Bedrifter

Hva er et helpdesk-selskap ?

LiveAgent-selskapsfunksjonen lar deg samle og lagre informasjon om selskaper og organisasjoner i helpdesk-programvaren. Om du registrerer grunnleggende kontaktinformasjon eller dykker dypt med tilpassede felt er helt opp til deg.

Du kan for eksempel opprette egendefinerte kontaktfelt som inneholder selskapets kunde-ID, firmajubileum eller annen informasjon. Mulighetene er uendelige, så vurder hvilken bedriftsinformasjon som er viktig for deg, og ikke vær redd for å være kreativ.

Bedrifter

I tillegg til å samle informasjon, er firmaprofiler gode for å organisere kontaktene dine. Hvis du for eksempel jobber med flere personer fra et enkelt selskap, kan du legge til kontaktkortet deres i firmaprofilen deres, slik at det er lettere for deg å se billettene deres.

Hva slags informasjon kan du lagre i selskapsfunksjonen?

  • Bedrifts navn
  • Firma logo
  • E-post adresser
  • Telefon nummer
  • Kontakt grupper
  • Tidssone
  • Språk
  • Merk
  • Egendefinerte kontaktfelt
Hva slags informasjon kan du lagre i selskapsfunksjonen? - App - Uploads - 2021 - 08 - Company Information.png

Hvor kan jeg finne funksjonen for helpdesk-selskapene?

  1. Logg på LiveAgent.
  2. Klikk på Kunder.
  3. Klikk på Bedrifter.
hvordan finne selskaper i LiveAgent

Hvordan oppretter jeg en bedrifts profil?

  1. Logg på LiveAgent.
  2. Klikk på Kunder.
  3. Klikk på Bedrifter.
  4. Klikk på den oransje Opprett knappen.
  5. Fyll ut alle nødvendige feltene og klikk på Opprett.

Valgfritt: Klikk på Merknad for å legge til et privat notat om selskapet. Dette notatet kan inneholde en kort beskrivelse av selskapet. Hva de gjør, hvem C-nivå lederne er også videre.

Hvordan oppretter jeg et tilpasset firmakontaktfelt?

Depending on your situation, follow instructions A or B.

A.) Opprette en bedriftsprofil og legge til et tilpasset felt

  1. Logg på LiveAgent.
  2. Klikk på Kunder.
  3. Klikk på Bedrifter.
  4. Klikk på den oransje Opprett knappen.
  5. Fyll ut alle nødvendige felter.
  6. Klikk på Legg til felt.
legge til egendefinerte felt til selskapene
  1. Klikk på Opprett felt.
  2. Angi et kodenavn for det tilpassede kontaktfeltet. Det kan for eksempel være noe sånt som “customer_id” eller “arbeidsjubileum.” Vær oppmerksom på at bare små bokstaver, tall, bindestreker eller understrek er tillatt i koden. Du kan ikke bruke mellomrom.
  3. Gi ditt egendefinerte kontaktfelt et navn. Denne gangen kan du kalle den “Kunde-ID” eller “Arbeidsjubileum” uten noen formateringsbegrensninger.
  4. Klikk på Type og velg inntastingsalternativet som passer deg best. Du kan for eksempel velge fra en tekstboksinndata, listeboks, avkrysningsboks, avkrysningsboksgruppe eller postadresse.

Valgfritt: Klikk på beskrivelsen og skriv en beskrivelse for det tilpassede kontaktfeltet. Forklaringen kan gi ytterligere informasjon om kontaktfeltet for deg og dine ansatte.

  1. Velg alternativet Synlighet og velg om du vil at det egendefinerte feltet skal vises når du oppretter en bedriftsprofil.
  2. Klikk på Opprett.
  3. Fyll ut det tilpassede kontaktfeltet.
  4. Klikk på Lagre.

B.) Legge til et tilpasset felt til en eksisterende firmaprofil

  1. Logg på LiveAgent.
  2. Klikk på Kunder.
  3. Klikk på Bedrifter.
  4. Klikk på selskapet du vil legge til et tilpasset kontaktfelt til.
  5. Følg trinnene 6-14 i instruksjoner A.

