LiveAgent er det beste alternativet til Freshdesk, med 179+ helpdesk-funksjoner og 24/7 kundeservice. Tilbyr brukervennlig grensesnitt og verdi for pengene. Prøv gratis i 14 dager uten kredittkort.
Kom i gang | 14 dager gratis
Se det i aksjon
a>, flotte verktøy og utallige integrasjoner for å hjelpe deg med å løse kundestøttebilletter raskt og enkelt . Dra nytte av e-postbilletter, live chat, telefonsenter, sosiale medier strong> funksjoner eller kunnskapsbase for å skape en jevnere opplevelse med programvaren vår og bruke mest mulig fra en enkeltplattform.
Interessert så langt? Fortsett å lese for å finne ut alle fordelene med LiveAgent eller start din 14-dagers gratis prøveperiode. Ingen kredittkortinformasjon kreves og ingen bindinger.
LiveAgent er en komplett løsning klar til å håndtere kundestøtteprosessen med en rekke produktivitetsverktøy. Vårt omfattende utvalg av funksjoner hjelper deg med å løse kundebilletter raskere samtidig som du eliminerer repetitive oppgaver og øker agentproduktiviteten.
Billettsystemet slår alle kundesamtaler som e-poster til kundestøttebilletter som kan løses av kundeserviceagenter. Å plassere en live chat-widget på nettstedet ditt kan lønne seg med sømløse samtaler med kunder.
Vis verden en flott kundestøtteopplevelse via sosiale medier som Facebook, Twitter eller Instagram. Forbedre administrasjonen av kunderelasjoner med LiveAgent call senter eller lag kundeportalerer også kjent som en kunnskapsbase.
Funksjoner | Liveagent Prøv det beste alternativet for selvbetjeningsstøtte gratis! Ingen kredittkort nødvendig. |
Konkurrent |
---|---|---|
Total vurdering Generelle programvarevurderinger fra verifiserte brukere på Capterra. |
4.7 Fikk en total vurdering på 4,7 av 5 av verifiserte brukere på Capterra. |
4.5 Fikk en total vurdering på 4,5 av 5 av verifiserte brukere på Capterra. |
Brukervennlig Brukervennlighetsvurderinger fra verifiserte brukere på Capterra. |
4.6 Vurdert 4,6 av 5 for enkel bruk av verifiserte brukere på Capterra. |
4.5 Vurdert 4,5 av 5 for enkel bruk av verifiserte brukere på Capterra. |
Kundeservice Kundestøttevurderinger fra bekreftede brukere på Capterra. |
4.7 Vurdert 4,7 av 5 for kundestøtte av verifiserte brukere på Capterra. |
4.6 Vurdert 4,6 av 5 for kundestøtte av verifiserte brukere på Capterra. |
Verdi for pengene Pris til verdivurderinger fra verifiserte brukere på Capterra. |
4.7 Vurdert 4,7 av 5 for produktverdi kontra pris av verifiserte brukere på Capterra. |
4.4 Vurdert 4,4 av 5 for produktverdi kontra pris av verifiserte brukere på Capterra. |
Pris Programvarepris i USD per agent per måned. |
$15/måned/agent Pris i USD per agent per måned. |
$19/måned/agent Pris i USD per agent per måned. |
Varsler / eskaleringer Varsler og eskaleringer for billetter og SLAer basert på prioritet og forhåndsdefinerte forhold. |
Tilbyr varsler og eskaleringer. | Tilbyr varsler og eskaleringer. |
Automatisk ruting Automatisk billettruting til spesifikke avdelinger og agenter basert på forhåndsdefinerte betingelser. |
Tilbyr automatisert ruting. | Tilbyr automatisert ruting. |
Administrasjon av kundesenter Et sentralisert dashbord for å ringe, motta og administrere anrop. |
Tilbyr kundesenteradministrasjon. | Tilbyr kundesenteradministrasjon. |
Køadministrasjon Et system som brukes til å administrere anropskøer. |
Tilbyr køadministrasjon. | Tilbyr køadministrasjon. |
E-postbehandling Muligheten til å koble billettprogramvaren med flere e-postadresser for å motta, svare og skrive e-poster direkte fra programvaren. |
Tilbyr e-postadministrasjon. | Tilbyr e-postadministrasjon. |
Ytelsesberegninger Spor nettstedets besøkendes oppførsel. Se hvor lenge de surfer på nettstedet ditt, eller hvilket nettsted de er på. |
Tilbyr ytelsesberegninger. | Tilbyr ytelsesberegninger. |
administrasjon av kunnskapsbase En funksjon som lar brukere opprette og administrere omfattende kunnskapsrepositorier. |
Tilbyr administrasjon av kunnskapsbase. | Tilbyr administrasjon av kunnskapsbase. |
