Free Trial

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Avdelinger

Hva er hjelpepult avdelinger?

En hjelpepult avdeling er en del av en organisasjon som er laget av spesifikke personer som er dedikert til å løse spesifikke problemer. Vanligvis, har agentene i hver avdeling forskjellige nivåer av produkter/tjeneste og forskjellige ansvar.

et eksempel, er agenter som er en del salgsavdelingen er vanligvis ansvarlig for å svare salgsspørsmål, mens agenter fra IT avdelingen har ansvar for å løse kunders problemer med produkter/tjenester.

Avdelinger
Avdeling overblikk

Hva er hjelpepult avdelinger til?

Generelt, er hjelpepult avdelinger laget for å holde pulten organisert. De kan sammenlignes med innboksetiketter som du finner i Gmail. Akkurat som Gmail etikettene, sikrer hjelpepult avdelingene at du kan finne kunde oppgaver uten problemer.

Avdelinger

Avdelinger er også bra for å spesifikke arbeidsflyt for forskjellige type agenter.

Hva annet kan du gjøre med avdelinger?

  • Begrense billett tilgang (bare agenter innen den avdelingen kan se avdelingens billetter).
  • Tilpass din e-post kommunikasjons maler.
  • Konfigurere tilgjengeligheten til chat, telefon, og meldingstjenester
  • Definer filter og  automasjonsregler (billettrute regler).

  • Spesifiser forskjellige e-post signaturer, telefon å chat svars regler.
  • Se hvor mange nye, åpne og løste billetter som er i hver avdeling
  • Spesifiser forskjellige støtte prosesser.
  • konfigurer støtte e-postadresser
  • Definer tjeneste-nivå avtaler og arbeidstimer.

Eksempel på hjelpepult avdelinger

  • bedrift/organisasjon avdelinger som er ansvarlig for å løse oppgaver innen forskjellige felt som menneskeressurser, IT, regnskap, salg, markedsføring eller juridisk.
  • Avdelinger som er ansvarlig for å svare på oppgaver om forskjellige produkter/tjenester som hjelpepult programvarer, affiliert markedsførings programvare eller kundeforhold administrerings programvarer.

  • Avdelinger som er ansvarlig for å håndtere forskjellige type kunder som forhandlere, tilknyttende selskap, VIPer eller partnere.
  • Avdelinger som er ansvarlig for å tjenestegjøre kunder i forskjellige geografiske plasseringer som Nord Amerika, Europa eller Asia.
Avdelinger-funksjoner-LiveAgent

Hvordan kan jeg ta nytte av å sette opp hjelpepult avdelinger?

Å lage avdelinger innen din hjelpepult kan være veldig fordelaktig av mange grunner.

  • Hjelpepult avdelinger holder din universale innboks organisert

  • Avdelinger viser frem tydelig billett eierskap.
  • De sikrer at agenter bare svarer på billetter de er best rustet til å håndtere.
  • Hjelpepult avdelinger reduserer stressnivåer.
  • Avdelinger gjør det enklere å finne tidligere billetter.
  • De forbedrer agent effektivitet å arbeidsflyt.

Streamline tickets into departments

Organize all incoming tickets by assigning them to specific departments. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free trial

Hvordan du kan lage avdelinger i LiveAgent

  1. Logg inn på LiveAgent.

  2. Trykk på Konfigurasjon (tannhjul ikonet i den venstre meny baren .)

  3. Trykk på Avdeling.

  4. Trykk på Lag Avdeling.

  5. Navn legg din avdeling.

  6. Alternativt: Merk av for å løse aktivert anmerkningsboks
  7. Trykk Lagre.

Avdelinger

Hvordan du kan legge agenter til din avdeling

  1. Logg inn til LiveAgent.

  2. Trykk på Konfigurasjon (tannhjul ikonet i den venstre meny baren .)

  3. Trykk på Avdeling.

  4. Velg avdelingen du ønsker å legge agenter til å trykk på Rediger.

  5. Trykk på Agenter.

  6. Velg agenten du ønsker legg til ved å trykke på bryteren. Når den blir grønn, ble din agent lagt til. Gjenta dette trinnet til du har lagt til alle agentene du ønsker. Vis du ønsker og velge alle agentene, enkelt trykk på LEGG TIL ALLE.

  7. Trykk lagre. 

Avdelinger

Hvordan kan du guide billetter til spesifikke avdelinger

  1. Logg på LiveAgent

  2. Trykk på Konfigurasjon (tannhjul ikonet i den venstre meny baren .)

  3. Trykk på Automasjon.

  4. Trykk på Regler.

  5. Trykk på Lag.

  6. Merk av for statusaktivitet.

  7. Lag et navn for din regel, som “Billettruting Markedsføring”.

  8. Du kan holde Notat seksjonen blank, eller så kan du beskrive reglene mer i detaljer. Feltet er rett og slett for din bekvemmelighet. Et eksempel på et notat kan være “denne regelen guider alle sosiale media billetter til markedsførings avdelingen.”
  9. Velg en variabel, som Apply når billetten er laget.

  10. Trykk Legg til betingelse gruppe.

  11. Velg forholdene etter det du liker, som IF billettkilde ( og velg kilden du ønsker. De kan være Facebook, Twitter, Instagram, Viber for eksempel.)

  12. Velg utføringsfeltene etter det du liker, som som Overførings billetter til markedsføring avdelinger og tilordne til ikke tildelt.

  13. Trykk lagre. 

Overvåk din avdelings opptreden med avdelingsrapporter.

LiveAgent tilbyr robuste rapportering og analyse funksjoner. LiveAgent bruker kan se og lage avdeling rapporter som viser hver avdelings opptreden basert på antall svarte billetter, chatter, samtaler, agentragering og mer.

En hver rapport kan segmenteres etter dag, uke, måned, år eller en spesifikk tidsramme. Individuelle innganger kan bli sortert etter tidsramme, avdeling, kanal og agent.

Sist men ikke minst, kan alle avdelings rapportene bli eksportert til CSV filer.

Visningsalternativer for avdelingsrapporter (kolonner):

  • Tagger
  • Svar
  • Nye svar gjennomsnittlig tid
  • Åpne svar gjennomsnittlig tid
  • Telefonsamtaler
  • Tapte telefonsamtaler
  • Telefonsamtale minutter
  • Chattemeldinger
  • Chat
  • Tapte chatter
  • Henting av chat gjennomsnittlig tid
  • Chat gjennomsnittlig tid
  • Ikke rangert
  • ikke rangert %
  • Positive rangeringer
  • Positiv rangering %
  • Negative rangeringer
  • Negativ rangering
  • Innkommende meldinger
  • Innkommende samtaler
  • Ferdige samtaler
  • Innkommende chatter
  • Ferdige chatter
  • Lagede billetter
  • Løste billetter

Å velge hvordan du ønsker å vise data

LiveAgent avdelingsrapporter kan bli sett som:

  • Områdekart
  • Linjediagrammer
  • Stolpediagrammer
  • Kakediagrammer
Rapport-LiveAgent-funksjoner

Å bruke avdelingsrapporter med API

Bruk LiveAgent REST API for og få verdi av taggrapporter.

API

Trenger jeg hjelpepult avdelinger om jeg driver ett enmannsshow?

Vis du er en solo-entreprenør eller en veldig liten organisasjon, trenger du ikke sette opp avdelinger (vis du ikke ønsker.) vis du ikke, vil alle billettene dine være mulig og velge for alle agentene/medlemmene i din organisasjon.

Peter Komornik

LiveAgent kombinerer utmerket live chat, billettering og automasjon som lar oss gir utmerket støtte til våres kunder.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Fordeler med hjelpepult avdelinger

Mer kunnskapsrike svar og gladere kunder

At billetter blir guidet til den riktige agenten i den riktige avdelingen, gjør all forskjellen. Agenter som er kunnskapsrike og som har muligheten til å gi høykvalitets tjeneste kan forbedre din kundestøtte opplevelse og tilfredshet. Etter tid, vill dette føre til flere salg, mer lojale kunder og positiv jungeltelegraf. 

Raskere svartid

Når den rette agenten i den rette avdelingen får en hjelpepult billett, vil de ikke kaste bort noe tid på å svare den. I stede for søke etter svar eller konsultere kollegaer, vet de øyeblikkelig hva de skal si og hvordan de skal løse problemet. Dette forbedrer løsning og svartiden, noe som etter verdt, forbedrer kundetilfredshet.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Det er en fornøyelse og ha en bra portal som øker kundeservice.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent gir våre agenter mulighet til å gi bedre, raskere og mer nøyaktig kundestøtte.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent hjalp oss med å oppnå to viktige mål: øke kundetilfredshet og salg.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internettmarkedsføring

    Vi har brukt LiveAgent siden august, og vi er veldig fornøyde.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Siden vi startet å bruke LiveAgent har våres tilbakesvars tid økt med 60%

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Våres betalte kundeomdannelse sats økte med 325% den første måneden vi satt opp og aktivt startet å bruke LiveAgent.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Jeg har aldri opplevd en så profesjonell kundetilnærming.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Vi mener at LiveAgent er den aller beste live chat-løsningen.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Vi har brukt LiveAgent siden 2013. Vi klarer ikke å forestille oss å jobbe uten.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Dette er en kostnadseffektiv løsning som hjelper deg med å håndtere mange henvendelser via forskjellige kanaler.

Klare ansvar og mer effektiv arbeidsflyt

Når billetter blir tildelt til spesifikke avdelinger, vil hver billett bli gjort rede for. Ingen billetter blir ubesvart eller glemt. Dessuten, når hver billett blir tildelt til en avdeling, trenger ikke agent å søke gjennom en innboks av billetter for å finne den de kan svare på. Avdelinger lager klare billettansvar og forbedrer arbeidsflyt og effektivitet for agentene.

Kunnskapsbase ressurser

https://youtu.be/3zYfDwqNj0U

Klar for å ta nytte av avdelinger?

Organiser alle innkommende billetter ved å tildele dem til spesifikke avdelinger i dag. Å lage din egen avdeling med våres 14 dagers gratis prøveperiode er enkelt. Prøv det i dag. Ingen kredittkort behøves.

Prøv LiveAgent i Dag​

We offer concierge migration services from most of the popular help desk solutions.

3,000+ reviews Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Hva er hjelpepult avdelinger?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “En hjelpepult avdeling er en del av en organisasjon som er laget av spesifikke personer som er dedikert til å løse spesifikke problemer. Vanligvis, har agentene i hver avdeling forskjellige nivåer av produkter/tjeneste og forskjellige ansvar. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Hva er hjelpepult avdelinger til??”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Generelt, er hjelpepult avdelinger laget for å holde pulten organisert. Avdelinger er også bra for å spesifisere arbeidsflyt for forskjellige sett med agenter.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “hva er noen eksempler på hjelpepult avdelinger”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Bedrift/organisatoriske avdelinger er ansvarlig for å løse forskjellige oppgaver innen forskjellige felt som menneskeressurser, IT, regnskap, salg, markedsføring eller juridisk.” } }] }

Våres nettsider bruker cookies. Ved og fortsette antar vi at du lar oss utplassere cookies som detaljert i våres prersonvern og cookies retningslinjer.

×

Avtal en-mot-en samtale og utforsk hvordan LiveAgent kan ta nytte av dine bedrifter.

We’re available on multiple dates

Avtal en demo