Kanalrapport

Se hva som er den mest populære måten for kundene dine å kontakte deg på. LiveAgent gir deg en detaljert innsikt i alle kommunikasjonskanaler: E-post, Live Chat, Ringesenter, kontaktskjemaer, tilbakemeldingsskjemaer, Facebook-meldinger, Tweets… Glem eksterne sporingsapplikasjoner. Alt er innebygd!

Individuelle oppføringer kan sorteres etter avdeling, agent, Tagger og dato. Kanalrapporter kan eksporteres til en CSV-fil.

Kanalrapport LiveAgent
Kanalrapport

Visningsalternativer for kanalrapporter (kolonner):

  • Kanal
  • Svar
  • Nye svar gjennomsnittlig tid
  • Åpne svar gjennomsnittlig tid
  • Telefonsamtaler
  • Tapte anrop
  • Telefonsamtale minutter
  • Chattemeldinger
  • Chatter
  • Tapte chatter
  • Henting av chat gjennomsnittlig tid
  • Chat gjennomsnittlig tid
  • Ikke rangert
  • ikke rangert %
  • Belønninger
  • Belønninger %
  • Straffer
  • Straffer %
  • Innkommende meldinger
  • Innkommende anrop
  • Avsluttede samtaler
  • Innkommende chatter
  • Avsluttede Chatter
  • Opprettede billetter
  • Løste billetter

Kanalrapporten kan vise dataene dine i disse typene diagrammer:

Bruk kanalrapporter med API

Bruk LiveAgent REST API for å kalle opp verdier fra kanalrapporter.

Identify the hardest working departments

Generate department reports to get an overview of how many tickets, calls, and chats each department answered. Try it today. No credit card required.

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×
Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

Vi er tilgjengelig på flere datoer

Avtal en demo