Multi-Channel kommunikasjon Kobler til flere kommunikasjonslinjer (som e-post, live chat, et kundesenter eller sosiale medier) for å strømlinjeforme alle meldinger og la brukere svare på dem fra billettprogramvaren. |
Tilbyr flerkanalskommunikasjon. | Tilbyr flerkanalskommunikasjon. |
Sanntidschat En integrert live chat-widget som kan distribueres på nettstedet ditt og brukes til sanntidskommunikasjon med besøkende på nettstedet. |
Tilbyr chat i sanntid. | Tilbyr chat i sanntid. |
Rapportering/analyse Et analyseinstrumentbord som lar brukere generere resultatrapporter. |
Tilbyr rapportering/analyse. | Tilbyr ikke rapportering/analyse. |
Selvbetjeningsportal En funksjon som lar deg bygge en kundeportal som kundene dine kan registrere seg for for å få tilgang til tidligere billetter og kunnskapsbaseinnhold. |
Tilbyr en selvbetjent portal. | Tilbyr en selvbetjent portal. |
administrasjon av servicenivåavtale (SLA). En funksjon som lar deg administrere og overvåke SLA-logger, SLA-overholdelse og mer. |
Tilbyr administrasjon av servicenivåavtale (SLA). | Tilbyr administrasjon av servicenivåavtale (SLA). |
Integrasjon av sosiale medier Integrasjoner med populære sosiale nettverk som Facebook. |
Tilbyr integrering av sosiale medier. | Tilbyr integrering av sosiale medier. |
Billettadministrasjon Administrer billetter med billettoverføringer, billettsammenslåing, splitting, merking som spam, slumring og mer. |
Tilbyr billettadministrasjon. | Tilbyr billettadministrasjon. |
Administrasjon av arbeidsflyt Automasjonsregler som kan implementeres for å fremskynde kundestøtteprosesser. |
Tilbyr administrasjon av arbeidsflyt. | Tilbyr administrasjon av arbeidsflyt. |
Du trenger ikke å håndtere forespørsler fra kunder kun via e-post. LiveAgent kan opprettholde agentytelsen og hjelpe fullføre kundereiser på nettstedet ditt med den raskeste live chat-widgeten på markedet.
Gjør deg klar for raskere svar og løs kundeforespørsler raskt. Livechat-widgeter er ikke bare et effektivt kundestøtteverktøy men de kan også gjøre din bruker fellesskap til betalende fornøyde kunder.
Kombinert med andre LiveAgent-funksjoner, for eksempel hermetiserte svars, sanntidsskrivevisning, og arkiv med svar du kan få jobben gjort med LiveAgents mange produktivitet applikasjoner og verktøy.
/app/uploads/2020/12/LiveAgent_LiveChat.mp4https://www.liveagent.com/app/uploads/2020/12/LiveAgent_LiveChat_mobile.mp4
Våre funksjoner lar deg utføre mange help desk-aktiviteter og oppgaveautomatiseringer som ellers ville gjort svartiden mye lengre. Eliminer repetitive oppgaver og svar på vanlige spørsmål med hermetiske meldinger.
Når du har tid til overs, kan du gjerne hjelpe kollegene dine med vanskelige oppgaver i din delte flerkanalsinnboks. Forbedre arbeidsflyten din med kraftige arbeidsflytautomatisering-regler a>, tags og interne notater i kundestøttebilletter. Sørg for at du samler inn tilbakemeldinger fra kunder for å fortsette det gode arbeidet.
Utvid kundeinteraksjonen din i sosiale mediekanaler og koble til annen programvare og tredje- partyverktøy for å lage sømløse integrasjoner med LiveAgent. Utforsk LiveAgents funksjoner og verktøysett og finn ut hvorfor det er et populært valg for selskaper over hele verden.
Vil du bare ha kundestøttebilletter eller flere kanaler for kommunikasjon med klienter?
LiveAgent kan være en kundestøtteprogramvare eller en samarbeidsprogramvare som passer til kundestøtteteamets stil og formål.
Jobber du fra Gmail-innboksen din? Koble eventuelle e-postadresser du har til LiveAgent-teamets innboks og ta vare på e-postene med kundestøtte.
LiveAgents delte innboks kan tjene deg som den ultimate e-postklienten. Bruk e-postmaler, angi tildelingsregler og legg igjen agentnotater for å betjene millioner av kunder effektivt.
Få tilgang til live chat for å forenkle kommunikasjonsprosessen for agenter. Live chat er også det ideelle valget for kunder som vil ha raskt svar på spørsmålene deres.
