Free Trial

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

evilleSuccessStory 1

E-ville

E-ville har 4 personer som jobber fulltid med kundestøtte. De tilbyr støtte til over 100.000 kunder i 2 land. Er ikke dette fantastisk ? E-ville’s gode supportteam går gjennom 4000 (!) billetter hver eneste måned. Deres hovedkommunikasjonskanal er via e-post og en delt innboks i Thunderbird, som de ikke lengre mener strekker til.

Hovedmålet ved å bruke en helpdesk-programvare er for å forbedre kundeopplevelsen. Dette er hva LiveAgent har gjort for eshop E-ville.com. “uten sidestykke effektiv eller “kundetilfredshet” alt vi ønsker, men det er ingen nytte å bruke disse begrepene uten gode fakta og tall. La oss ta en titt på hva vi har her.

“Vi har brukt LiveAgent helt siden våren 2016, og vi er veldig glade for at vi kan jobbe fra hvilken som helst datamaskin og at kundene får utført tjenester av akkurat samme kunde personell – forteller administrerende direktør Ville Majanen.”

Hva gjør deres støtte bedre og annerledes sammenlignet med annen konkurranse?

“Jeg tror vi er mer personlige, mer rettferdige og i tillegg mer vennlige. Dette utgjør den store forskjellen.”

Vår help-desk løsning hjelper E-ville til å oppnå deres ultimate mål: “Våre kunder trenger å få en raskere respons og tillegg en god service.” Forteller Ville Majanen.

“”Vår suksess er bygd på å tilby hele opplevelsen. Det er i vår beste interesse å holde kundene våre fornøyde. Dette kan ikke gjøres uten en god helpdesk-løsning som LiveAgent tilbyr.”

Hva har endret seg etter utplasseringen av LiveAgent?

Vel, hvem er vell mer kvalifisert til å svare på dette spørsmålet enn selve E-ville sjefen for kundeservice selv ?… “Alt er på ett sted! Før måtte vi bruke flere apper eller betale for integrasjoner. LiveAgent gjør at vi kan gi den beste kundeservicen uten at det koster shorta, og at det ikke går på bekostning av våre viktige beredskap.”

Teamet vårt på LiveAgent verdsetter kundenes tilbakemeldinger fremfor alt. Vi står for det vi sier og vi tørr derfor å stille disse vanskelige spørsmålene som for eksempel: Hva er tilbakemeldingene du har fått fra ditt støttepersonell ? Vi føler oss stolte når våre kunder fra E-ville svarer: “Vi har ingen klager overhodet!”

Ville Majanen – CEO @ E-ville.com

Back

More Stories

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×

Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

We’re available on multiple dates

Avtal en demo