Manage company contacts with ease

Working with a large enterprise? Add each contact to a company to make their tickets stand out in your inbox. Try it today. No credit card required.

Hvordan legger jeg til kontakter til et selskap?

  1. Logg på LiveAgent.
  2. Klikk på Kunder.
  3. Klikk på Bedrifter. Avhengig av situasjonen din, følg instruksjonene A eller B.

A.) Opprette et selskap og legge til kontakter til det

  1. Logg på LiveAgent.
  2. Klikk på Kunder.
  3. Klikk på Bedrifter.
  4. Klikk på den oransje Opprett knappen.
  5. Fyll ut alle nødvendige felt og klikk på Opprett.

Valgfritt: Klikk på Merknad for å legge til et privat notat om selskapet. Notatet kan inneholde noen få detaljer om selskapet, hva sleskapet gjør, hvem topplederne er og så videre.

  1. Klikk på Kontakter.
  2. Klikk på den oransje Legg til knappen.
  3. Klikk på avmerkingsboksen til venstre ved siden av hvert kontaktnavn for å velge en ny kontakt. Du kan velge så mange kontakter du vil.
  4. Klikk på den hvite Add To Company knappen ved siden av søkefeltet.

B.) Legge til kontakter til et eksisterende selskap

  1. Logg på LiveAgent.
  2. Klikk på Kunder.
  3. Klikk på Bedrifter.
  4. Klikk på selskapet du vil adde kontakter til.
  5. Klikk på Kontakter.
  6. Klikk på avmerkingsboksen til venstre ved siden av hvert kontaktnavn for å velge en kontakt. Du kan velge så mange kontakter du vil.
  7. Klikk på den hvite Add To Company knappen ved siden av søkefeltet.
B.) Legge til kontakter til et eksisterende selskap - App - Uploads - 2021 - 08 - Add Contacts To Companies.png

Må jeg legge til kontakter til bedriftene?

Å legge til kontakter til selskapene er valgfritt. Derimot er funksjonen utrolig gunstig. Det kan hjelpe deg med å holde styr på alle meldinger fra en enkelt bedrift, noe som er spesielt nyttig hvis du kommuniserer med flere personer i samme selskap.

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Det er en fornøyelse og ha en bra portal som øker kundeservice.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent gir våre agenter mulighet til å gi bedre, raskere og mer nøyaktig kundestøtte.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent hjalp oss med å oppnå to viktige mål: øke kundetilfredshet og salg.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internettmarkedsføring

    Vi har brukt LiveAgent siden august, og vi er veldig fornøyde.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Siden vi startet å bruke LiveAgent har våres tilbakesvars tid økt med 60%

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Våres betalte kundeomdannelse sats økte med 325% den første måneden vi satt opp og aktivt startet å bruke LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Jeg har aldri opplevd en så profesjonell kundetilnærming.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Vi mener at LiveAgent er den aller beste live chat-løsningen.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Vi bruker LiveAgent på alle våre e-handelsnettsteder. Verktøyet er enkelt å bruke og forbedrer produktiviteten vår.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Med LiveAgent er vi i stand til å gi kundene våre støtte uansett hvor de er.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle som er interessert i å gjøre kundeservicen deres bedre og mer effektiv.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jeg er sikker på at vi ville brukt 90 % av dagen på å sortere e-poster hvis vi ikke hadde...

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Med LiveAgent er vi i stand til å holde spillerne våre fornøyde ved å tilby mer effektiv støtte som resulterer...

