Oppsett av kundesenter – Design og struktur
Bygg et kundesenter som er enkelt å navigere, med hilsener og meldinger som gir en sømløs opplevelse for innringere. Bemann med spesialiserte agenter, ha egnet utstyr, organiser prosessene og lag gjenopprettingsplaner for uavbrutt service.
En dedikert hub med kundeportal programvare
Opprett en kundeportal og kunnskapsbase for selvbetjening. Sammenlign LiveAgent Selvbetjening pris med konkurrenter: LiveAgent $9, Crisp ubegrenset, Kustomer $89, Genesys $75, Dashly $70, Zendesk $69, Zendesk Talk $69, Zopim $69, HubSpot Service Hub $50, TeamSupport $50, Bitrix24 $49.
Hjelpepult programvare for myndigheten
Få en profesjonell hjelpepult til en rimelig pris med ingen skjulte kostnader eller bindende avtaler. Registrer deg for en gratis prøveperiode i 14 dager.
ConnectWise alternativ - LiveAgent
Agent.LiveAgent kombinerer live-chat, billettering og automasjon for å gi eksepsjonell kundestøtte. Prøv vår gratis prøveperiode for å se hvorfor vi er et godt alternativ.
Ser du etter et TeamSupport-alternativ?
LiveAgent er et programvareselskap som tilbyr kundeserviceløsninger og kommunikasjonsverktøy som chat, telefonsamtaler og sosiale medier. Klienter kan abonnere på deres nyhetsbrev for oppdateringer og rabatter.
Vi setter pris på at du nylig registrerte deg for en LiveAgent.
En melding vil bli sendt til e-postadressen din som inneholder påloggingsdetaljer, rett etter at kontoen din er installert.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Vi er tilgjengelig på flere datoer