FrëschKëscht
  • Bruk saksscenarier
  • FrëschKëscht

FrëschKëscht

FrëschKëscht startet som et skole prosjekt og har nå transformert seg til et ekte firma takket være suksessen vi hadde som et mini-firma. FrëschKëscht, som betyr “Freshbox” på engelsk, forsyner Luxembourg med eksklusive lokale og sesong produkter i formen av en boks som varierer fra uke til uke.

“Det er ingen suksess uten god kundeservice.”

FrëschKëscht startet å bruke LiveAgent sent i 2020. Før det, brukte vi en normal e-post postboks hvor over 100 e-poster landet vær dag. Det var veldig vanskelig å jobbe på en postboks som et lag fordi det var ingen oversikt i det hele tatt, ingen e-poster kunne bli tilordnet osv. Vi ønsket og gi kunder en god kundeservice, noe vi ikke kunne fordi vi hadde en normal postboks. Dette er grunnene til at vi valgte LiveAgent å vi er veldig stolt av det.

Hva har forandret seg siden vi startet å bruke LiveAgent?

Mye har forandret seg for oss siden vi startet og bruke LiveAgent. Våres indre organisasjon har blitt mye bedre av så lite som å tilordne e-poster, legge til lag-interne kommentarer til e-post og en klar oversikt over hvem som har jobbet på e-poster so langt. LiveAgent har spart oss masse tid når vi skal prosessere våres daglige e-poster. Takket være mange funksjoner som LiveAgent tilbyr, fikser vi billetter dobbelt så fort og kan derfor gi våres kunder raske svar. Våres salg har økt betydelig takket være våres forbedret kundestøtte, som er mulig takket være LiveAgent, sammen med andre ting.

Hva tenker våres ansatte om LiveAgent?

Å ha en hjelpepult applikasjon er et kult, innovativt og hjelpfullt verktøy, men ansatte trenger å kunne jobbe med det samtidig som de er fornøyde. Våres agenter i FrëschKëscht elsker å jobbe med LiveAgent. Så langt har vi ikke fått en eneste negativ kommentar om programvaren. Det er en programvare som er veldig lett å lære seg om du samenligner den med mange andre hjelpepult programvarer. I våres mening, er dette veldig viktig poeng som agentene, som jobber med det, senere også må være fornøyd med. Vær dag, er våre ansatte glad for å fortsette med e-poster med LiveAgent i stede for å jobbe med den vanlige ustrukturerte og tidskrevende postbosken.

Gilles HEINESCH- Med-grunnlegger @FrëschKëscht

Se resten av historiene

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

Start Free Trial x