Hold øye med kundene dine hele tiden

Vil du vite hva kundene dine gjør og sier på nettet? Vil du spore alle deres forespørsler med ett verktøy?

Da er LiveAgent sitt kundesporingsprogram verktøyet for deg! Forbedre kundetilfredshet og salg fra og med i dag.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Spor, effektiviser, lær av innsikt og fortjeneste

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Mer innsikt, flere salg

Spor all kundebevegelsen med et enkelt sporingsverktøy for kunder.

Se hvilket nettsted som henviste dem til deg, hvor lenge de har besøkt nettstedet ditt, hvilke produkter de er interessert i, hvilken tidssone de er i eller hvilket land de kommer fra.

LiveAgent failed payment message

Dekk alle berøringspunkt

Vi tilbyr et omnikanal kundesporingsprogramvare som kobles til Twitter, Instagram, Facebook, and Viber.

Den kan også integreres med et ubegrenset antall e-post adresse og telefonnummer, samt live chat og en kundeportal for å sikre at alle spørsmål blir behandlet under ett og samme tak.

Bli med i samtalen

Vår kundesporingsprogramvare lar deg spore unike søkeord på Twitter.

Svar på spørsmål eller bekymringer fra kunder enkelt selv om du ikke er tagget eller nevnt i tweets.

Start din GRATIS prøveperiode i dag Gratis 14-dagers prøveversjon    Ingen kredittkort kreves

Vit alt som er å vite

Gi kundene bedre service ved å registrere all kundeinnsikt i den innebygde CRM-en.

Lag egendefinerte felt for å registrere all informasjon som er relevant for din virksomhet og få høyere kundetilfredshet.

Spar tid med å svare på et klikk

Dra nytte av avanserte funksjoner for kundesporingsprogramvare som forhåndsdefinerte og automatiske svar, og gi svar på ofte stilte spørsmål i løpet av sekunder

Canned-messages-Macros
LiveAgent CRM integrations

Tid er penger, spar begge delere

Koble vår kundesporingsprogramvare sammen med over 130 integrasjoner for å gjøre arbeidsflyten mer effektiv.

La kundeserviceopptreden gå til himmels

Finn ut hvor lang tid det tar å svare på kundespørsmål, hvilke kommunikasjonskanaler som er mest brukt, og hvilke som er mest effektive når du skal konvertere kunder.

Lær av agentvurderinger og gjør kundeservicen din bedre med programvaren for kundesporing i dag.

Reports feature by LiveAgent
Contact-groups-LiveAgent

Segmentere og forbedre salget

Kundesporingsprogramvaren hjelper med å segmentere kunder i grupper etter deres interesser og bakgrunn.

Dra nytte av denne funksjonen og forbedre markedsføringen, kundetilfredsheten, bevaringen og inntekten.

Gi kundebasen din styrke

Ved hjelp av kundesporingsprogramvaren kan du bygge en kundeportal der kundene dine kan spore fremdriften i ticketoppløsningen.

Våre kunder sier det best

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Det er en fornøyelse og ha en bra portal som øker kundeservice.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent gir våre agenter mulighet til å gi bedre, raskere og mer nøyaktig kundestøtte.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent hjalp oss med å oppnå to viktige mål: øke kundetilfredshet og salg.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internettmarkedsføring

    Vi har brukt LiveAgent siden august, og vi er veldig fornøyde.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Siden vi startet å bruke LiveAgent har våres tilbakesvars tid økt med 60%

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Våres betalte kundeomdannelse sats økte med 325% den første måneden vi satt opp og aktivt startet å bruke LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Jeg har aldri opplevd en så profesjonell kundetilnærming.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Vi mener at LiveAgent er den aller beste live chat-løsningen.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Vi bruker LiveAgent på alle våre e-handelsnettsteder. Verktøyet er enkelt å bruke og forbedrer produktiviteten vår.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Med LiveAgent er vi i stand til å gi kundene våre støtte uansett hvor de er.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle som er interessert i å gjøre kundeservicen deres bedre og mer effektiv.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jeg er sikker på at vi ville brukt 90 % av dagen på å sortere e-poster hvis vi ikke hadde...

