Free Trial

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Aquasprouts1

Aquasprouts

AquaSprouts eksisterer for å skape innovasjon og spenning for akvaponi som er tilgjengelig for alle. Vi tror at akvaponi kan være en hjørnestein i fremtidige matsystemer, redusere avfall og gjøre det mulig for mennesker overalt å produsere ren og sunn mat for seg selv og samfunnene deres. Vi vet at utdanning og praktisk tilgang er nøkkelen til suksess for ny teknologi. AquaSprouts har vært med siden november 2015, og de har 5 supportagenter som jobber på heltid og gir nyttige råd til kunder fra mer enn 10 land. Kundetilfredsheten på 96,5% er intet mindre enn imponerende. Dette tallet gløder enda mer, med tanke på at AquaSprouts supportpersonale går igjennom mer enn 500 komplekse henvendelser hver eneste måned. Når det gjelder supportkanaler, er god gammeldags e-post den kommunikasjonen det “grønne” selskapet stoler på mesteparten av tiden. Imidlertid har de fortsatt troen på de fordelene som kommunikasjonen i sanntid gjennom live chat gir. Agentene fullfører 100+ chat-økter i tillegg til eksepsjonell e-poststøtte. LiveAgent er ikke den første helpdesk-programvaren som AquaSprouts har brukt. Før migrering til plattformen vår brukte selskapet den nåværende markedslederen ZenDesk. Dette lille faktumet gjør deres endelige beslutning om å gå sammen med LiveAgent enda mer spennende. Aquasprouts

Vi er veldig stolte når selskaper som jobber innen bærekraftig energi velger løsningen vår. Å hjelpe planeten Jorden og følgelig hele menneskeheten er en edel sak som skal bekjempes uten kompromisser eller angrer.

Ofte er det de små tingene som betyr noe. Vår klient AquaSprouts viser verden at noe så enkelt som å ta vare på akvariet og fisken din spiller en viktig rolle i denne verdenen. Hvor som helst fra hjemmet ditt, kontoret eller til og med i et klasserom, viser AquaSprouts et unikt perspektiv på akvariet.

“Vi bygde vår suksess ved å tilby hele opplevelsen. Det er vår beste innsats for å holde kundene fornøyde. Dette kunne vi ikke klart uten den strålende helpdesk-løsning fra vår elskede LiveAgent.”

Hva har endret seg etter samarbeidet med LiveAgent?

Hvem er vel mer kvalifisert til å svare på dette spørsmålet enn selveste AquaSprouts sin egen kundeservice leder? … “Alt er på ett sted! Før måtte vi enten bruke flere apper, eller betale mer for integrasjoner. LiveAgent lar oss gi den beste kundeservicen som overhodet mulig, uten å ødelegge budsjettet eller gjøre oss til ofre for viktige verktøy. “

“Vi er også mer tilbøyelige til å gi salgsagenter og andre medarbeidere sin egen Live Agent-konto fordi det er svært enkelt å legge til nye brukere. Teamet bruker også interne billetter for å bedre jobben med eksterne medlemmer.”

Aquasprouts

 

Og hvilke funksjoner liker de best?

Det er mye å like hos LiveAgent, men bare for å nevne noe av det våre kunder liker best, så kan du lese om noen av disse her:

  • Ubegrenset e-posthåndtering
  • Fullt tilpasset CSS kunnskapsbase
  • Live chat + tilpassede chatbokser/knapper
  • Video/talechat rett fra websiden
  • Brukerforum – Håndtering av sosiale medier
  • Supportteamet deres er enestående

Vi kan enkelt holde oss på topp av hver kommunikasjonskanal rett fra pc-skjermen. Vi er overalt hvor kundene våre er! Påpekte Jack Ikard. “

Ifølge leder for kundeservice har LiveAgent blitt en viktig ressurs for dem. “Vi kan ikke tenke oss en bedre supportprogramvare som har så mange funksjoner inkludert i en pris.”

Aquasprouts

 

Hva med læringskurven? Hvor vanskelig var det å bli vant til LiveAgent?

“Enkelt! Det var ingen læringskurve, alt er veldig logisk plassert.”

Sist men definitivt ikke minst: Hvorfor begynte dere å bruke LiveAgent?

“Fordi vår gratis oppstartsårsplan med Zendesk var over, og vi var fast bestemt på å finne en programvare som tillot oss å få mest mulig ut av pengene. LiveAgent huket alle boksene.”

Pragmatisk og budsjettsparende endte de opp som den rette. For å avslutte dette, la oss bare legge til noe å tenke på. Til tross for all markedsføring av kundesupportprogrammer, kan det smartest å gjøre, være å ta i bruk et alternativ som har alt.

Det betyr ikke at du må nøye deg med et dårligere produkt. Det er faktisk omvendt – det beste valget for deg kan godt være den skjulte skatten du finner når du klikker på den tredje lenken i et Google-søk, ikke den første.

Jack Ikard – Kundeservice Leder @ AquaSprouts

Back

More Stories

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×

Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

We’re available on multiple dates

Avtal en demo