Utallige metoder for forbedring med
ett verktøy

Begrens antall kunder som ikke fullfører handelen med hjelp av LiveAgent

  • ✓ Ingen oppstartskostnader    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
Brukt av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Begrens & gjenvinn forlatte handlekurver

Antall forlatte handlekurver har en sammenheng med flaskehalser i kjøpsprosessen. Ofte får ikke kunden svar på sine spørsmål eller at kjøpeprosessen er for komplisert eller avvisende. LiveAgent gir deg mulighet til å begrense antall forlatte handlekurver betraktelig, og en sjanse til å gjenvinne kunder gjennom sin avanserte livechat og automatiseringsløsninger.
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Definition of cart abandonment

Hva er forlatte handlekurver?

Forlatelse er en terminologi som beskriver en besøkende på et nettsted som forlater siden uten å gjennomføre en ønsket handling. Et eksempel på dette er kunder som legger ting i handlekurven, men forlater uten å gjennomføre handelen.

Hva er et OK antall forlatte handlekurver?

Våre siste opplysninger om forlatte handlekurver fra 2019 sier at det globalt ligger på 69,91% fordelt over alle sektorer. Men, det er viktig å notere seg at antallet varierer etter sektor, da ulike nettsider har veldig forskjellig kjøpsprosesser og kundeatferd.
Acceptable cart abandonment rate
Fight cart abandonment

Kan man begrense antall forlatte handlekurver?

Forlatte handlekurver i nettbutikker kan være frustrerende og stressende. Heldigvis kan antallet reduseres med flere taktikker og strategier slik som å forbedre nettopplevelsen, gjøre kjøpsprosessen så enkelt som mulig og også via å bygge tillit, lojalitet og bevissthet. Bedrifter demonstrerer hele tiden at implementering av flerkanals kundebehandlingssystem kan hjelpe og gi gode resultater.

Glade kunder er de beste kundene

Vi tilbyr migrasjonsstøtte fra de fleste av de mest populære kundeserviceløsningene.

Hvorfor forlater kunder handlekurvene?

For komplisert eller langtekkelig kjøpsprosess

For å unngå at kundene leter etter alternativer er det avgjørende at man tilbyr sanntid kundeservice i kjøpsprosessen, spesielt om den er lang eller kompleks. Kjøpsprosessen kan anses som komplisert dersom du etterspør for mye informasjon eller krever at kunden registrerer seg for å handle. Det er viktig å huske at prosessen bør være så kort og enkel som mulig.
Complicated and lengthy checkout
No support

Ingen kundestøtte

Ved å tilby sanntid kundestøtte i kjøpsprosessen kan du begrense antall forlatte handlekurver med doble sifre og øke konverteringsraten samtidig. Vær tilgjengelig for å svare på alle spørsmål som dine kunder kan ha om produkter, levering eller pris.

"Jeg bare ser"

Fordi kunder er vant med teknologi og alltid på utkikk etter det beste kjøpet legger de ofte produkter i handlekurven samtidig som de leter etter de samme produktene i andre nettbutikker med bedre vilkår (levering, pris, tid og sted for levering). I essens har ikke disse kundene bestemt seg enda for hvilken side de skal handle fra. Ved å benytte proaktive chat-invitasjoner kan du enkelt tilby kunden en positiv opplevelse som overbeviser dem om at din nettbutikk er den riktige å handle fra.
Only browsing

Metoder for å begrense forlatte handlekurver

Tilby livechat kundestøtte

Ifølge Forrester sier 44% av kunder at å “få spørsmål besvart av en levende person mens man er i kjøpsprosessen er en av de viktigste tjenestene en nettside kan tilby.”

Overvåk på hvilke sider kunder forlater

Finn ut eksakt hvor i kjøpsprosessen dine kunder forlater handlekurvene. LiveAgents avanserte funksjonalitet lar deg overvåke hvilke sider kundene dine er på, og hvor lenge de er der.

Flerkanals kundestøtte

53% av kunder er tilbøyelige til å forlate kjøpet sitt hvis de ikke kan finne raske svar på sine spørsmål. Tilby kundestøtte via livechat, FAQ, sosiale medier, e-post, og mer.

Bekjemp forlatte handlekurver med LiveAgent

Ultimate omni-channel help desk software experience

Tilby sanntid kundestøtte

Sjekk vår video for å lære mer om hvordan man kan tilby sanntid kundeservice til dine nettbesøkende. Benytt deg av proaktive chat-invitasjoner for å få brukere til å chatte med deg i sanntid. Ta det et steg lengre med LiveAgents avanserte funksjoner som lar deg overvåke hvilke sider dine besøkende er på, og hvor lang tid de bruker på hver individuelle side.

