelper oss med å kategorisere arten av billettene og statistisk spore hva kundene våre trenger mest.
Alexandra Danišová
Nay
Vi ser på LiveAgent som et flott verktøy for å kommunisere med kunder.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent satte fart på kommunikasjonen vår med kundene våre og ga oss muligheten til å chatte med dem også.
David Chandler
Volterman
Enkelt sagt - LiveAgent overgår alt når det gjelder dette, eller enda høyere, prispoeng.
LiveAgent kombinerer et utmerket billettsystem for live chat og automatisering som gjør at vi kan tilby ekstremt god kundeservice til kundene våre.
Peter Komornik, CEO
Tilby bedre kundeservice og start din gratis 14-dagers prøveperiode. Ingen forpliktelser og ingen kredittkortinformasjon er nødvendig. Vil du lære mer? Ta en titt på nettsiden vår og bla gjennom for å få mer informasjon om LiveAgent.Sørg for å se turvideoen vår for å se LiveAgent i aksjon.
Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!
Tidio er en kundechat-programvare med mange bra funksjoner. En av de beste alternativene er LiveAgent som tilbyr et flerkanals billettsystem, og en rask chat-widget med utrolig hastighet.
Prøv LiveAgent og se hvorfor billett med flere kanaler gjør en god jobb med kundene dine. Håndter e -post, live chat, call center, kundeportal og til og med Viber, Facebook, Twitter og Instagram.
LiveAgent tilbyr rimelige prisplaner for sitt flerkanals billettsystem. Det håndterer også flere kommunikasjonskanaler og tilbyr kundesupport 24/7 slik at kundene alltid får hjelpen de trenger.
Leter du etter et alternativ til Helprace?
LiveAgent er en kostnadseffektiv løsning for å håndtere kundeservice via forskjellige kanaler, ifølge en rekke fornøyde brukere. Flere rapporterer om økt kundetilfredshet og salg, mens andre fremhever produktets enkle oppsett og raske responstid fra støtteteamet. Det påpekes også at LiveAgent gir bedre og mer nøyaktig kundestøtte, og at verktøyet hjelper med å kategorisere henvendelser og statistisk spore hva kundene trenger mest.
Leter du etter et HelpCrunch-alternativ?
LiveAgent blir hyllet av brukere som tidligere brukte ZenDesk eller andre helpdesk-løsninger. Brukerne trekker frem funksjonaliteten, brukervennligheten, god valuta for pengene, stabiliteten og støtten, samt integrasjoner og muligheten til å legge ved filer i e-postene. Flere nevner også at LiveAgent er et rimeligere alternativ enn Zendesk.
LiveAgent er et verktøy som hjelper bedrifter med å forbedre kundeservicen. Kunder som har brukt systemet, sier at det hjelper dem med å kommunisere bedre med kundene sine. Bedrifter som har brukt LiveAgent sier at det hjelper dem å øke kundetilfredsheten, salget og å tilby en bedre kundeopplevelse. Kundene setter pris på at LiveAgent gjør det enkelt å håndtere mange henvendelser fra forskjellige kanaler.
Ser du etter en LeadDesk alternativ?
LiveAgent er et populært alternativ til Zendesk for kundestøtte. Brukere setter pris på funksjonalitet som e-post, filvedlegg og chat, i tillegg til integrasjon med sosiale medier og mobilplattformer. LiveAgent tilbyr også et avansert automatiseringssystem og god kundestøtte til rimelige priser. Brukere har valgt LiveAgent basert på positive brukeranmeldelser og god verdi for pengene.
ConnectWise alternativ - LiveAgent
Teksten beskriver hvordan en bedrift kan øke inntekt og tilfredshet blant kundene. Det anbefales å skape en minneverdig kundeopplevelse og beholde kundene lojale til merket for å generere mer salg. Bedriften bør fokusere på å øke kundeverdien og sette brukertilfredshet som høyeste prioritet ved å gi den beste kundestøtten. LiveAgent tilbyr hjelp 24/7 gjennom e-post, live-chat og telefon.
LiveAgent er en populær og kostnadseffektiv løsning som hjelper bedrifter med å forbedre kundeservicen og øke salget. Kundene er svært fornøyde med verktøyet, som gir dem mulighet til å chatte med kunder og gi bedre support på en mer effektiv måte. Verktøyet tilbyr ubegrenset støtte for e-post, sosiale medier og telefonintegrasjon, og gir agenter muligheten til å gi bedre, raskere og mer nøyaktig kundestøtte.
Vi setter pris på at du nylig registrerte deg opp for en LiveAgent.
En melding vil bli sendt til din e-postadresse som inneholder innloggings detaljene, rett etter kontoen din er innstallert.
Vis du venter en stund, etter innstallasjonen er ferdig vil du få dirkete tilgang til din konto her i fra.
Etter prossesen er over, vil vi sende inn loggings detaljene til din postboks.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Vi er tilgjengelig på flere datoer