Areto Systems
  • Bruk saksscenarier
  • Areto Systems

Areto System

Areto Systems tilbyr kredittkortbehandlingstjenester til e-handelsbedrifter i over 140 forskjellige land. Med en robust online betalingsgetaway kan Areto Systems tilby betalingstjenester på nett for kjøpskontoer med lav og høy risiko.

Vi var i en situasjon som både var behagelig og utfordrende på samme tid. Bedriften vokste raskt, og vi måtte ansette flere ansatte siden vi stadig fikk flere forespørsler og salget økte. Vi prøvde å håndtere det ved å bruke e-post, men det ble umulig. LiveAgent dukket nærmest opp som en frelser (ler), sier Justin Farrugia.

Å finne riktig verktøy og levere utmerket kundeservice er spesielt vanskelig i finansverden. Likevel trives selskaper som Areto Systems med store utfordringer. I fjor valgte de å bruke LiveAgent som sitt viktigste støtteverktøymed bare ett mål for øye – å komme så nær perfekt service som mulig. Spoilervarsel: De har lyktes.

Areto Systems håndterer supporten med kun 3 agenter selv om selskapet opererer i et veldig følsomt område innen Finans Aretos support-spesialister løser mer enn 300 komplekse billetter per måned mens de betjener kunder fra mer enn 140 land. Tillit, lojalitet og tilfredshet er tre ganger så viktig når det gjelder penger. Areto Systems. Areto Systems presterer godt på de viktigste områdene med kundetilfredshetsnivå på ca 99%.

“LiveAgent gir oss mer kontroll og gjør det enkelt å holde alt organisert. Effektiv kanalisering av billetter og derfor mer effektiv ressursforvaltning er også viktige faktorer. Rapporteringsmuligheter, avdelingsfunksjoner og enkel automatisering er utrolig viktig for oss.”

De ansatte i Areto elsker å gjøre rent bord før de drar hjem etter en lang arbeidsdag.

“Vi svarer på alle henvendelser innen få timer, og vi etterlater ingen ubesvart billetter på slutten av dagen, la Justin Farrugia til.”

Som en avslutning spurte vi Areto om målene deres når det kommer til kundestøtte.

“Vi ønsker å være så effektive som mulig når det gjelder respons, siden vi er klar over at det å være responsiv og effektiv gjør kunden roligere og mer fornøyd. LiveAgent hjelper oss med å oppnå effektivitetsnivå vi ønsker for å levere en rask service til mange kunder med et lite team. “

Go Areto!

Justin Farrugia – Managing Director @ Areto Systems

Se resten av historiene

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

Start Free Trial x