Hva er et helpdesk-selskap ?
LiveAgent-selskapsfunksjonen lar deg samle og lagre informasjon om selskaper og organisasjoner i helpdesk-programvaren. Om du registrerer grunnleggende kontaktinformasjon eller dykker dypt med tilpassede felt er helt opp til deg.
Du kan for eksempel opprette egendefinerte kontaktfelt som inneholder selskapets kunde-ID, firmajubileum eller annen informasjon. Mulighetene er uendelige, så vurder hvilken bedriftsinformasjon som er viktig for deg, og ikke vær redd for å være kreativ.
I tillegg til å samle informasjon, er firmaprofiler gode for å organisere kontaktene dine. Hvis du for eksempel jobber med flere personer fra et enkelt selskap, kan du legge til kontaktkortet deres i firmaprofilen deres, slik at det er lettere for deg å se billettene deres.
Hva slags informasjon kan du lagre i selskapsfunksjonen?
- Bedrifts navn
- Firma logo
- E-post adresser
- Telefon nummer
- Kontakt grupper
- Tidssone
- Språk
- Merk
- Egendefinerte kontaktfelt
Hvor kan jeg finne funksjonen for helpdesk-selskapene?
- Logg på LiveAgent.
- Klikk på Kunder.
- Klikk på Bedrifter.
Hvordan oppretter jeg en bedrifts profil?
- Logg på LiveAgent.
- Klikk på Kunder.
- Klikk på Bedrifter.
- Klikk på den oransje Opprett knappen.
- Fyll ut alle nødvendige feltene og klikk på Opprett.
Valgfritt: Klikk på Merknad for å legge til et privat notat om selskapet. Dette notatet kan inneholde en kort beskrivelse av selskapet. Hva de gjør, hvem C-nivå lederne er også videre.
Hvordan oppretter jeg et tilpasset firmakontaktfelt?
Depending on your situation, follow instructions A or B.
A.) Opprette en bedriftsprofil og legge til et tilpasset felt
- Logg på LiveAgent.
- Klikk på Kunder.
- Klikk på Bedrifter.
- Klikk på den oransje Opprett knappen.
- Fyll ut alle nødvendige felter.
- Klikk på Legg til felt.
- Klikk på Opprett felt.
- Angi et kodenavn for det tilpassede kontaktfeltet. Det kan for eksempel være noe sånt som “customer_id” eller “arbeidsjubileum.” Vær oppmerksom på at bare små bokstaver, tall, bindestreker eller understrek er tillatt i koden. Du kan ikke bruke mellomrom.
- Gi ditt egendefinerte kontaktfelt et navn. Denne gangen kan du kalle den “Kunde-ID” eller “Arbeidsjubileum” uten noen formateringsbegrensninger.
- Klikk på Type og velg inntastingsalternativet som passer deg best. Du kan for eksempel velge fra en tekstboksinndata, listeboks, avkrysningsboks, avkrysningsboksgruppe eller postadresse.
Valgfritt: Klikk på beskrivelsen og skriv en beskrivelse for det tilpassede kontaktfeltet. Forklaringen kan gi ytterligere informasjon om kontaktfeltet for deg og dine ansatte.
- Velg alternativet Synlighet og velg om du vil at det egendefinerte feltet skal vises når du oppretter en bedriftsprofil.
- Klikk på Opprett.
- Fyll ut det tilpassede kontaktfeltet.
- Klikk på Lagre.
B.) Legge til et tilpasset felt til en eksisterende firmaprofil
- Logg på LiveAgent.
- Klikk på Kunder.
- Klikk på Bedrifter.
- Klikk på selskapet du vil legge til et tilpasset kontaktfelt til.
- Følg trinnene 6-14 i instruksjoner A.
Manage company contacts with ease
Working with a large enterprise? Add each contact to a company to make their tickets stand out in your inbox. Try it today. No credit card required.
Hvordan legger jeg til kontakter til et selskap?
- Logg på LiveAgent.
- Klikk på Kunder.
- Klikk på Bedrifter. Avhengig av situasjonen din, følg instruksjonene A eller B.
A.) Opprette et selskap og legge til kontakter til det
- Logg på LiveAgent.
- Klikk på Kunder.
- Klikk på Bedrifter.
- Klikk på den oransje Opprett knappen.
- Fyll ut alle nødvendige felt og klikk på Opprett.
Valgfritt: Klikk på Merknad for å legge til et privat notat om selskapet. Notatet kan inneholde noen få detaljer om selskapet, hva sleskapet gjør, hvem topplederne er og så videre.
- Klikk på Kontakter.
- Klikk på den oransje Legg til knappen.
