Customer Relationship Management (CRM) omhandler informasjon og data om dine kunder. Disse brukes deretter for å gi bedre hjelp, bedre støtte og bedre service til kundene dine når det er nødvendig.
Customer Relationship Management er en kritisk del av enhver suksessfull virksomhet, spesielt i dagens verden hvor konkurransen fortsetter å komme og vokse hver dag. Bedrifter over hele verden har begynt å bruke programvare for Customer Relationship Management for bedre å løse problemer med arbeidsflyten deres og gi en bedre service til kundene sine.
LiveAgent er ikke et unntak fra dette, og det er derfor det ikke bare er en enkel kundestøtteprogramvare, men også et flott verktøy for håndtering av kunderelasjoner.
Missing a CRM software?
No problem! LiveAgent offers a powerful built-in CRM that allows you to create unique CRM fields. Try it today for free. No credit card required.
Med LiveAgent kan du lagre, organisere og enkelt nå all informasjon, post eller data som er relatert til kundene dine. Enten det er kontakter, bestillinger, interesser, personlige likes eller misliker, kan du nå denne informasjonen a> når du trenger det. Det kan hjelpe deg videre med å spore potensielle kunder, kontrakter, administrere eiendeler og ressurser i tillegg til å hjelpe deg med å gi den beste kundestøtten med de beste verktøyene.
Du kan øke LiveAgents CRM-funksjoner ytterligere med integrasjoner, for eksempel PipeDrive, SharpSpring eller Highrise for å bli mer avansert med administrasjonen av kunderelasjoner.
Teksten viser ulike programvare for kundeservice og klagehåndtering, samt muligheten for å avtale en demo med LiveAgent. Det er også informasjon om installasjon og bruk av LiveAgent, samt bruk av cookies på nettsiden. Leserne oppfordres til å abonnere på nyhetsbrev og følge LiveAgent på sosiale medier for oppdateringer og rabatter.
Effektiv programvare for utgående kundesenter
Utgående kundesenterprogramvare lar bedrifter foreta utgående anrop til salgsprospekter, potensielle kunder eller nåværende kunder for ulike formål som proaktiv støtte, kryss- eller oppsalg og undersøkelser. De fleste kundesenterprogramvareløsninger kombinerer både utgående og innkommende samtaler. Valget av den beste utgående kundesenterprogramvaren kommer ned til å velge verktøyet med det mest passende settet av funksjoner slik som proaktiv støtte, tjeneste- eller produktsfornyelser og mersalg og krysssalg av relevante produkter til eksisterende kunder.
LiveAgent tilbyr programvare for kundeservice, inkludert VoIP-telefonsystemer, selvbetjeningsprogramvare og verktøy for klagehåndtering. Selskapet tilbyr også støtte og databasemigreringstjenester, samt opplæring og webinarer for kunder. LiveAgent tilbyr partnervirksomheter og muligheter for tilknytning, og har et kundevurderingssystem. Bedrifter kan kontakte LiveAgent for demoer og for å diskutere hvordan deres programvare kan fungere for dem. LiveAgent har også en GDPR-personvernpolicy og bruker informasjonskapsler på sine nettsider.
Teksten beskriver programvare for kundeservice, inkludert VoIP-telefonsystemer, selvbetjent programvare og klagehåndteringssystemer. Det er også informasjon om å kontakte salgsrepresentanter, abonnere på nyhetsbrev og avtale en demo. Det er en også informasjon om installasjon av en LiveAgent og bruk av informasjonskapsler på nettsiden.