Idosell
  • Bruk saksscenarier
  • Idosell

Idosell

“Vårt firma utvikler dynamiske salg på nett, som tilbys via SaaS (Software as a Service). Aksjeselskapet IAI SA lager et profesjonelt system for onlinebutikker eller grossistledelse. På utenlandske markeder er tjenesten som IAI SA tilbyr, kjent som IdoSell Shop.”

Idosell begynte å bruke LiveAgent i første halvdel av 2016. Deres supportteam består av 14 høyt kvalifiserte agenter som er klare og i stand til å hjelpe deg effektivt. Denne gruppen av spesialister er i stand til å levere utmerket service til mer enn 4000 kunder fra 10 forskjellige land. Når det gjelder antall supportforespørsler, er de heller ikke på latsiden. Idosells support løser over 1500 forskjellige spørsmål hver måned.

“Vi er ledende i det polske e-handelsmarkedet. Et aksjeselskap, IAI S.A. ble grunnlagt i 2000 og har vært notert på NewConnect-børsen siden 16. desember 2009.”

De henter hovedsakelig kundeproblemer via god gammeldags e-post. Imidlertid ser det ikke ut til at telefonene deres slutter å ringe, ettersom agenter svarer på mer enn 250 samtaler per måned. Bruken av live chat gjør også underverker for dosell, og bringer inn over 180 chattesamtaler per måned.

Årsaken deres for å hoppe ombord og bruke LiveAgent var prosaisk, men likevel logisk. Delte innbokser i Outlook funket bare ikke lenger. Men hva med den viktigste delen, kundetilfredsheten? Idosell kan stolt si at de leverer sitt beste hver eneste dag. I henhold til beregningene oppfylles kundebehovene med et perfekt tilfredshetsnivå på 100%. “Vi har 24 timers responstidstandarder. Alle kan holde styr på saksbehandlingstiden, sette prioriteringer og fjerne saker som ikke lenger er gyldige. ”Sa Paweł Fornalski.

Fantastisk suksess med en utrolig skala

Når du bygger et solid produkt som blir brukt mange i forskjellige markedssegmenter, forretningsmodeller, land eller til og med fokusområder, kan du finne deg selv med et lite smil om munnen. Vi tror at smil er det perfekte “beviset på konseptet” når det gjelder å skape en universell løsning som også skalerer godt. Historien om LiveAgent og Idosell er en hyggelig historie, som understreker ambisjonene til selskapet vårt som faktisk gikk i oppfyllelse.

IAI S.A. introduserte en helt ny tjeneste – IdoSell Booking – i 2013. Tjenesten gjorde det mulig å selge bestillinger online, via mobile enheter og via sosiale medier. Det er rettet mot alle typer feriesteder. For øyeblikket er applikasjonen bare tilgjengelig i Polen og Tyskland, men utvikles også for det britiske markedet.

“Vi er en SaaS-leverandør for nettbutikker, hoteller og sykehus. I Polen er vi nummer 1, så vi samarbeider med mange utviklere og potensielle kunder. Vi må kunne gi svært komplekse svar og utveksle flere meldinger til klienten stoler nok på oss til å bestille tjenestene våre til deres selskap.“

Vi spurte Idosells representanter hva som har endret seg etter LiveAgent-distribusjonen. “Vi kan svare på kundenes salgshenvendelser mye raskere. Vi er også i stand til enkelt å integrere Facebook-meldinger, som ikke ble behandlet veldig bra før LiveAgent kom inn i bildet. Vanligvis ville vi ha svart til de med en automatisk melding og bedt kunden kontakte oss via e-post eller gå direkte til kundeportalen vår å lage en ticket i vårt interne system. Nå behandles Facebook-meldinger på samme måte som e-post er. I tillegg var vi også i stand til å legge til live chat på nettstedet vårt, som virkelig var den manglende brikken i puslespillet. ” sa Paweł Fornalski.

Å støtte kunder er bare den ene siden av saken. Men en helpdesk-programvare med store skaleringsevner kan fungere som det perfekte verktøyet for å oppnå høyere inntekter. “LiveAgent har forbedret responsen vår hos salgsavdelingen. Vi kan få flere kunder uten å miste tilsynet, slik at vi kan vokse enda raskere.. LiveAagent er en gave når vi bygger kundenettsteder, og trenger raskt å finne prisinformasjon eller bestillingsdetaljer. ”

Og hva med favorittfunksjonene deres?

Vi elsker å bruke “ticketoverføring” og “interne kommentarer”! Disse funksjonene var blant hovedårsakene til at vi byttet til LiveAgent. Før hadde vi problemer med å tilordne og koordinere forskjellige forretningsspørsmål fra sak til sak ved å bruke flere e-postmapper i Outlook. Imidlertid kan ledere lett gå seg vill, og miste fokus i det “store bildet”. En annen veldig nyttig funksjon er å “utsette tickets”.

I e-postmappene var det veldig vanskelig å huske å gå tilbake til noen saker på et senere tidspunkt. Vi gjorde det vanligvis med CRM-påminnelser i systemet vårt. Nå med LiveAgent ser lederen alt, og ingen glemmer å gå tilbake til en kunde. Vi elsker også integrering og chat av Facebook-meldinger. ” la Paweł Fornalski til.

Og hva med supportarbeiderne deres? Er de fornøyde med å bruke LiveAgent?

De elsker alle de små detaljene og grensesnittet, noe som gjør det veldig enkelt å jobbe i supportavdelingen. Noen agenter sa til og med at de venter spent på neste ticket, fordi svaret føles så tilfredsstillende.

Paweł Fornalski – Founder & CEO @ IAI S.A

Se resten av historiene

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

Start Free Trial x