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent er pålitelig, rimelig og rett og slett et godt valg for enhver fartsfylt nettbedrift!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Vi liker det fordi det er enkelt å bruke og tilbyr stor funksjonalitet, for eksempel nyttige rapporteringsfunksjoner.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Vi elsker LiveAgent - det gjør det enkelt å støtte kundene våre.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Vi liker å tilby kundene våre den beste supportopplevelsen. Derfor valgte vi LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Fra oppsett til kontinuerlig støtte og alt annet i mellom, fortsetter teamet hos LiveAgent å imponere.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent sparer oss for hundrevis av dyrebare minutter hver dag ved å gjøre kundeservice oversiktlig og i orden.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Ubegrenset agenter, e-post, sosiale medier og telefonintegrasjon. Alt dette for mindre enn vi betalte med vår forrige leverandør.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Vi har brukt LiveAgent siden 2013. Vi klarer ikke å forestille oss å jobbe uten.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Dette er en kostnadseffektiv løsning som hjelper deg med å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Å svare på e-poster fra Outlook var så vanskelig å holde styr på. Med LiveAgent er vi sikre på at...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent er så fantastisk. Med svært lite tid og krefter hadde jeg den i gang i løpet av få minutter.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Jeg anbefaler LiveAgent-produktet, ikke bare som et Kayako-alternativ, men som en mye bedre løsning med merverdi.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Støtteteamet svarte alltid raskt med raske implementeringsløsninger.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Det hjelper oss med å kategorisere arten av billettene og statistisk spore hva kundene våre trenger mest.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vi ser på LiveAgent som et flott verktøy for å kommunisere med kunder.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent satte fart på kommunikasjonen vår med kundene våre og ga oss muligheten til å chatte med dem også.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Enkelt sagt - LiveAgent overgår alt når det gjelder dette, eller enda høyere, prispoeng.

Kan en kontakt være tilknyttet mer enn ett selskap om gangen?

Dessverre er det ingen måte å legge til mer enn ett selskap til en kontakt. Men hvis du vil endre selskapet som er knyttet til kontakten, kan du slette kontakten fra det opprinnelige selskapets kontaktliste og legge den til en ny.

Hvordan kan jeg dra nytte av å organisere kontakter i bedrifter?

Organisering av kontakter i selskaper kan forbedre arbeidsflyten din. Ved å gjøre det kan du se alle billetter fra selskapets kontakter med et enkelt klikk, noe som gjør det enklere å filtrere og finne spesifikke billetter. For å se alle billetter fra et bestemt selskap, følg disse trinnene.

  1. Logg på LiveAgent.
  2. Klikk på Kunder.
  3. Klikk på Bedrifter.
  4. Klikk på Billetter.

Valgfritt: For å begrense søket enda mer, klikk på Egendefinert filter og velg billettens status, kilde, tagger eller andre tilpassede filtre.

Hvordan kan jeg dra nytte av å organisere kontakter i bedrifter? - App - Uploads - 2021 - 08 - Company Tickets.png

Kunnskapsbase ressurser

https://youtu.be/3zYfDwqNj0U

Klar til å administrere bedriftskontakter med letthet?

Jobber du med en stor organisasjon? Legg hver kontakt til et selskap for å få billettene deres til å skille seg ut i innboksen din. Prøv det i dag. Ingen kredittkort kreves. Start en gratis 14-dagers prøveperiode.Start en gratis 14-dagers prøveperiode.

Prøv LiveAgent i Dag​

Vi tilbyr portner migrasjons tjeneste fra de fleste populære løsningene.

3,000+ reviews Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQ-side”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Spørsmål”, “name”: “Hva er selskaper?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “LiveAgent-selskapsfunksjonen lar deg samle og lagre informasjon om selskaper og organisasjoner i brukerstøtteprogramvaren.” } }, { “@type”: “Spørsmål”, “name”: “Hva slags informasjon kan du lagre i bedriftsfunksjonen?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “I tillegg til grunnleggende informasjon, lar brukerstøtteprogramvare som LiveAgent deg lage tilpassede kontaktfelt for å lagre unik informasjon om selskaper, for eksempel firma-ID eller abonnementsnivå. ” } }, { “@type”: “Spørsmål”, “name”: “Må jeg legge til kontakter til selskaper?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “Å legge til kontakter til selskaper er valgfritt. Funksjonen er imidlertid utrolig nyttig. Den kan hjelpe deg med å holde styr på alle meldinger fra en enkelt virksomhet, noe som er spesielt nyttig hvis du kommuniserer med flere personer i samme selskap. ” } }] }

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo