WP sjekkliste-plugin gir flere fordeler, som redusert fluktfrekvens, økt nettstedtrafikk, forbedret merkekjennskap og brukeropplevelse. Det gir en enkel måte å lage oppgavelister for nettstedet ditt, og kan brukes i ethvert tema som støtter kortkoder. Det er viktig å forstå forskjellene mellom populære sjekkliste-plugins når man velger en.
Forbedre med WordPress-plugins
En SEO-plugin har blitt utviklet for automatisk opprettelse av interne lenker til artiklene dine basert på søkeordene du legger inn. Dette vil redusere behovet for teamet ditt å legge til disse interne koblingene manuelt, og vil også tillate massimport av søkeord, svartelisting av spesifikke nettadresser og angi antall interne lenker for hver artikkel. Dette vil igjen forbedre brukeropplevelsen og gi bedre rangering i Google.
Funksjonsrik, lynrask live chat for WordPress
Både B2B- og B2C-selskaper bruker live chat for salg og markedsføring. Kundene er mer tilbøyelige til å kjøpe fra selskaper som tilbyr live chat-støtte, og LiveAgent live chat-plugin for WordPress-nettsteder kan være en god løsning. Deres chat-widget er den raskeste på markedet og proaktiv chat kan øke salget og engasjementet. Avansert chat-ruting og intern samarbeidschat hjelper teamet ditt med å gi bedre støtte. Nettstedsovervåking og sanntids skrivevisning øker også kundeopplevelsen.
Søkewidgeten lar besøkende søke i artikler, fora og forslagstavler direkte på nettstedet. Forslag til artikler vises i sanntid, og søkeresultater kan klikkes for å vise innholdet i kundeportalen. Widgeten kan tilpasses med ulike designelementer og HTML-kode kan brukes til å lage en egendefinert versjon. LiveAgent tilbyr også en prøveperiode for deres kundeserviceprogramvare.
HelpSpot alternativ - LiveAgent
LiveAgent er en banebrytende programvareløsning som tilbyr live chat og help desk-funksjoner til over 40 000 bedrifter over hele verden. Med LiveAgent kan du øke inntektene med 30%, øke kundetilfredsheten med 97% og øke kundeverdien med opptil 16 ganger. LiveAgent tilbyr også kundesupport døgnet rundt. Les attester for å finne ut hvorfor kunder bytter til LiveAgent fra andre helpdesk-løsninger og realiser forretningsmålene dine med denne innovative programvaren.
En dedikert hub med kundeportal programvare
En kundeportal programvare kan hjelpe kunder med å finne svar på spørsmål uten å vente på hjelp fra agenter, samtidig som den forbedrer agent produktiviteten. LiveAgent sin kundeportal inneholder en kunnskapsbase, forum og tilbakemeldinger fra kunder. Ved å opprette en kundeportal kan du gi kundene dine tilgang til informasjon de trenger og frigjøre representantene dine fra vanlige spørsmål. Samtidig kan du opprette et dedikert sted for kundene dine å søke etter relevante kunnskapsbase artikler og diskutere nye funksjoner eller forbedringsforslag. Med LiveAgent sin selvbetjening til en lav pris i forhold til konkurrerende plattformer kan det lønne seg å vurdere denne kundeportal programvaren.
Vi setter pris på at du nylig registrerte deg opp for en LiveAgent.
En melding vil bli sendt til din e-postadresse som inneholder innloggings detaljene, rett etter kontoen din er innstallert.
Vis du venter en stund, etter innstallasjonen er ferdig vil du få dirkete tilgang til din konto her i fra.
Etter prossesen er over, vil vi sende inn loggings detaljene til din postboks.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Vi er tilgjengelig på flere datoer