- Klikk på avmerkingsboksen til venstre ved siden av hvert kontaktnavn for å velge en ny kontakt. Du kan velge så mange kontakter du vil.
- Klikk på den hvite Add To Company knappen ved siden av søkefeltet.
B.) Legge til kontakter til et eksisterende selskap
- Logg på LiveAgent.
- Klikk på Kunder.
- Klikk på Bedrifter.
- Klikk på selskapet du vil adde kontakter til.
- Klikk på Kontakter.
- Klikk på avmerkingsboksen til venstre ved siden av hvert kontaktnavn for å velge en kontakt. Du kan velge så mange kontakter du vil.
- Klikk på den hvite Add To Company knappen ved siden av søkefeltet.
Må jeg legge til kontakter til bedriftene?
Å legge til kontakter til selskapene er valgfritt. Derimot er funksjonen utrolig gunstig. Det kan hjelpe deg med å holde styr på alle meldinger fra en enkelt bedrift, noe som er spesielt nyttig hvis du kommuniserer med flere personer i samme selskap.
Kan en kontakt være tilknyttet mer enn ett selskap om gangen?
Dessverre er det ingen måte å legge til mer enn ett selskap til en kontakt. Men hvis du vil endre selskapet som er knyttet til kontakten, kan du slette kontakten fra det opprinnelige selskapets kontaktliste og legge den til en ny.
Hvordan kan jeg dra nytte av å organisere kontakter i bedrifter?
Organisering av kontakter i selskaper kan forbedre arbeidsflyten din. Ved å gjøre det kan du se alle billetter fra selskapets kontakter med et enkelt klikk, noe som gjør det enklere å filtrere og finne spesifikke billetter. For å se alle billetter fra et bestemt selskap, følg disse trinnene.
- Logg på LiveAgent.
- Klikk på Kunder.
- Klikk på Bedrifter.
- Klikk på Billetter.
Valgfritt: For å begrense søket enda mer, klikk på Egendefinert filter og velg billettens status, kilde, tagger eller andre tilpassede filtre.
Kunnskapsbase ressurser
- Bedrifter og organisasjoner
- Kontaktfelt
- Kontaktfelt
- Kontakter
- Selskapet [Forklart]
- Organisasjon (Forklart)
- Kontakt [Forklart]
- Kontakt grupper
Klar til å administrere bedriftskontakter med letthet?
Jobber du med en stor organisasjon? Legg hver kontakt til et selskap for å få billettene deres til å skille seg ut i innboksen din. Prøv det i dag. Ingen kredittkort kreves. Start en gratis 14-dagers prøveperiode.Start en gratis 14-dagers prøveperiode.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQ-side”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Spørsmål”, “name”: “Hva er selskaper?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “LiveAgent-selskapsfunksjonen lar deg samle og lagre informasjon om selskaper og organisasjoner i brukerstøtteprogramvaren.” } }, { “@type”: “Spørsmål”, “name”: “Hva slags informasjon kan du lagre i bedriftsfunksjonen?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “I tillegg til grunnleggende informasjon, lar brukerstøtteprogramvare som LiveAgent deg lage tilpassede kontaktfelt for å lagre unik informasjon om selskaper, for eksempel firma-ID eller abonnementsnivå. ” } }, { “@type”: “Spørsmål”, “name”: “Må jeg legge til kontakter til selskaper?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “Å legge til kontakter til selskaper er valgfritt. Funksjonen er imidlertid utrolig nyttig. Den kan hjelpe deg med å holde styr på alle meldinger fra en enkelt virksomhet, noe som er spesielt nyttig hvis du kommuniserer med flere personer i samme selskap. ” } }] }The text describes LiveAgent as a popular solution for customer support used by many businesses, with users praising its effectiveness in communication with customers, faster response times, improved satisfaction, and increased sales. It also discusses various industries where using net traffic can create revenue streams, including real estate, retail, SaaS, software/internet, travel & lodging. The features of LiveAgent, such as its chat history function, internal chat, and realtime writing view, are highlighted. The text also mentions the use of web hosting and personal recommendations in creating profitability. Additionally, the text provides information on LiveAgent's pricing, features, integrations, and customer reviews, as well as the company's blog, academy, and support resources.
LiveAgent tilbyr omfattende løsninger for kundeservice, VoIP-telefonsystemer, selvbetjent programvare og mer. De har også gode priser, positive kunde-anmeldelser, og tilbyr støtte, systemstatusoppdateringer, samt muligheter for partnerskap. Kundene kan kontakte dem gjennom ulike kanaler og abonnere på nyhetsbrev for oppdateringer.