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Med LiveAgent er vi i stand til å holde spillerne våre fornøyde ved å tilby mer effektiv støtte som resulterer...

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent er pålitelig, rimelig og rett og slett et godt valg for enhver fartsfylt nettbedrift!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Vi liker det fordi det er enkelt å bruke og tilbyr stor funksjonalitet, for eksempel nyttige rapporteringsfunksjoner.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Vi elsker LiveAgent - det gjør det enkelt å støtte kundene våre.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Vi liker å tilby kundene våre den beste supportopplevelsen. Derfor valgte vi LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Fra oppsett til kontinuerlig støtte og alt annet i mellom, fortsetter teamet hos LiveAgent å imponere.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent sparer oss for hundrevis av dyrebare minutter hver dag ved å gjøre kundeservice oversiktlig og i orden.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Ubegrenset agenter, e-post, sosiale medier og telefonintegrasjon. Alt dette for mindre enn vi betalte med vår forrige leverandør.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Vi har brukt LiveAgent siden 2013. Vi klarer ikke å forestille oss å jobbe uten.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Dette er en kostnadseffektiv løsning som hjelper deg med å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Å svare på e-poster fra Outlook var så vanskelig å holde styr på. Med LiveAgent er vi sikre på at...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent er så fantastisk. Med svært lite tid og krefter hadde jeg den i gang i løpet av få minutter.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Jeg anbefaler LiveAgent-produktet, ikke bare som et Kayako-alternativ, men som en mye bedre løsning med merverdi.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Støtteteamet svarte alltid raskt med raske implementeringsløsninger.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Det hjelper oss med å kategorisere arten av billettene og statistisk spore hva kundene våre trenger mest.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vi ser på LiveAgent som et flott verktøy for å kommunisere med kunder.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent satte fart på kommunikasjonen vår med kundene våre og ga oss muligheten til å chatte med dem også.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Enkelt sagt - LiveAgent overgår alt når det gjelder dette, eller enda høyere, prispoeng.

Er du lei av å bytte mellom telefoner, chatter, e-post og andre kommunikasjonsverktøy?

Du trenger ikke være! LiveAgent er et unikt program som integrerer flere kommunikasjonskanaler under ett tak med rimelig pris.

Slutt å betal ekstra utgifter for flere programvarer. LiveAgent er alt du trenger.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Upset man-illustration
Peter Komornik

LiveAgent kombinerer utmerket live chat, tickets og automatisering som gjør at vi kan gi eksepsjonell support til våre kunder.

black Slido logo

Programvare for kundesporing og mer

Fornøyde kunder? Uvurderlig

Har du lagt merke til at kundesporingsprogramvaren vår er det billigste og samtidig det mest avanserte alternativet på markedet?

Det er helt riktig. Sjekk ut alt vi har å tilby på vår prisside

Package Name

Ticket+Chat

Billettsalg og live chat-funksjoner drevet av automatisering.

$29 /mo
Package Name

All-Inclusive

Live chat, call center, sosiale medier, kundeportal og tickets.

$39 /mo

Du vil være i gode hender!

Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!

Prøv det nu gratis Ingen Kreditt Kort Kreves
Related Articles to Programvare for kundesporing
LiveAgent sin samtale opptak programvare kan lagre et ubegrenset antall av samtale opptak. Du kan få tilgang til dem uansett tid for juridisk kvalitet forsikrings grunner.

Trenger du en samtale opptak programvare øyeblikkelig?

LiveAgent er en kommunikasjonsplattform som flere fornøyde bedrifter bruker til å gi bedre, raskere og mer nøyaktig kundestøtte. Verktøyet gjør det enkelt å støtte kundene på tvers av flere kanaler som e-post, sosiale medier og chat, og har hjulpet bedrifter med å øke kundetilfredshet og salg. Anbefalt av flere brukere og støtteteamet er raskt med raske implementeringsløsninger.

Vil du bytte programvareleverandør, men vet ikke hvor du skal begynne? Denne ultimate sjekklisten for overgang til callsenter vil hjelpe deg med å komme deg gjennom prosessen uten problemer.