Sett en knapp på nettstedet ditt og øk kundetilfredsheten med chat. Få sanntidsvarsler og hold oversikt over hvor mange som surfer på nettet ditt.
Gi en fantastisk kundestøtteopplevelse med ditt eget kundesenter. Telefonsamtaler er en del av billettsystemet, slik at du kan holde styr på kundeforespørsler.
LiveAgent registrerer alle kundesamtaler, inkludert telefonsamtaler. Lag tilpassede IVR-trær og rute anrop til de riktige kundeserviceagentene.
En av de nye kommunikasjonskanalene for populær kunde er sosiale medier. Facebook, Twitter og Instagram er der for deg for å forbedre din helpdesk.
Bedrifter bruker sosiale mediekanaler for å vise bedre kundeopplevelse, få kundelojalitet og andre kundestøtteaktiviteter.
Help desk-plattformer bruker selvbetjeningsportaler fylt med nyttige artikler. Kunnskapsbaseartikler øker selvbetjeningsmulighetene for folk som ønsker å finne svar.
LiveAgent fungerer godt som en kunnskapsbaseprogramvare b>. Legg til kunnskapsbaseartikler fylt med verdifulle kunnskapsressurser og arkiver med svar for kundene dine for å få fullt utbytte av selvbetjeningsalternativer.
LiveAgents brukergrensesnitt er fullt av funksjoner som håndterer enkle prosesser og massive oppgavebelastninger. Produktivitets-applikasjoner er en del av en standard helpdesk.
Billettadministrasjon for kundestøtte blir enklere med integrasjoner med tredjepartsverktøy. LiveAgent blir deretter til et flerkanals samarbeidsverktøy for ulike formål.
LiveAgent er et flerkanals kundeserviceverktøy. For å gi våre kunder et best mulig serviceverktøy, tilbyr vi også en mobilapp slik at du kan yte personlig kundeservice 24/7.
Hvis kundesuksessteamet ditt ikke har tilgang til en datamaskin, kan de dra nytte av mobilappen som er tilgjengelig for både Android og iOS-brukere.
Som et resultat kan bedriften din håndtere alle kundeforespørsler raskt, noe som fører til forbedret tilfredshetsvurdering med kundene dine.
LiveAgent kombinerer utmerket live chat, billettsalg og automatisering som lar oss gi eksepsjonell støtte til kundene våre.
Hvis du har flere spørsmål, kan du gjerne kontakte oss via e-post, sosiale medier eller ringe oss.
Vi er her 24/7 for å hjelpe deg med alt angående kundestøtte og LiveAgent. Prøv LiveAgent gratis i dag, uten kredittkortinformasjon og uten krav.
Hvis du vil ha mer informasjon, sjekk ut tourvideoen med eksempler av verktøybruk og effektiv arbeidsflytfor å se alt LiveAgent har å tilby.
Jeg er klar til å prøve LiveAgent
https://www.youtube.com/watch?v=3zYfDwqNj0U
Leter du etter et alternativ til Helprace?
Leter du etter et alternativ til Helprace? Oppdag LiveAgent, en omfattende helpdesk-løsning med billettsystem, kunnskapsbase, live chat og integrasjoner for sosiale medier. Øk kundetilfredsheten og produktiviteten med våre verktøy. Start en gratis prøveperiode i dag uten krav om kredittkort!
Ser du etter et CallHub-alternativ?
Oppdag LiveAgent, det ledende CallHub-alternativet med omnikanal-støtte, ingen konfigureringsavgifter, og 24/7 kundeservice. Start din 14-dagers gratis prøveperiode uten kredittkort og opplev en komplett kundesenterløsning med ubegrensede funksjoner inkludert billettsalg, live chat, integrasjoner for sosiale medier, og mer. Perfekt for bedrifter som ønsker effektiv og kostnadseffektiv kundeservice. Besøk nå!
Leter du etter et alternativ til OneDesk?
Oppdag hvorfor LiveAgent er det beste alternativet til OneDesk! Nyt fordeler som ingen etableringsgebyr, kundeservice 24/7, og en 14-dagers gratis prøveperiode uten kredittkort. Bytt til en flerkanals helpdesk-løsning som støtter e-post, live chat, callsenter, kundeportal og sosiale medier. Prøv LiveAgent for en forbedret kundesupportopplevelse!
Ser du etter et Vocalcom-alternativ?
Oppdag hvorfor LiveAgent er det ultimate Vocalcom-alternativet med ingen konfigureringsavgift, 24/7 kundeservice og ingen kredittkortkrav. Forbedre kundeservicen din med over 175 funksjoner, inkludert billettsalg, live chat, og sosiale medieintegrasjoner. Start din gratis prøveperiode i dag og opplev økt kundetilfredshet.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team