Martinus
  • Bruk saksscenarier
  • Martinus

Martinus

Martinus.sk er den største nettbokhandelen og den største nettbutikken i Slovakia (i følge nummer av serverte kunder.) Martinus har vunnet flere priser som “best” og “mest favorisert” Slovakia nettbutikk i flere uavhengige spørreundersøkelser.

“Kunde tilfredshet er våres hovedkriterium for suksess.”

Martinus startet å bruke LiveAgent i juli 2011. Før det, brukte de deres egen innhus løsning. Det gamle systemet hvor kunders forespørsler endte opp i en delt postboks. Hvor agenter valgte hvilke e-poster de ville svare, var ikke bra nok. De ønsket å ta deres kundestøtte et steg lengere og de ønsket et system hvor de ikke bare løste spesifikke forespørsler, men hvor de hadde hele kundebehandlingen under ett tak.

Svare, billett historie og analytisk

“Vi ønsket og administrere flyten av kunde forespørsler og øke svars prosessen. På den tiden ønsket vi å ha en historie av alle svarene og alternativet til detaljerte analytisk.”

Foruten om det vanlige kravet for en hjelpepult a programvare som billettering, automasjon og analytisk, Martinus har også fått tilpasning gjort.

“LiveAgent var villig til å innlemme forespørsler på en rekord tid.”

Hva har forandret seg etter å ha byttet til LiveAgent?

Å bytte til LiveAgent har gitt oss en betydelig bedre administrering av kunde forespørsler og raskt forkortet tiden vi bruker på å svare kunder. Takket være LiveAgent, kan vi være sikre på at alle billettene blir løst. Det sparer oss også masse tid, fordi agenten kan ikke bare se sine tidligere samtaler med en kunde på en billett tråd, men også en hel historie av tidligere billett tråder og svar. Dette lar få et rask bilde av kundene og svare hans eller hennes svar mer nøyaktig.

I tillegg, var det også mulig for oss å koble våres handlevogn til LiveAgent via API, takke være det kan vi se nåværende ordre og andre kunders data fra våres system, noe som etter vært øker og forbedrer all kommunikasjon med kundene. Snakk om fordeler – takket være samtale statistikken, kan vi raskt evaluere kvaliteten på arbeide til individuelle agenter eller effektivt administrere flyten av forespørsler fra våres kunder.”

“Billettering gjør det super lett og beleilig å håndtere tusenvis av kunde spørsmål.”

Fra støtteagentens synspunkt

Å ha en hjelpepult applikasjon er innovativt, kult, hjelpe mye, osv. Men hva om dine søtte representanter ikke liker det og hater å bruke det? Ja, det er et problem. The er derfor vi, på LiveAgent, fokuserer like mye på å lederen og de ansatte. Martinus agenter elsker at det er web-basert og de kan lett logge inn fra hvor som helst når som helst. Også, om noen er borte, kan de lett bytte ut den personen.

“Våres støtte representant liker virkelig at de har alt i siktet. Den siste gjennomføringen av ringesenter til LiveAgent har også fått god tilbakemelding fra de ansatte.”

“Våres støtte representant elsker å bruke LiveAgent.”

Martin Strba – Kundeservice leder @Martinus

Se resten av historiene

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

Start Free Trial x