Satur
  • Bruk saksscenarier
  • Satur

Satur

Med Satur bekymringsløs på veien rundt verden i 100 år

Tradisjon og stabilitet

Vi har gitt deg uforglemmelige reise erfaringer i 100 år. boende og sightseeing turer i Europa og eksotiske, cruise, ski og velvære har allerede gledet 5 generasjoner av fornøyde klienter.

90000 klienter

Akkurat så mange fornøyde klienter velger mellom en bred rekkevidde av ferier og reiser med oss for å slappe av eller utforske vært år.

150 medlemmer av laget

Et brett lag av profesjonelle deltagere, guider, animasjoner og reisekonsulenter tar vare på din bekymringsfrie ferie.

7 dager av uken

det bredeste nettverket av 43 merker, 600 avtalepartnere, infoline, live-chat og websider gir oss muligheten til å være med deg uansett tid i det dine reiseplaner starter.

Satur barn

Et lag av nøye utvalgte og profesjonelle trenet animasjoner vinner hjerte til barn hver sesong. Klienters tilfredshet med Planet Fun familie klubb når helt opp til 96%.

… Alt dette ved hjelp og utmerket samarbeid av LiveAgent.

Omfattende kommunikasjon på en plass.

I fortiden, brukte vi LiveAgent primært som et chat verktøy for online kommunikasjon med klienter gjennom en webside. Senere, startet vi aktivt å bruke applikasjonen for kommunikasjon for selekterte e-post adresser, hvor vi trengte å ha en oversikt over krav og løsninger. Våres firma SATUR har det største salgs nettverket av alle reisebyråene i Slovakia og det var derfor bare snakk om tid før vi skaffet oss selgere fra hele Slovakia, via deres e-post adresser på en plass.

Vi kan for tiden, lett spore historien av komplett kommunikasjon med en hver av kundene. Dette gir våres salgslag viktig informasjon om alle henvendelsene og spørsmålene som kunde tidligere har møtt med oss, og det vil også hjelpe oss å monitorer hvor effektivt våres salgspersoner håndterer disse henvendelsene.

… våres interne kommunikasjon har også regler

Våres ordinasjons struktur er ganske omfattende og vi har flere avdelinger, hvor det trengs daglig kommunikasjon. Derfor, har vi bestemt oss å lage den innvendige kommunikasjon så effektiv som mulig, å vi har laget kontoer til hver av kollegaene i hver av avdelingene. blant annet, er innvendig chat veldig populært.

LiveAgent er også som en kunnskapsbase for våres kollegaer

På tidspunktet av koronakrisen, ble vi tvunget til og endre måten inn-hus trening og deling av dynamiske endrings informasjon som var trengt for våre daglig arbeidsgivere. Vi valgte mange forskjellige alternativer, som intranett, delte filer, elektronisk håndbok og mer. Til slutt, var beslutningen og starte bruken av “kunnskapsbase” i LiveAgent applikasjonen, og vår operatører kan ikke rose denne metoden nok. All informasjonen er tilgjengelig på en plass med muligheten for full-tekst søk, det er i tillegg veldig enkelt og oppdatere dataen med denne metoden og den kan gi våres kollegaer gjennom hele Slovakia opp-til-tid informasjon.

Jozef Granec, SATUR

Se resten av historiene

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

Start Free Trial x