Research archive illustration

Kundeservice Benchmark-rapport

Produktkvalitet og priskonkurranseevne er ikke lenger de viktigste faktorene som forbrukerne vurderer når de foretar kjøp. Faktisk er god kundeservice og minneverdige opplevelser hovedårsakene til oppbevaring.

Skal bedrifter overleve og skille seg ut i dagens hypermettede marked, må de leve opp til forbrukernes forventninger. Moderne kunder forventer en problemfri handleopplevelse og rask service av høy kvalitet. Hvis disse forventningene ikke oppfylles, er forbrukerne villige til å avviser fra merker de har vært lojale mot i årevis.

For å møte forbrukernes krav og forventninger, bruk en kundesentrert tilnærming til alle aspekter av virksomheten din. Den beste måten å gjøre dette på er ved å måle kundeserviceberegninger, gi agentopplæring, ha et klart forretningsoppdrag og implementere nye teknologier som kundeservice a> og styringssystemer for kunderelasjoner. Faktisk har flere studier vist at et organisert og godt informert kundestøtteteam kan påvirke et selskaps omdømme, kundelojalitet og inntektsstrøm betydelig.

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo