Free Trial

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

areto systems1

Areto Systems

Areto Systems tilbyr kredittkortbehandlingstjenester til e-handelsbedrifter i over 140 forskjellige land. Med en robust online betalingsgetaway kan Areto Systems tilby betalingstjenester på nett for kjøpskontoer med lav og høy risiko.

Vi var i en situasjon som både var behagelig og utfordrende på samme tid. Bedriften vokste raskt, og vi måtte ansette flere ansatte siden vi stadig fikk flere forespørsler og salget økte. Vi prøvde å håndtere det ved å bruke e-post, men det ble umulig. LiveAgent dukket nærmest opp som en frelser (ler), sier Justin Farrugia.

Å finne riktig verktøy og levere utmerket kundeservice er spesielt vanskelig i finansverden. Likevel trives selskaper som Areto Systems med store utfordringer. I fjor valgte de å bruke LiveAgent som sitt viktigste støtteverktøy med bare ett mål for øye – å komme så nær perfekt service som mulig. Spoilervarsel: De har lyktes.

Areto SystemsAreto Systems

Areto Systems håndterer supporten med kun 3 agenter, selv om selskapet opererer i et veldig følsomt område innen Finans. Aretos support-spesialister løser mer enn 300 komplekse billetter per måned mens de betjener kunder fra mer enn 140 land. Tillit, lojalitet og tilfredshet er tre ganger så viktig når det gjelder penger. Areto Systems. Areto Systems presterer godt på de viktigste områdene med kundetilfredshetsnivå på ca 99%.

“LiveAgent gir oss mer kontroll og gjør det enkelt å holde alt organisert. Effektiv kanalisering av billetter og derfor mer effektiv ressursforvaltning er også viktige faktorer. Rapporteringsmuligheter, avdelingsfunksjoner og enkel automatisering er utrolig viktig for oss.”

Areto SystemsAreto Systems

De ansatte i Areto elsker å gjøre rent bord før de drar hjem etter en lang arbeidsdag.

“Vi svarer på alle henvendelser innen få timer, og vi etterlater ingen ubesvart billetter på slutten av dagen, la Justin Farrugia til.”

Som en avslutning spurte vi Areto om målene deres når det kommer til kundestøtte.

“Vi ønsker å være så effektive som mulig når det gjelder respons, siden vi er klar over at det å være responsiv og effektiv gjør kunden roligere og mer fornøyd. LiveAgent hjelper oss med å oppnå effektivitetsnivå vi ønsker for å levere en rask service til mange kunder med et lite team. “

Vi ønsker dere lykke til. Go Areto!

Justin Farrugia – Managing Director @ Areto Systems.

Back

More Stories

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×

Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

We’re available on multiple dates

Avtal en demo