Kundesenter overgang sjekkliste

Artikkelen gir tips om hvordan man kan forstå bedriftens behov og hvordan man kan finne den rette leverandøren for kundesenterprogramvaren. Det er viktig å samle inn informasjon fra teammedlemmer, kunder og ledelse, analysere nåværende leverandør og skrive ned kriterier for å begrense listen over potensielle leverandører. Verktøyene som leverandørene tilbyr bør sjekkes for kompatibilitet med CRM-systemet og nettstedene deres bør undersøkes nøye for å få en god oversikt over funksjonene. Til slutt bør vurderingene og karakterene av hver mulige leverandør brukes til å velge den beste.

Å foreta en salgssamtale som konverterer er utfordrende. Denne sjekklisten for salgssamtaler gjør det mulig. Fullfør den og forsegl en avtale i dag.

Salgsanrop Sjekkliste

En sjekkliste for salgssamtaler er viktig for å sørge for forberedelse og dekke nøkkelpunktene i prosessen. Det er nyttig både for nybegynnere og erfarne selgere, og kan også hjelpe salgsteamet og bedriftseiere med å inngå flere avtaler. Planlegging før samtalen, inkludert å se tidligere interaksjoner og lære om kundenes bakgrunn, vil hjelpe deg med å tilpasse din pitch og ha mer meningsfulle samtaler med potensielle kunder. Å integrere kundeserviceprogramvare med en CRM kan også hjelpe deg med å få oppdatert informasjon om et prospekt før du ringer.

Telefonsenterveilederens liv kan være hektisk, men det finnes måter å gjøre det enklere på. Ta en titt på vår daglige sjekkliste for telefonsenterveileder for en rask måte å holde seg organisert på!

Kundesenter veileder daglig sjekkliste

En sjekkliste for kundesenteradministrasjon bør brukes for å sikre at teamet samarbeider effektivt og tar hensyn til all relevant informasjon. Det er viktig å dokumentere eventuelle hendelser for å unngå å gjenta feil, og verktøy som LiveAgent eller Slack kan brukes til dette formålet. For å administrere et kundesenterteam effektivt, må man lage en daglig oppgaveliste og være organisert. En god kundesenterleder må være flink til å håndtere utfordringer, motivere teamet sitt og gi konstruktiv tilbakemelding på ytelsesproblemer. Det er også viktig å ha mellommenneskelige ferdigheter, lederegenskaper, problemløsende ferdigheter, tidsstyringsevner og god kommunikasjonsevne.

Å få et kundesenter i gang er ingen enkel oppgave. Likevel er det mulig. Her er vår sjekkliste for oppsett av kundesenter som vil veilede deg gjennom hvert trinn i denne prosessen.

Kundesenter-oppsett-sjekkliste

For å sikre et vellykket kundesenter må teamet ditt forstå viktigheten av kundetilfredshet og være forberedt på å håndtere klager. Det er viktig å gi kundesenteret riktig utstyr, inkludert høyhastighetsinternett, VoIP-programvare, call center-programvare, hodesett og datamaskiner. Organisering av call center-prosessene dine vil sikre effektivitet og bedre kundeservice. Det er viktig å etablere relevante KPIer for å spore virksomhetens suksess, og å ha en solid katastrofegjenopprettingsplan på plass i tilfelle uforutsette hendelser.

Fyll ut denne revisjonssjekklisten for kundeservice for å få en klar oversikt over den nåværende tilstanden til kundeservicen din, slik at du kan ta de nødvendige skritt for å forbedre den.

Kundeservice revisjon sjekkliste

For å sikre en jevn og sømløs 24/7 kundestøtte-tjeneste, bør man sjekke den regelmessig og evaluere resultatene etter eventuelle endringer. Det er også viktig å overvåke konkurrentenes tjenesteytelse og overvåke kundeservice-KPIer for å måle suksess. Verktøyene som kan brukes inkluderer nettbasert opplæring, videoer, veiledninger og kundeservicerapporter. Å overføre samtaler effektivt kan oppnås ved å bruke funksjoner som automatisk anropsdistribusjon og intelligent anropsruting.

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo