>Habrahabr er en Russisk samarbeidene blogg, grunnlagt i juni 2006, med elementer av sosiale nettverk om IT, informatikk og alt som er relatert til internettet. Det er den 25te mest populære websiden i Russland.
Besøkende har skrive i de kollektive og personlige knutepunktene, publisere personlige lyder eller videoer, lese blogger, søke etter selskaper for å finne nye jobber og selvsagt kommunisere med andre personer, forent av like ideer og mål.
Et problem og løse
Impulsen til Habrahabr for å starte og lete etter en hjelpepult programvare var et økt antall av innkommende e-poster. Som alle selskap ville, gjorde de undersøkelser tidlig i 2012 og ikke senere, forsto de at LiveAgent passet best. De fant måte LiveAgent håndterte innkommende e-post kommunikasjon på veldig beleilig.
“Å kunne samle e-poster fra alle våres prosjekter var en spillveksler for oss.”
Våres mål er å svare på alt
“Nøkkelen til å oppnå perfekt kundetilfredshet for oss er å svare alle innkommende meldinger. Delte postbokser gir oss ikke nødvendige funksjoner for at dette skal skje, men, LiveAgent gjør. Ved å samle e-poster fra alle våres prosjekt i LiveAgent, har vi muligheten til å ha 100% kontroll over alle kunde spørsmål og vi er sikre på at ingen e-poster blir lagt igjen bak oss.”
Topp 3 funksjons valg
Dette er de 3 funksjonene i LiveAgent som Habrahabr finner mest beleilig:
- autokoder (og andre regler)
- Hermetiske meldinger
- Billett overføring og notater
“Takket være LiveAgent kan våres to hjelpepult agenter lett løse flere en 150 billetter per dag.”