Se hva som er den mest populære måten for kundene dine å kontakte deg på. LiveAgent gir deg en detaljert innsikt i alle kommunikasjonskanaler: E-post, Live Chat, Ringesenter, kontaktskjemaer, tilbakemeldingsskjemaer, Facebook-meldinger, Tweets… Glem eksterne sporingsapplikasjoner. Alt er innebygd!
Individuelle oppføringer kan sorteres etter avdeling, agent, Tagger og dato. Kanalrapporter kan eksporteres til en CSV-fil.
Visningsalternativer for kanalrapporter (kolonner):
- Kanal
- Svar
- Nye svar gjennomsnittlig tid
- Åpne svar gjennomsnittlig tid
- Telefonsamtaler
- Tapte anrop
- Telefonsamtale minutter
- Chattemeldinger
- Chatter
- Tapte chatter
- Henting av chat gjennomsnittlig tid
- Chat gjennomsnittlig tid
- Ikke rangert
- ikke rangert %
- Belønninger
- Belønninger %
- Straffer
- Straffer %
- Innkommende meldinger
- Innkommende anrop
- Avsluttede samtaler
- Innkommende chatter
- Avsluttede Chatter
- Opprettede billetter
- Løste billetter
Kanalrapporten kan vise dataene dine i disse typene diagrammer:
Bruk kanalrapporter med API
Bruk LiveAgent REST API for å kalle opp verdier fra kanalrapporter.
Identify the hardest working departments
Generate department reports to get an overview of how many tickets, calls, and chats each department answered. Try it today. No credit card required.
Galleri for chatteinvitasjoner
Teksten gir informasjon om LiveAgent-oppdateringer og rabatter, samt kontaktdetaljer for salg og muligheten for å avtale en demo. Det er også informasjon om at LiveAgent skrivebordet er under bygging og en statusindikator for denne prosessen. Nettsidene bruker informasjonskapsler og det er en mulighet for å kontakte LiveAgent via en chat eller et kontaktskjema.
WYSIWYG-editoren er en enkel måte å legge inn og formatere innhold i e-poster og kunnskapsbase artikler. Den gir deg muligheten til å redigere og style innholdet mens du ser det, og du kan lage nummererte lister, legge inn bilder og bygge inn lenker. Du kan også bruke WYSIWYG-editoren til å lage fantastiske e-postmaler og kunnskapsbase artikler. Det er enkelt å bruke og du kan prøve det i 14 dager gratis uten kredittkort. LiveAgent tilbyr også et bredt utvalg av programvare for kundeservice og innkommende kundesentre, samt populære VoIP-telefonsystemer og klientportalprogramvare.
Teksten inneholder informasjon om LiveAgent, inkludert kontakter og abonnementsmuligheter. Det nevnes også at en LiveAgent er under bygging når du registrerer deg, og at nettsiden bruker informasjonskapsler. Det tilbys muligheter for en-mot-en-samtaler og kontakt gjennom chat, kontaktformular eller WhatsApp.