Automatiser e-poster for forlatte handlekurver

Hvis du oppretter fornuftige tidsbestemmelser lar LiveAgent deg automatisk generere e-poster til kunder som forlater handlekurvene etter 24 timer (eller et annet tidsrom). E-poster for forlatte handlekurver har åpningsstatistikk høyere enn 45%, klikkrate på 50%, og konverteringsraten på de som klikker er 50%.
Automate emails
Highest security standards

Stol på de beste sikkerhetsstandarene

LiveAgent tilbyr markedsledende sikkerhetsstandarder som samsvarer med de til en hver tids gjeldende krav. Dine private data er trygge og kryptert, lagret innen EU, USA eller Asia basert på dine preferanser. LiveAgent er også fullstendig i samsvar med GDPR og følger den seneste “beste praksis” i SaaS.
Peter Komornik

LiveAgent kombinerer utmerket livechat, kundehenvendelseshåndtering og automatisering som lar oss tilby enestående kundestøtte til våre kunder

black Slido logo

Tilby flerkanals kundestøtte

I tilleg til å tilby sanntid kundestøtte kan LiveAgent hjelpe deg å strømlinjeforme alle dine kommunikasjonskanaler. Ved å koble et ubegrenset antall telefonnumre, e-postadresser, sosiale medie-kontoer, kunnskapsbaser og kundeportaler til din LiveAgent-konto, kan du gi rask og effektiv kundestøtte på alle kanaler dine kunder benytter.
Detailed Help Desk Feature Overview | Live Agent09:58Youtube video: Detailed Help Desk Feature Overview
Live Agent
Create self service portal in LiveAgent

Opprett selvhjelpsportaler

Ved å opprette selvhjelpsportaler gir du dine kunder mulighet for å finne svar på sine spørsmål selv. Selv om livechat er ønsket og nødvendig er det noen kunder som ikke ønsker å snakke med noen. Ved å tilby dine kunder en kunnskapsdatabase eller kundeportal vil din bedrift fremstå som legitim og troverdig.

Hva gjør vårt kundebehandlingssystem til det riktige valget?

LiveAgent har vært det mest anmeldte og høyest rangerte kundebehandlingssystemet for små bedrifter i 2020.
Over 21.000 bedrifter fordelt over forskjellige sektorer har valgt LiveAgent for sine kundebehandlingsbehov.
Med 180+ funksjoner og tjenester, 40+ integrasjoner og endeløse konfigurasjonsmuligheter vil verktøyene enkelt tilpasses din bedrifts behov.
Helt skybasert, sikker og enkel å sette opp og bruke. Kom i gang med LiveAgent på minutter.

Fornøyde kunder? Uvurderlig.

Tilby upåklagelig sanntid kundeservice for å begrense antall forlatte handlekurver i din nettbutikk. Med LiveAgent er det enkelt.
9$ Måned

Small virksomhet

  • Ubegrenset billetthistorikk
  • 3 e-postadresser
  • 3 kontaktskjemaer
  • 1 API-nøkkel
$29 Måned

Medium virksomhet

  • Alt i liten, pluss
  • 10 e-postadresser
  • 3 live chat-knapper
  • Avdelingsledelse
0$ Måned

Gratis

  • 7 dagers billetthistorikk
  • 1 e-postadresse
  • 1 chat knapp
  • 1 kontaktskjema

Du vil være i gode hender!

Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!

Prøv det nu gratis Ingen Kreditt Kort Kreves
Relaterte artikler tilBegrens antall kunder som ikke fullfører handelen
LiveAgent er den mest anmeldt og #1 vurderte hjelpepult programvaren for SMB i 2019. LiveAgent er den mest anmeldte hjelpepult programvaren for myndigheter i 2019.

Hjelpepult programvare for myndigheten

Få en profesjonell hjelpepult til en rimelig pris med ingen skjulte kostnader eller bindende avtaler. Registrer deg for en gratis prøveperiode i 14 dager.

LiveAgent har mer enn 175 funksjoner, over 40 integrasjoner og en flott pris. Se hvorfor du bør bytte fra HelpCrunch til LiveAgent.

Leter du etter et HelpCrunch-alternativ?

LiveAgent er et anbefalt alternativ til Helprace og ConnectWise. Det tilbyr kostnadseffektive løsninger for kundestøtte og kommunikasjon, og hjelper med å øke inntektene og kundetilfredsheten.

LiveAgent migrering er enkelt med en av våre forhåndsbygde plugins. LiveAgent er tilgjengelig i 43 forskjellige språkoversettelser og støtter widgets som kan tilpasses språk. LiveAgent tilbyr en evig gratis plan, samt tre andre planer for rimelige priser.

Si farveltil trege løsninger som ikke leverer

LiveAgent er den mest vurderte helpdeskprogramvaren for SMB i 2020. 14 dagers prøveperiode og ingen kredittkort kreves. Prisene starter på $9/måned.

Vil du skifte fra OTRS? Du kan skifte til LiveAgent ved hjelp av våres plugg inn eller så kan du kontakte oss så vi kan ta hand om det for deg.

Vurderer du migrering tilbyd av OTRS

Lag og stiliser din egen kunnskapsbase og forbedre kundetilfredshet med selv-hjelp verktøy og et tilpasset design. Prøv LiveAgent gratis nå.

LiveAgent er et perfekt HelpSpot-alternativ. Introduser deg for vårt utrolige multikanal billettsystem og start din gratis prøveperiode.

HelpSpot alternativ - LiveAgent

LiveAgent er anbefalt som en bedre løsning enn Kayako. Det hjelper med kategorisering av billetter og forbedrer kundeservice.

LiveAgent tilbyr en gratis billettprogramvare som effektiviserer e-post, live chat, kundesenter og kunnskapsbasekommunikasjon i én samlet innboks.

Gratis billettprogramvare

Langsomme responstider og mangel på klarhet og åpenhet er fremtredende problemer i kundeservice, ifølge studier og forbrukere.

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo