Free Trial

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

laleurope

L&L Europe

L&L Europe er et selskap som bygger og driver nettcasinoer.

Hei, jeg heter Susan og jeg er kundeservicesjef hos L&L Europe. L&L Europe er et selskap som bygger og driver nettcasinoer. Vi har for tiden 13 merker over hele verden, og vi er overbevist om denne løsningen kombinert med våre merkevarer er en fin måte å skille oss ut i spillbransjen. Vi tror også at hvis vi ønsker å tilby et flott produkt og et flott casino, må vi tilby utmerket kundesupport. Vi ønsket å finne en helpdesk som kan hjelpe oss med å nå dette målet, og vi kom raskt over LiveAgent, som har vært et perfekt verktøy for oss. LiveAgent hjelper oss med å oss samle all kundeinformasjon og spørsmål i ett enkelt system. Kundene har muligheten til å kontakte oss via LiveAgent på tre forskjellige måter. Enten via kontaktskjemaet, e-postsystemet eller live chat. Siden vi er et selskap med flere merkevarer, har vi opprettet en annen avdeling i LiveAgent for hvert eneste merke som vi har, og dette gjør at vi kan holde alle merkene atskilt, men samtidig gir det oss fortsatt en god oversikt over eventuelle egne billetter som kan trenge litt oppmerksomhet. Avdelingene tillater oss også å tildele bestemte agenter til bestemte avdelinger. Siden noen agenter har andre språkkunnskaper enn andre, som kan matche med forskjellige merker. For å optimalisere responstiden bruker vi flere forskjellige funksjoner. Den første er for eksempel skrivevisning i sanntid, fordi våre agenter er i stand til å se hva kundene kommer til å spørre når de begynner å skrive den, og de kan allerede konfigurere svaret på forhånd. En annen funksjonalitet som virkelig hjelper til med teser, for eksempel – de forhåndsdefinerte svarene og meldingene, ofte stilte spørsmål, kan stilles i løpet av sekunder med disse funksjonene. Vi bruker flere rapporteringsalternativer i LiveAgent. Når agentene våre jobber med billetter, vil de bruke tack-system for å se hvilken type rangert kunde som kontakter oss  Ved å lage takrapporter kan vi enkelt følge med på hva kundene kontakter oss mest om, og også umiddelbart merke til at det har vært økning i et bestemt område. Vi bruker også agentens ytelsesrapport og rangering for å se hvilke av våre agenter som klarer seg best, og om det er nødvendig med ekstra trening. I løpet av de siste to årene har vi lagt merke til en åtte hundre prosent økning i mengden chatter som våre agenter håndterer per måned. Fleksibiliteten til LiveAgent har virkelig hjulpet oss gjennom denne veksten, fordi vi er i stand til å justere hvilken som helst funksjonalitet når det er nødvendig, og dette vil tillate oss å kunne fortsette å bruke LiveAgent når vi går enda mer.

Back

More Stories

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Schedule a one-on-one call and discover how LiveAgent can benefit your business.

We’re available on multiple dates

Schedule a demo