Zlava dna success story

Zľava Dňa

ZlavaDna er en deal-of-the-day nettside som har rabatterte gavekort som kan brukes hos lokale selskaper.

Det finnes ingen bedre følelse enn å gjøre et godt kupp på nye antrekk, høytider eller gaver. ZlavaDna er nummer én blant nettsteder for tilbud og kuponger i Slovakia og Tsjekkia og et av de raskest voksende selskapene i Sentral-Europa.

ZlavaDnas kundetilnærming

ZlavaDna er kjent for sin innovative tilnærming til å adressere nye kunder. De innså raskt at kundeservice kan være en rimelig måte å markedsføre på. I mars 2014 har ZlavaDna begynt å bruke LiveAgent for å gi bedre og raskere kundestøtte. For tiden sysselsetter de 8 støtteagenter som løser rundt 9000 forespørsler i måneden via live chat og e-post.

For det første brukte de Gmail for e-postkommunikasjon. Mange ansatte druknet i alle disse meldingene, og derfor ble de tvunget til å finne en måte å håndtere og svare på kunde-e-poster mer effektivt. Ettersom antallet e-poster og samtidig også antallet agenter økte, trengte de å forenkle arbeidet og unngå duplisering av å løse kunders spørsmål. Det var da de sa STOPP til Gmail og begynte å se seg om etter en bedre løsning.

“Vi prøvde Zendesk, Freshdesk og Kayako, men de kunne ikke konkurrere med LiveAgents funksjoner og en veldig attraktiv pris.”

Hei, det er Juraj fra ZlavaDna. Det er ca 100 ansatte i selskapet vårt, hvorav 5 er kundeserviceteamet. ZlavaDna er en deal-of-the-day nettside som har rabattkuponger som kan brukes hos lokale selskaper. Det finnes ingen bedre følelse enn å gjøre et godt kupp på en hyggelig ferie, gave eller en romantisk middag. ZlavaDna er blant de beste og raskest voksende nettstedene for tilbud og kuponger i Sentral-Europa. Med det økende antallet kunder, kommer en høyere etterspørsel etter bedre kundestøtte. LiveAgent hjelper oss med å skalere vår kundeserviceinnsats og tilpasser oss veksten vår enkelt. Det er vårt daglige utstyr, og jeg kunne ikke tenke meg å jobbe uten det. LiveAgent hjelper oss med å levere svar raskere og holde oss nærmere kundene våre. For å få en grov idé, siden 2010 har vi hatt rundt 1,5 millioner kunder som bruker tjenestene våre. Vi håndterer over 5.000 e-poster, 2.000 chatter og over 1.500 samtaler hver måned med vårt kundeserviceteam. Med LiveAgent kan vi enkelt spore historikk over all tidligere kommunikasjon med hver kunde. Det gir støtteteamet vårt viktig innsikt om andre spørsmål som kunden har møtt før, og hjelper oss også å unngå å stille dupliserte spørsmål. Derfor er hele kommunikasjonen raskere og kundeopplevelsen mer strømlinjeformet. Når vi trenger hjelp til å sette opp noe i lisensen vår, er supportgutta fra LiveAgent alltid der for å hjelpe. Jeg har ikke hatt annet enn den perfekte kundeopplevelsen så langt. Kundetilfredshet til både partnere og sluttkunder er vår hovedprioritet her i ZlavaDna. LiveAgent er et flott verktøy som hjelper oss med å nå begge disse målene.

Zľava Dňa

Før ZlavaDna begynte å bruke LiveAgent, brukte ikke noen live chat-applikasjoner. Etter å ha implementert en live chat-knapp på nettstedet deres, var økningen av kundenes spørsmål betydelig. I tillegg til 9000 besvarte e-poster i måneden, kan de også hjelpe 1000+ kunder via live chat i sanntid.

“Å kunne løse kundespørsmål i sanntid med live chat hjalp oss med å redusere billettbelastningen med 25 %.”

Forbedringer og kundetilfredshet

LiveAgent forenklet arbeidet til ZlavaDnas kundeserviceavdeling ved at alle kunders spørsmål (billetter) nå besvares innen 24 timer. “Dette kunne definitivt ikke vært mulig uten LiveAgent.”

“Vi oppnådde en tosifret økning i kundetilfredshet.”

Fra supportagentens perspektiv

“Så langt har alle vært fornøyde med LiveAgent. Det gjør det mulig for oss å evaluere arbeidsflyten på en mer transparent måte og øker den generelle effektiviteten til kundeservicen vår.”

ZlavaDnas mål er å løse billetter enda raskere og øke effektiviteten til deres kundeservicerepresentanter.

Peter Blazecka – PR & Markedssjef @ ZlavaDna

Tilbake
Flere Historier

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo