Leter du etter et alternativ til Freshdesk helpdesk-programvare?

Oppdag hvorfor LiveAgent er det beste Freshdesk-alternativet på markedet.

  • ✓ Ingen konfigureringsavgift    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Krever ikke kredittkort    
  • ✓ Avbryt når som helst
Brukt av
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Lei av helpdesk-programvaren din?

a>, flotte verktøy og utallige integrasjoner for å hjelpe deg med å løse kundestøttebilletter raskt og enkelt . Dra nytte av e-postbilletter, live chat, telefonsenter, sosiale medier strong> funksjoner eller kunnskapsbase for å skape en jevnere opplevelse med programvaren vår og bruke mest mulig fra en enkeltplattform.

Interessert så langt? Fortsett å lese for å finne ut alle fordelene med LiveAgent eller start din 14-dagers gratis prøveperiode. Ingen kredittkortinformasjon kreves og ingen bindinger.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Lei av helpdesk-programvaren din?
Slido green logo

Spar mer med LiveAgent

Ticket fields in Help desk ticketing software - LiveAgent

Alle verktøyene du trenger for å yte kundeservice i verdensklasse

LiveAgent er en komplett løsning klar til å håndtere kundestøtteprosessen med en rekke produktivitetsverktøy. Vårt omfattende utvalg av funksjoner hjelper deg med å løse kundebilletter raskere samtidig som du eliminerer repetitive oppgaver og øker agentproduktiviteten.

Billettsystemet slår alle kundesamtaler som e-poster til kundestøttebilletter som kan løses av kundeserviceagenter. Å plassere en live chat-widget på nettstedet ditt kan lønne seg med sømløse samtaler med kunder.

Vis verden en flott kundestøtteopplevelse via sosiale medier som Facebook strong>, Twitter eller Instagram. Forbedre administrasjonen av kunderelasjoner med LiveAgent call senter eller lag kundeportalerer også kjent som en kunnskapsbase.

Håndtere alle innkommende kundeforespørsler fra ett sted

Funksjoner Liveagent Konkurrent
Total vurdering
Generelle programvarevurderinger fra verifiserte brukere på Capterra.
4.7
Fikk en total vurdering på 4,7 av 5 av verifiserte brukere på Capterra.
4.5
Fikk en total vurdering på 4,5 av 5 av verifiserte brukere på Capterra.
Brukervennlig
Brukervennlighetsvurderinger fra verifiserte brukere på Capterra.
4.6
Vurdert 4,6 av 5 for enkel bruk av verifiserte brukere på Capterra.
4.5
Vurdert 4,5 av 5 for enkel bruk av verifiserte brukere på Capterra.
Kundeservice
Kundestøttevurderinger fra bekreftede brukere på Capterra.
4.7
Vurdert 4,7 av 5 for kundestøtte av verifiserte brukere på Capterra.
4.6
Vurdert 4,6 av 5 for kundestøtte av verifiserte brukere på Capterra.
Verdi for pengene
Pris til verdivurderinger fra verifiserte brukere på Capterra.
4.7
Vurdert 4,7 av 5 for produktverdi kontra pris av verifiserte brukere på Capterra.
4.4
Vurdert 4,4 av 5 for produktverdi kontra pris av verifiserte brukere på Capterra.
Pris
Programvarepris i USD per agent per måned.
$15/måned/agent Pris i USD per agent per måned.
$19/måned/agent Pris i USD per agent per måned.
Varsler / eskaleringer
Varsler og eskaleringer for billetter og SLAer basert på prioritet og forhåndsdefinerte forhold.
Tilbyr varsler og eskaleringer.
Tilbyr varsler og eskaleringer.
Automatisk ruting
Automatisk billettruting til spesifikke avdelinger og agenter basert på forhåndsdefinerte betingelser.
Tilbyr automatisert ruting.
Tilbyr automatisert ruting.
Administrasjon av kundesenter
Et sentralisert dashbord for å ringe, motta og administrere anrop.
Tilbyr kundesenteradministrasjon.
Tilbyr kundesenteradministrasjon.
Køadministrasjon
Et system som brukes til å administrere anropskøer.
Tilbyr køadministrasjon.
Tilbyr køadministrasjon.
E-postbehandling
Muligheten til å koble billettprogramvaren med flere e-postadresser for å motta, svare og skrive e-poster direkte fra programvaren.
Tilbyr e-postadministrasjon.
Tilbyr e-postadministrasjon.
Ytelsesberegninger
Spor nettstedets besøkendes oppførsel. Se hvor lenge de surfer på nettstedet ditt, eller hvilket nettsted de er på.
Tilbyr ytelsesberegninger.
Tilbyr ytelsesberegninger.
administrasjon av kunnskapsbase
En funksjon som lar brukere opprette og administrere omfattende kunnskapsrepositorier.
Tilbyr administrasjon av kunnskapsbase.
Tilbyr administrasjon av kunnskapsbase.
Multi-Channel kommunikasjon
Kobler til flere kommunikasjonslinjer (som e-post, live chat, et kundesenter eller sosiale medier) for å strømlinjeforme alle meldinger og la brukere svare på dem fra billettprogramvaren.
Tilbyr flerkanalskommunikasjon.
Tilbyr flerkanalskommunikasjon.
Sanntidschat
En integrert live chat-widget som kan distribueres på nettstedet ditt og brukes til sanntidskommunikasjon med besøkende på nettstedet.
Tilbyr chat i sanntid.
Tilbyr chat i sanntid.
Rapportering/analyse
Et analyseinstrumentbord som lar brukere generere resultatrapporter.
Tilbyr rapportering/analyse.
Tilbyr ikke rapportering/analyse.
Selvbetjeningsportal
En funksjon som lar deg bygge en kundeportal som kundene dine kan registrere seg for for å få tilgang til tidligere billetter og kunnskapsbaseinnhold.
Tilbyr en selvbetjent portal.
Tilbyr en selvbetjent portal.
administrasjon av servicenivåavtale (SLA).
En funksjon som lar deg administrere og overvåke SLA-logger, SLA-overholdelse og mer.
Tilbyr administrasjon av servicenivåavtale (SLA).
Tilbyr administrasjon av servicenivåavtale (SLA).
Integrasjon av sosiale medier
Integrasjoner med populære sosiale nettverk som Facebook.
Tilbyr integrering av sosiale medier.
Tilbyr integrering av sosiale medier.
Billettadministrasjon
Administrer billetter med billettoverføringer, billettsammenslåing, splitting, merking som spam, slumring og mer.
Tilbyr billettadministrasjon.
Tilbyr billettadministrasjon.
Administrasjon av arbeidsflyt
Automasjonsregler som kan implementeres for å fremskynde kundestøtteprosesser.
Tilbyr administrasjon av arbeidsflyt.
Tilbyr administrasjon av arbeidsflyt.
LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Øk responstiden din med den raskeste live chatten

Du trenger ikke å håndtere forespørsler fra kunder kun via e-post. LiveAgent kan opprettholde agentytelsen og hjelpe fullføre kundereiser på nettstedet ditt med den raskeste live chat-widgeten på markedet.

Gjør deg klar for raskere svar og løs kundeforespørsler raskt. Livechat-widgeter er ikke bare et effektivt kundestøtteverktøy men de kan også gjøre din bruker fellesskap til betalende fornøyde kunder.

Kombinert med andre LiveAgent-funksjoner, for eksempel hermetiserte svars, sanntidsskrivevisning, og arkiv med svar du kan få jobben gjort med LiveAgents mange produktivitet applikasjoner og verktøy.

Real-time chat feature in Help desk ticketing system - LiveAgent

Teaminnboks med live chat og tilpassede nettskjemaer

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

De riktige kundeservicedesk-funksjonene for jobben

Våre funksjoner lar deg utføre mange help desk-aktiviteter og oppgaveautomatiseringer som ellers ville gjort svartiden mye lengre. Eliminer repetitive oppgaver og svar på vanlige spørsmål med hermetiske meldinger.

Når du har tid til overs, kan du gjerne hjelpe kollegene dine med vanskelige oppgaver i din delte flerkanalsinnboks. Forbedre arbeidsflyten din med kraftige arbeidsflytautomatisering-regler a>, tags og interne notater i kundestøttebilletter. Sørg for at du samler inn tilbakemeldinger fra kunder for å fortsette det gode arbeidet.

Utvid kundeinteraksjonen din i sosiale mediekanaler og koble til annen programvare og tredje- partyverktøy for å lage sømløse integrasjoner med LiveAgent. Utforsk LiveAgents funksjoner og verktøysett og finn ut hvorfor det er et populært valg for selskaper over hele verden.

Gjør LiveAgent til en tilpasset programvareplattform skreddersydd for kundeservice av høy kvalitet

Vil du bare ha kundestøttebilletter eller flere kanaler for kommunikasjon med klienter?
LiveAgent kan være en kundestøtteprogramvare eller en samarbeidsprogramvare som passer til kundestøtteteamets stil og formål.

Jobber du fra Gmail-innboksen din? Koble eventuelle e-postadresser du har til LiveAgent-teamets innboks og ta vare på e-postene med kundestøtte.

LiveAgents delte innboks kan tjene deg som den ultimate e-postklienten. Bruk e-postmaler, angi tildelingsregler og legg igjen agentnotater for å betjene millioner av kunder effektivt.

Få tilgang til live chat for å forenkle kommunikasjonsprosessen for agenter. Live chat er også det ideelle valget for kunder som vil ha raskt svar på spørsmålene deres.

Sett en knapp på nettstedet ditt og øk kundetilfredsheten med chat. Få sanntidsvarsler og hold oversikt over hvor mange som surfer på nettet ditt.

Gi en fantastisk kundestøtteopplevelse med ditt eget kundesenter. Telefonsamtaler er en del av billettsystemet, slik at du kan holde styr på kundeforespørsler.

LiveAgent registrerer alle kundesamtaler, inkludert telefonsamtaler. Lag tilpassede IVR-trær og rute anrop til de riktige kundeserviceagentene.

En av de nye kommunikasjonskanalene for populær kunde er sosiale medier. Facebook, Twitter og Instagram er der for deg for å forbedre din helpdesk.

Bedrifter bruker sosiale mediekanaler for å vise bedre kundeopplevelse, få kundelojalitet og andre kundestøtteaktiviteter.

Help desk-plattformer bruker selvbetjeningsportaler fylt med nyttige artikler. Kunnskapsbaseartikler øker selvbetjeningsmulighetene for folk som ønsker å finne svar.

LiveAgent fungerer godt som en kunnskapsbaseprogramvare b>. Legg til kunnskapsbaseartikler fylt med verdifulle kunnskapsressurser og arkiver med svar for kundene dine for å få fullt utbytte av selvbetjeningsalternativer.

LiveAgents brukergrensesnitt er fullt av funksjoner som håndterer enkle prosesser og massive oppgavebelastninger. Produktivitets-applikasjoner er en del av en standard helpdesk.

Billettadministrasjon for kundestøtte blir enklere med integrasjoner med tredjepartsverktøy. LiveAgent blir deretter til et flerkanals samarbeidsverktøy for ulike formål.

LiveAgent - Mobile help desk application

Mobil app

LiveAgent er et flerkanals kundeserviceverktøy. For å gi våre kunder et best mulig serviceverktøy, tilbyr vi også en mobilapp slik at du kan yte personlig kundeservice 24/7.

Hvis kundesuksessteamet ditt ikke har tilgang til en datamaskin, kan de dra nytte av mobilappen som er tilgjengelig for både Android og iOS-brukere.

Som et resultat kan bedriften din håndtere alle kundeforespørsler raskt, noe som fører til forbedret tilfredshetsvurdering med kundene dine.

Kundelykke er vår prioritet

Peter Komornik

LiveAgent kombinerer utmerket live chat, billettsalg og automatisering som lar oss gi eksepsjonell støtte til kundene våre.

black Slido logo
  • Kundelykke er vår prioritet

    “Den er så rik på funksjoner og slår mitt 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg byttet. Veldig god verdi for meg som er eier av småbedrifter.” Albert

  • Kundelykke er vår prioritet

    Jeg prøvde først Zendesk, men etter timer med konfigurasjon og forståelse av prismodellen innså jeg at det ikke var noe for meg. I stedet begynte jeg å bruke LiveAgent og må si meg så langt veldig fornøyd. Systemet fikk akkurat den mengde konfigurasjon jeg vil ha, og jeg har ennå ikke funnet noe som ikke er mulig å gjøre. Støtten i seg selv er fantastisk og svarer vanligvis på spørsmålene dine i løpet av et par minutter.” Erik

  • Kundelykke er vår prioritet

    “Vi flyttet til LiveAgent fra ZenDesk… og ville ikke gå tilbake… Det er utrolig rimelige priser og alltid hjelpsomme støtteteam som er der for å hjelpe oss 24×7. I tillegg har det et avansert automatiseringsnivå som bokstavelig talt har erstattet vårt behov for Zapier ettersom det er en god mengde integrasjoner. Pluss at de også gir så mange alias-e-poster for å koble det til veldig enkelt.” Aron

  • Kundelykke er vår prioritet

    “Vi og våre kunder hadde konstant problemer med ZenDesk, men etter å ha sett på forskjellige alternativer, valgte vi LiveAgent basert på brukeranmeldelser og prisene.” Adam

  • Kundelykke er vår prioritet

    “Jeg brukte ZenDesk i årevis, og jeg var lei av disse “billett-stil” e-postene og at jeg ikke kan legge ved filer til e-postene mine, bare sende lenker. Det jeg liker i LiveAgent: det sender e-poster (ikke billetter), jeg kan legg ved filer, organiser flyten av e-poster enklere enn i ZenDesk, kan chatte og administrere e-post fra samme vindu. LiveAgent støtter også regneark i e-postene og har et flott supportteam.” Vlad

  • Kundelykke er vår prioritet

    “Vi byttet til dette systemet etter mange år med bruk av ZenDesk. Funksjonaliteten er kjempebra: kontaktskjemaer, live chat, databaser, integrasjon med sosiale nettverk – alt i én tjeneste og alle disse modulene er gjennomtenkte og samhandler kompetent med hverandre. Jeg likte at tjenesten fungerer stabilt selv på mobile plattformer (etter ZenDesk er dette et stort pluss for oss). Olga

  • Kundelykke er vår prioritet

    “Prøvde forskjellige løsninger inkludert Zendesk, Freshdesk og mer. Fant deretter LiveAgent. Flott verktøy, god valuta for pengene, brukervennlighet, god støtte og hjelp til å implementere. Og nå, etter flere års bruk, er det fortsatt det beste valget av støtteverktøy som vi kunne ha gjort.” Michal

  • Kundelykke er vår prioritet

    “Jeg har brukt mange andre helpdesk-systemer før, som LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, og etc. LiveAgent har slått dem på alle måter på grunn av prisene, funksjonene, kundestøtten og mobilfunksjonene.” Harrison

Klar for din 14-dagers gratis prøveperiode?

Hvis du har flere spørsmål, kan du gjerne kontakte oss via e-post, sosiale medier eller ringe oss.

Vi er her 24/7 for å hjelpe deg med alt angående kundestøtte og LiveAgent. Prøv LiveAgent gratis i dag, uten kredittkortinformasjon og uten krav.

Hvis du vil ha mer informasjon, sjekk ut tourvideoen med eksempler av verktøybruk og effektiv arbeidsflytfor å se alt LiveAgent har å tilby.

Youtube video: LiveAgent Product Tour

Du vil være i gode hender!

Vet du hva Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfelles? Du gjettet riktig... LiveAgent!

Prøv det nu gratis Ingen Kreditt Kort Kreves

FAQ

Hvordan er LiveAgent sammenlignet med Freshdesk?

LiveAgent tilbyr følgende ekstrafunksjoner over Freshdesk: Instagram-integrasjon, Viber-integrasjon, videosamtaler og er mye rimeligere.

Hva er de ekstra fordelene ved å bruke LiveAgent fremfor Freshdesk?

De ekstra fordelene ved å bruke LiveAgent fremfor Freshdesk inkluderer økt kundetilfredshet, kundebevaring, reduserte kundeservicekostnader, redusert churn rate og bedre agentarbeidsflyt.

Relaterte Ressurser tilFreshdesk alternativ

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo