Aquasprouts
  • Bruk saksscenarier
  • Aquasprouts

AquaSprouts exists to create innovation and excitement for aquaponics accessible to everyone. We believe that aquaponics can be a cornerstone of future food systems, reducing waste and enabling people everywhere to produce clean, healthy food for themselves and their communities. We know that education and hands-on access are the keys to success for new technology.AquaSprouts has been with us since November of 2015 and they have 5 support agents working full time, providing useful advice to customers from more than 10 countriesCustomer satisfaction of 96.5 % is nothing short of impressive. This number shines even more, considering that AquaSprouts’s support staff go through more than 500 complex inquiries every single month.Regarding support channels, good old email is what the “green” company relies on most of the time. However, they are not ignoring perks that real time communication through live chat brings. Agent’s go through 100+ chat sessions in addition to their exceptional email support. LiveAgent is not the first help desk software that AquaSprouts has ever used. Before migration to our platform, the company used the current market leader ZenDesk. This small fact makes their final decision to go all in with LiveAgent even more exciting.Aquasprouts

Vi er veldig stolte når selskaper som jobber innen bærekraftig energi velger løsningen vår. Å hjelpe planeten Jorden og følgelig hele menneskeheten er en edel sak som skal bekjempes uten kompromisser eller angrer.

Ofte er det de små tingene som betyr noe. Vår klient AquaSprouts viser verden at noe så enkelt som å ta vare på akvariet og fisken din spiller en viktig rolle i denne verdenen. Hvor som helst fra hjemmet ditt, kontoret eller til og med i et klasserom, viser AquaSprouts et unikt perspektiv på akvariet.

“Vi bygde vår suksess ved å tilby hele opplevelsen. Det er vår beste innsats for å holde kundene fornøyde. Dette kunne vi ikke klart uten den strålende helpdesk-løsning fra vår elskede LiveAgent.”

Hva har endret seg etter samarbeidet med LiveAgent?

Hvem er vel mer kvalifisert til å svare på dette spørsmålet enn selveste AquaSprouts sin egen kundeservice leder? … “Alt er på ett sted! Før måtte vi enten bruke flere apper, eller betale mer for integrasjoner. LiveAgent lar oss gi den beste kundeservicen som overhodet mulig, uten å ødelegge budsjettet eller gjøre oss til ofre for viktige verktøy. “

“Vi er også mer tilbøyelige til å gi salgsagenter og andre medarbeidere sin egen Live Agent-konto fordi det er svært enkelt å legge til nye brukere. Teamet bruker også interne billetter for å bedre jobben med eksterne medlemmer.”

Hva har endret seg etter samarbeidet med LiveAgent?

 

Og hvilke funksjoner liker de best?

Det er mye å like hos LiveAgent, men bare for å nevne noe av det våre kunder liker best, så kan du lese om noen av disse her:

  • Ubegrenset e-posthåndtering
  • Fullt tilpasset CSS kunnskapsbase
  • Live chat + tilpassede chatbokser/knapper
  • Video/talechat rett fra websiden
  • Brukerforum – Håndtering av sosiale medier
  • Supportteamet deres er enestående

Vi kan enkelt holde oss på topp av hver kommunikasjonskanal rett fra pc-skjermen. Vi er overalt hvor kundene våre er! Påpekte Jack Ikard. “

Ifølge leder for kundeservice har LiveAgent blitt en viktig ressurs for dem. “Vi kan ikke tenke oss en bedre supportprogramvare som har så mange funksjoner inkludert i en pris.”

 Og hvilke funksjoner liker de best?

 

Hva med læringskurven? Hvor vanskelig var det å bli vant til LiveAgent?

“Enkelt! Det var ingen læringskurve, alt er veldig logisk plassert.”

Sist men definitivt ikke minst: Hvorfor begynte dere å bruke LiveAgent?

“Fordi vår gratis oppstartsårsplan med Zendesk var over, og vi var fast bestemt på å finne en programvare som tillot oss å få mest mulig ut av pengene. LiveAgent huket alle boksene.”

Pragmatisk og budsjettsparende endte de opp som den rette. For å avslutte dette, la oss bare legge til noe å tenke på. Til tross for all markedsføring av kundesupportprogrammer, kan det smartest å gjøre, være å ta i bruk et alternativ som har alt.

Det betyr ikke at du må nøye deg med et dårligere produkt. Det er faktisk omvendt – det beste valget for deg kan godt være den skjulte skatten du finner når du klikker på den tredje lenken i et Google-søk, ikke den første.

Jack Ikard – Kundeservice Leder @ AquaSprouts

Check out the rest of the stories

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo